Hij daagt zelf niemand voor de rechter. Gedupeerden doen dit ook niet omdat dat geld kost en verder niets oplevert. V. durft niet door te zetten om mensen te dwingen tot betaling omdat hij mensen voorliegt, dus een rechter zal hem waarschijnlijk geen gelijk geven.J&L_N schreef:Wat ik me nog afvroeg:
Wat is de reden (juridisch gezien) waarom deze man nog nooit voor de rechter gedaagd is?
Is dat puur omdat hij af en toe wel iets 'goeds' doet en dus eigenlijk een bedrijf is met een verschrikkelijke service? Maar daarmee nét binnen de mazen van de wet blijft?
Misleidende handelspraktijken zijn nog steeds gewoon verboden, maar dat soort lui worden gewoon niet aangepakt in Nederland. Kijk naar bedrijven als Qube parking. Zelfde basic idee, andere executie.
Wat betreft die brief: ik blijf erbij dat foto's wel iets aantonen (beter dan alleen een A4'tje posten). Dat V. zal liegen en bedriegen net als dat hij bij ons probeerde lijkt me duidelijk, dus zorg dat je kunt bewijzen wat je zegt, zodat hij kan beweren wat hij wil tot hij een ons weegt.Sowieso kan ik me niet voorstellen dat hij met dat argument een zaak zou winnen als je gewoon kan aantonen dat je een brief gestuurd hebt en een foto hebt van de brief, envelop, en een bonnetje van het postkantoor, als het daar al tot zou komen.