LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playco/ Playcollect

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
de deurwaarder
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 okt 2008 19:07

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door de deurwaarder »

Hij woont wel elke keer ergens anders merk ik wel. Had graag gehoopt dat hij op Curacao had gezeten. dat is niet ver voor mij. Was hem persoonlijk gaan opzoeken. Als je het forum goed doorspit kom je het adres tegen. Volgens mij had ene Esther een keer het adres erop gezet.

De deurwaarder.

cota315
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:25

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door cota315 »

http://www.toysplus.eu/account_history_ ... der_id=699

is dit een ip adres ik ken er niets van
in ieder geval ga ik door tot op het bot
bedankt voor de reacties

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

@ cota315

Stuur mij even een mail, dan kan ik het u uitleggen.

cota315
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:25

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door cota315 »

nu dreigt ie met vervolgen omdat ik op dit forum de waarheid spreek
jammer he

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

betekent dit dat Koperke ook weer terug komt met zijn gezwets :)
ik kan niet wachten...

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

@ cota315

gewoon zijn email adres blokkeren. Dan zie je niet meer het achterlijke gedoe dat hij mailt.

En verder,... melding maken bij ecc. (via een klachtenformulier)

Verder NIETS betalen, gewoon negeren.

ps. lees het lange stuk van mijn eens door, van enkele maanden geleden. Bij de betalingsomschrijving moest ik toen wat invullen. Enig speurwerk, zal je wat opleveren. Volgens mij is het nl. een adres in de buurt van Leuven.

esther99
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:38

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door esther99 »

Ik heb trouwens aan de ECC doorgegeven, dat Megatoys ook deel uit maakt van het geheel, Playco en Toysplus.

Nevada
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2008 00:54

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Nevada »

ik heb alle juiste gegevens van PH.

Groetjes

cota315
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:25

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door cota315 »

hoi estheren nevada
kan je me meer info geven aub
wat is ecc
en de gegevens van ph interesseren me echt
ik ben niet van plan alles zo te laten er is klacht ingediend
maar ik wil meer info om een solide case op te bouwen
ik ben een belg en woon niet zo ver van leuven
dus laat maar komen die info
groetjes

Nevada
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 dec 2008 00:54

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Nevada »

Hallo, ik zal je de gegevens overhandigen als ik mijn bestelling ontvangen heb. Ik vrees dat ik anders ook niets meer ontvang en het gaat om nog heel wat geld.
Als je op google ECC ingeeft, kom je direct op de eerste pagina van hun website en wie zien we daar: playco = fraude.

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

heeft philip zich weer gemeld?heeft hij alweer geld nodig?kan hij een keer ophouden............................................................................

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

zijn ''koopjesite"' is er weer,ondanks mijn klacht bij ecc.help.............

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

de site is weer online........................help
hij heeft weer allerlei''koopjes''

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

hoeveel mensen gaan er nu weer gedupeerd worden stuur aub een mail naar
[email protected]
vraag hen hoe kan dit.ze waren toch uit de lucht gehaald?

jojo28
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2008 10:14

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door jojo28 »

Hallo,

Ik ben ook opgelicht door playco, toysplus nu megatoys. Als het ding maar een naam heeft. Ze houden je gewoon aan het lijntje.
ik heb enkele maanden geleden besteld. Diverse mails gezonden en altijd hadden ze wel een antwoord.
Goederen verloren, tegoedbon gekregen, enz. enz.
Dan toch een deel van de goederen gekregen en weer een tegoedbon die ze dan uiteindelijk gaan gebruik voor de nieuwe fun pass.

en nu dreigementen

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

Geachte mensen

we beseffen dat er voor onze overname op 3 november wat problemen zijn geweest met levertijden en vooral de communicatie daarrond.

Maar tegelijkertijd zijn er enorm veel "schadegevallen" (waaronder ook verloren pakketten door toedoen van DPD, GLS, en TNT ! en zelfs gestolen pakketten door enkele van hun personeelsleden !) geweest, waaraan niemand buiten de werkelijke schuldigen iets kon veranderen.

Wij zijn niet echt vertrouwd met het behandelen van dit soort bestelllingen en wij werkten tot voor kort ook nooit met particulieren.

Wij zullen ervoor zorgen dat iedereen krijgt waar hij/zij recht op heeft, maar tegelijkertijd zullen we er ook voor zorgen, dat Fun+ uitbetaald wordt, voor de jaarlijkse bijdragen en dat wij ook alle openstaande, niet rechtmatig geannuleerde bestellingen zullen innen en desnoods met schadevergoedingen en gerechtelijke procedures als gevolg.

Wij hebben niets te maken met Toys+ en Playco (dat overigens nu toch al 1,5 jaar niet meer bestaat: waarover gaat dit topic eigenlijk nog ?) en we kunnen u ook garanderen dat de heer Philip Heylen (waarvan Nevada beweert dat hij in België woont, in Heverlee, maar wat niet zo is, gezien hij sinds kort voor ons bedrijf werkt in Luxemburg en daar ook effectief woont) niets te maken heeft met dit alles.

Hij heeft destijds enkel de domeinnamen geregistreerd en even geholpen met enkele betalingen en afhalingen toen hij in 2007 nog wel af en toe in België was.

Een adres in Heverlee bestaat er dus zeer zeker niet, niet van ons, niet van hem.

We werken wel aan afhaalpunten, maar wellicht gaan we daarvoor in zee met KIALA of een ander bestaand netwerk.

We kunnen cota315 geruststellen: er zal geleverd worden, maar je moet je pass ook eerst betalen, anders mogen we je niet aan die prijs leveren, dat moet je zeker snappen: leveren aan inkoopprijzen aan iedereen die ook geen pass betaalt/heeft, dat zou niet eerlijk zijn tegenover de talloze leden die er wel voor betalen.

Op dit ogenblik zijn er dat 25.889 om exact te zijn.

Voor februari of maart komt de nieuwe shop niet online en komen er dus geen leden meer bij, omdat we ze niet op een goede manier kunnen de gewenste service leveren !

En wij staan voor service, dat weten onze jarenlange bedrijfsklanten en verenigingen maar al te goed en dat appreciëren ze dan ook enorm.

We zijn niet van plan om alles proberen goed te praten: we maken goed wat verkeerd liep, maar tegelijkertijd maken we komaf, met alle leugens en met alle wanbetalers !

Er zijn gisteren 50 dossiers naar de advocaat gebracht om een laatste kans te geven voor de procedures worden opgestart.

@NEVADA let inderdaad op wat je doorgeeft en aan wie, we hebben nu al aan Tros Radar je emailadres opgevraagd, en we gaan dat krijgen ook.

Hier is geen plaats voor persoonlijke vendetta of vetes: als je professioneel wil geholpen worden, reageer dan zelf ook zo.

Er wordt nooit gedreigd, maar wel vaak gewaarschuwd.

@jojo28: trek je commentaar en leugens maar weer terug in, zoniet, ben jij alvast nummer 51 !

En we gaan net zo lang door tot alle leugenaar gestraft werden.

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

iedereen die een probleem heeft, je weet maar nooit dat we er niet eens van op de hoogte waren, mag ons altijd mailen op [email protected]

Ook pipo45 : we verwachten wel dat u zich bekend maakt met naam, referentie enz... als u uw "klachten" wil formuleren.

@ NEVADA: dat van die voorhamers zou ik maar verwijderen: dat is pas een dreigement en dan nog wel een bekentenis voor poging tot doodslag of moord met voorbedachte rade, let daar goed mee op : stel dat er morgen toevallig bij iemand iets zou gebeuren, dan ben jij de hoofdverdachte nummer 1.

En voor de sukkelaar die z'n kazerne nog niet heeft ontvangen, ze wordt deze week nog verzonden, dan kan je je voorhamer doorverkopen.

@NEVADA : er staan maar weinig bestellingen nog open: we kunnen dus zo achterhalen wie je bent: als jij ook maar iets verkeerd doet, en je reacties hier niet meteen verwijderd, dan mag je er zeker van zijn dat je niets geleverd krijgt, integendeel zelfs, dan zal je net als anderen een schadevergoeding kunnen betalen.

We hebben er net nog eentje van 325 euro van 1 klant ontvangen.
En er waren er in het verleden al meer.

Wegens schending van de privacy mogen we echter geen namen geven.

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

aha weer een nieuwe poging.
elke keer als je het niet mee aankunt, dan maar weer een overname voorspelen.

Gaat lekker zo toch

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door gravedigger »

Wegens schending van de privacy mogen we echter geen namen geven
Dat heb je dus al gedaan!
@jojo28, trek je commentaar en leugens maar weer terug in, zoniet, ben jij alvast nummer 51 !
Als deze gegevens kloppen jojo, kan je Megatoys aangeven bij de bevoegde instantie!! En dat zou ik zeker doen :idea:

N.b. privé gegevens op mijn verzoek verwijderd door de redactie

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

megatoys.eu niks te maken met toysplus.eu ???

Dacht het wel

Gesloten