Re: Roboduster via Groupon
Geplaatst: 22 aug 2011 16:06
Deze mail zojuist verzonden:
Haha, had hem donderdag in huis, zaterdagochtend uitgepakt (mooie verzend doos??? Stuk papier...), aan de lader gekoppeld, daarna het hele weekend aan het werk geweest. Dus heb zojuist eindelijk kunnen testen!! Gewoon omdat ik benieuwd was, had allang besloten om het ding toch te retourneren. Ga geen € 180,- betalen voor een product wat ik niet gekocht heb, snap dus ook nog steeds niet dat mensen er nog steeds genoegen mee nemen. Nou de robo-prutser is 2 keer ergens tegenaan gereden en is er mee gestopt. Lijkt erop dat ie geen power meer heeft (2 dagen aan het snoer gezeten...) Totdat ik hem op z'n kop hou haha begint het schermpje weer te branden en als ik hem dan voorzichtig neerzet kan ik hem weer aanzetten totdat ie zich weer stoot want dan valt ie weer volledig uit... haha 3 maanden wachten voor niks! Complimenten ben nog nooit zo in de **** genomen!
Een paar vragen aan Groupon, die blijf ik verantwoordlijk vinden en niet Kromhout want daar heb ik niks bij gekocht, daarbij vindt ik Kromhout wel een oplichter.
Oke levering duurt lang, na wat gezeik op social media begrijpt Groupon dat het ook te lang duurt en gaan ze over op actie en doen er dan alles aan dat het product wordt geleverd.
Het blijft raar dat mensen die al eerder mails hadden gestuurd naar Groupon gewoon geen antwoord krijgen.
Kromhout houd Groupon aan het lijntje en Groupon neemt alles klakkeloos over. Levering week 24, daarna 26, daarna 27, daarna 30, daarna 32, daarna 33... Hallo! Is er wel iemand thuis bij Groupon? Gaan daar geen alarm bellen af? Is Groupon een sociale werkplaats? Ongelofelijk!...
Groupon gaat mee in het verhaal van de verkeerde op maat gemaakte dozen (?)... Het product wordt geleverd met een papiertje erom heen!...
Groupon heeft geen contact meer met Kromhout...... Alarmbellen?
Groupon heeft voor levering de producten in handen, hadden ze de producten niet even kunnen controleren?... Of het het juiste was en of het de producten zijn waar de mensen voor betaald hadden... Sterker nog,... er zijn zelfs 4 verschillende types in omloop... Als je de producten gecontroleerd hebt, waarom toch doen besluiten om te gaan leveren? Wees eerlijk, cancel de zooi en leg de mensen uit waarom... Verkeerd product hier hebben jullie niet voor betaald etc...
Groupon helpdesk, waarom zo slecht te bereiken? Waarom zulke slechte service en waarom alleen via social media of een blog contact... Waarom niet ergens een excuus...
Oke alles loopt dus niet lekker dus we maken een blog waar klanten een reactie kunnen plaatsen en waar we de mensen up to date kunnen houden... (stuur iedereen toch gewoon een mail zodat ze niet zelf overal achteraan moeten gaan).
Wat opvalt aan het blog is dat 9 van de 10 ontevreden is. Laura (die het blog update) beweert zelfs ergens tussen de berichten dat het gros van de klanten blij is met het product (?) Waar haalt ze dat vandaan??? Op bijna elk positief berichtje reageert ze, hier en daar op een negatief (dat zijn de meeste berichten) berichtje.
Ergens op het blog ontstaat een discussie over de samsung-robotzuiger, iemand reageert er slechte ervaring mee te hebben en de robo-prutser van zijn buurman heeft geleend en daar een betere ervaring mee te hebben. Laura reageert als volgt: "Bedankt voor je berichtje Goed om te horen dat deze het beter doet dan de samsung!
Groeten Laura"
Dit staat tussen al die negatieve berichten, "Laura (en Groupon) neem je jezelf wel serieus??" Vooral dat "Goed om te horen"...
Hoe hebben jullie kunnen adverteren dat het apparaat € 419,- waard zou zijn en dat we € 240,- zouden besparen? Hoe gaat zo'n screening? Wie regelt dat wie is verantwoordelijk voor die deal? Bij mij had ie eruit gelegen.
Wees voor 1 keer deze deal eerlijk en stuur iedereen een mail met een excuus waarin je aangeeft dat het een waardeloze deal was en dat er niet zorgvuldig mee is omgesprongen. Hierin zet je ook wat het apparaat eigenlijk waard is en dat mensen geen € 240,- hebben bespaart. Dat mensen hem terug mogen sturen en hoe ze dat moeten doen en dat ze alles tot de laatste cent terug krijgen, incl. de porto kosten voor het terug sturen. Dan kunnen mensen zelf bepalen (bij wie het apparaat het wel doet) of het hun de € 179,- waard is.
Alle vragen op een rijtje:
1. Waarom is het contact zo slecht met de klanten onderhouden?
2. Waarom wel kunnen reageren op social media?
3. Waarom meegegaan in de leugens van Kromhout? (ook toen jullie allang wisten dat het niet in de haak was)
4. Waarom zelf liegen? (verhaaltjes over de dozen wat achteraf papier was)
5. Waarom de producten niet gecontroleerd? (jullie hadden ze in handen)
6. Waarom nog steeds het product verdedigen?
7. Waarom niet toegeven dat het een waardeloze deal is?
8. Waarom heeft het allemaal zo kunnen lopen zoals het is gelopen?
9. Waarom een advertentie plaatsen van een product t.w.v. € 420,- en deze niet leveren? Hoe wisten jullie dat het een apparaat t.w.v. € 420,- was?
10. Waarom krijg ik waarschijnlijk geen antwoord op deze vragen?
Ontken wat je wilt ontkennen toch raar dat zo ontzettend veel mensen het met me eens zijn.
http://blog.groupon.nl/2011/08/15/robo- ... mment-1128
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=100872 (ondertussen 18 (!) pagina’s lang ontevrede mensen)
http://www.facebook.com/pages/Boycott-G ... 4064954151
Het mag wel duidelijk zijn dat ik mijn apparaat OOK graag retour wil zenden.
Laat maar weten hoe.
Met de hele vriendelijke groeten,
Arnold Hirdes
p.s. zoals jullie gezien heb ik in de cc deze mail ook naar de redactie van tros-radar gestuurd.
Haha, had hem donderdag in huis, zaterdagochtend uitgepakt (mooie verzend doos??? Stuk papier...), aan de lader gekoppeld, daarna het hele weekend aan het werk geweest. Dus heb zojuist eindelijk kunnen testen!! Gewoon omdat ik benieuwd was, had allang besloten om het ding toch te retourneren. Ga geen € 180,- betalen voor een product wat ik niet gekocht heb, snap dus ook nog steeds niet dat mensen er nog steeds genoegen mee nemen. Nou de robo-prutser is 2 keer ergens tegenaan gereden en is er mee gestopt. Lijkt erop dat ie geen power meer heeft (2 dagen aan het snoer gezeten...) Totdat ik hem op z'n kop hou haha begint het schermpje weer te branden en als ik hem dan voorzichtig neerzet kan ik hem weer aanzetten totdat ie zich weer stoot want dan valt ie weer volledig uit... haha 3 maanden wachten voor niks! Complimenten ben nog nooit zo in de **** genomen!
Een paar vragen aan Groupon, die blijf ik verantwoordlijk vinden en niet Kromhout want daar heb ik niks bij gekocht, daarbij vindt ik Kromhout wel een oplichter.
Oke levering duurt lang, na wat gezeik op social media begrijpt Groupon dat het ook te lang duurt en gaan ze over op actie en doen er dan alles aan dat het product wordt geleverd.
Het blijft raar dat mensen die al eerder mails hadden gestuurd naar Groupon gewoon geen antwoord krijgen.
Kromhout houd Groupon aan het lijntje en Groupon neemt alles klakkeloos over. Levering week 24, daarna 26, daarna 27, daarna 30, daarna 32, daarna 33... Hallo! Is er wel iemand thuis bij Groupon? Gaan daar geen alarm bellen af? Is Groupon een sociale werkplaats? Ongelofelijk!...
Groupon gaat mee in het verhaal van de verkeerde op maat gemaakte dozen (?)... Het product wordt geleverd met een papiertje erom heen!...
Groupon heeft geen contact meer met Kromhout...... Alarmbellen?
Groupon heeft voor levering de producten in handen, hadden ze de producten niet even kunnen controleren?... Of het het juiste was en of het de producten zijn waar de mensen voor betaald hadden... Sterker nog,... er zijn zelfs 4 verschillende types in omloop... Als je de producten gecontroleerd hebt, waarom toch doen besluiten om te gaan leveren? Wees eerlijk, cancel de zooi en leg de mensen uit waarom... Verkeerd product hier hebben jullie niet voor betaald etc...
Groupon helpdesk, waarom zo slecht te bereiken? Waarom zulke slechte service en waarom alleen via social media of een blog contact... Waarom niet ergens een excuus...
Oke alles loopt dus niet lekker dus we maken een blog waar klanten een reactie kunnen plaatsen en waar we de mensen up to date kunnen houden... (stuur iedereen toch gewoon een mail zodat ze niet zelf overal achteraan moeten gaan).
Wat opvalt aan het blog is dat 9 van de 10 ontevreden is. Laura (die het blog update) beweert zelfs ergens tussen de berichten dat het gros van de klanten blij is met het product (?) Waar haalt ze dat vandaan??? Op bijna elk positief berichtje reageert ze, hier en daar op een negatief (dat zijn de meeste berichten) berichtje.
Ergens op het blog ontstaat een discussie over de samsung-robotzuiger, iemand reageert er slechte ervaring mee te hebben en de robo-prutser van zijn buurman heeft geleend en daar een betere ervaring mee te hebben. Laura reageert als volgt: "Bedankt voor je berichtje Goed om te horen dat deze het beter doet dan de samsung!
Groeten Laura"
Dit staat tussen al die negatieve berichten, "Laura (en Groupon) neem je jezelf wel serieus??" Vooral dat "Goed om te horen"...
Hoe hebben jullie kunnen adverteren dat het apparaat € 419,- waard zou zijn en dat we € 240,- zouden besparen? Hoe gaat zo'n screening? Wie regelt dat wie is verantwoordelijk voor die deal? Bij mij had ie eruit gelegen.
Wees voor 1 keer deze deal eerlijk en stuur iedereen een mail met een excuus waarin je aangeeft dat het een waardeloze deal was en dat er niet zorgvuldig mee is omgesprongen. Hierin zet je ook wat het apparaat eigenlijk waard is en dat mensen geen € 240,- hebben bespaart. Dat mensen hem terug mogen sturen en hoe ze dat moeten doen en dat ze alles tot de laatste cent terug krijgen, incl. de porto kosten voor het terug sturen. Dan kunnen mensen zelf bepalen (bij wie het apparaat het wel doet) of het hun de € 179,- waard is.
Alle vragen op een rijtje:
1. Waarom is het contact zo slecht met de klanten onderhouden?
2. Waarom wel kunnen reageren op social media?
3. Waarom meegegaan in de leugens van Kromhout? (ook toen jullie allang wisten dat het niet in de haak was)
4. Waarom zelf liegen? (verhaaltjes over de dozen wat achteraf papier was)
5. Waarom de producten niet gecontroleerd? (jullie hadden ze in handen)
6. Waarom nog steeds het product verdedigen?
7. Waarom niet toegeven dat het een waardeloze deal is?
8. Waarom heeft het allemaal zo kunnen lopen zoals het is gelopen?
9. Waarom een advertentie plaatsen van een product t.w.v. € 420,- en deze niet leveren? Hoe wisten jullie dat het een apparaat t.w.v. € 420,- was?
10. Waarom krijg ik waarschijnlijk geen antwoord op deze vragen?
Ontken wat je wilt ontkennen toch raar dat zo ontzettend veel mensen het met me eens zijn.
http://blog.groupon.nl/2011/08/15/robo- ... mment-1128
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 9&t=100872 (ondertussen 18 (!) pagina’s lang ontevrede mensen)
http://www.facebook.com/pages/Boycott-G ... 4064954151
Het mag wel duidelijk zijn dat ik mijn apparaat OOK graag retour wil zenden.
Laat maar weten hoe.
Met de hele vriendelijke groeten,
Arnold Hirdes
p.s. zoals jullie gezien heb ik in de cc deze mail ook naar de redactie van tros-radar gestuurd.