bastaardlover (komt dat misschien omdat je zelf ook een bastaard bent?), onze Pekingees was er eentje met stamboom en ik weet echt wel hoe een Pekingees eruit ziet.Het was wel een pekinees?
Are you sure?
stamboompje bij?
nouja, ook zonder, sorry, die hebben echt een platte kop hoor. En dat neusje, wat erg belangrijk is voor een hond, is toch echt bijna niet aanwezig.
De uitpuilende oogjes, je kan het ontkennen....maar een pekinees met een lange snuit en echte oogjes, .............dat is dan geen pekinees.
Misschien bij Ger gekocht, en die zei:" dit hier is een pekinees menner/mevrouw de hondenkenner."
wat wel zo kan zijn, is dat je pekinees het je nooit verteld heeft...........
Als woord en geschrift je niets zegt, waar wil je het dan vandaan halen?
Van een kenner? Nou, die kenner heeft het dus uit een boekje............
Jammer genoeg voor jou, had onze hond dus absoluut geen gezondheidsklachten.
Dus geen problemen met ademhalen, geen problemen met zijn ogen en ook geen problemen met zijn rug en ook geen problemen met zijn knieen.
Zijn broertje trouwens ook niet.
Ik weet dus uit ervaring dat het niet klopt.
Tuurlijk kan het een keer voorkomen, maar dat kan bij iedere hond.
Jou bastaard (vraag me nog steeds af of je het dan over je hond of je kind hebt) kan ook een hersentumor hebben, of wat dan ook, maar dan betekent dat ook niet dat iedere bastaard dat krijgt.
Dus iets verder kijken dan je neus lang is (ik weet het, is lastig wanneer je zo'n gok zoals jij hebt).