TROS Radar schreef:Verschillende off-topic berichten zijn verwijderd door de Moderator.
Wij verzoeken jullie on-topic te blijven en niet te 'chatten' met elkaar.
Kritiek op de pubertjes die zichzelf hier moderator mogen noemen is niet toegestaan.
On-topic..... Door het trieste gedrag van de moderator enige tijd geen "update" wat betreft mijn stoppen met roken, maar inmiddels ben ik aan de 8e week bezig zonder te roken en het gaat nog steeds goed.
Zoals al eerder gezegd de eerste 6 weken met het gebruik van pleisters (Niquitin 21 mg.) en dat ging eigenlijk vrij goed, vrijwel geen last van ontwenningsverschijnselen.
Vervolgens kreeg ik opeens geen pleisters meer! Omdat ik mee doe aan een stoppen met roken-programma van MediTel (pleisters ic.m. begeleiding Stivoro) kreeg ik de pleisters automatisch thuisgestuurd van Kruidvat. Helaas kwamen ze opeens niet meer en heb ik het zonder pleisters geprobeert.
Een week te laat zijn ze uiteindelijk nog wel gekomen. Ben nu aan de tweede week bezig zonder plesiters en eigenlijk gaat dat ook goed, dus ik laat de pleisters maar achterwege.