LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onur Air
Re: Onur Air
Mensen die raar reageren omdat het ONUR verboden wordt om in een aantal Europese landen luchthavens aan te doen:
Jullie willen zelf voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, scheppen erover op bij je buren, familie en collega's, dat jullie voor prijzen die eigenlijk met goed fatsoen niet KUNNEN, op vakantie zijn gegaan. Ter plaatse hang je de grote jongen of grote mevrouw uit, en kijkt niet op een euro meer, als je op een terrasje neerstrijkt (want het is toch vakantie?????).
Kijk dan ook niet raar op, als er luchtvaartmaatschappijen met hun materiaal in de problemen komen, doordat er te weinig geld binnenkomt om de toestellen te onderhouden. Helaas zal dit soort misstanden blijven bestaan, zolang de mensen zo goedkoop mogelijk willen vliegen, en de maatschappijen hieraan tegemoet komen, omdat ze anders hun klanten aan de concurrentie verliezen.
Onzin? Ik werk zelf in de reisbranche, en weet dat dit een van de belangrijkste oorzaken van de problemen is, waar nu een maatschappij als ONUR mee te kampen heeft.
Jullie willen zelf voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, scheppen erover op bij je buren, familie en collega's, dat jullie voor prijzen die eigenlijk met goed fatsoen niet KUNNEN, op vakantie zijn gegaan. Ter plaatse hang je de grote jongen of grote mevrouw uit, en kijkt niet op een euro meer, als je op een terrasje neerstrijkt (want het is toch vakantie?????).
Kijk dan ook niet raar op, als er luchtvaartmaatschappijen met hun materiaal in de problemen komen, doordat er te weinig geld binnenkomt om de toestellen te onderhouden. Helaas zal dit soort misstanden blijven bestaan, zolang de mensen zo goedkoop mogelijk willen vliegen, en de maatschappijen hieraan tegemoet komen, omdat ze anders hun klanten aan de concurrentie verliezen.
Onzin? Ik werk zelf in de reisbranche, en weet dat dit een van de belangrijkste oorzaken van de problemen is, waar nu een maatschappij als ONUR mee te kampen heeft.
Het incident van 3 mei had niet zozeer met de motorstoring te maken, maar wel met het feit dat de piloten na een vluchtige check weer verder wilden vliegen. Achteraf bleek dat de motor moest worden verwisseld.
Gast van 20:02.
Wat L*L je nou? Natuurlijk wil men voor een dubbeltje op de eeste rang zitten! Ze maken er toch reclame mee!
Iedereen in dat toestel van die goedkope maatschappij heeft een andere prijs betaald. Ligt aan naar welke accomodatie je gaat. De èèn gaat voor € 160 incl, tax, terwijl je buurman in dat zelfde vliegtuig € 500 betaald heeft voor dezelfde vlucht, maar andere acc.
Dus wat is duur en wat is goedkooop?
Wat L*L je nou? Natuurlijk wil men voor een dubbeltje op de eeste rang zitten! Ze maken er toch reclame mee!
Iedereen in dat toestel van die goedkope maatschappij heeft een andere prijs betaald. Ligt aan naar welke accomodatie je gaat. De èèn gaat voor € 160 incl, tax, terwijl je buurman in dat zelfde vliegtuig € 500 betaald heeft voor dezelfde vlucht, maar andere acc.
Dus wat is duur en wat is goedkooop?
Gast (14 mei 20:02) e.a.,
Het ligt niet aan de klanten dat er met Onur en Flyair wordt gevlogen, het ligt aan de touroperator. Als je wil klagen, doe dat bij de touroperator, want zij bepalen met wie er gevlogen wordt en hoeveel het gaat kosten.
Het is net als met de supermarktoorlog. De klant bepaalt niet hoeveel een pak melk kost, dat vechten de supermarkten onderling uit. Wat de prijs ook is, de klant koopt het pak melk toch wel. Misschien alleen met een grotere glimlach als de prijs lager is.
Op dezelfde manier gaan mensen ook nog op reis als ze ipv voor 299 euro 8 dagen in een resort zitten, 50 euro meer betalen (ik noem maar een getal) en met Transavia of Martinair vliegen.
Hoe zorg je ervoor dat je dus niet met dubieuze maatschappijen vliegt? Vraag het de reisagent/touroperator! Vertel dat je met Transavia wilt vliegen. Als meer mensen dat zouden doen, dan krijgen de touroperators het signaal wel door en zijn we van het probleem af.
Het ligt niet aan de klanten dat er met Onur en Flyair wordt gevlogen, het ligt aan de touroperator. Als je wil klagen, doe dat bij de touroperator, want zij bepalen met wie er gevlogen wordt en hoeveel het gaat kosten.
Het is net als met de supermarktoorlog. De klant bepaalt niet hoeveel een pak melk kost, dat vechten de supermarkten onderling uit. Wat de prijs ook is, de klant koopt het pak melk toch wel. Misschien alleen met een grotere glimlach als de prijs lager is.
Op dezelfde manier gaan mensen ook nog op reis als ze ipv voor 299 euro 8 dagen in een resort zitten, 50 euro meer betalen (ik noem maar een getal) en met Transavia of Martinair vliegen.
Hoe zorg je ervoor dat je dus niet met dubieuze maatschappijen vliegt? Vraag het de reisagent/touroperator! Vertel dat je met Transavia wilt vliegen. Als meer mensen dat zouden doen, dan krijgen de touroperators het signaal wel door en zijn we van het probleem af.
ik ben van belgie en in belgie kan men bij mijn weten enkel met turkse maatscappijen op zaventem vliegen
jetair en sunjets (tui)vliegen met mng
neckermann en thomascook vliegen met mng en sunexpress en heel soms met hun eigen thomas cook airlines
de rest vliegt met onur flyair en world focus airlines of iets soortgelijk
en heel soms staat er ook een vlucht met tnt express geplant waook een belgische maatschappij is en een onderdeel van de gelijknamige pakjes dienst.
maar van de 10 vluchten zijn er meer dan 9 van turkse afkomst.
Wel een verschil is dat mng (2) en sunexpress (1) en momenteel onur (weekend 1) toestel gebaseerd hebben in belgie en zo gelijkaardige tijden kunnen aanbieden als transavia
jetair en sunjets (tui)vliegen met mng
neckermann en thomascook vliegen met mng en sunexpress en heel soms met hun eigen thomas cook airlines
de rest vliegt met onur flyair en world focus airlines of iets soortgelijk
en heel soms staat er ook een vlucht met tnt express geplant waook een belgische maatschappij is en een onderdeel van de gelijknamige pakjes dienst.
maar van de 10 vluchten zijn er meer dan 9 van turkse afkomst.
Wel een verschil is dat mng (2) en sunexpress (1) en momenteel onur (weekend 1) toestel gebaseerd hebben in belgie en zo gelijkaardige tijden kunnen aanbieden als transavia
ik heb wel gehoord dat ze een prijs van airbus hebben gekregen
(zeker omdat ze die toestellen nog in de lucht weten te huoden )
(zeker omdat ze die toestellen nog in de lucht weten te huoden )
Als piloot moet je hem ook in de lucht weten te houden.Dat heb je of dat heb je niet.En het lintje krijgen ze juist omdat ze hun vliegtuigen weten te sturen zonder neer te gaan.Zehebben hun lintje niet voor niets gekregen .!Nu jij nog gast !!!!!!!!!!
De vakantiegangers willen toch voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, zie hier het resultaat. Voor de geboden prijzen is het onmogelijk de veiligheid te garanderen. De tour operators wassen hun handen nu in onschuld, maar die spelen de lowbudget carriers tegen elkaar uit.
Het begind er op te lijken van een bewuste srtategie!!! Niet helemaal fris.
Weten jullie niets anders dan demensen nog meer op te hitsen ???
Het lijkt wel of jullie er genoegen in scheppen in deze hele ellende.Ik vind het in iedergeval verschrikkelijk voor de mensen als dat waar mocht zijn.Maar ik heb daarover nog niets vernomen !!!!!!!
Het lijkt wel of jullie er genoegen in scheppen in deze hele ellende.Ik vind het in iedergeval verschrikkelijk voor de mensen als dat waar mocht zijn.Maar ik heb daarover nog niets vernomen !!!!!!!
Was op het nieuws en het staat op www.nu.nl
Gelukkig was het geen ernstige beving.
Nee, aan ophitsen heeft zeker niemand wat aan!
Gelukkig was het geen ernstige beving.
Nee, aan ophitsen heeft zeker niemand wat aan!
Het heeft me nooit aangestaan dat Turkije, legionella, aardbevingen met instortingen, duistere luchtvaartmaatschappijen, gewoon weer naar spanje en griekenland...
In griekenland heb je ook aardbevingen.Ik heb er zelf twee maal mee kennis gemaakt.Maar de bouw is daar zo op berekend,dat ik er niet bang voor ben.En ook regelmatig uitval van licht,waardoor het hele gebied in donker gehuld is.Heel appart om het mee te maken,en er zijn kaarsen genoeg om het romantisch te maken.En als je gaat douchen eerst het water flink laten lopen,heet natuurlijk.Wij doen het altijd.Maar dat doen we ook in andere vakantie landen.Het is eenvoudig een tip.
dat je niet naar turkije wil gaan is u probleem. Een voordeel dan heb ik ook geen last van u
Hoe kom je aan die kaarsen dan? Die neem je al van hier mee of rekenen ze er daar op, dat er weleens aarbevingen zijn, dat ze de kaarsen al in je kamer klaar leggen? Mmm, wel vreemd!
Ja, ik ben er wel eens geweest zoals in andere landen waaronder malta en griekenland ,spanje en Turkije.Maar naar urkije vlogen we met nl.mij.
Ik heb alleen nog nooit met Onur gevlogen of fly air.Of pegagus..
Maar nu veel gelezen er over.
Ik heb alleen nog nooit met Onur gevlogen of fly air.Of pegagus..
Maar nu veel gelezen er over.