Dat schreef ik: het meeste is tegenwoordig makkelijk te filteren. Maar dat er wat tussendoor glipt zie je bij vrijwel ieder forum terug.
Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Topic van meubelverkoper gesloten wat is daar de reden van ?
-
En vreemd genoeg is ook daar weer een reactie van mij verwijderd. Enkel de mijne, terwijl ik dus reageer op de onterechte achterdocht van mijn toenmalige voorganger.
Het blijft bijzonder.
Het blijft bijzonder.
Dan is het wel zo netjes van Ts omdat hier te melden na al haar beschuldigen
Sorrie ik kan dat niet vinden ,alleen de reaktie van radar
-
Dat heb ik gelezen ,maar Ts heeft het bedrijf zwart gemaakt , dan kan zij zeggen sorrie ik was te snel toch met reageren
-
Nu zie ik het, de moderatie heeft het hier opgepakt, maar dat is niet wat je bedoelde. Het zou inderdaad netjes zijn geweest van TS, maar ik denk niet dat we excuses kunnen verwachten.
gosewijn
vindt dit leuk
-
Heel verstandig. Maar dat had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren.
En weer wordt een topic gesloten, in plaats van dat men modereert. Vervolgens zegt men dat er contact met de niet aanwezige moderatie moet worden opgenomen als dagkoers weer nieuwe informatie heeft. Het lijk me duidelijk dat je dan beter een nieuw topic kan starten.
We hebben tientallen offtopic-berichten verwijderd. Zolang er geen nieuwe ontwikkelingen zijn, is het topic gesloten. Voor een nieuw topic dient wel een inhoudelijke basis te zijn.Nijogeth schreef: ↑04 sep 2024 10:47En weer wordt een topic gesloten, in plaats van dat men modereert. Vervolgens zegt men dat er contact met de niet aanwezige moderatie moet worden opgenomen als dagkoers weer nieuwe informatie heeft. Het lijk me duidelijk dat je dan beter een nieuw topic kan starten.
In het VivaNora dropshipper topic heeft de moderatie direct na het goedkeuren en plaatsen een korte reactie gezet met een link naar een hulpartikel elders op de Radar-website. Ik vind dat een prima actie.
Wat mij betreft had het topic ook direct mogen worden gesloten, want veel nuttigs volgt er meestal niet. Het is weliswaar niet uitnodigend voor nieuwe leden als hun eerste topic direct gesloten wordt, maar een hele rits wie-bestelt-daar-dan-ook-reacties is dat ook niet.
De teleurstelling kan wellicht wat verzacht worden als de moderatie een korte uitleg plaatst, bv: Dit lijkt een geval van dropshipping. Wat dat is en hoe je ermee om kunt gaan, staat in dit hulpartikel op de Radar-website. Om onnodige discussie te voorkomen, hebben we het topic gesloten.”
Zou dat wat zijn?
Wat mij betreft had het topic ook direct mogen worden gesloten, want veel nuttigs volgt er meestal niet. Het is weliswaar niet uitnodigend voor nieuwe leden als hun eerste topic direct gesloten wordt, maar een hele rits wie-bestelt-daar-dan-ook-reacties is dat ook niet.
De teleurstelling kan wellicht wat verzacht worden als de moderatie een korte uitleg plaatst, bv: Dit lijkt een geval van dropshipping. Wat dat is en hoe je ermee om kunt gaan, staat in dit hulpartikel op de Radar-website. Om onnodige discussie te voorkomen, hebben we het topic gesloten.”
Zou dat wat zijn?
Lowieze
, Moneyman
, DeZevendeHenk
, Thijs124
, juliomariner
, Nijogeth
en ZeerPrivé
vinden dit leuk
-
eens. Op dit forum worden jaarlijks tientallen dropshiptopics geopend die allemaal op hetzelfde neerkomen.
De moderatie zou dat soort topics ook gewoon allemaal in één groot verzameltopic kunnen gooien, met een sticky-post erin met de link naar het artikel. Dat topic hoeft niet eens open te zijn voor reacties.
Scheelt een hele hoop overbodige en qua strekking identieke topics.
De moderatie annex internetredactie heeft in ieder geval een agendapuntje voor het werkoverleg. Welzijn hier tenslotte om elkaar te helpen, nietwaar?
Radar
vindt dit leuk
-
Volgens mij heb ik een dergelijk topic geopend, maar wordt er niks mee gedaan...Moneyman schreef: ↑08 okt 2024 15:09De moderatie zou dat soort topics ook gewoon allemaal in één groot verzameltopic kunnen gooien, met een sticky-post erin met de link naar het artikel. Dat topic hoeft niet eens open te zijn voor reacties.
viewtopic.php?t=202337&hilit=dropshipperstopic&start=20
Zeker! Een perfecte plek om op door te gaan.