LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Kletscorner - december 2013
-
Re: De Kletscorner - december 2013
Lees net dat volkert van de G toch op proefverlof man! Op voorbereiding vrijlating 2014.
Niet voor mij,ik hou me er verder niet mee bezig,maar denk dat het veiliger voor hem is achter de tralies.
Er zijn er zat die zeggen als hij vrij komt...ja...
Andere indentiteit zou beter zijn,maar ja waarom,heeft wat gedaan wat niet mocht voor gestraft klaar,
Maar natuurlijk wel een icoon vermoord....en dat zijn bepaalde groepen echt niet vergeten...
Ik zou geloof ik in mijn huisje blijven als ik hem was..
Niet voor mij,ik hou me er verder niet mee bezig,maar denk dat het veiliger voor hem is achter de tralies.
Er zijn er zat die zeggen als hij vrij komt...ja...
Andere indentiteit zou beter zijn,maar ja waarom,heeft wat gedaan wat niet mocht voor gestraft klaar,
Maar natuurlijk wel een icoon vermoord....en dat zijn bepaalde groepen echt niet vergeten...
Ik zou geloof ik in mijn huisje blijven als ik hem was..
-
Sja, maar ééns zal hij er toch uit moeten. Hij heeft nu eenmaal geen levenslang. Maar verder, hij heeft indertijd een keuze gemaakt, daar zitten nu eenmaal consequenties aan vast. Een van die consequenties is dat hij niet bij iedereen geliefd is, om het zeer netjes te zeggen, maar wat er uiteindelijk uit voort zal vloeien?
witte angora schreef:Sja, maar ééns zal hij er toch uit moeten. Hij heeft nu eenmaal geen levenslang. Maar verder, hij heeft indertijd een keuze gemaakt, daar zitten nu eenmaal consequenties aan vast. Een van die consequenties is dat hij niet bij iedereen geliefd is, om het zeer netjes te zeggen, maar wat er uiteindelijk uit voort zal vloeien?
Ik denk dat geen ene moordenaar, geliefd bij wie dan ook is.
Ik denk dat hij niet alleen een zak geld meekrijgt maar dat hij ook een nieuwe identiteit krijgt + een plekje in een warm land. Een land waar geen uitleverings overeenkomsten zijn met Nederland. En aangezien onze regering zo lief en meevoelend is zal hij ook nog wel een uitkering mee krijgen. Want hij (en vrouw en kind, moeten toch eten? Hij zal toch echt verstopt moeten worden want, voor zover ik weet, staan er voldoende "liefhebbers" te dringen om eens een hartig woordje met hem te 'spreken' - nou ja, spreken!amfiber schreef:Hij zal wel een zak met geld meekrijgen om dan een huisje in het bos te kopen of zo iets. In dit land is alles mogelijk
Heel gezellig, hier zijn veel balkons versierd met lichtjes die van alles uitbeelden: rendieren, dennenbomen, Kerststerren en noem maar op. Ietsie pietsje jammer (vind ik dan) is dat alles flikkert, dus word je aandacht telkens afgeleid door al die kleuren, want ook dat gebeurt, rood, blauw, groen en geel. Maar goed, nog maar een maandje, ja echt, dan pas word het weer verwijderd.Chocomelk schreef:Toch wel weer gezellig he als je zo s'avonds nog even buiten rond
loopt en de kerstboomlampjes etc allemaal ziet branden bij de mensen.
Dat denk ik ook Tenormin.tenormin schreef:Ik denk dat hij niet alleen een zak geld meekrijgt maar dat hij ook een nieuwe identiteit krijgt + een plekje in een warm land. Een land waar geen uitleverings overeenkomsten zijn met Nederland. En aangezien onze regering zo lief en meevoelend is zal hij ook nog wel een uitkering mee krijgen. Want hij (en vrouw en kind, moeten toch eten? Hij zal toch echt verstopt moeten worden want, voor zover ik weet, staan er voldoende "liefhebbers" te dringen om eens een hartig woordje met hem te 'spreken' - nou ja, spreken!amfiber schreef:Hij zal wel een zak met geld meekrijgen om dan een huisje in het bos te kopen of zo iets. In dit land is alles mogelijk
Ow die kerstverlichting die zo flikkerd dat hoeft voor mij ook
niet hoor, vind het ook niet mooi om te zien.
niet hoor, vind het ook niet mooi om te zien.
Dat zou hij waarschijnlijk ook wel willen, alleen: ik denk "dat de boze wolf (wolven)" 'Roodkapje' wel naar buiten weten te lokken".Ik zou geloof ik in mijn huisje blijven als ik hem was..
Tsja, een lelijke keuze, maar aan de andere kant, waar sta je als maatschappij nog voor als je hem willens en wetens de gevangenispoort uit zet, wetende dat dat zo ongeveer een doodvonnis is?tenormin schreef:Ik denk dat hij niet alleen een zak geld meekrijgt maar dat hij ook een nieuwe identiteit krijgt + een plekje in een warm land. Een land waar geen uitleverings overeenkomsten zijn met Nederland. En aangezien onze regering zo lief en meevoelend is zal hij ook nog wel een uitkering mee krijgen. Want hij (en vrouw en kind, moeten toch eten? Hij zal toch echt verstopt moeten worden want, voor zover ik weet, staan er voldoende "liefhebbers" te dringen om eens een hartig woordje met hem te 'spreken' - nou ja, spreken!amfiber schreef:Hij zal wel een zak met geld meekrijgen om dan een huisje in het bos te kopen of zo iets. In dit land is alles mogelijk
@sjohie, maar dat uitzetten komt wel van 2 kanten. Als ik nieuwsberichten daarover tenminste kan geloven: Govert van der Graaff komt sowieso vrij plus hij wil het zelf ook. Zie zijn eerdere verzoeken tot verlof. Persoonlijk vind ik iedere vorm van "terugpakken" fout en een ieder met een heel klein beetje grijze massa over zou toch niet voor zoiets de gevangenis in willen? Maar ja, er zijn er werkelijk nog een paar die er absoluut anders over denken: "ze willen nog steeds hun leven geven" om Pim Fortuyn te wreken. En mocht dat gebeuren, er is geen rechter die het als een crime-passionele zal zien. Hoor juist op het nieuws dat hij pas 'mag gaan stappen' als alles veilig bevonden zal worden. Dat lijkt me dan een heel moeilijke opgave voor justitie om te beslissen wat "veilig" is.
-
Goh kees brusse ook overleden...
Mooie leeftijd daar niet van,valt altijd op,nou ja is gewoon zo,rond deze tijd van het jaar,gaan veel mensen...nou ja,ik zeg altijd hemelen,vind ik minder hard klinken als...
Hemelen is goed bedoeld!!!!!!!!
Maar mijn intentie snappen mijn vrienden wel .
Ff...als een hond nu een vlooienpipet heeft gehad ,gisterenavond en mijn hond likt daar aan...
Kan dat kwaad???of jullie weten,maagje beetje van streek denk daardoor...
Mooie leeftijd daar niet van,valt altijd op,nou ja is gewoon zo,rond deze tijd van het jaar,gaan veel mensen...nou ja,ik zeg altijd hemelen,vind ik minder hard klinken als...
Hemelen is goed bedoeld!!!!!!!!
Maar mijn intentie snappen mijn vrienden wel .
Ff...als een hond nu een vlooienpipet heeft gehad ,gisterenavond en mijn hond likt daar aan...
Kan, het beste is de pipet te gebruiken voor je gaat wandelen. Troost je , hij/zij gaat er niet dood aan.Ff...als een hond nu een vlooienpipet heeft gehad ,gisterenavond en mijn hond likt daar aan...
By the way, in deze tijd hoef je het eigenlijk niet meer te gebruiken, tenzij je hond naar een kennel gaat.
Ik doe het altijd in de nek waar hond niet bij kan met likken.rozemarijntje schreef: Ff...als een hond nu een vlooienpipet heeft gehad ,gisterenavond en mijn hond likt daar aan...
Die pipet die je hummel hebt gegeven doe je toch bijna boven op de kop, tussen de schouderbladen (zoals het voorschrift )? Daar kan hij of niet bij of je hebt een circushond . Whhafff!Ff...als een hond nu een vlooienpipet heeft gehad ,gisterenavond en mijn hond likt daar aan...
Laat ik het zo zeggen: de mijne kon er nooit bij en ik denk dat het toeval is dat z'n maagje nu wat van streek is. Misschien buiten iets opgevroten?
-
En ook ciskeChocomelk schreef:Ik doe het altijd in de nek waar hond niet bij kan met likken.rozemarijntje schreef: Ff...als een hond nu een vlooienpipet heeft gehad ,gisterenavond en mijn hond likt daar aan...
Nou hij is lenig,maar hij kan niet bij zijn eigen nek,nee zijn. Vriendje had hem gehad...
Dus kan wel dat ie beetje misselijk er van is,joh die springen in en op elkaar,
Hummel gek oo zijn vriendje zijn oren en daar had ze dus vlak naast die pipet gedaan,toen was het al te laat...
Ja ,ik doe het nog wel ook in de winter.....heb pas zitten googlen,las dat ook mensen de eitjes onder hun schoenen mee konden. Nemen en het zo op de hond over gebracht kon worden,,
Bij woord vlooien krijg ik al jeuk
Hier niet hoor in de winter, is allemaal troep wat ze in het bloed krijgen.Ja ,ik doe het nog wel ook in de winter.....heb pas zitten googlen,las dat ook mensen de eitjes onder hun schoenen mee konden. Nemen en het zo op de hond over gebracht kon worden,,
Bij woord vlooien krijg ik al jeuk
@rozemarijntje, als je gewoon 'goed spul' hebt, (en alle voorkomingen is troep voor zowel hond als mens) is 2x in de winter meer dan voldoende. Normaal werkt het spul 6 á 8 weken, dus zou je Januari en April nog pipetje kunnen geven. Is niet zo onlogisch; uiteindelijk lees ik dat je hond nogal veel sociale contacten heeft, dus de ene vlo reist rustig mee op die van jou: in je lekker warme huis komt dat beestje wel tot leven. Onder je schoenzolen mee binnenbrengen; 'k weet 't niet: lijkt me niet dat ze zich ergens lekker kunnen nestelen. Wel dus op je hummel. Maar moet je gewoon zelf uitmaken wat jij het beste denkt te vinden. Zelf nooit gedaan, zoals gezegd, eigen keuze.Hier niet hoor in de winter, is allemaal troep wat ze in het bloed krijgen.
-
@'tenormin ,ciske
K
Heb vd dierenarts spul
Die Zeggen elke maand ....ja idd die van mij speelt met veel honden,hoop weet ik dat ze sxhoon zijn!!!
Zijn vriendjes zo en zo maar ja je weet het nooit...
Do wordt ie toch in de beautysalon verwacht trimmen dus,vraag het nog ff,zit in de da praktijk..
Hij heeft noet meer gespuugd en als je zijn favo woorden zegt,zie je koppie al,komen,huh...wat lekkers of vriendjes
Dus niet ziek( gaan we van uit) maar maaje van streek
Echt ik bedoel er niks mee,maar de buitenlandse gezinnen denken dat de eenden alles op eten,ook vis?L
Met graad? Kip met bot!! Die flikkeren alles na het eten zo bij de singel,dus misschien gisterenavond toch iets ingeslikt wat ik niet heb gezien?al let ik er wel op.
Echt man twee wk terug kippebotten. In zijn bek,ja zeg kippie en hij smult al vd week hele vissegraat,echt niks mis met die mensen maar gooi het in de kliko...
Of...eetbaar..geen graten of...
Oh nou hij is nu aan het rennen achter zijn knuf aan gelukkig
K
Heb vd dierenarts spul
Die Zeggen elke maand ....ja idd die van mij speelt met veel honden,hoop weet ik dat ze sxhoon zijn!!!
Zijn vriendjes zo en zo maar ja je weet het nooit...
Do wordt ie toch in de beautysalon verwacht trimmen dus,vraag het nog ff,zit in de da praktijk..
Hij heeft noet meer gespuugd en als je zijn favo woorden zegt,zie je koppie al,komen,huh...wat lekkers of vriendjes
Dus niet ziek( gaan we van uit) maar maaje van streek
Echt ik bedoel er niks mee,maar de buitenlandse gezinnen denken dat de eenden alles op eten,ook vis?L
Met graad? Kip met bot!! Die flikkeren alles na het eten zo bij de singel,dus misschien gisterenavond toch iets ingeslikt wat ik niet heb gezien?al let ik er wel op.
Echt man twee wk terug kippebotten. In zijn bek,ja zeg kippie en hij smult al vd week hele vissegraat,echt niks mis met die mensen maar gooi het in de kliko...
Of...eetbaar..geen graten of...
Oh nou hij is nu aan het rennen achter zijn knuf aan gelukkig
Laatst gewijzigd door Radar op 11 dec 2013 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.
-
Nog ff over vlooienpipet...heb van advantage??da ??ja weet da foet het voor het geld enz..maar ga toch ff navragen als idd om de mnd niet hoeft nu met kou...geen rotzooi in lijfje..
Liever niet...
Liever niet...
Laatst gewijzigd door Radar op 11 dec 2013 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja tijd voor Toon.APPLAUS!!
In het volgend stukje speelt Toon de voorzitter van het bestuur. Hij komt met de mededeling dat er 12 nieuwe leden bij zijn gekomen. Dat zijn mevr. Peper, mevr. Zwaarmakers, juffrouw van der Stang, mevr. Peerenboom, mevr. Stofregen, mevr. Opdebeeke, mevr. Deegroller, mevr. Stip, mevr. Hak, mevr. Loof hutjes, of Loofhutjes, mevr. Kistenmakers en mevr. Schroot Hamer. Maar...niet iedereen is aanwezig. Niet aanwezig zijn mevr. Peper, juffrouw van der Stang, mevr. Peerenboom, mevr. Opdebeeke en mevr. Stofregen. Dus dat wil automatisch zeggen dat wél aanwezig zijn mevr. Zwaarmakers,mevr. Deegroller, mevr. Stip, mevr. Hak, mevr.Loof hutjes, of Loofhutjes en mevr. Schroot Hamer. Tot zover is het wel duidelijk denk ik. Maar dan zijn we er nog niet want diegenen die niet aanwezig zijn dus mevr. Peper, juffrouw van der Stang, mevr. Peerenboom, mevr. Opdebeeke en mevr. Stofregen moeten niet denken dat je zo maar weg kunt blijven op een vergadering. Nee. Maar diegene die er wel zijn dus.. Nou dit klein stukje duurt ongeveer 7 min. en de mensen vinden het leuk en ik ook.
Zal straks eens kijken naar een liedje. Toon Hermans kon vond ik eigenlijk niet goed zingen, maar ondanks dat luister ik er toch graag naar.