Ik kan natuurlijk niet voor Skill spreken, maar ik denk, dat hij iets anders bedoeld, namelijk 6 moderators voor het forum, en niet 6 trollen.Je bedoelt dat er 6 trollen zijn op 171.000 accounts?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opmaak website
Re: opmaak website
-
6 moderators? Vandaar dat er zo beroerd gemodereerd wordt (2 x per dag of zo) en 's avonds helemaal niet.nevermind schreef:Ik kan natuurlijk niet voor Skill spreken, maar ik denk, dat hij iets anders bedoeld, namelijk 6 moderators voor het forum, en niet 6 trollen.Je bedoelt dat er 6 trollen zijn op 171.000 accounts?
Niet allemaal moderators.witte angora schreef:6 moderators? Vandaar dat er zo beroerd gemodereerd wordt (2 x per dag of zo) en 's avonds helemaal niet.nevermind schreef:Ik kan natuurlijk niet voor Skill spreken, maar ik denk, dat hij iets anders bedoeld, namelijk 6 moderators voor het forum, en niet 6 trollen.Je bedoelt dat er 6 trollen zijn op 171.000 accounts?
Klik beneden op: Het Team, dan kan je alle zien.
-
Ja ok, er zijn 4 accounts, + een account 'restafval', dat laatste staat dan onder de rubriek 'moderator'. De andere 4 staan onder de rubriek 'beheerders'.
Denk je niet dat de moderatoren gebruik maken van één account voor het modereren? Op sommige fora heeft iedere moderator inderdaad een eigen account, maar heeft men hier voor een gezamenlijk moderatie-account gekozen?
Denk je niet dat de moderatoren gebruik maken van één account voor het modereren? Op sommige fora heeft iedere moderator inderdaad een eigen account, maar heeft men hier voor een gezamenlijk moderatie-account gekozen?
Hoe krijg je die melding weg van De Tros gebruikt cookies....je kunt op het x klikken maar ik wil die
hele melding niet zien ! Iemand een idee ?
Stuur een PB naar de moderator, dan krijg je uitleg.flipo schreef:Hoe krijg je die melding weg van De Tros gebruikt cookies....je kunt op het x klikken maar ik wil die
Ik heb je een PB met uitleg gestuurd !flipo schreef:Hoe krijg je die melding weg van De Tros gebruikt cookies....je kunt op het x klikken maar ik wil die