Opa en Oma schreven:
Wel huurde Wijn nog even iemand met de naam "Gast" in om nog even wat olie op het vuur te gooien bij Trosradar, maar ja, dat is alleen maar een satirisch verlengstuk van de Haagse lobby.
"Gast" presenteert precies Jopie Wijn's frustratie en slaat ongeveer op tilt bij het woord "grijskenteken". Ik zie gewoon Jopie zelf stiekum achter zijn computer zitten.
Ook proef ik veel leedvermaak, maar ja, dat hoort bij deze satire.
Volkomen wordt voorbijgegaan aan de werkelijkheid.
Afschaffen grijs? Best !! Maar dan
vanaf nu en niet met terugwerkende kracht.
Met de nieuwe regels zou in de meeste gevallen NOOIT een auto met een grijs kenteken zijn gekocht en al helemaal niet op Diesel. En dan die terugwerkende kracht zo inkleden dat verkopen van de auto nog veel meer geld kost!
Mijn eerste grijze auto is nu een jaar oud, de inruilwaarde bij aankoop van een nieuwe auto is nog 35% van de nieuwwaarde. De mij opgelegde jaarlijkse boete in de vorm van verhoging MRB ca. 1.200,- Euro.
De manier waarop ik in de val ben gelokt en nu als zware misdadiger wordt beboet wasop geen enkele manier te voorzien.
De hoogte van de boete is buitenproportioneel.
Hoe lang hou ik het vol netjes te blijven voordat ik in blinde woede de politiek te lijf probeer te gaan?