-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: "F.H. BEIJER" <[email protected]>
Datum: 1 Oct, 2011 9:21:55 PM
Onderwerp: reactie Aegon
Aan: [email protected]
Hallo xxxx,
We zijn inmiddels weer bijna 2 maand verder sinds mijn laatste bericht. Inmiddels zijn er dus weer kosten ingehouden, en de beleggingen kelderen in niets-ontziend tempo in waarde. Kennelijk wordt het na ruim drie en ½ jaar bij de Aegon nog steeds niet duidelijk!!
Ze hebben de klacht(en) al wel ontvangen en toegezegd op zo kort mogelijke termijn op een duidelijke en overzichtelijke wijze te zullen reageren.
Bij dezen dus het vriendelijke verzoek (ter beperking van de schade) er wat meer druk achter te zetten teneinde antwoord te krijgen wanneer ze denken dat het eindelijk duidelijk gaat worden. Misschien kun je het verzoek het beste richten aan de Compliance Officer van Aegon, deze moet toezien op juiste naleving van de gedragscode. (zie ook attachment)
http://www.aegon.nl/overaegon/maatschappij/gedragscode/
groetjes, Felix
----- Original Message -----
From: "xxxxx" <[email protected]>
To: "felixbeijer" <[email protected]>
Sent: Friday, June 05, 2009 5:22 PM
Subject: RE: prive polissen
Hallo Felix,
Het begint al een aardig dossier te worden (mijn werk wordt er ook niet minder op
Alvast een prettig weekend gewenst,
xxxx Verzekeringsgroep BV
xxxxxx
----- Original Message -----
From:xxxx
To:felix beijer
Sent: Tuesday, March 11, 2008 10:59 AM
Subject: RE: spaarpolissen
Hallo Felix,
Ik heb je email ontvangen en gelezen.
Ik zal zelf bij AEGON het een en ander moeten navragen, dus dit kan even duren.
Ik doe mijn uiterste best om jou binnen 14 dagen te informeren.
Met vriendelijke groet,
xxxxxx
