LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Ach,er zijn nou eenmaal mensen die heilig zijn gaan geloven in pillen en niet de funktie er van meer inzien.Het trieste van het hele verhaal is dat deze mensen alleen nog maar horen wat ze willen horen en zien wat ze het allerliefste zien,dat het werkt.Kijk maar naar de kinderen van moeder van 5 en het in vlees geworden bewijs is geleverd.Tenminste,voor degene die in de verhaaltjes van de herblife distribiteur trappen en zich allerlij onnodige supplementen,shakes,en repen aan laten praten.

Voor deze lieden heb ik het advies om gewoon een berenvel aan te trekken en op jacht te gaan naar lekker voedsel.Des-avonds bij thuiskomst in de heerlijk verwarmde grot het gavangen en geplukte voedsel bereiden om het vervolgens met de daarbij behorende geluiden te veroberen.

Het is heel krom om te constateren dat de herblife fanaten hun mond vol hebben over de natuur,er bijna een veganistische mening over hebben en hiermee mensen overhalen tot het nemen van poederdrankjes en o zo gezonde natuurlijke supplementen,bla,bla,bla.
In het land der wanhopige blinde zielen is eenoog nog altijd koning.

geraldine
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 nov 2005 14:09

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door geraldine »

henrice,dat is jou mening,wat jij hier boven neer schrijft,ieder heeft recht op zijn/haar mening,
maar laat mensen wel in hun waarde ,vind ik
wie die spullen van herbalife willen gebruiken moeten ze zelf weten,dan hoef jij nog niet neer te zetten(dus mensen expres beledigt)dat ze holbewoners zijn,
sorry hoor ,maar ik moest hier ff opreageren,ik werd hier echt boos om,
ik gebruik ook herbalife,en ik vind dat ik dat zelf moet weten,ik ben een hoog opgeleid persoon,met een eigen bedrijf (ik ben geen herbalife verkoopster)
en ik wens niet met holbewoners worden te vergeleken
dus bijdeze heb ik mijn mening gegeven.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Ik weet natuurlijk niet hoe hoog je dan bent opgeleid maar begrijpend lezen heeft duidelijk niet in je vakkenpakket gezeten.Als je zegt dat ik nogal kritisch ben op het feit dat mensen dusdanig in de hele herbelife-doctrine zijn doorgedraaid en menen de goede werking van de spullen al bij hun kinderen te herkennen(wat een illusie)geef ik je groot gelijk in je kritiek.Zoals ik al stelde jullie lezen wat jullie willen lezen en horen wat jullie willen horen.In de psychologie heet dit selectief waarnemen.
Er zijn diverse sites aangehaald die het gebruik van supplementen en hun goede werking betwijfelen Er is geen enkele herblife-gebruiker die daar om wat voor reden dan ook aanstoot aan neemt en,waarschijnlijk om maar in de illusie te kunnen blijven geloven de meest vreemde verdedigingsargumenten boven tafel haalt.

Als je mijn post maar een klein beetje had begrepen had je er uit kunnen destileren dat ik normaal eten, zoals de natuur dit geeft, verkies boven het gebruik van supplementen van welke aard ook en dat mijn verhaal over het holbewoners bestaan geen enkele beledegende link legt naar wie dan ook.
Jullie denkwijze heeft veel weg van een verslaafde die zijn gebriuik op alle mogelijke manieren probeerd te rechtvaardigen.Je kent het wel het argument van rokers:Mijn opa is er 95 mee geworden en de duizenden mensen die aan kanker zijn overleden waren vast zwakkelingen dus paffen we gewoon door.De alcoholist die gehoord heeft dat drinken best wel gezond kan zijn, alleen de term met mate heeft die voor het gemak maar over het hoofd gezien.Dus we nemen er nog eentje.Als hamburgers ongezond zouden zijn,had MC.Donalds niet bestaan.Er zijn duizenden vestigingen over de hele wereld dus we nemen nog maar een menu.Hoeveel armunenten wil je horen of moet je horen om uit je kromme belevingswereld bevrijd te worden?

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Daar ben ik t helemaal mee eens, mensen denken helaas steeds dat anderen het beste met hen voor hebben.
Stel: Ik bedenk een produkt waar ik rijk mee kan worden; snoep, macdonaldsvoer, sigaretten, herbalife en andere aanverwante produkten, veel voorverpakte magnetron happen m.a.w. allerlei overbodige produkten, absoluut niet !nodig om te funtioneren.
Afijn door de juist ongezonde samenstelling van bovengenoemde produkten trekt t een ( bepaald) publiek. Meestal iedereen in de samenleving neemt er wel eens wat van, okeej moet kunnen. Maar daar gok ik als fabrikant niet op, ik gok op de grote meute die geen maat kent en zich volledig te buiten gaat aan mijn produkt met als gevolg een torenhoge winst voor mij, de fabrikant. Daar gaat het mij om, winst winst, dat u doodgaat aan overgewicht, zwarte longen, hartaanvallen, kanker, nou en? Dat u een rotleven heeft door dat u te dik bent, zuipt, COPD door de sigaretten, nou en?? Er is helemaal niemand die het goed met u voor heeft, ik zeker niet als fabrikant van zooi, de enige die u kan redden, bent u ZELF!!! Doe dat dan ook...
Daar istie weer: eet/drink met mate, denk eens na in supermarkt hoe en wat, ga zelf koken! zeker als je kinderen hebt, en geef ze geen produkten die door fabrikanten zijn bedacht...
Zorg goed voor jezelf, ben je aan jezelf, aan de samenleving en aan je kinderen verplicht!

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Daar istie weer: eet/drink met mate, denk eens na in supermarkt hoe en wat, ga zelf koken! zeker als je kinderen hebt, en geef ze geen produkten die door fabrikanten zijn bedacht...
HEAR HEAR
Applaus en Eeliane for president. :lol:

Het staat mensen natuurlijk helemaal vrij om zich vol te proppen met chemicalien maar als je eerst je hersens laat werken voor je je mond open doet eet, leef en spreek je veel gezonder en goedkoper :wink:
Wie nadenkt over zijn eten heeft geen supplementen nodig

groeten

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Ten eerste staat Herbalife onder de labeling wet en waren wet...
en ik raad jullie eens aan om dingen over suikers oftewel het witte gif op te zoeken...
Dat soja bijv. niet gezond zou zijn en koemelk des te meer...dat is zeker een fabel want dat is getest op ratten....
Goh en dan hebben die onderzoeken nog wel het beste met je voor he??
Nogal naief vind ik dat....

Wat veroorzaken witte suikers, die overigens overal in zitten....
het breekt vitamine af, je stofwisseling raakt in de war, word omgezet in vet onverzadigdevetten wel te verstaan.kan je lichaam niets mee want suikers heb je nodig om zuurstof te vervoeren...het word omgezet in surugaat
Dat vet van die suikers stollen in de winter en daar krijg je klachten van...llast van rugpijn en last van gewrichten...


ook worden opvliegers veroorzaakt door suikers
En om mijnkinderen visolie te geven...nou sorry hoor meneer HENRICE, als jij er zogenaamd iets van af weet, dan weet je ook dat dat zeker niet schadelijk is...
Want het enige wat goed is aan vis is OCEAAN VIS...gekweekt vis bevatten weer teveel vet en zuren dat dat niet gezond is.....
Ik denk dat jullie de helft van die voedsel keten niet snappen....
Vroeger lag een land nog wel eens braak om bij te komen, hebben wij dat nu nog..? voedsel ligt te lang in transport.....gezond? Nee.
En dan zeggen dat ik op zoek moet naar gezond voedsel...
Gister was op de radio dat manderijnen uit supermarkt voor kinderen gevaarlijk was...zat vol gif...

NEE GEEF MIJ MAAR HERBALIFE waar onderzoeken naaar gedaan zijn..
In china gebruiken mensen bijv. (ik weet niet precies hoe je het schrijft) chitaq paddestoelen om aids te genezen..staat op internet...ik ga het ook nog opzoeken...

En overgewicht is een teken dat het lichaam uit balans is...verder niet...

Verder ga ik er niet op in...en die sites die jij aanhaalt Henrice dat is alleen in jou voordeel, jij zult vast geen positve dingen aanhalen ...
Dus jou sites zijn voor mij al niets waard....

moedervan 5
En val mensen niet aan op hun levensstijl wat ik al vaker heb gezegt....maar dat doen mensen vaak als ze in het nauw zitten....

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

kan je lichaam niets mee want suikers heb je nodig om zuurstof te vervoeren...
Kan je dit uitleggen?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Verder ga ik er niet op in...en die sites die jij aanhaalt Henrice dat is alleen in jou voordeel, jij zult vast geen positve dingen aanhalen ...
Dus jou sites zijn voor mij al niets waard....
Maar al die onzin die jij hier hebt geroepen over sponsoring van wielerploegen, Michael Schumacher die het zou gebruiken, economische redenen om 30 dagen niet goed, geld terug te geven moeten we wel serieus nemen?

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Van alle sites die enigzins objectief zijn,daar zal ik me ook niets van aantrekken.Dat zou onverstandig zijn,toch moeder.

Zaols ik al zei, hoor wat je wil horen,zie wat je wil zien. Als je op geen enkele manier voor reden vatbaar ben en een beetje gaat zitten huilen dat ik jullie mening niet accepteer en jullie rara suggesties gaan doen dat ik opeens mensen aanval omdat ik in het nauw schijn te zitten,zegt mij dit alleen maar dat jullie niet beter weten en willen weten.

Ik heb sites aangehaald die in alle opzichten objectief zijn over de materie.Waar was je toen? Precies nergens,verscholen in de luwte tot dat Pillie willie kwam.Ja,die praat in je straatje.

Oceaanvis zit vol met rotzooi waar je beter niet te veel van binnen kan krijgen.Supplementen voor visolie zijn het minst verontreinigd als ze gemaakt worden van gekweekte vis.Wat het nemen van visolie supplementen betreft moeten de omega vetzuren in balans zijn om hun goede werking te garanderen anders gaan ze tegen werken.
Stopt de kinderen nou maar lekker vol met pillen en ga lekker beledigd zijn als iemand daar zijn bedenkingen over heeft.

Ik heb mijn onderzoek gedaan naar de voors en tegens op supplementen gebied en ben tot de conclusie gekomen dat 99,9% van alles wat er te koop is op dit gebied weggegooid geld is.
Mij zal het verder een zorg zijn wat iedereen met zijn poen en gezondheid tot.

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Thunder »

@ Moeder van 5

Ik begrijp dat u distrubuteur en groot verbruiker van HBL bent, dat is uw keuze en zal ik respecteren. Echter uw motivering om tot HBL over te gaan en dit te promoten als zijnde zeer goed vind ik wat dubieus.

Het verkoop systeem van HBL producten staat vaak ter discussie, maar hier meng ik me niet in. Echter de mensen, die het verkopen, dan wel gebruiken zijn vaak mensen zonder opleiding in de richting van de voedingsleer en met alle respect doen dit als een bijverdienste. We hoeven dus geen hoog geleerden te verwachten, maar men moet zich dan ook niet zo voor doen.

Hier wat punten van kritiek, die misschien van uw kant wat opheldering vergen.
witte suikers
Dit is natuurlijk klink klare onzin, suikers bestaan uit polysacherides, de term witte suikers is waarschijnlijk een toverwoord dat u hebt geleerd bij de bijeenkomsten. De meeste suikers zijn witte kristallen, u beweerd hier dus glashard dat alle suikers slecht zijn???? LULKOEK!!!


je stofwisseling raakt in de war
Door witte suikers??? Ooit gehoord van de energie huishouding in uw lichaam? Waarschijnlijk niet, anders wist u namelijk dat de energie voorziening in uw cellen wordt geregeld door, let wel door suikers, die u zo verafschuwd!!! Immers suikers worden afgebroken en omgezet in energie, voorbeelden zijn fructose en dextrose.
kan je lichaam niets mee want suikers heb je nodig om zuurstof te vervoeren
Suikers nodig voor het vervoeren van zuurstof!!!????? wat is dit voor kul verhaal, lees eens een biologie boek en iets over fysiologie!!! Zuurstof wordt vervoerd door het bloed d.m.v hemaglobine!!, dit zijn ijzerdeeltjes die zuurstof binden en zorgen voor het transport van zuurstof!! Suikers dus niet!!!!!!
Surogaat
Is dit een suiker??? In uw ogen zeker geen WiT suiker, ONZIN! Surrogaat betekent een inferieure vervanging van iets. De redenering slaat dus als een tang op een varken.
Dat vet van die suikers stollen in de winter
Juist, stollen in de winter? Dus uw lichaams temperatuur daalt in de winter van 37 graden naar 30 of nog lager??? Hoe werkt dat stollen dan? Leg u mij dat eens uit, wat vooral dat seizoensgebonden karakter vind ik bijzonder interessant als chemisch technoloog. Mocht dit berusten op een nieuwe vinding in de chemie, neem ff contact op dan regel ik ff dat we octrooi aanvragen.
Want het enige wat goed is aan vis is OCEAAN VIS...gekweekt vis bevatten weer teveel vet en zuren dat dat niet gezond is.....
Heeft u ooit gehoord van accumulatie van zware metalen en inerente gifstoffen in de voedsel keten, zoals kwik, cadnium, lood en zink??Weet u wat u daarvan kan krijgen? Waarschijnlijk niet.... Bij vissen die niet worden gekweekt in gecontroleerde wateren en dus in grotere mate bloot staan aan deze gifstoffen is de accumulatie van voorgenoemde stoffen aanzienlijk hoger dan bij kweekvissen in gecontroleerde wateren. Uw stelling is dus onzin!
In china gebruiken mensen bijv. (ik weet niet precies hoe je het schrijft) chitaq paddestoelen om aids te genezen..staat op internet...
Om aids te genezen? U gelooft ook alles of niet, mag ik u eraan herinneren dat de medische wetenschap tot op heden geen genezingen van aids kent? En dat er alleen maar een remming op de werking van HIV bestaat.....

En de bronvermelding, staat op internet........Mevrouw, alles staat op internet!!!! zelfs de grootste onzin, heeft u dit gelezen bij broodjeaap?

Resumerend, als ik dit zo lees, dan gelooft u alles en wordt u niet gehinderd door enige kennis van zaken. Dat is wat mij steekt aan promoters van HBL en soorgelijke concepten. Ooit gehoord van de degradatie van informatie naarmate het aantal schakels waarover dit wordt doorgegeven wordt vergroot..... Dan blijkt dus dat u wat hoort, dat al honderd keer is verteld en doorverteld op tig meetings en dat de echte boodschap waarschijnlijk geheel anders is....

Ik hoop dat u nog wat helderheid kan verschaffen in uw betoog.....zie namelijk erg uit naar uw reactie...

mvg.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Thunder,

het is algemeen bekent dat suikers gif zijn..........!!!!!!!!!!!!!!!
Wat jij zegt over lage opleiding nou dat zal ik ind even ophelderen...
ik heb atheneum zo heette het vroeger nog..Ik ben daarna gaan studeren...
En vooral biologie was mijn beste vak.En daarbij werk ik in een laboratorium...maar dat heb ik al eerder gemeld.....

En daarbij ben ik geen distribiteur meneer/mevrouw thunder..

En je sugereert dus dat mensen met een lage opelienig geen verstand hebben...
Jij durft wel zeg..ik vind dat een kwalijke belediging voor vele mensen...

zoek jij maar eens onder de term aspartaam...dan moet jij wel genog weten....dat gaat over suikers.


www.natuurgeneeskunde-praktijk.nl

kijk daar maar eens onder suikers.....eerst voedings adviezen en dan naar beneden scrollen en dan zie je suikers staan.....

www.fonteine.com/suiker.html

En je bloed bestaat uit meerdere bestand delen..

Maar ik ga mij niet verdedigen op zo'n vlak...

Ik zou je eens araden net als ik eens naar china te gaan....
Daar staan bijv. lampionen in de tuin om aan te geven hoe goed een dokter is...hoe meer lampionen hoe slechter de dokter, dat geeft namelijk aan dat hij veel patienten heeft...
Zij draaien de rollen om zouden wij ook moeten doen...

En Henric heb jij ooit een eskimo met overgewict gezien, of dat ze last hebben van hart klachten hogebloedruk.....
Nee en die eten toch ook oceaan vis.

ook daar staat een stuk over op de fonteine site...wilde vis eten.....

moedervan5

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En Henric heb jij ooit een eskimo met overgewict gezien, of dat ze last hebben van hart klachten hogebloedruk.....
Nee en die eten toch ook oceaan vis.
Weer zo'n steekhoudend argument.
Heb je wel eens een spruitje met faalangst gezien? Nee dus.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

http://www.kanker-actueel.nl/index.asp? ... nieuws=105

Daar staat onderaan helemaal dat het word gebruikt bij aids..Thunder...
de Shii-take paddestoel...dus geen loze berichten...

Jij moet eens ophouden om alles gelijk de kop in te drukken...
ik ga alitjd eerst onderzoeken , net als bij Herbalife.....voor ik mijn mondje op en doe...

moedervan5...goh genoeg sites, en niet eens van Herbalife....!!!!!!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je hebt je studie zeker niet afgemaakt moedervan5.
Moet ik nu werkelijk elke gek met een site serieus nemen, of kan je ook nog sites met wetenschappelijke onderbouwing aanleveren?

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Goh hebben we jou er ook weer tussen...??

Dan moet je beter lezen...het is hier al vaker gezegt door mensen tegen jou, jij leest het niet eens...
En bij jou kunnen de meeste hier het niet goed doen...
dus met jou ga ik geen discusie meer aan.
Jij komt zelf ook met niets..alleen kritiek die bij jou ook niet klopt.

En mijn studie heb ik wel degelijk afgemaakt...gelukkig wel...
Ik heb er zeker voordelen van.
En ook jij gaat persoonlijke argumenten aanvoeren, en ik denk dat jij dat vooral niet moet doen...lijstdraaier!!!!!

Moedervan5

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

He maarschalk,

mesologie zegt je dat ook wat...

http://www.mesologie.nl/index.php?section=10&page=29

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Aspertaan is een vervangende stof voor suiker en is gedurende lange tijd de hemel in geprezen tot dat er mensen waren die er rare klachten van kregen.Het zit o.a. in canderel,zoetjes,eigenlijk overal in en heeft een verslavende werking zowel lichamelijk als geestelijk.Geestelijk omdat mensen toendertijd op dezelfde manier gek gepraat werden als dat jullie mensen gek maken met allerhande verhalen over eskimo's en Chinezen met paddo's.Wat dit betreft lees de post van eeliane, die heeft een duidelijke kijk op hoe fabrikanten de meute weten te manipuleren.

Weet u waarom mc.donald nooit een vestiging op de noord of zuidpool heeft geopend?Nee,geld speelt daar namelijk geen enkele rol.
Weet u waaarom u nooit een enkele supplement aan een indiaan of eskimo zal slijten?Nee, omdat ze zich dan behoorlijk te pletter gaan vervelen omdat het verzamelen van eten het grootste deel van de dag in beslag neemt.
Weet u waarom Peter Pan kan vliegen,Nee,omdat het een sprookje is.
Hetzelfde sprookje als dat van Red Bullsjit.

Maar ik merk dat mijn teksten noodgedwongen het herbelife, mlm niveua gaan benaderen en dat doet een beetje afbreuk aan de nuttige info die ik op dit forum heb geplaatst.

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Thunder »

@ Moeder van 5

Bedankt voor uw reactie. Echter ik blijft bij mijn standpunt, dat het kennis niveau bedroevend is en dat men niet weet waar die over praat. Buiten het feit dat men gewoon maar alles aanneemt voor waar, u zou toch moeten weten, als acadeem, dat u niet alles kan aannemen!!
Ik twijvel dan ook sterk aan uw vermogens om mensen een goed advies met betrekking tot voeding te kunnen geven. Hiervoor ben ik zo vrij u even te citeren uit eigen werk. Om aanvallen op mijn verstandelijke vermogens en of expertise te voorkomen, ik ben chemisch technoloog en tevens acadeem.

Aller eerst:
het is algemeen bekent dat suikers gif zijn
Dit is natuurlijk generaliserend, ik heb u uitgelegt en zelfs op de sites die u liet zien, staat dat suikers zeker onmiskenbaar belangrijk zijn in de fysiologie van de mens. En zeker geen GIF zijn, zoals u beweerd. Het lijkt mij beter als u het beestje bij de naam noemt, u laat namelijk sites zien, die een lobby zijn tegen de synthetische suikers, de bekendste is Aspartaam. Het is echter NOOIT aangetoond dat bij normale consumptie, de maxiamale toegestane dagelijkse dosis wordt overschreden. Hiervoor zult u zoveel cola e.d. moeten drinken dat u ziek wordt van de overmaat in plaats van de aspartaam, dit overigens ter zijde.
En vooral biologie was mijn beste vak.En daarbij werk ik in een laboratorium
Deze bewering doet u credebility geen goed, u moet immers weten dat er MAC waardes en dergelijk bestaan voor alle stoffen die worden toegepast in de industrie (voeding, chemie e.d.)....
zoek jij maar eens onder de term aspartaam...dan moet jij wel genog weten....dat gaat over suikers
Mevrouw ik ben op de hoogte van de vooroordelen over Aspartaam, maar ik verwijs u hiervoor naar mijn argumentatie hierboven. Tevens hoort en leest u graag wat u wil lezen, aspartaam is een zoetstof. Een syntetische stof, die als SUROGAAT (dit is de juiste toepassing voor het woord) wordt gebruikt voor natuurlijke suikers. U moet goed lezen en begrijpen waar de hezte over gaat waar u na verwijst en uit citeerd!!! Deze is namelijk gericht op de syntetische zoetmakers en op overmatig gebruik van suikers en zoetstoffen!!! Tevens verwijst u naar exotische ziektebeelden en na diabetes gerlateerde ziektes. U moet goed begrijpen, dat deze ziektes worden veroorzaakt door het falen van het lichaam en dat het lichaam niet meer in staat is om te gaan met suikers. Neem bijvoorbeeld diabetes, dat wordt veroorzaakt door de stroring in de insuline huishouding, hierdoor is het lichaam niet meer verdraagzaam tegen over suikers...
Oorzaak gevolg mevrouw, niet de zaken plaatsen, zoals u het uitkomt..
En je bloed bestaat uit meerdere bestand delen..
Dit is een correcte beschouwing, daargelaten dat er GEEN suikers in de hoofdbestandelen van bloed zitten. Bloed dient als transport middel (lees oplosmiddel) voor verschillende stoffen, waaronder suiker. Suiker draagt dus in geen enkele wijze bij aan het vervoer van zuurstof (zie hiervoor mijn vorige post)...

Ik zou je eens araden net als ik eens naar china te gaan....
Daar staan bijv. lampionen in de tuin om aan te geven hoe goed een dokter is...hoe meer lampionen hoe slechter de dokter, dat geeft namelijk aan dat hij veel patienten heeft...
Gelukkig hanteren we hier wat meer genormeerde kwaliteitssystemen...

"Daar staat onderaan helemaal dat het word gebruikt bij aids"

Dit vond ik toch wel, met alle respect voor u, duiden op totaal geen verstand van zaken hebben en gewoon maar lezen wat u denkt dat er staat.
Mag ik u erop wijzen, DAT AIDS!! iets heel anders is dan HIV. Aids is de ziekte die wordt veroorzaakt door het virus HIV. De site vermeld, dat de padestoelen als ondersteuning dienen bij de HIV onderdrukking. HIV is het virus, dat aids KAN veroorzaken, de inzet is dus bij HIV remming en dus het trachten te voorkomen van het krijgen van Aids, met dodelijke afloop. U leest hier dus wat u wilt lezen!!! Totaal ongehoord als u zulke argumenten gebruikt voor het promoten van uw natuurproducten!!!
SCHANDE!!!

Als ik nog even zo vrij mag zijn, dit kom van de site:
http://www.kanker-actueel.nl/index.asp? ... ieuws=8509


Deze quote gaat over de Maitake padastoel: Lees en huiver mevrouw...

[/quote]PURPOSE: To explore more effective treatment for hormone-refractory prostate cancer, we investigated the potential antitumor effect of beta-glucan, a polysaccharide of the Maitake mushroom, on prostatic cancer cells in vitro.

Leest u het goed, suikers (de saccharide) die een mogelijk effect kunnen hebben op kanker cellen............Hoezo ALLE suikers zijn gif........U bent een generalist, die preekt voor eigen parogie en de dingen zo belicht en verteld dat het positief of negatief is...

Als u met die motivatie HBL producten gebruikt bent u knetter gek.....Als ik nu zo vrij mag zijn om te generaliseren, dan denk ik dat de hele reform, natuur en wellness producten wereld op die toer zijn gelijk probeert te halen....

Graag een reactie...
Laatst gewijzigd door Thunder op 30 nov 2005 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

http://www.aspartaam.nl/artikelen/risico.html

ook voor jullie vast een waazige site maar toch nog even een over aspartaam en suiker

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Thunder »

ook voor jullie vast een waazige site maar toch nog even een over aspartaam en suiker
Lees wat er staat mevrouw, dit gaat puur over Aspartaam en andere syntetische ZOETMAKERS!!! GEEN SUIKERS DUS!!! nog de door u genoemde negatieve effecten hiervan...

Dat deze sites en meningen er zijn is goed, maar inteperteer en lees ze wel goed mevrouw.....U doet namelijk aan hetze vorming, zonder kennis van zaken..

Gesloten