Nee,lijkt me meest tussen de oortjes kwaal te zijn.
Zag net op tv een student die het over "sintonen"had en wel een mening had over de nieuwe maatregelen.
Denk dat hij symptonen bedoelde,mag hopen dat hij beter nadenkt dan spreekt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee,lijkt me meest tussen de oortjes kwaal te zijn.
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/08/06/br ... 1-a4053839Geen dappere helden
Kunnen we stoppen met het gebruik van de term ‘vaccinweigeraars’? Het woord roept een beeld op van dappere verzetshelden die vechten voor principes, een heldhaftigheid die wellicht wat veel eer is voor deze groep van enthousiaste YouTube-kijkers. Bovendien suggereert weigeren een verplichting, maar die bestaat helemaal niet. Dat maakt de discussie onnodig polariserend. De term wappie klinkt dan juist weer als gratuite belediging. Beter spreken we van ‘bewust onbeschermden’: dit benadrukt de autonomie die voor deze mensen zo belangrijk is, maar maakt ook de consequentie van hun keuze duidelijk.
Principe is hetzelfde: zonder de juiste bewijzen kom je er niet in.scharrelschipper schreef: ↑12 aug 2021 21:48Leuk verhaal,maar terug naar de middeleeuwen??? Kom nou toch.
Even heel wat anders. Uw jongen heeft toch corona gehad, waarom dan toch een 2e vaccinatie?
Hoe zullen we de gevaccineerden dan noemen? Bewust beschermd, of onbewust onbeschermd?Bob Schurkjens schreef: ↑12 aug 2021 22:41https://www.nrc.nl/nieuws/2021/08/06/br ... 1-a4053839Geen dappere helden
Kunnen we stoppen met het gebruik van de term ‘vaccinweigeraars’? Het woord roept een beeld op van dappere verzetshelden die vechten voor principes, een heldhaftigheid die wellicht wat veel eer is voor deze groep van enthousiaste YouTube-kijkers. Bovendien suggereert weigeren een verplichting, maar die bestaat helemaal niet. Dat maakt de discussie onnodig polariserend. De term wappie klinkt dan juist weer als gratuite belediging. Beter spreken we van ‘bewust onbeschermden’: dit benadrukt de autonomie die voor deze mensen zo belangrijk is, maar maakt ook de consequentie van hun keuze duidelijk.
Zo mee eens. Dat wilde ik even kwijt.
Na de prik een week vrij, voor het geval er iets gebeurt.
Positief effect op de long-covidklachten. We zijn en blijven proefkonijntjes.
Eerlijk, zo’n jonge knul een proefkonijntje? U hoeft natuurlijk niet te antwoorden, maar is dat zijn eigen keuze?
Dat wantrouwen had ik evengoed, maar ons Parool had bericht met dezelfde strekking. Wat je gemakshalve maar niet benoemt.Bob Schurkjens schreef: ↑13 aug 2021 09:20Je verwijst naar een artikel in "The Epoch Times" dat je alleen kan lezen wanneer je je inschrijft. De inhoud en strekking wantrouw ik al op voorhand. Een of ander extreemrechts medium.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Epoch_Times
Als dat blad Trump adept is, is dan alle andere berichtgeving op die site ook ineens niet waar? Om die vraag te beantwoorden, moet je toch verder kijken, ipv kop in het zand steken. Wat ik wel deed, zo stond er in mijn bericht ook een youtube link van een TV zender.Bob Schurkjens schreef: ↑13 aug 2021 10:44Wacht even: je komt toch zelf met een extreemrechts blad op de proppen? Als het niet deugt, waarom verwijs je er dan naar?
De vraag kwam via een van de artsen binnen en terwijl mijn man en ik nog twijfelden, had hij al 'ja' gezegd en wij niet veel later, nadat we wisten waar onze gegevens heengaan. Het is deels fase 4 onderzoek voor de fabrikanten en deels onderzoek naar de beste behandelmethode voor Long-Covid klachten.
Dus je hebt iets half gehoord en gaat het daarna als waarheid op een forum plaatsen, hierdoor krijg je dus complet theorieën. Ik kan ook nergens iets vinden van een toeslag, enkel dat testen voor toegang niet altijd gratis zal blijven, maar dit lijkt me ook logische. Waarom zou de maatschappij moeten opdraaien voor je eigen keus.snellie schreef: ↑13 aug 2021 21:18Ik begreep niet zozeer betalen voor tests, maar gewoon betalen om naar binnen te mogen. Dus hogere prijzen voor niet gevaccineerden. Was bij het NOS journaal, maar er zat iemand naast me doorheen te l*llen, dus ik kon het niet helemaal volgen.
Ik kijk het vanavond nog wel een keer terug.