Pagina 18 van 19

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 06 dec 2012 09:30
door Guardian72
loijuk schreef: Heeft u ook een antwoord op mlijn vraag ?
En in principe kunnen ze niks doen , aangezien ze het adres niet weten. Hierdoor kunnen ze dus ook niet dreigen met incasso bureau's.
Waarom doen ze in Nederland niets tegen deze oplichters , want ik als belg kan natuurlijk niet veel doen.
Tuurlijk.

Ze hebben het adres al - want ze sturen blaadjes / producten - u hoeft het dus niet te geven.
Gewoon zeggen "stop maar naar alle namen - als mensen het willen houden, melden ze zich wel".

En ja - kennelijk mogen deze praktijken gewoon in Nederland - want niemand in Den Haag neemt stappen om deze ellende tegen te gaan. Ze maken zich drukker over 'barbies baby' of andere onzin dingen (verbod op godslastering..) maar gewone mensen zijn niet genoeg waard om te beschermen tegen oplichters .. helaas.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 06 dec 2012 13:41
door loijuk
Guardian72 schreef:
loijuk schreef: Heeft u ook een antwoord op mlijn vraag ?
En in principe kunnen ze niks doen , aangezien ze het adres niet weten. Hierdoor kunnen ze dus ook niet dreigen met incasso bureau's.
Waarom doen ze in Nederland niets tegen deze oplichters , want ik als belg kan natuurlijk niet veel doen.
Tuurlijk.

Ze hebben het adres al - want ze sturen blaadjes / producten - u hoeft het dus niet te geven.
Gewoon zeggen "stop maar naar alle namen - als mensen het willen houden, melden ze zich wel".

En ja - kennelijk mogen deze praktijken gewoon in Nederland - want niemand in Den Haag neemt stappen om deze ellende tegen te gaan. Ze maken zich drukker over 'barbies baby' of andere onzin dingen (verbod op godslastering..) maar gewone mensen zijn niet genoeg waard om te beschermen tegen oplichters .. helaas.
Bedankt voor je antwoord , ik heb dus officieel mijn laatste e-mail gestuurd naar ze. Hopelijk stoppen ze uiteindelijk ook met brieven sturen.
Weet u of die mensen die deze abonnementen aanbieden op straat rechtstreeks van het bedrijf komen ? want als ik er nog een tegenkom zullen ze een flinke uitbrander ontvangen.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 06 dec 2012 14:29
door Jolijn
Vlgs mij zijn dat gewoon jonge mensen/studenten die ze 'inhuren.'

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 06 dec 2012 14:38
door Guardian72
Jolijn schreef:Vlgs mij zijn dat gewoon jonge mensen/studenten die ze 'inhuren.'
Maar..
met instructies van dat bedrijf - dus in principe zijn zij hetzelfde (de studentjes of directe werknemers)

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 07 jan 2013 21:19
door yelleke
Ook ik had dit probleem in de stad een leuk kinderpakket aangeboden tegen alleen verzendkosten nou mooi niet dus ik heb vervolgens deze mail gestuurd :


Geachte Kids Club media.


Hierbij gaat het over de rekening van het abonnement van 39.80 met het factuurnummer 204043052.
Ik heb niet ingestemd nog mondeling besproken dat het een abonnement betrof het ging hier om een gratis proefpakket waar ik eenmalig de verzendkosten van 9.95 voor moest betalen.
Ik heb nooit ingestemd met een abonnement u verkoopster heeft mij meerderen malen op het hart gedrukt dat het hier om een proefpakket ging en dat ik na ontvangst van het proefpakket,
zou kunnen beslissen of ik alsnog een abonnement bij u aan wilde gaan ik zou hiervoor gebeld worden. Ik was opdat moment in het bijzijn van een vriendin van mij die dit ook zal bevestigen indien nodig.
Ik ben dan ook niet bereid aan de kosten te voldoen die vast zitten aan een van u abonnement diensten waar ik niet mee akkoord gegaan ben omdat:

1 ik verklaar de verkoper (de colporteur) heeft me onjuist of misleidend informatie verstrekt dus door dwaling het contract niet als bindend beschouwt kan/mag worden.
2 ik ben niet gebeld en dat er ook geen bericht is achtergelaten waarin ik heb toe gezegd dat ik een abonnement zou willen afsluiten
3 Indien u mij een pakket opstuurt zal dit niet worden aangenomen nog opengemaakt en mocht het bij de buren afgeleverd worden mag u het pakket zelf af te halen.
(ik dien mezelf niet genoodzaakt de postagentschap betalen).

Bij deze heb ik mezelf verklaard aan u en hoop ik binnen 5 werkdagen van u te horen.
Mocht het zo niet zijn ben ik genoodzaakt naar de politie te gaan om aangifte te doen van oplichting en zwendel.
De Consumenten Autoriteit in te lichten.
En alle andere noodzakelijke instanties helaas in te lichten.

Ik hoop dat u deze vergissing nietig zal verklaren en de des betreffende verkoopster op haar zwendel aan zal spreken.
in afwachting van u reactie verblijf ik,

Hoogachtend
Yellie

vandaag dit terug ontvangen:

Geachte heer/mevrouw Pieren,

Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
U mag de acceptgiro als niet verzonden beschouwden.
Al uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd.
Gelieve het pakket van januari retour afzender sturen.
We zullen de klacht doorgeven aan de desbetreffende colporteur en onze excuses voor het ongemak.




Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

nou hoop dat het bij jullie ook lukt ik zou zeggen gewoon mailen want dit kan dus echt niet.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 15 jan 2013 16:48
door cien
ook hier vanuit antwerpen opgelicht, alle verhalen komen me zeer bekend voor en ik zou graag medegedupeerden verzamelen

u mag me toevoegen op FB onder de naam cien jacobs, wel eerst even een bericht meesturen aub

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 17 jan 2013 16:25
door mona25
@cien jacobs: Ik heb u geprobeerd op facebook te bereiken, maar vond uw naam niet. Ik heb ook hetzelfde meegemaakt in Antwerpen... Enkele tijd geleden (december?) sprak een man met een Hollands accent me aan over een proefabonnement voor Hart voor dieren. De organisatie heet 'De Regenboog' en is onderdeel van C&Z Media. Hij beloofde me dat er geen abo-kosten zouden zijn, omdat het slechts om een proefabonnement ging. Helaas ben ik om een of andere reden vreselijk dom geweest om mijn bankrekeningnummer te geven en een briefje te tekenen zonder het eerst te lezen... Ik weet het: zeer zeer naïef van mij, maar ik was in een zeer gehaaste bui + de wat de man zei was zeer misleidend aangezien het een regelrechte leugen was. Vandaag kreeg ik thuis een factuur van €44,95 die ik absoluut niet wil betalen.

Ik was compleet vergeten dat ik ooit iets ondertekend had, maar vond in mijn tas inderdaad een briefje dat ondertekend is met mijn bankrekeningnummer op. Waarschijnlijk hebben zij daar een kopie van..

Ben onmiddellijk op internet op zoek gaan info over die zogenaamde firma 'De Regenboog' en lees nu allerlei oplichtingsverhalen hierover. Wat denkt u dat we het beste kunnen doen (aangezien u hetzelfde hebt meegemaakt) ?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Vriendelijke groeten

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 26 mar 2013 15:56
door demifort
Mijn vrouw is er ook ingetuind, ons dochtertje moest voor een prik en bij de uitgang van de locatie stond een meisje van CenZ,

Vandaag een vrij agressieve welkomstbrief binnen gekregen.
Heb na het lezen van dit topic direct de volgende mail geschreven.

Geachte Heer/Mevrouw,

13 Maart Jongstleden ben ik benaderd om een proefabonnement af te sluiten voor de "Kids Club".
Ik heb dit proefabonnement afgesloten, helaas naar nu blijkt onder valse informatie van uw colporteur.

Zojuist hebben ik een brief ontvangen waar in staat dat ik een "proefabonnement" zouden hebben op de Kids Club, maar waarin ook vermeld wordt dat het abonnement geldig is tot wederopzegging.
Dat is iets wat bij mij vreemd overkomt omdat het om een proefabonnement gaat.

Uiteraard heb ik direct via Google informatie over uw bedrijf opgezocht en daar kwam heel wat negatieve informatie uit.
Hierbij zeg ik dan ook per direct mijn abonnement bij u op.
Dat houdt dus in dat ik 4 maanden uw producten ontvang zoals omschreven op de bestelbon met nummer 007460.
Na deze 4 maanden heb ik geen enkele verplichting meer tegenover uw bedrijf.

Voor alle duidelijkheid, uw bedrijf begeeft zich op het randje van wat wettelijk toegestaan is en manipuleert mensen met valse informatie.
De enige reden waarom ik het bedrag wat reeds is afgeschreven is niet storneer is mijn gebrek aan tijd en interesse in uw bedrijf.
Ik wil vermelden dat wanneer u op enige wijze mij nog lastig valt via welke media dan ook ik per direct mijn advocaat inschakel.

Uiteraard wil ik van u een ontvangstbevestiging van deze mail waarin u aangeeft te hebben begrepen dat ik het "proefabonnement" bij deze opzeg en, zoals bovenstaand omschreven, geen enkele verplichting meer heb aan uw bedrijf.

Met vriendelijke groet,


Ik ga dus het bedrag niet storneren omdat ik geen zin heb in een hoop gedoe.
De volgende keer dat ik zo'n meisje tegenkom zal ik wel even duidelijk maken wat ik er van vind.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 24 mei 2013 21:49
door Liesopje
Wij hebben hier een soortgelijk verhaal. Mijn zoon wordt aangesproken op de markt in Mol in februari. Of hij een proefpakket wil ontvangen, gratis, voor hart voor dieren. Geen verplichtingen, men zal een week later bellen om te horen of hij interesse heeft. Hij geeft zijn naam op, wordt een week later gebeld, en zegt dat hij geen interesse heeft. Maar toch blijft hij aanmaningen krijgen, voor het betalen van een abonnement, aan C&Z Media in Leiden. Bedrag is ondertussen al 77,45 €.
Hoe men aan zijn adres is gekomen is onduidelijk. Het klopt ook niet helemaal, maar de post doet z'n best om het toch bij ons te leveren.
We sturen een mail naar het email adres op de brief, maar dat adres is onbestaande.
Via deze site vinden we een ander email adres; [email protected]
Mijn zoon stuurt vandaag nog volgende mail. Ik laat jullie weten of we een antwoord krijgen, maar ik verwacht van wel, aangezien hij bij beide contacten met firma C&Z Media, getuigen heeft.
_______
Beste,
Uw colporteur sprak mij aan in februari op de markt van Mol om een gratis proefpakket te ontvangen voor hart voor dieren.
Men heeft mijn naam gevraagd en gezegd dat men mij ging bellen.
Bij het telefoontje heb ik gezegd geen interesse te hebben.

Er was nergens sprake van een abonnement, wel van een proefpakket.
Toch blijft u mij brieven (het adres klopt niet trouwens !) sturen met aanmaningen tot betaling van een abonnement.
Tot nu toe heb ik geen pakket van u ontvangen en zoals gezegd aan de telefoon, heb ik ook absoluut geen interesse.
Zowel bij het gesprek op de markt in Mol met uw colporteur, als bij het telefoon gesprek waren er vrienden die kunnen getuigen.
Ik lees ook bladzijden lang op tros Radar over uw bedrijf en de frauduleuze praktijken.

Ik verwacht van u per kerende mail een bevestiging dat u mijn adres uit uw bestand heeft geschrapt en het proefpakket ook annuleert.
Ik wens verder geen enkel contact meer te hebben met uw bedrijf, op geen enkele wijze.
______

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 28 mei 2013 12:15
door Shinigami
Hier ook nu zoiets aan het meemaken. Ik ben benaderd geweest in Antwerpen, vlakbij het Centraal station door een Nederlandse man. Hij bood mij een proefabonnement van Hart voor Dieren aan, en zei dat ik in Mei een tijdschrift zou ontvangen samen met een brief om indien gewenst een abonnement aan te gaan.

Stom genoeg geweest om mijn informatie te geven (ik was gehaast om de trein te halen) en ik werd gebeld. Was op dat moment druk bezig en de man aan de telefoon sprak zeer onduidelijk - dit zei ik dan ook, dat hij niet verstaanbaar was - en vroeg of ik had getekend voor een proefabonnement voor Hart voor Dieren. Ik zei ja en toen zei hij gedag en hing op.

Dan kreeg ik een brief midden Mei (was gedateerd van April) met de vraag om een bedrag te storten (mijn bank accepteert gelukkig geen domiciliëring) met een overschrijving. Ik heb dit niet gedaan omdat het om een proefabonnement ging en ik nog niets had ontvangen van een tijdschrift (zoals beloofd was, want daar zou dan de brief bij zitten om een abonnement af te sluiten volgens die man).

Nu kreeg ik vorige week een herinnering en is me duidelijk gemaakt dat, als ik niet binnen de 5 dagen het vernieuwde bedrag overschrijf, per aanmaning het bedrag met 4,75 euro verhoogt wordt. Nu verloopt de 5e dag vandaag, wat zou ik doen? Betalen voor iets waar ik nog niets van ontvangen heb i.t.t. de belofte die gedaan is, of niet betalen en zien tot hoeveel het oploopt vooraleer men aan mijn deur komt kloppen?

Ik heb in feite nog niets in de bus gehad buiten de overschrijvingen, dus vind het nogal fishy voor mij om dan te betalen. Ik ben niet bekend met zo'n dingen dus advies wordt ten zeerste gewaardeerd.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 28 mei 2013 13:02
door Jolijn
Het maakt niet uit om welk blad het gaat.
Zoals het gedaan wordt klopt gewoon niet. Dus gewoon de adviezen die in dit topic staan opvolgen.
Als je hier op het forum je verhaal kunt doen, kun je dat ook naar betr. instantie doen.
Succes! :)

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 10 jun 2013 12:08
door Shinigami
Ik heb dus een mail gestuurd naar hun waarin ik uitleg dat ik het tijdschrift nog niet had ontvangen en dat ik dus ook niet ging bealen en de acceptgiro's als niet ontvangen ging beschouwen zolang ik niets in de bus had.

Volgende antwoord krijg je dan terug:

Geachte heer/mevrouw,

Kunt u uw adresgegevens doorgeven zodat wij het abonnement kunnen nakijken in ons systeem.

Vertrouwende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice


En zojuist heb ik terug een aanmaning (getitled de laatste aanmaning) toegestuurd gekregen waarin vermeldt wordt dat als ik iet binnen de 5 dagen betaal er een incassobureau wordt ingeschakeld.
Ik heb het volgende geantwoord, maar weet niet of ik er wel goed aan gedaan heb om dit te versturen:

Geachte heer/mevrouw,

Een hele tijd terug in April ben ik benaderd geweest door een Nederlandstalige man (met Nederlands accent) die me een proefabonnement aanbood voor Hart voor Dieren.

Ik heb hier al eens over een bericht gestuurd en doe dit nu weet gezien ik nogmaals een aanmaning heb gekregen. Ik heb vorige keer gezegd dat, indien er nog een herinnering in de bus komt voor ik een tijdschrift heb ontvangen, ik deze als nooit ontvangen zal beschouwen. En indien er geen tijdschriften komen zal ik ook de eerste brief als niet ontvangen beschouwen.

Ik heb nog geen tijdschrift mogen ontvangen van jullie - of er iets mis is gegaan in de post weet ik niet, maar ik heb het niet gekregen - maar wel nogmaals een laatste aanmaning. Indien u dit doorgeeft aan een incassobureau zoals u verklaart in uw brief zal ik het volgende verklaren:

1 ik verklaar de verkoper (de colporteur) heeft me onjuist of misleidend informatie verstrekt dus door dwaling de contract niet binndend is
2 het pakket word niet aangenomen nog opengemaakt en mocht het bij de buren afgeleverd worden mag u het pakket zelf af te hallen.
(ik dien mezelf niet genoodzaakt de postagentschap betalen).
3 het proefpakket is me nooit thuisgestuurd en zal ook hierbij nooit aangenomen of opengemaakt mocht het bij de buren afgeleverd worden mag u het pakket zelf daar af te hallen.
(ik dien mezelf niet genoodzaakt de postagentschap te betalen).
4 ik neem deze brief met acceptgiro aan als niet en nooit verstuurd.


In wetten van verkoop en koop van België staat dit:

De koper verbindt er zich toe het goed bij levering te accepteren en het te betalen.

Gezien ik nog geen tijdschrift heb mogen ontvangen heb ik nog geen levering geaccepteerd en kan ik dus ook niet betalen.

Graag hoor ik van u wanneer u het proefabonnement stopzet en mijn geen aanmaningen meer verstuurt.

Met vriendelijke groeten
(mijn naam)

ps: Op de vraag of ik mijn adresgegevens wil doorspelen... Als u mij aanmaningen op mijn adres kunt sturen bezit u al over mijn adresgegevens die u kunt gebruiken om mijn niet bestaande abonnement (het was een PROEFabbonnement) te controleren.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 02 aug 2013 17:01
door Windmill20000
Hallo,

Identieke weekwijze bij Ahoy (jeugdvakantiefestival): overval techniek vlak bij de ingang.
Getekend voor een proefabo, eveneens onder valse voorstelling van zaken. Binnen 1 dag was ik er van af:

- mail aan [email protected] waarin je je beroept op dwaling, misleiding en recht op annuleren binnen 8 dagen na aankoop.
- eisen dat het abo ongedaan gemaakt wordt, er op schrift geannuleerd wordt, alle leveringen en incasso's geweigerd worden, vernietigen van persoonsgegevens na annuleren
- je het recht voorbehouden op te zeggen langs elke weg.
- roze doorslag van de bon bewaren, achterkant onvullen en een kopie bij de brief/mail toevoegen. Alleen jouw handtekening zetten als ze deze al hadden op het origineel

Omdat er geen lees/ontvangstbevestiging terug kwam via mail (die deleten zij of worden niet geopend), maar even langs het nieuwe adres van C&Z gereden aan de Vezelbaan 13, 2352BN in Leiderdorp.
Adres Splinterlaan 154c is bijna 1 jaar buiten gebruik. Telefoon is nog steeds 071-5814501.
Aangebeld, gemeld dat ik kwam annuleren en de dag ervoor gemaild had. Wel een bel, geen naambordje met C&Z zoals in het oude pand. Post op het oude adres wordt nog regelmatig opgehaald volgens de buren op adres Splinterlaan.

Ze zitten thans in een hagelnieuw pand met opslag beneden en kantoor boven.
Het kantoor telde zo'n 8 personen (de 'zaken' gaan goed blijkbaar), verdeeld in 2 eilanden.
C&Z aan de ene kant en de Regenboog (waarschijnlijk) aan de andere kant. Langs de wanden dozen met tijdschriften en Cd's en andere zaken. .

Onzin smoes dat de mail van gisteren 'nog niet gelezen was' aangehoord en genegeerd.
Ik heb de dame in kwestie een briefje laten tekenen dat Ik zelf thuis geprint had waarin ontvangst van de brief (mail) bevestigd werd met mijn handtekening en die van de mdw klantenservice er op. Scheelt weer een aangetekende brief aan de postbus vanC&Z.
Annuleringsbrief ter plekke laten maken (op het scherm stond de laatst verzonden brief aan een ander 'slachtoffer' en uit laten printen. De envelop konden ze zich besparen.

Omdat ze weten dat ze fout zitten en ik mij niet laat afschepen was eea zo geregeld. Dat voldoet aan het beeld van veel klagers hier en op andere forums: is er geleverd en al geld afgeschreven, dan wordt je onder druk gezet. Is het recht duidelijk aan jouw kant en reageer je direct, dan zijn ze meegaand.

Mijn zoon, die mee was, kreeg zelfs na schriftelijke bevestiging van annuleren het augustus nummer van Nickleodeon mee! Da's grappig: veel mensen klagen dat juist dat magazine niet geleverd wordt.

Alles bij elkaar 5 minuten (excl. rit naar Leiderdorp uiteraard).
Maar dat is hetvoorkomen van vervolg ellende meer dan waard.

Juridisch:

C&Z Media B.V. staat ingeschreven in de KvK onder hoofdnummer 28109482.
Boven C&Z staan 2 BV's: [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Niet geheel toevallig zetelt De Regenboog, die in Belgie actief is) op het adres in Leiden. Ook van deze vehikels kun je via de online Handelsregister van de KvK eea opvragen.

Scheelt weer een duur belletje naar de KvK infolijn.
Zie foto van buitenkant van het pand, Google maps laat nog het oude adres zien, namelijk.
Succes bij het aanvechten! Denk erom: binnen 8 dagen annuleren is easy. Na 8 dagen wordt het een zaak van de lange adem en kun je het voor laten komen bij de rechter op dwing, misleiding en schending van diverse artikelen van de Colportagewet.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 02 aug 2013 17:26
door Windmill20000
Hierbij de foto.
En: een faxnummer (handig voor al uw annuleringen ;-) => 071-5425830

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 06 aug 2013 15:47
door CenZ Media
Beste heer,

Naar aanleiding van uw bovenstaande bericht willen wij hierbij heel graag een reactie plaatsen.

Als iemand een overeenkomst aangaat is er altijd een bedenktijd waarin iemand er geheel kosteloos vanaf kan zien. Dit kan door binnen 8 dagen na het ondertekenen van de bestelbon deze of een kopie daarvan retour te sturen naar het adres op de bestelbon. Deze voorwaarden staan uiteraard ook op de bestelbon aangegeven.

U geeft aan dat u geen leesbevestiging en/of antwoord had ontvangen op uw e-mail en wij het daarom maar deleten of negeren wat natuurlijk absoluut niet zo is. De e-mail heeft u op 1-8-2013 om 20:39 verzonden en uiteraard wordt een e-mail naar een bedrijf niet binnen enkele uren verwerkt. Uiteraard doen wij ons best om een e-mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden en streven ernaar zeker binnen 3 werkdagen een e-mail te beantwoorden en verwerken.

Wij zijn inderdaad een jaar geleden verhuist vanaf de Splinterlaan, dit adres staat ook niet op uw bestelbon vermeld. Waarschijnlijk heeft u het adres op een forum zoals deze gelezen waardoor u daar naartoe bent gegaan. Ook hebben wij een doorstuur-service via de post maar uiteraard is dit alleen van toepassing op klanten die al langer dan een jaar lid zijn.

Als wij een opzegging ontvangen sturen wij uiteraard altijd een bevestiging daarvan. Op het computerscherm stond dan ook een standaard bevestigingsbrief die wij versturen.

Aangezien u binnen 8 dagen het abonnement ongedaan wil maken is dit ook geannuleerd. U geeft aan dat wij weten dat we fout zitten en u zich niet laat afschepen, het enige wat wij doen is de voorwaarden naleven. U wil binnen de bedenktijd een abonnement annuleren dit is prima, of u de brief nu komt brengen of via de post verstuurd binnen de bedenktijd wordt een abonnement geannuleerd en daar ontvangt u de bevestiging van.

Ook geeft u aan dat wij het Nickelodeon Magazine niet zouden leveren, zoals u zelf afgelopen vrijdag gezien heeft leveren wij wel degelijk dit magazine waarschijnlijk had u dat ook op een forum gelezen wat alleen maar bewijst dat er zoveel onwaarheden op vermeld staan.
Uiteraard krijgen wij ook wel eens klachten maar gelukkig is het merendeel een tevreden klant. Als wij een klacht krijgen doen wij ook altijd ons uiterste best om deze naar tevredenheid op te lossen en een passende oplossing te bieden.

Nogmaals binnen 8 dagen kan iedereen een abonnement annuleren, bij een opzegging na de bedenktijd wordt het abonnement uiteraard beëindigd na de periode waarvoor getekend is.

Vertrouwende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
C&Z Media Kids Club

Postbus 76
2350 AB Leiderdorp
Tel.: 071-581 4501
E-mail: [email protected]

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 30 aug 2013 14:10
door leonis
Ik werd vanmiddag aangesproken door een man die me een gratis pakket van nickelodeon aanbod en hij zei dat ik alleen de verzendkosten hoeft te betalen. Hij zei dat het automatisch van mijn bankrekening zou gebeuren en ik ben zo dom geweest om mijn handtekening te zetten. Maar omdat ik dat helemaal niet vertrouwde ben ik terug naar hem gegaan en gezegd dat ik geen interesse meer had en hij heeft een kruis gezet op de bon en zei dat het geannuleerd was maar ik ben nu vreselijk bang dat hij gelogen heeft en dat ik ergens aan vast ben.

Kan iemand me helpen met een tip? Want ik voel me heel slecht dat ik opgelicht werd.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 30 aug 2013 14:52
door Jolijn
Tip?
Dit topic lezen. Naast berichten plaatsen, kun je ze ook lezen.
De tips, adviezen, goede raad e.d. kom je dan vanzelf tegen.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 30 aug 2013 21:51
door Windmill20000
@Leonis: binnen 8 dagen brief sturen dat je het abo opzegt of al op hebt gezegd.
Voor adressen en faxnummer zie dit topic.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 09 jan 2014 12:06
door marybarto22
hallo allemaal,
ook ik ben in de maling genomen door cz media,ik ben samen met mijn kinderen aangehouden in het centrum van almere voor een proefabonnement,omdat de kinderen erbij staan en erg enthousiast worden gemaakt door de dame die de abonnementen aanbied kan je niet meer terug en uiteindelijk heb ik nadat ik erg nadrukkelijk heb gevraagt of het proefabonnement automatisch stopt besloten het voor 4 keer te nemen.
ik heb later wel het briefje gekregen wat je als bevestiging krijgt gelezen en heb toen ook besloten te bellen om verdere zendingen stop te zetten.dit was oke!!
Na de vier zendingen werd er toch weer geld van mijn rekening af getrokken een bedrag van bijna 39 euro,ik heb dit toen terug laten storten en ze gebeld dat dit de bedoeling niet was,ook kreeg ik inmiddels een nieuw pakketjes dat ik ook gelijk terug gestuurd heb!
De dame die ik aan de telefoon kreeg was erg onbeschoft en vertelde mij dat dat de regels waren en dat ik helemaal niets had opgezegd.
Dit werd eigelijk een beetje een ja/nee spelletje,ik wist dit zeker mede omdat ik vanaf januari onder bewindvoering zou komen te staan en ik dan niets mag afsluiten,omdat dit nog voor januari betaald moest worden kon ik dit nog aan mijn kinderen geven.
ik heb toen nog 2 boekjes gekregen en ook deze weer terug gestuurd,Toen kreeg ik bericht van het incasso bureau Credifixx.
na veel bellen moest ik een nummer geven vanwaar ik gebeld had zodat ze bij cz media konder trasseren wanneer ik gebld had en dan de tape konden afluisteren.
ik wist niet zeker of ik vanuit mijn huis of vanaf mijn werk had gebeld ,ik heb toen mijn huisnummer
opgegeven daar kondern ze wel mijn andere telefoontje vinden maar van het opzeggesprek konden ze niet vinden!!! en moest ik gewoon betalen incl.incasso kosten! ECHT SCHANDAlIG!
Dit heeft mij toen erg in de problemen gebracht en heb het ook in termijn moeten voldoen,dit is echt te erg , het blijf ja tegen nee.

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Geplaatst: 28 feb 2014 21:07
door Shinigami
Zoals al eerder vermeld was de laatste correspondentie met De Regenboog (C&Z Media) op 10 juni 2013. Nu heb ik op die mail geen antwoord teruggekregen...

Vandaag heb ik een brief in mijn brievenbus gevonden van Credifxx, gedateerd op 21 februari 2014 waarin ze mij aanmanen om een bedrag van 129.33 euro over te schrijven binnen 3 dagen vanaf heden (dus tellend vanaf 21 februari).

Ik heb de brief veel later in ontvangst gekregen dan zou moeten dus de termijn is al overschreden. Ook heb ik nooit iets ontvangen van de Regenboog buiten aanmaningen te betalen en dit is de eerste Credifixx brief die ik ontvang (nochtans staat in de brief het volgende "...hebben wij ondanks ons eerdere verzoek tot betaling nog immer geen betaling van u mogen ontvangen.").

Ik ga niet betalen voor iets dat ik niet ontvangen heb, maar vraag me af hoe ik dit dan moet aanpakken? Ik wil al sowieso een mail sturen naar degene die blijkbaar mijn 'dossier' behandeld maar weet niet of dat veel zal uitmaken gezien het incassobureau in opdracht van C & Z Media werkt. Zelfs als die bureau koosjer zou zijn zullen ze toch eerder hun klant geloven?