LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Jolijn

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jullie hebben het allemaal begrepen hoor, incl. HW007.
En dat leest ook wel eens prettig, na al die hallelujaverhalen.

HW007

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Niels

1. Je bewijst jezelf wel weer.
2. Ik zal het je nog een keer uitleggen.
3. Het wel of niet starten met MLM heeft niets te maken met wel of niet snappen.
4. De meeste mensen verschillen in intelligentie.
5. De meeste mensen verschillen in aanvoelen en inzicht.
6. De meeste mensen verschillen in Intelligentie en aanvoelen en inzicht.
7. De meeste mensen hebben géén MLM ervaring.
8. De meeste mensen begrijpen dat theorie en practijk verschillen.
9. De meeste mensen begrijpen dat je na theaorie en studie, practijk ervaring moet opdoen om na (tijd/geld/willen leren) investering resultaat te behalen.
10. De meeste mensen begrijpen dat als je wilt ondernemen, dat je moet investeren. Als je een McDonalds wilt starten zul je minimaal €1,5mln neer moeten tellen. Als je €1,5mln op tafel kunt leggen, heb je al bewezen dat je weet wat ondernemen is. Als je €500 voor mlm op tafel moet leggen, heb je nog niets bewezen.
11. De lage instap (max €500) maakt de verleiding voor schatzoekers groot om de gok te nemen, zonder dat ze ondernemerskennis hebben.
12. De meeste mensen blijken niet bereid om naast die €500 open te staan voor de verplichtingen om MLM te leren en te begrijpen.
13. Ondanks intelligentie, lijken mensen te vergeten dat MLM zeker geen snel rijk en zonder inspanning systeem is. Voor niets gaat de zon op.
14. Dat je met MLM geld kunt verdienen blijkt uit de mensen die geld ermee verdienen. Voorbeelden genoeg binnen elk MLM systeem. Dat je met andere soorten van marketing geld kunt verdienen blijkt ook. Die andere soorten geldverdienen, werken echter luihied in de hand. Werknemers krijgen per uur betaald, en niet per productienivo. Als je aanwezig bent heb je recht op geld. Bij MLM krijg je alleen inkomen als je effectief produceert. Wie niets doet/presteert, krijgt niets. Er worden dus geen onrendabele investeringen gedaan in mlm.
15. De meeste mensen hebben een trots en ego, waardoor ze hun eigen systeem tegen beter weten in als "beter" aanprijzen.
16. De meeste mensen hebben angst voor wat ze niet kennen.
17. De meeste mensen zijn te trots om een keus die anders is dan hun eigen keus te accepteren. Ze denken dat anderen dan denken dat ze een domme keus maakten, terwijl ze gewoon naar omstandigheden keus hebben gemaakt. Als iets (nog) niet bekend is, dan kun je daarvoor (nog) niet kiezen.
18. Veel mensen vinden het fijn om ontzorgd te worden doordat een MLM consultant hun een heel stuk uitzoekerij uit handen neemt.
19. Veel mensen gaan liever zelf op zoek naar een mogelijkheid.
20. De meeste succesvolle mensen/bedrijven, weten wat delegeren is, en beseffen dat ze niet zelf overal het beste van weten. De meeste succesvolle mensen houden van Quality Time voor hun en hun gezinnen.

Bij startende ondernemers hebben de meesten geen zin in boekhouding en schuiven dat door naar een boekhouder. De meeste gezinsleden zitten ook niet op boekhouding te wachten, waardoor de triple play paketten vam providers, banken en verzekeringen.....alles onder één dak, zo succesvol zijn.

Zoals jullie weten kies ikzelf in privé voor dat delegeren en gemak, en adviseer ik anderen ook om hun kostbare levenstijd niet te besteden aan vergelijk van de duizenden producten. Een adviseur die een acceptabel maatwerk pakket realiseert, is in toenemende mate welkom. Of dat nu met mlm of buiten mlm te maken heeft.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Het wel of niet starten met MLM heeft niets te maken met wel of niet snappen.
Nou, dan mag je nu gaan bewijzen dat wij niks snappen van mlm. Want wel of niet mlm doen heeft niets te maken met het snappen ervan. Dus, waarom snappen wij niks van mlm?

HW007 schreef:Bij startende ondernemers hebben de meesten geen zin in boekhouding en schuiven dat door naar een boekhouder.
Mooi, ook hier, bewijs maar. En niet jet doorschuiven naar een boekhouder, maar de reden waarom ze dat doen.
HW007 schreef:Een adviseur die een acceptabel maatwerk pakket realiseert, is in toenemende mate welkom.
Dus nu ineens is het acceptabel in plaats van maatwerk an sich?
Maar heb je nu nog steeds niet door dat jij als Euphony verkoper geen maatwerk levert, doch enkel de 2 pakketten doorverkoopt die Euphony aanbiedt?

Jolijn

12. De meeste mensen blijken niet bereid om naast die €500 open te staan voor de verplichtingen om MLM te leren en te begrijpen.
De meeste mensen blijken niet bereid om €500 te dokken, omdat ze MLM begrijpen, omdat ze er geen zin in hebben, omdat enz.
13. Ondanks intelligentie, lijken mensen te vergeten dat MLM zeker geen snel rijk en zonder inspanning systeem is. Voor niets gaat de zon op.Dankzij intelligentie, gezond verstand, praktijkervaring weten mensen dat MLN zeker geen enz.
14. Dat je met MLM geld kunt verdienen blijkt uit de mensen die geld ermee verdienen. Voorbeelden genoeg binnen elk MLM systeem. Zo heel veel voorbeelden zijn er juist nietDat je met andere soorten van marketing geld kunt verdienen blijkt ook. Die andere soorten geldverdienen, werken echter luihied in de hand. Werknemers krijgen per uur betaald, en niet per productienivo. Als je aanwezig bent heb je recht op geld. Bij MLM krijg je alleen inkomen als je effectief produceert. Wie niets doet/presteert, krijgt niets. Er worden dus geen onrendabele investeringen gedaan in mlm.Werknemers krijgen echt de gelegenheid niet dat lang vol te houden. Je loon is echt geen aanwezigheidsbonus voor 40 u/wk bij het koffieapparaat te zitten. Bovendien krijg je soms ook per functie betaald, ongeacht of je de ene week er 32 uur mee kwijt bent en de andere week 50 uur. Andersom weet de werkgever natuurlijk ook dat hij op de werknemers kan rekenen, hij weet hoeveel productieve uren zijn bedrijf draait, hij weet wat hij aan effect kan verwachten (globaal natuurlijk). Hij is daarbij niet afhankelijk van een niet effectief producerende downline.
15. De meeste mensen hebben een trots en ego, waardoor ze hun eigen systeem tegen beter weten in als "beter" aanprijzen.De meeste mensen weten door hun intelligentie, gezond verstand, praktijkervaring dat MLM niet zo werkt als de sector het zelf doet voorkomen.
16. De meeste mensen hebben angst voor wat ze niet kennen.Dat zou ik niet zomaar beweren. Sommige mensen zullen angst hebben, andere zullen nieuwsgierig zijn enz. enz.
17. De meeste mensen zijn te trots om een keus die anders is dan hun eigen keus te accepteren. Ze denken dat anderen dan denken dat ze een domme keus maakten, terwijl ze gewoon naar omstandigheden keus hebben gemaakt. Als iets (nog) niet bekend is, dan kun je daarvoor (nog) niet kiezen.Hetzelfde. "De meeste mensen", daar heb je werkelijk geen idee van, daar kun jij niets met zekerheid over zeggen. Wellicht denken sommige mensen van een andere keus "dat zou ik niet gedaan hebben, dat lijkt mij niet verstandig enz. enz. En zeker wel kun je voor iets kiezen dat niet bekend is, je kunt alleen niet kiezen voor iets dat niet bestaat.

HW007

hallo Jolijn,

Helaas moet ik anders "quoten" jij het doet, omdat enkelen al een klaagden bij de moderator, dat ik kopieerde en plakte ipv "juist quoten". Daarvoor heb ik toen een waarschuwing gehad van de moderator. Uiteraard snap ik jouw knippen en plakken wel, en kan ik er wel goed mee overweg.

Jouw reacties zijn niet strijdig met wat ik beweer. Wat ik schrijf heb ik uit eigen beleving en niet uit onderzoeken van derden. Ik ben meer iemand die niet klakkeloos anders idee overneemt.

- Omdat de meeste mensen geen €500 willen dokken is er een MLM bedrijf als eerste gekomen om die premie af te schaffen, ofschoon de resultaten binnen enkele weken dekkend zijn voor die investering. De drempel is weg. Geen voorinvestering, verdienen vanaf dag 1.

- Veel voorbeelden van succesvolle ZZP-ers zie ik ook niet. Eigenlijk ken ik géén enkel voorbeeld.

- Wernemers in dienst van een werkgever kunnen jarenlang diensten schrijven bij mlm bedrijven, zonder dat het hun kwaliteit bij de werkgever in de weg zit. Collega's blijken heel vaak ook voordeel te zien in de diensten en producten als klant.

- Als MLM-er ben ik niet afhankelijk van een niet functionerende downline. Zelf kies ik slechts de kanjers om deel te nemen in mijn team. Doordat ik ervoor ga, kies ik mensen die er ook voor gaan, en niet mensen die ik over de streep moet trekken. Die geven meer ballast dan rendement voor zichzelf. Met teamleden wil ik langdurig samenwerken en ik vertel mijn teamleden geen verhalen over gouden bergen. Ik vertel ze de realiteit van werken en opbouwen. Klanttevredenheid en mond op mond reclame.

- Aangaande angst, kan ik slechts reageren op wat ik hier lees. De anti-MLM-ers hebben slechts één pijl op hun boog en dat is anderen bang maken voor MLM. Jij bent één van de weinigen die de moeite neemt om van meerdere kanten tegen MLM aan te kijken.

Jolijn schreef:12. De meeste mensen blijken niet bereid om naast die €500 open te staan voor de verplichtingen om MLM te leren en te begrijpen.
De meeste mensen blijken niet bereid om €500 te dokken, omdat ze MLM begrijpen, omdat ze er geen zin in hebben, omdat enz.
13. Ondanks intelligentie, lijken mensen te vergeten dat MLM zeker geen snel rijk en zonder inspanning systeem is. Voor niets gaat de zon op.Dankzij intelligentie, gezond verstand, praktijkervaring weten mensen dat MLN zeker geen enz.
14. Dat je met MLM geld kunt verdienen blijkt uit de mensen die geld ermee verdienen. Voorbeelden genoeg binnen elk MLM systeem. Zo heel veel voorbeelden zijn er juist nietDat je met andere soorten van marketing geld kunt verdienen blijkt ook. Die andere soorten geldverdienen, werken echter luihied in de hand. Werknemers krijgen per uur betaald, en niet per productienivo. Als je aanwezig bent heb je recht op geld. Bij MLM krijg je alleen inkomen als je effectief produceert. Wie niets doet/presteert, krijgt niets. Er worden dus geen onrendabele investeringen gedaan in mlm.Werknemers krijgen echt de gelegenheid niet dat lang vol te houden. Je loon is echt geen aanwezigheidsbonus voor 40 u/wk bij het koffieapparaat te zitten. Bovendien krijg je soms ook per functie betaald, ongeacht of je de ene week er 32 uur mee kwijt bent en de andere week 50 uur. Andersom weet de werkgever natuurlijk ook dat hij op de werknemers kan rekenen, hij weet hoeveel productieve uren zijn bedrijf draait, hij weet wat hij aan effect kan verwachten (globaal natuurlijk). Hij is daarbij niet afhankelijk van een niet effectief producerende downline.
15. De meeste mensen hebben een trots en ego, waardoor ze hun eigen systeem tegen beter weten in als "beter" aanprijzen.De meeste mensen weten door hun intelligentie, gezond verstand, praktijkervaring dat MLM niet zo werkt als de sector het zelf doet voorkomen.
16. De meeste mensen hebben angst voor wat ze niet kennen.Dat zou ik niet zomaar beweren. Sommige mensen zullen angst hebben, andere zullen nieuwsgierig zijn enz. enz.
17. De meeste mensen zijn te trots om een keus die anders is dan hun eigen keus te accepteren. Ze denken dat anderen dan denken dat ze een domme keus maakten, terwijl ze gewoon naar omstandigheden keus hebben gemaakt. Als iets (nog) niet bekend is, dan kun je daarvoor (nog) niet kiezen.Hetzelfde. "De meeste mensen", daar heb je werkelijk geen idee van, daar kun jij niets met zekerheid over zeggen. Wellicht denken sommige mensen van een andere keus "dat zou ik niet gedaan hebben, dat lijkt mij niet verstandig enz. enz. En zeker wel kun je voor iets kiezen dat niet bekend is, je kunt alleen niet kiezen voor iets dat niet bestaat.

Jolijn

[quote="HW007"]hallo Jolijn,
Jouw reacties zijn niet strijdig met wat ik beweer. Wat ik schrijf heb ik uit eigen beleving en niet uit onderzoeken van derden. Ik ben meer iemand die niet klakkeloos anders idee overneemt.Als ik zo ongeveer het tegenovergestelde beweer dan jij, noem ik dat strijdig met jouw beweringen.
Als jij schrijft vanuit je eigen beleving, moet je dat duidelijker vermelden en niet in algemeenheden schrijven als 'de meeste mensen'. Verder ben ik van mening dat een mens niet in staat is om alles en alles zelf hoogstpersoonlijk te onderzoeken, maar dat iedereen ook afgaat op wat anderen ondervonden hebben.

- Omdat de meeste mensen geen €500 willen dokken is er een MLM bedrijf als eerste gekomen om die premie af te schaffen, ofschoon de resultaten binnen enkele weken dekkend zijn voor die investering. De drempel is weg. Geen voorinvestering, verdienen vanaf dag 1.Zoals ik al schreef 'geld is niet DE (enige) reden.

- Veel voorbeelden van succesvolle ZZP-ers zie ik ook niet. Eigenlijk ken ik géén enkel voorbeeld. Eh ? Ja ? Nee? Hoe bedoel je ?

- Wernemers in dienst van een werkgever kunnen jarenlang diensten schrijven bij mlm bedrijven, zonder dat het hun kwaliteit bij de werkgever in de weg zit. Collega's blijken heel vaak ook voordeel te zien in de diensten en producten als klant.En ook heel vaak niet, lood om oud ijzer, Kaatje egaal.
Ja? En? Waartoe dient dit?Hoezo deze vermelding ineens als reactie op mijn schrijven? Ik noem dit nergens.

- Als MLM-er ben ik niet afhankelijk van een niet functionerende downline. Zelf kies ik slechts de kanjers om deel te nemen in mijn team. Doordat ik ervoor ga, kies ik mensen die er ook voor gaan, en niet mensen die ik over de streep moet trekken. Je hebt met mensen te maken, geen robots die je naar wens kunt programmeren.

- Aangaande angst, kan ik slechts reageren op wat ik hier lees. De anti-MLM-ers hebben slechts één pijl op hun boog en dat is anderen bang maken voor MLM. Jij bent één van de weinigen die de moeite neemt om van meerdere kanten tegen MLM aan te kijken.Bang maken voor? Ik lees het als waarschuwen voor, de andere kant van het mooie verkoopplaatje laten zien.
En idd zoals ik al veel eerder schreef "zie het als een (tijdelijk ?) bijbaantje als je het leuk vindt om te doen, gebruik je gezonde verstand, denk logisch na en behoedt je voor de aversie die deze verkoopmanier kan opwekken. Oma's en opa's willen best van de jonge kleinkinderen kinderpostzegels kopen, hardloopwedstrijdjes voor het goede doel sponseren enz. maar het houdt een keer op natuurlijk.

HW007

@ Jolijn,

Met dat ik weinig succesvolle zzp-ers ken, is als reactie dat jij weinig succesvolle mlm-ers kent. Doordat ik de diverse presentaties bezoek ontmoet ik zelf wel succesvolle MLM-ers. ZZP-ers ontmoet ik ook, en ze hebben het allemaal moeilijk. Ik adviseer dan ook steeds om eens naar een mlm presentatie te gaan. Die kleine extra's kunnen net de dalen in hun leegloop aanvullen, waardoor een en ander makkelijker leeft.

Jolijn

HW007 schreef:@ Jolijn,
Met dat ik weinig succesvolle zzp-ers ken, is als reactie dat jij weinig succesvolle mlm-ers kent.
Oh, zo. Maar dat was nu juist weer een reactie op jouw
14. Dat je met MLM geld kunt verdienen blijkt uit de mensen die geld ermee verdienen. Voorbeelden genoeg binnen elk MLM systeem.

Herinner ik je nog even hieraan:

Jolijn: Misschien beseffen ze, net als de meesten die hier reageren, dat met MLM voor een enkeling de volledige broodwinning te verdienen is en verder een bijbaan is, die door huismoeders (zonder baan buitenshuis), kan worden gedaan naar eigen indeling.

HW007: Chapeau Jolijn,

Zie je wel dat jij (als vrouw) het wel blijkt te begrijpen, helaas in tegenstelling tot veel anderen.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

Jolijn schreef:
Jolijn: Misschien beseffen ze, net als de meesten die hier reageren, dat met MLM voor een enkeling de volledige broodwinning te verdienen is en verder een bijbaan is, die door huismoeders (zonder baan buitenshuis), kan worden gedaan naar eigen indeling.

Domme huismoedertjes zijn DE doelgroep, net zoals de wanhopigen met bijstand.
Zij zijn van harte welkom bij Mlm, dat zijn nog de enige doelgroepen die te porren zijn voor zo n achterlijk piramidespelletje. Je moet ook niet al te slim zijn om mee te doen>>krijgen ze weer lastige vragen, waarop weerwerk geleverd dient te worden...
Vanzelfsprekend is die hele bende ook op geen enkele manier fatsoenlijk uit te leggen, maar daar hebben ze iets op gevonden>>> kritische mensen zijn niet welkom.
Klaar!

Domme mensen wel natuurlijk, graag zelfs, het is juist een pre als je dom bent, hoe dommer je bent, hoe makkelijker ze je kunnen tillen met hun piramidespel, hoe volgzamer de gedupeerde is.

De rest weet al beter gelukkig. :arrow:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

- Veel voorbeelden van succesvolle ZZP-ers zie ik ook niet. Eigenlijk ken ik géén enkel voorbeeld.
In de ICT (om me heen) ken ik er tientallen. De reden dat ze succesvol zijn is misschien dat ze zeer terzake kundig zijn en niet maar ZZP'er geworden zijn "bij gebrek aan beter".
Vaak opereren ze in een niche markt maar moet ik ze inhuren is dat wel tegen een uurtarief van 150 Euro+.
Veel ZZP'ers waar wij inmiddels al zo'n jaar of 10 (in de beginjaren vaak uit de UK) mee samenwerken hebben hun huis inmiddels vrij. Ik weet niet hoeveel MLM'ers dat kunnen zeggen.
16. De meeste mensen hebben angst voor wat ze niet kennen.
Lijkt me trouwens in tegenspraak.

Niels2010

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:@ Niels

1. Je bewijst jezelf wel weer.
Leg uit. Wat bewijs ik?
HW007 schreef:3. Het wel of niet starten met MLM heeft niets te maken met wel of niet snappen.
Heb ik ook niet beweerd. U beweerde dat mensen die het nooit gedaan hebben, het niet snappen.
HW007 schreef:4. De meeste mensen verschillen in intelligentie.
Dat staat buiten kijf.
HW007 schreef:5. De meeste mensen verschillen in aanvoelen en inzicht.
Wauw! Echt? U zou een boek moeten vullen met uw verhelderende, vernieuwende en inspirerende inzichten!
HW007 schreef:7. De meeste mensen hebben géén MLM ervaring.
Gelukkig maar!
HW007 schreef:8. De meeste mensen begrijpen dat theorie en practijk verschillen.
Ja? Kunt u dat onderbouwen? Of kan dat alleen in theorie?
HW007 schreef:9. De meeste mensen begrijpen dat je na theaorie en studie, practijk ervaring moet opdoen om na (tijd/geld/willen leren) investering resultaat te behalen.
Maar daar gaat u weer volledig de mist in! Natuurlijk is dat waar, maar daar ging de discussie niet over. De discussie ging er over of mensen iets niet kunnen snappen zonder het zelf te doen, niet of mensen ergens succesvol in kunnen zijn als ze iets niet snappen.
HW007 schreef:10. [...] Als je €1,5mln op tafel kunt leggen, heb je al bewezen dat je weet wat ondernemen is. Als je €500 voor mlm op tafel moet leggen, heb je nog niets bewezen.[...]
Ja is dat zo evident? Iemand kan geen familiegeld hebben? Een rijk iemand kan geen 500,- betalen?
HW007 schreef:11. De lage instap (max €500) maakt de verleiding voor schatzoekers groot om de gok te nemen, zonder dat ze ondernemerskennis hebben.
Het wordt toch ook overal gepropageerd dat men absoluut nergens kennis van hoeft te hebben? 'Ervaring? Niet nodig! Opleiding? Niet nodig! Iedereen kan het!' Hier bent u het dus mee oneens?
HW007 schreef:12. De meeste mensen blijken niet bereid om naast die €500 open te staan voor de verplichtingen om MLM te leren en te begrijpen.
Natuurlijk, en bananen zijn vierkant. Mensen gaan dolenthousiast ergens instappen en 500,- neertellen en denken dan: 'ach, 500,- das niks! We gaan lekker niks doen'. Ga toch weg man.
HW007 schreef:14. Dat je met MLM geld kunt verdienen blijkt uit de mensen die geld ermee verdienen. Voorbeelden genoeg binnen elk MLM systeem.
Voorbeelden zijn geen bewijs. Hoe groot is het percentage 'slagende' MLM-ers? Hoeveel uren steken zij in hun business, hoeveel hebben zij geïnvesteerd en (en belangrijker nog:) hoe verhoudt dit zich tot het aantal uren en de hoeveelheid geld die niet-slagende MLM-ers er in hebben gestoken?
HW007 schreef:15. De meeste mensen hebben een trots en ego, waardoor ze hun eigen systeem tegen beter weten in als "beter" aanprijzen.
Zoals u met Euphony? :-)
HW007 schreef:18. Veel mensen vinden het fijn om ontzorgd te worden doordat een MLM consultant hun een heel stuk uitzoekerij uit handen neemt.
En dat is nu juist de tegenstelling waaraan u (mijns inziens) onterecht zo krampachtig vast blijft klampen: enerzijds willen mensen alle mogelijke moeite doen om een Euphony-adept te vinden die hun van hun goedwerkende abonnementen komt verlossen, maar anderzijds willen ze absoluut zelf niet even op internet zoeken om de goedkoopste te vinden. Bijzonder vreemd.
HW007 schreef:20. De meeste succesvolle mensen/bedrijven, weten wat delegeren is, en beseffen dat ze niet zelf overal het beste van weten. De meeste succesvolle mensen houden van Quality Time voor hun en hun gezinnen.
Die mensen weten ook dondersgoed dat je je niet moet laten adviseren door een 'consultant' die niets meer is dan een veredelde verkoper van één bedrijf! Lekker onafhankelijk! Nee, je kan er wel op rekenen dat dat degene is die voor jou de beste deal gaat vinden! Ga toch weg man!

HW007

@ Niels

Kennis en ervaring is inderdaad niet nodig om met MLM te starten.

Wat wel nodig is:

1. bereidheid om te luisteren en te leren.
2. Opstellen van eigen plan van aanpak, cq bedrijfsplan.
3. Consequent zijn en volhouden.

Op 1. scoren velen al niet als ik lees hoe vaak er om bewijs gevraagd wordt over wat al meermalen is uitgelegd.
Aangaande 2. is dat voor velen volslagen onbekend.
Met betrekking tot 3. is het makkelijker om het bijltje erbij neer te gooien bij de eerste tegenslag, dan te leren en door te gaan. Tiger Woods wwred ook niet succesvol door op te geven nadat hij holes miste. Volhouden en jezelf verbeteren.

Als je succes wilt hebben, is het denk ik noodzakelijk om de stappen te zetten die naar succes leiden, en je niet te laten afleiden door mensen die het zelf niet zien zitten.

seconds-out

HW007 schreef:@ Niels

Kennis en ervaring is inderdaad niet nodig om met MLM te starten.

Wat wel nodig is:

1. bereidheid om te luisteren en te leren.
2. Opstellen van eigen plan van aanpak, cq bedrijfsplan.
3. Consequent zijn en volhouden.
Ja ok, dat is als je een piramidespel wel een vereiste wil je een MLM opstarten.
Maar die sloebers die te laat zijn ingestapt hebben natuurlijk niks aan al die punten.

Vraag me trouwens af hoeveel mensen er al het schip zijn ingegaan door MLM.
Die hoor je natuurlijk nooit, want iedereen probeert zijn verlies te beperken en als je aan de grote klok hangt dat het een waardeloze bende is, komen er natuurlijk nooit geen nieuwe instappers bij, wat dus het eind van het systeem en hun zaakjes betekent.

HW007

Wat ik me afvraag, is hoeveel mensen juist het schip zijn ingegaan door foute en onjuist onderbouwde kritiek.

MLM is geen piramidespel.

De Nederlandse staat bevestigt dit, en nog wordt er door sommigen doorgezeurd over (insinuëringen over) Piramidespel. Het aan de grote klok hangen van onjuiste info door anti-mlm-ers maakt echt niet dat er minder instappers komen.

seconds-out

HW007 schreef:. Het aan de grote klok hangen van onjuiste info door anti-mlm-ers maakt echt niet dat er minder instappers komen.
Jaaa goed zo.. verdraai het maar weer. :twisted:
Het aan de grote klok hangen van JUISTE info door ex-mlmers zal dus zorgen dat er WEL minder instappers komen.

HW007

@ Sedonds out.

Zoals in andere topics meegedeeld reageer ik niet meer op jouw inbreng.

Niels2010

HW007 schreef:@ Sedonds out.

Klaarblijkelijk ook niet op die van mij, want ik zie geen antwoorden op de door mij gestelde vragen, louter weer een verzameling nietszeggende, inhoudsloze opmerkingen over een onderwerp dat geen onderdeel van de discussie was. Wij willen niet weten hoe wij succesvol kunnen worden in MLM (we mlmen immers niet), wij willen weten hoe het komt dat succes in MLM slechts voor zo weinigen is weggelegd.

seconds-out

HW007 schreef:@ Sedonds out.

Ja fijn voor je, ik wel op jou hoor. :lol:
Elke keer als je wat schrijft- en dat is bijna altijd nonsens-, blijf ik wel op jou reageren.
Dat is HET kenmerk van een forum.
Je zit hier namelijk niet bij je mlm sekte waarbij je de wijsneuzen simpel kan afpoeieren.

Niels2010

seconds-out schreef:Je zit hier namelijk niet bij je mlm sekte waarbij je de wijsneuzen simpel kan afpoeieren.
Precies! Als het lastig wordt rennen ze altijd weg, waarom toch? Als MLM zo'n legitieme bedrijfstak is, dan moet het toch geen enkel probleem zijn om kritische vragen te beantwoorden?

HW007

@ Niels

Op kritische vragen reageer ik altijd fatsoenlijk.

Op onzin en afz**kerij reageer ik een enkele keer, omdat het wellicht anders bedoeld was dan z**ken, maar bij volharden en bij ongepast taalgebruik voel ik mij niet geroepen om die mensen serieus te nemen, en dat is niet wegrennen.

De zogenaamd kritische vragen zijn of retorisch of al eerder in fatsoenlijke taal beantwoord. Maar als jij je geroepen voelt jezelf op één lijn te zetten met de mensen op wie ik niet reageer, is dat prima. Zolang je fatsoenlijke taal gebrukt, geen dingen vraagt die je al weet en geen laster uit, reageer ik wel.

Gesloten