Je bent toch eigen maar een zielig figuur, je zeurt over waar de prospectus is en als je hem dan hebt is hij ineens niets waard!. Nu, dat wist de rest van ons al maanden en alleen de stumperds die denken hun centen in NL te steken op basis van dit waardeloze vod zijn nog erger dan jij bent. Op persoonlijke aanvallen na breng je van het verdedigen van mlm-bedrijven totaal niets terecht.Ga toch spelen knulletje.
Jij beweerde dat ze die prospectus gebruikten voor de beursgang over een paar jaar. Dat is dus duidelijk niet zo. Daar reageerde ik op. Jouw reactie maakt jou dus een zielig mannetje.
Ga je natuurlijk niet op door nu ik gelijk heb.
In tegenstelling tot jou geef ik mijn fouten wel toe. En ik beantwoord ALLE vragen, jij enkel diegene waar je zin aan hebt.
En dan komt de prospectus en blijkt die deze volgens jou toch niets waard is.( klopt ook helemaal ).De mensen die dus op basis van dit vod in NL investeren komen in 2011 bedrogen uit.Echt slim zijn ze niet he.
Die 600 Euro heeft niets met de beursgang te maken, dat is het instapgeld om met NL geld te verdienen. Ben je in de les geweest bij MLM Angel, dat je nu ook al misinformatie gaat verspreiden?!
En als de antwoorden wel komen doe je gewoon of je achterl**k bent.
Juist, je bent inderdaad bij MLM Angel in de leer geweest want ik heb wel degelijk geantwoord dus je liegt nu.
Waar blijven overigens jouw antwoorden op al die vragen die ik je eerder had gesteld?