LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
watnou

Re: up2date

Ongelezen bericht door watnou »

Hallo Allen,
heb nu al een paar pagina's van dit forum gelezen en nu breekt me het angstzweet een beetje uit.Binnenkort heb ik een intakegesprek voor het programma de liefdsesmakelaar.Maar ben er nu huiverig voor. De liefde van mijn leven vinden lijkt mij wel wat,en het leek mij handig als iemand anders voor mij al een selectie zou maken.

hogeveen1

Ongelezen bericht door hogeveen1 »

Alsof er niets is gebeurd, alsof ze niet al honderden mensen hebben opgelicht: ze hebben gewoon weer een nieuw programma. Ze heten nu de liefdesmakelaar. Ze kunnen zichzelf beter de geldmakers noemen. Ik ben er ook ingetuind., eur 2000,= armer en natuurlijk geen partner.
Een schande!

Arjan_b

Ongelezen bericht door Arjan_b »

En hier weer een :?

Helaas, ook ik ben er ingetuind.

Ik zag de dames van Up2date bij Business Class en dacht dat zijn best sympathieke dames en kwam er achter, toen ik langer zat te kijken, dat ze een bemiddelingsbureau hadden. In de maanden daarna bleef dat een beetje door mijn hoofd spoken en toen maar eens op de site gaan kijken hoe duur zoiets is, gewoon interesse. Maar je raadt het al, geen prijzen. Dus ik mailen hoe duur ze zijn en wat ze precies doen. Werd snel gebeld en toevallig hadden ze een bijeenkomst in Groningen en daar kon ik vrijblijvend wel langskomen. Dus ik dacht, baat het niet schaadt het ook niet.

Eenmaal daar werd ik echt super vriendelijk ontvangen, duurde allemaal wel wat lang maar goed. Uiteindelijk werd mij een consultant toegewezen. Zij was echt een behoorlijk charmeur maar goed ik bleef gewoon zeggen dat ik niet veel geld had hiervoor en dat ik nu toch wel benieuwd was naar de prijzen, zo daar sloeg ik stijl van achterover. Maar aangezien ze een tekort hadden aan mannen in mijn leeftijd met hbo niveau kon ze wel iets regelen. Nu ben ik niet iemand die snel toehapt in dit soort gevallen maar op de een of andere manier werd het nu zo gebracht dat ik voor maar € 999,- lid kon worden maar dan moest ik wel nu per direct besluiten, geen bedenktijd. Ja en toen ging ik twijfelen, bij twijfel nooit doen zeggen ze. Maar achteraf besefte ik dat het volledige arsenaal aan verkooptechnieken op mij is losgelaten. Stiltes inbouwen, argumenten tackelen, de klant onder druk zetten.

Nou goed al met al, na twee uur stond ik buiten en dacht, wat heb ik nu in vredesnaam gedaan. In de auto op weg naar huis bedacht ik mij ook in een keer €1000,- per jaar en een aanbetaling gedaan van €100,- maar waarvoor nu eigenlijk? een paar dates? Ze hadden niet eens gevraagd op wat voor uiterlijke kenmerken ik viel wat toch enigszins ook wel belangerijk is.

Op de site werd ik al helemaal niks wijzer, dus toen maar even hier gekeken alwaar ik mijn negatieve onderbuik gevoel waarheid zag worden. Wat een ellende zeg, en je scheel betalen waarvoor?

De dag erna direct geannuleerd, per aangetekende brief. Tevens de aanwijzingen van Freek-Willem er in gezet (nog bedankt daarvoor) en om restitutie gevraagd van het al door mij betaalde geld.

Vandaag, 3 weken later, bericht gehad dat mijn lidmaatschap is geannuleerd echter dien ik nog wel 25% annuleringskosten te betalen. Dit verrekenen ze met mijn aanbetaling (€100,-) en het restant gaan ze incasseren, iets van €170,-

Mijn vraag: als ik dit niet doe en de incasso van hun storneer en ze dreigen met incassobureau's, dagvaardingen etc... in hoeverre is mijn wijze van handeling rechtvaardig. Is het daadwerkelijk zo dat ze geen 25% annuleringskosten mogen vragen ivm colportage wet? ondanks het feit dat ik mijn handtekening heb gezet? Ik vraag me uberhaupt af waarom ze zoveel in rekening brengen, kosten zullen ze aan mij sowieso niet hebben gehad?

Heeft iemand advies? 25% annuleringskosten betalen of niet?

Bij voorbaat mijn dank voor het antwoord

galsteen

Ongelezen bericht door galsteen »

Dit komt van de site van Consuwijzer:
Bedenktermijn
Colportage kent, als er sprake is van een aankoopbedrag vanaf € 34, een wettelijke bedenktermijn van acht dagen. Binnen deze bedenktermijn kunt u schriftelijk, zonder opgaaf van reden, de koopovereenkomst ongedaan maken. Die acht dagen gaan in op het moment dat de colporteur de koopovereenkomst heeft ingeschreven bij Kamer van Koophandel. Zolang deze niet staat ingeschreven, begint de bedenktermijn ook niet te lopen en heeft u dus sowieso de mogelijkheid om van de overeenkomst af te zien. U kunt bij de Kamer van Koophandel navragen of de koopovereenkomst staat ingeschreven.
Het lijkt me niet redelijk en billijk iemand annuleringskosten te berekenen als de wet stelt dat je 8 dagen bedenktermijn hebt, laat staan dergelijke absurd hoge percentages. Als je annuleert ná die 8 dagen lijkt het me wat anders.

Henny1957

Ongelezen bericht door Henny1957 »

:? Hallo alle gedupeerden van Up2ate.

Ik heb met verbazing gelezen hoeveel mensen er zijn belazerd door Up2date. OOk ik ben zo'n sukkel. Ik ben nu bezig om toch mijn geld terug te krijgen of een deel er van, maar dat zal nog zwaar worden.

Sinds 2005 zijn ze er dus uitgeknikkerd bij AVR, wist ik niet.
Nu ik een beetje aan het lezen ben geweest hier op deze site val ik van de ene verbazing in de andere.

Op 4 oktober 2007 kwam ik vrijblijvend in Arnhem op gesprek. Niet geschoten is altijd mis dacht ik.En leuke man na 4 jaar gescheiden, ja je bent een mens en niet gemaakt om altijd alleen te blijven dacht ik.
Na snel een kop vieze koffie, allerlei formulieren cq testen ingevuld en ja hoor, ik was de vrouw waar vele mannen op zaten te wachten, want je krijgt dan allemaal een 1 of 2 waar je op scoort. Tenminste zo ging het bij mij. Het gesprek vond ik erg lang duren, minstens 2 uur na allerlei vragen van een jongeman, ik heb een wo opleiding en dat was toch wel helemaal geweldig, want mannen genoeg met een hogere opleiding, maar geen vrouwen, slaat nergens op, maar dat kreeg ik te horen.
Ik wilde graag even bedenktijd, nee dat kon niet, ik moest meteen beslissen en 150 euro betalen.
Dom en vermoeid ondanks de wo opleiding, geen 150 maar 1 euro betaald, dat moet als symbolisch bedrag, heb ik getekend en dat...........................had ik nooit moeten doen.

Nu 8 maanden verder heb ik nog geen enkele date gehad en nog twee maanden verder en ik ben ruim 1725 euro lichter.

Natuurlijk heb ik gebeld, maar dat kon wat langer duren, bla bla bla, ik werd toch wat boos en geirriteerd, betalen waarvoor............voor niets.
Na een aangetekende brief te hebben geschreven aan Up2date, reageerden ze toch wel boos terug, het termijn was nog niet om en zou wellicht nog wel een match na 8 maanden uit kunnen komen. Ik had verwacht dat de directie zelf wel op de brief zou reageren en een telefoontje er aan zouden wagen, wel zo vriendelijk, maar mijn normen en waarden zijn blijkbaar anders.
In het antwoord geven ze aan dat ze niet verplicht zijn te antwoorden, tenzij je hier expliciet om vraagt. Zoals we allemaal weten, gaat alles via inloggen en email. Antwoord krijg je bijna nooit.

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb Jurofoon ingeschakeld en zij hebben een screening gedaan van de overeenkomst, waarbij blijkt dat zij in gebreke blijven qua dienstverlening, maar er staat natuurlijk niets in over een garantie die ze je kunnen geven over een match, ja dat snap ik ook. Er is geen garantie, maar laat dan iets van je horen , ipv alleen geld op te strijken.

Toen ik ging zoeken op internet zag ik het verhaal bij Trosradar.
En alle reacties hierop.

Ik zou willen vragen; zijn er mensen die er voor gaan zodat dit bureau eens op een andere manier dan alleen maar die positieve filmpjes op TV waar ze de huwelijksmakelaar uithangen, in dure panden verblijven, naar nagelstudios en kappers regelmatig gaan en dit ook nog laten zien terwijl ze ons geld verbrassen.

Er zullen ongetwijfeld positieve reacties zijn, maar de negatieve hebben toch wel de overhand. Samen staan we sterk..........

Ik heb nu geschreven naar een stichting die bemiddelingbureaus aanpakt, dat is stichtingoor.nl.

Of ik nu wel of geen geld terug krijg en hoe dom ik destijds ook was, ik kan me wel voor de kop slaan, ik laat het er niet bij zitten. Nog niet!

Ik heb me nog niet voorgesteld:
Een vrouw van 50 jaar, dom genoeg om in te schrijven, geen man voor te vinden blijkbaar.

Graag jullie serieuze reacties.

Kunnen we met zijn allen niet iets doen hieraan????

Henny

dre34

Ongelezen bericht door dre34 »

Hallo
Ja ook ik ben een gedupeerde van up2date.
Een normale gezonde hollandse jonge en wat blijk ook voor mij is er geen dame te vinden.
Maar hier laat ik het natuurlijk niet bij, heb een mooi bericht gestuurd aan SBS6 nieuws met mijn verhaal erbij.
Hopenlijk besteden ze er aandacht aan zodat er via de media de vuile was van up2date eens bekend word.

gr dre

Henny1957

Hallo Dre

Ik hoor graag wanneer je mijn verhaal nodig hebt.
Hoe meer verhalen over deze wanprestaties hoe beter.

Groetjes
Henny

dre34

Hallo Henny

Ik hoop snel wat et horen van SBS6.
Mocht dit niet zo zijn danis altijd nog de krant deTelegraaf bijvoorbeeld,
maar hoe dan ook het verhaal van up2date word openbaar gemaakt.

Bedank voor de reactie

Groetjes Dre

dre34

Bij deze zou ik graag een oproep willen doen om in contact te komen met gedupeerde van Up-2date.
Met een grote meerderheid is het misschien mogelijk om deze oplichters een halt toe te roepen.
Laat het me maar weten.

Dre34

dre34

Hallo Henny ik zou graag gebruik willen maken van je aanbod.
Is het mogelijk dat je het verhaal van jou mij toe mailt, dit kan naar [email protected]
Het gaat nu de kant op dat het een rechtzaak gaat worden.
Dus ik kan iedere steun wat tegen deze oplichters is wel gebruiken.
Alvast bedankt

Dre34

exmedewerker

Ongelezen bericht door exmedewerker »

Hallo lieve mensen, ik heb hier zelf bij dit bureau gewerkt, en ik ben blij dat ik weg ben. Toen ik er ging werken had ik echt een roze bril op, wat is er nou leuker dan zoiets. Dat verdween al snel. Vreselijk bedrijf en 1 grote oplichterij. Ja er schrijven zich helaas nog dagelijks mensen in zo naar ik begrijp. Maar het is een psychisch spel. Een vrijblijvend gesprek word er aangeboden, maar eigenlijk is het de bedoeling direct een pakket door de strot te duwen. De pakketten worden getoond zonder prijs, maar er word duidelijk een inschatting gemaakt uit wat jij verteld over jezelf hoeveel geld je zou kunnen missen. De bedragen liggen tussen de 700 euro en 2500 euro. (was toen) voor dezelfde diensten. Je wil niet weten hoe er over de mensen gepraat word door het matchingteam, je staat gewoon voor paal. En het slagingspercentage van 83 % klopt zeker niet. Wat zij daarmee bedoelen is was een leuke date maar niet mijn type. Dan is ie wat hun betreft al geslaagd. Het daadwerkelijke percentage ligt slechts op minder dan 5% Ja tuurlijk zijn er succes verhalen, maar dat zijn over het algemeen in scene gezette verhalen, de vorige serie zaten collega's in die zogenaamd op zoek waren naar een date......!! Dus wat zal er voor medewerkers rondlopen in de huidige serie. Oh ja het noemen zich relatiedeskundigen..... die patricia is getrouwd, daarna gescheiden is een nieuwe vent tegen het lijf gelopen en dat is een mega schuinmarcheerder. Hoe deskundig ben je niet als je dat niet zeg!! Henny ik zag je verhaal in de telegraaf, heel goed, breng het maar naar buiten!!

Henny1957

:) Dank je voor je bericht en dat je toch de moed neemt om als exmedewerker de waarheid vertelt.
Ik heb al zoveel mensen gehoord en gelezen die klagen over up2date gevraagd mee te werken, hoe meer mensen , hoe sterker we staan, tevens wil ik mijn geld retour. Ik heb echt nog nooit een date gehad en overmorgen gaat de laatste 172 euro van mijn bank af en als ik dit dan zie, word ik furieus. Omdat er zelfs geen contact opgenomen wordt door de de dames. Wees dan ook een held. Mijn verhaal is om mensen te waarschuwen goed uit te kijken. Ik zou graag met de dames aan een tafel zitten bij televisie programma of zo.

Alleen dan kan ik iets doen, maar liefst samen met alle gedupeerden.

Hendriko

Ongelezen bericht door Hendriko »

Hallo allemaal,

Zelf ben ik ook gedupeerde van Up2Date.
Zelf wil ik juridiese stappen ondernemen voor wat men mij aangedaan heeft, dat heeft echter weinig zin misschien.

Net als Henny & Dre aangeven is krachten bundellen misschien een optie.
Wanneer onze verhalen geopenbaard worden d.m.v. een krant, zijn toekomstige leden dubbel zo hard gewaarschuwt & zal Up2Date wel verplicht zijn om aan hen fouten te werken... Al is het maar om te bewijzen, nee hoor de fouten die in de krant staan maken wij niet meer.

Samen een jurist inschakellen kan misschien efficienter werken,
dit voorkomt dat er op de man gespeeld kan worden bij de aanklager waardoor de desbetreffende aanklager terecht of geheel onterecht zijn/haar zaak verliest of intrekt.

Daar is niemand bij gebaad lijkt mij...
Laat gedupeerden maar samen naar de rechter gaan.

exmedewerker

Ongelezen bericht door exmedewerker »

Je hebt gelijk Henny, kan je het niet gewoon tegenhouden of terug laten boeken door je bank? Dan krijg je vanzelf wel een reactie neem ik aan. Er kwamen in mijn tijd regelmatig klachtenbrieven binnen. En er werd niks of nauwelijks iets mee gedaan. Het zijn een stel geraffineerde vrouwen. Ik snap nog steeds niet dat ze regelmatig positief in de media staan, maargoed als je een behoorlijk geldbedrag neerlegd word je wel gevraagd voor een televisieprogramma, daar werd zo 20.000 euro tegenaan gegooid om er maar te mogen komen. Tegen alle mensen die nog twijffelen om zich in te schrijven wil ik zeggen, ga het lekker via internet doen, neem het heft in eigen hand, up2date is gewoon een commerciele onderneming die het vooral keihard om de centen gaat. Dat merkte ik wel als een consulent terug kwam uit een gesprek en weer stond te lachen omdat zij weer iemand hadden ingeschreven die niet helemaal zeker is. Zeker 25% van alle ingeschreven annuleren binnen 8 dagen, en dan ben ik nog zuinig. Vergeet niet dat de consulenten op provisiebasis werken. Dus hoe meer zij inschrijven hoe meer geld ze krijgen. En als er dan toch per ongeluk een klapper wegloopt zonder in te schrijven word de consulent erachteraan gestuurd. En eenmaal informatie opvragen bij dit bureau, betekend de rest van je leven telefonisch gestalkd worden. Ook al zeg je dat je geen interesse hebt.......!!

EenVandaag

Ongelezen bericht door EenVandaag »

Het televisieprogramma EénVandaag zoekt contact met mensen die gedupeerd zijn door Up2date. Ook de ex-medewerkers van dit relatiebemiddelingsbureau vragen wij zich bij ons te melden.

Jullie kunnen mailen naar [email protected] of bellen 035 6715850.
Laatst gewijzigd door EenVandaag op 30 jul 2008 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Hendriko

Ongelezen bericht door Hendriko »

Ben vandaag v.a. 10:00 tot het einde van de middag aan het bellen/mailen geweest met Up2date,
iemand van de telegraaf...
JuroFoon etc;

Binnen dit forum durf ik nog weinig bloot te geven wat er op mijn adres exact speeld
i.v.m. bedreigingen vanuit de kant van Up2Date in de vorm van incasso bureaus en nog wat andere zaken.
Let in deze zelf dus even heel goed op welke informatie ik over mijn eigen wel of niet vrij geef...
anders is de kans aanwezig dat ik straks alsnog een incasso bureau op mijn stoep heb staan.
Aan de hand van alle informatie die ik via o.a. JuroFoon en overige sites op internet gehoord en gevonden heb,
heb ik besloten er wel een rechtzaak van te willen maken.

Donderdag aanstaande heb ik een afspraak met mijn bank over misschien wijzegingen omtrent mijn bank rekeningen.
Deze persoon gaat ook over juridiese conflicten.

Mijn probleem omtrent Up2Date leg ik deze dan ook zeker voor,
wanneer er serieus mensen net als mij van plan zijn om naar de rechter of een consumenten organisatie te stappen,
mogen jullie mij benaderen op [email protected]

Zelf heb ik weinig juridiesche kennis,
in dit voorbeeld omtrent de 'fraude' praktijken van up2date...
vermoed wel dat wij samen sterker staan.

Alvast bedankt voor reacties.
Laatst gewijzigd door Hendriko op 30 jul 2008 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.

domkreeftje

Ongelezen bericht door domkreeftje »

Hallo,

Ook ik ben er ingetrapt om in zee te gaan met Up2date.
Ik had via internet een mailtje gestuurd en de andere dag werd ik al gebeld om een afspraak te maken.
Ik woon nu niet bepaald in buurt en werk full time dus ze hadden een speciale zaterdag in Den Haag om langs te kunnen komen.
Je word idd een tijdje bezig gehouden met vragen te beantwoorden. Geheel vrijblijvend jaja tot ze idd kwam met wat er tegen overstond pfffffff best een heel groot bedrag vind ik. En normaal ben ik nog al standvastig en denk ik altijd nog een keer na over iets. Moet ook hard werken voor me geld en daar kun je toch ook leuk van op vakantie. Maar door de leuke praatjes ook overrompeld en toch maar getekend voor 1 jaar dan maar geen vakantie niet zo erg als je er een leuke partner aan over houd. Nu betaal ik iedere maand een bedrag aan hun. Na dat ik daar weg ging zat het me toch niet lekker ze praten best op je in. Maar goed toch maar proberen had verder nog geen negatieve dingen gehoord over Up2date.
Ik had me eerste date vrij snel al na 4 weken van inschrijving.
Na een afspraak gemaakt te hebben met die jongen was hij echt het tegenovergestelde na waar ik op zoek ben. En eigenlijk was dat bij hem ook hij was al bijna 1 jaar bezig en had nog geen juiste date gevonden maar al wel meerdere dates gehad. Tenminste ik ga uit van zijn eerlijkheid.
Omdat je na een date een evaluatie formulier moet opsturen heb ik er duidelijk in gezet dat er absoluut geen match was. En niet mijn type juist het tegenovergestelde.
Nu 29-07-2008 nog geen nieuwe date gehad of verdere reactie. Ja ze zijn druk bezig....
Hoe had ik zo stom kunnen zijn om er in te trappen.
Ik zie ook geen optie hoe ik hier verder nog onder uit kan komen. Vrees dat ik gewoon iedere maand mijn bedrag moet aflossen en hopen dat er nog een date aan komt?????
Was eigenlijk niet zo voor die datings bureaus maar ja je probeert wat heb zelfs mijn familie er niet over ingelicht.
En nu ik de verhalen van andere lees schaam ik me er voor dat ik er ingetrapt ben en durf ik het zeker niet te vertellen.

Een Domkreeftje

Henny1957

We moeten met zijn allen een team vormen. Dat is het enige wat helpt.
Morgen ga ik verder. Eenvandaag heeft me ook nog gevraagd en nog veel andere mensen. Dus ik doe een oproep aan alle mensen die mee willen werken om iig samen aan tafel te gaan en liefst in Hilversum met de 2 dames van Up2date.
Tijdens de uitzending van SBS beweren ze ook nog dat ik een date gehad zou hebben...........de leugenaars. Die man moet ik nog leren kennen dan.

:idea: DUS BIJ DEZE ROEP IK IN HET SPECIAAL ALLE OUD MEDEWERKERS VAN UP2DATE OP OM TE REAGEREN. PIETER BUSS VAN DE TELEGRAAG WACHT EROP EN EENVANDAAG OOK.

SAMEN STAAN WE STERK...........

HENNY UIT ARNHEM Wel stom hoor als je jezelf zo op tv ziet.

greg75

Ongelezen bericht door greg75 »

(Hendriko het is....Juridisch)

Dit bedrijf valt in de zogenaamde... TRIPE F BUSINESS ( F.F.F)

FIND THEM, FEED THEM, FORGET THEM ( of wel F*** THEM )

Vandaag las ik het berichtje in de telegraaf, zodoende heb ik nog even de uitzending van Radar teruggezien. Ik was dat hele Up2date alweer vergeten.

Ik ben in 2004 lid geweest, uiteindelijk ben ik eruit gekikt omdat ik een lastige klant werd. De slechte matches waren tot daar aan toe, maar ze reageerden ook niet op brieven en email en dat schoot bij mij in het verkeelde keelgat. Ik heb uiteindelijk onder een valse naam opnieuw een bonnetje ingestuurd en werd weer uitgenodigd.( was de enige manier om iemand te spreken te krijgen) Heb ff flink op een nette manier stennis lopen schoppen, Daar is uiteindelijk niets mee gedaan, want ze wilden gewoon geen gedeelte van het geld teruggeven. Later ben ik voor de deur flyers gaan uitdelen, dit vonden ze niet leuk, ik heb , vlgs mij toch 2 mensen kunnen ompraten, daarna aktie opgegeven.( ik was toch niet van plan om de hele dag voor de deur te gaan staan). Werd ik een paar dagen later op mijn werk door die Patricia gebeld dat ik geroyeerd was. Ach ik heb er wel lol van gehad. Uieindelijk heb ik mijn rechtsbijstand verzekering erop gezet. Nu was 1500 euro natuurlijk te laag om een rechtzaak te beginnen, dus ik heb de helft van het geld van mijn rechtbijstand verzekering vergoed gekregen.

Uiteindelijk heb ik daar wel vrede mee gehad, want ik was al bezig om via via de prive adressen te achterhalen van beide dames. ( voor geld kan je alles kopen), Bij de kamer van koophandel waren helaas geen adressen bekend.

Ik zou gewoon een dag voor de deur gaan staan ( geen flyers, want dat is laster), maar gewoon de mensen aanspreken die naar binnen willen. En als ze niet willen praten, gewoon nog een dag. Gewoon onder druk zetten en niet bang zijn.

Ruijter

Ongelezen bericht door Ruijter »

Hallo!!

Ik wil graag met mensen in zee gaan die een front willen vormen tegen Up2Date!!

Ik ben zelf vorig jaar oktober lid geworden van deze oplichterij en ik heb 1 date gehad (na 3 weken) sinds die tijd. Zoals ik al op dit forum vaak heb gelezen, krijgen mensen die zich inschrijven al vrij snel een date, maar daarna horen ze niets meer. Lekker makkelijk geld verdienen zo....

Ik belde maar en ja ZE WAREN BEZIG...tsja hoe kan je dat nu controleren. Ik heb ze een klachtenbrief gestuurd en ja een reactie teruggekregen van dat ze het niet kunnen garanderen dat je een relatie krijgt en dat ze we degelijk op zoek zijn voor je, met extra aandacht... Nou met die duizenden ingeschreven kunnen ze met extra zoeken nog niemand vinden....

Ja ik ben een moeilijk geval zeggen ze. Eeeuh ja ik ben kritisch en bijna 60. Maar ik zie er goed en verzorgd uit, ben spontaan en ik weet zeker dat er wel mannen tussen zitten. Ik bedoel ze hebben toch duizenden mensen?? Natuurlijk is het nooit 100% zeker dat er een match komt, ja dat is ook hun verweer, maar ze proberen het ook niet. Na die date, geen reactie meer van hun, ik heb erachteraan gebeld en werd elke keer gesust met dat ze bezig zijn.....

Eigenlijk ook belachelijk dat je niet eens een foto krijgt van te voren wat voor type man het is, het had me veel reistijd gescheeld als ik alvorens die ene date (de enige) al gezien had wat voor man het was. Ik denk inderdaad dat ze lukraak een date uitkiezen.

Ik betaalde veel geld, ik krijg nu van Up2Date ter compensatie 1 maand extra lidmaatschap, zozo dat is wat, wat heb je eraan als er niemand contact met je opneemt en je geen date ziet.......In de reactie op de klachtenbrief staat er ook dat ze willen weten wanneer ze met mij het beste contact kunnen opnemen. Volgens mij heb ik dat al op mijn inschrijfformulier neergezet of zijn ze die soms kwijtgeraakt?

Ik wil gewoon zeker de helft van mijn geld terug, ik hoop dat het te realiseren is, ik ga morgen denk ik de rechtsbijstand bellen of heeft iemand anders nog andere suggesties??

Misschien is het ook een idee om te kijken hoeveel succesverhalen er nu wezenlijk zijn?? Ik durf te gokken dat de negatieve verhalen de boventoom voeren....

Ik weet zeker dat naast mij er velen zich zwáár belazerd en opgelicht voelen, dit moet nog een staartje krijgen!! Wie doet er mee!!

Met vriendelijke groet,

Marjorie Ruijter-Tilroe

Gesloten