LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
brendan
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 aug 2013 18:00

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door brendan »

Hallo,

Ik ben zojuist bezocht door een 'adviseur' van UwHuisVeilig en vond het een heel erg nare ervaring.

Ik was meteen wat terughoudend, aangezien 'gratis' volgens mij niet bestaat. Meneer bleef volhouden dat hij geen verkoper was en dat ik wel degelijk kans maak op een gratis alarmsysteem. Ik wilde concreet weten of ik kans maakte voordat ik verder praatte maar die vraag wilde hij niet beantwoorden. Hij wilde eerst zijn presentatie doen. Hij benadrukte dat hij geen verkoper was en dat het hem niet uitmaakte of ik deel ging nemen of niet. Het zou mijn keus zijn en geheel vrijblijvend. Ik heb heb toch maar binnengelaten.

Gedurende zijn presentatie stelde hij vreemde vragen (of ik veiligheid belangrijk vond, wat een rethorische vraag behoort te zijn) en wilde hij dat ik enthousiast was voordat hij verder ging (?). Het gesprek veranderde in een situatie waarin hij mij iets kon geven (dat alarmsysteem) maar ik het misschien niet waard was (Hij wilde bepalen of ik wel een klant kon worden of zoiets). Ik moest reclame voor ze gaan maken door vrienden te vertellen, toen bleek het wel geld te kosten; 330 euro en nog eens 35 euro per maand. Ik liet merken dat ik daar moeite mee had, want ik heb al genoeg onkosten, en het was dus helemaal niet gratis. Vervolgens werd zijn toon wat dwingender, waar ik absoluut niet van gediend ben tijdens een vrijblijvende presentatie. Hij verweet mij dat ik dacht dat alles maar gratis was, hij zei dat ik maar iets minder moest roken om het te bekostigen, en of ik wel eerlijk naar mezelf toe ben (waar haalt ie het vandaan?). Toen besloot hij zelf dat de deal niet door ging. Ik zei "oke, dan niet" want ik wilde op dit moment vooral dat deze situatie ophield en deze man vertrok. Vervolgens werd hij zichbaar geirriteerd en begon mij te verwijten dat ik alleen maar gratis dingen wilde en ik zijn tijd aan het verspillen ben. (Terwijl hij mij had voorgehouden dat het gratis was, en nu zelf al had besloten dat het niet door ging) Ik herhaalde rustig wat hij voor de deur had gezegd, dat hij geen verkoper was en dat het hem niet uitmaakte of ik deel ging nemen of niet, en vroeg waarom hij nu ineens boos werd en sprak over tijdverspilling. Hij ontweek deze vraag, riep normaals dat ik zijn tijd verspilde en liep de deur uit.

Het is mij duidelijk dat hij constant gelogen heeft: Hij was duidelijk WEL een verkoper en het ging hem persoonlijk WEL aan of ik deel nam of niet. Bovendien was het helemaal niet vrijblijvend en al helemaal niet gratis. Deze man heeft een heel vervelend en oneerlijk spelletje gespeeld. Hij heeft zich onder valse voorwendselen naar binnen gepraat en toen dat aan het licht kwam mij verwijten gemaakt over mijn intenties en mij als persoon beledigd in mijn eigen huis.

Het was een hele vervelende gebeurtenis en eerlijk gezegd ben ik zelfs bang dat hij zelf een dief is die mijn woning even van binnen heeft kunnen bekijken (wat voor sloten ik heb enzo). Ik zou graag een klacht indienen tegen deze man, en ook bevestiging krijgen dat hij werkelijk voor Securitas werkt en mij niet over een week komt bestelen.

Groet.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

brendan schreef:Hallo,

Ik ben zojuist bezocht door een 'adviseur' van UwHuisVeilig en vond het een heel erg nare ervaring.

Ik was meteen wat terughoudend, aangezien 'gratis' volgens mij niet bestaat. Meneer bleef volhouden dat hij geen verkoper was en dat ik wel degelijk kans maak op een gratis alarmsysteem. Ik wilde concreet weten of ik kans maakte voordat ik verder praatte maar die vraag wilde hij niet beantwoorden. Hij wilde eerst zijn presentatie doen. Hij benadrukte dat hij geen verkoper was en dat het hem niet uitmaakte of ik deel ging nemen of niet. Het zou mijn keus zijn en geheel vrijblijvend. Ik heb heb toch maar binnengelaten.

Gedurende zijn presentatie stelde hij vreemde vragen (of ik veiligheid belangrijk vond, wat een rethorische vraag behoort te zijn) en wilde hij dat ik enthousiast was voordat hij verder ging (?). Het gesprek veranderde in een situatie waarin hij mij iets kon geven (dat alarmsysteem) maar ik het misschien niet waard was (Hij wilde bepalen of ik wel een klant kon worden of zoiets). Ik moest reclame voor ze gaan maken door vrienden te vertellen, toen bleek het wel geld te kosten; 330 euro en nog eens 35 euro per maand. Ik liet merken dat ik daar moeite mee had, want ik heb al genoeg onkosten, en het was dus helemaal niet gratis. Vervolgens werd zijn toon wat dwingender, waar ik absoluut niet van gediend ben tijdens een vrijblijvende presentatie. Hij verweet mij dat ik dacht dat alles maar gratis was, hij zei dat ik maar iets minder moest roken om het te bekostigen, en of ik wel eerlijk naar mezelf toe ben (waar haalt ie het vandaan?). Toen besloot hij zelf dat de deal niet door ging. Ik zei "oke, dan niet" want ik wilde op dit moment vooral dat deze situatie ophield en deze man vertrok. Vervolgens werd hij zichbaar geirriteerd en begon mij te verwijten dat ik alleen maar gratis dingen wilde en ik zijn tijd aan het verspillen ben. (Terwijl hij mij had voorgehouden dat het gratis was, en nu zelf al had besloten dat het niet door ging) Ik herhaalde rustig wat hij voor de deur had gezegd, dat hij geen verkoper was en dat het hem niet uitmaakte of ik deel ging nemen of niet, en vroeg waarom hij nu ineens boos werd en sprak over tijdverspilling. Hij ontweek deze vraag, riep normaals dat ik zijn tijd verspilde en liep de deur uit.

Het is mij duidelijk dat hij constant gelogen heeft: Hij was duidelijk WEL een verkoper en het ging hem persoonlijk WEL aan of ik deel nam of niet. Bovendien was het helemaal niet vrijblijvend en al helemaal niet gratis. Deze man heeft een heel vervelend en oneerlijk spelletje gespeeld. Hij heeft zich onder valse voorwendselen naar binnen gepraat en toen dat aan het licht kwam mij verwijten gemaakt over mijn intenties en mij als persoon beledigd in mijn eigen huis.

Het was een hele vervelende gebeurtenis en eerlijk gezegd ben ik zelfs bang dat hij zelf een dief is die mijn woning even van binnen heeft kunnen bekijken (wat voor sloten ik heb enzo). Ik zou graag een klacht indienen tegen deze man, en ook bevestiging krijgen dat hij werkelijk voor Securitas werkt en mij niet over een week komt bestelen.

Groet.
Reden van Quote = sommige reacties verdwijnen ineens of worden grotendeels verwijderd waardoor het topic onleesbaar werd.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Brendan,

Indien u contact opneemt met onze organisatie kunnen wij voor u nagaan of deze adviseur daadwerkelijk voor onze organisatie actief is. Als dit het geval blijkt kunt u ervan verzekerd zijn dat dit geen dief betreft, aangezien alle adviseurs van ons een screening door justitie hebben laten doen en daardoor in het bezit zijn van een Verklaring Omtrent Gedrag.

Tevens kunnen wij door uw informatie over de betreffende adviseur passende maatregelen nemen tegen deze ongewenste manier van adviseren.
Wij begrijpen dat dit absoluut ongepast is en wensen ons niet op een door u omschreven wijze te presenteren bij enige klant.

Wij zien uw reactie daarom graag (spoedig) tegemoet.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

brendan schreef:Hallo,
Het is mij duidelijk dat hij constant gelogen heeft: Hij was duidelijk WEL een verkoper en het ging hem persoonlijk WEL aan of ik deel nam of niet. Bovendien was het helemaal niet vrijblijvend en al helemaal niet gratis. Deze man heeft een heel vervelend en oneerlijk spelletje gespeeld. Hij heeft zich onder valse voorwendselen naar binnen gepraat en toen dat aan het licht kwam mij verwijten gemaakt over mijn intenties en mij als persoon beledigd in mijn eigen huis.
Het word al heel lang vermeld maar is ook gewoon een feit. Deze manier van leuren ( want dat is het) met contracten door colporteurs levert altijd veel klachten op. Deze verkopers/colporteurs, want dat zijn het natuurlijk vertellen alles wat je maar wil horen (liegen/bedriegen)om maar dat contract af te sluiten anders verdienen zij niets en worden weer ontslagen op de koop toe. Op de rest van de werkwijze van Uw Huis Veilig lees je weinig klachten maar de klachten die er wel komen gaan steeds weer over de verkoop-methode en aangezien Uw Huis Veilig deze manier van aanbieden([leuren langs de deuren met een gratis alarmsysteem waar werkelijk niets gratis aan is) blijft gebruiken mag je hun daarop afrekenen.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door 53o »

Indien u contact opneemt met onze organisatie kunnen wij voor u nagaan of deze adviseur daadwerkelijk voor onze organisatie actief is. Als dit het geval blijkt kunt u ervan verzekerd zijn dat dit geen dief betreft, aangezien alle adviseurs van ons een screening door justitie hebben laten doen en daardoor in het bezit zijn van een Verklaring Omtrent Gedrag.
Wat een nonsens antwoord van Uw Huis Veilig. Ik heb gestolen in het verleden, heb meerdere keren in een cel gezeten en krijg zonder problemen een bewijs van goed gedrag. Deels omdat het stelen ging om 18+ jaar geleden als puber, en de rest onzin was zoals het leuk vinden om verboden terreinen op te gaan, maar alleen als er bewaking aanwezig was, en naar de top van het gebouw te klimmen of naar de kelder. Ben af en toe gesnapt.

Oftewel, ook al heb ik meerdere keren een cel van binnen gezien, kan ik zonder problemen een verklaring van goed gedrag overhandigen.
Maar jullie werken overduidelijk met een premiesysteem gezien het gedrag van jullie 'verkopers' wat crimineler is dan wat ik ooit heb gedaan. Oftewel personen misleiden, met als motivatie voor de verkopers het premiesysteem, waardoor jullie de verkopers motiveren om de klanten over te halen overhaaste beslissingen te nemen en vast te zitten aan een contract waar zij zo veel spijt van krijgen dat ze hier gaan posten.

*** niet Uw huis veilig en wees gewoon eerlijk over wat jullie verwachten van jullie medewerkers, zij zijn de criminelen hier, dankzij het bedrijf waar jij voor werkt en het premiesysteem.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door puma73 »

Uw Huis Veilig schreef:Beste Brendan,

Indien u contact opneemt met onze organisatie kunnen wij voor u nagaan of deze adviseur daadwerkelijk voor onze organisatie actief is. Als dit het geval blijkt kunt u ervan verzekerd zijn dat dit geen dief betreft, aangezien alle adviseurs van ons een screening door justitie hebben laten doen en daardoor in het bezit zijn van een Verklaring Omtrent Gedrag.

Tevens kunnen wij door uw informatie over de betreffende adviseur passende maatregelen nemen tegen deze ongewenste manier van adviseren.
Wij begrijpen dat dit absoluut ongepast is en wensen ons niet op een door u omschreven wijze te presenteren bij enige klant.

Wij zien uw reactie daarom graag (spoedig) tegemoet.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig
Wel typisch dat via nieuwsbrieven van de politie in bepaalde regio's wordt gewaarschuwd voor de colporteurs van uw huis veilig en de leugens waarmee zij zich bij mensen binnenwerken.

mise070
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 feb 2013 13:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mise070 »

En aangezien Uw Huis Veilig mij als lastig ervaart (zie mijn voorgaande reacties) en niet meer op mijn reacties wil reageren, heeft mijn kritische toon wel geresulteerd in dat er nu toch wat aandacht komt vanuit Politie en Justitie en Politiek voor deze verkoopmethode.

Ik blijf mijn strijd derhalve voortzetten tegen de oplichters van Uw Huis Veilig.
En ongetwijfeld dat het allemaal aan mij zal liggen en dat Uw Huis Veilig helemaal niks verkeerd doet, ik blijf het aan de kaart stellen tot ze met de praktijken stoppen. Het lampje wil maar niet bij ze gaan branden... :idea:

kover
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2013 17:09

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door kover »

Er stond net ook een verkoper van uw huis veilig bij mij voor de deur. Echter, hij claimde van Securitas te zijn. Hij kwam met wat onzin praat over dat het aantal inbraken in de buurt is gestegen. Toen vroeg ik om zijn legitimatie, bleek hij van uw huis veilig te zijn. Nooit van gehoord, dus direct weggestuurd. Helaas wonen er bij mij in de buurt veel oudere mensen, ik ben dus bang dat zij er wel intrappen.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

kover schreef:Er stond net ook een verkoper van uw huis veilig bij mij voor de deur. Echter, hij claimde van Securitas te zijn. Hij kwam met wat onzin praat over dat het aantal inbraken in de buurt is gestegen. Toen vroeg ik om zijn legitimatie, bleek hij van uw huis veilig te zijn. Nooit van gehoord, dus direct weggestuurd. Helaas wonen er bij mij in de buurt veel oudere mensen, ik ben dus bang dat zij er wel intrappen.
Even een Qoute.

mise070
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 feb 2013 13:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door mise070 »

Voor een ieder die dit leest nadat deze is benaderd EN ondanks de waarschuwingen toch een overeenkomst heeft gesloten met Uw Huis Veilig het volgende.

In geval van Colportage geldt bij wet (colportagewet: art. 25 lid 1) dat eenzijdige ontbinding mogelijk is! Een opzegging (zie ook: colportagewet art. 24) is derhalve voldoende en hierbij is GEEN wederzijds goedvinden van UHV vereist, voormits deze eenzijdige ontbinding binnen acht dagen plaats zal vinden.

Om misverstanden te voorkomen geldt in het recht ter toevoeging de regel dat de datum van aflevering aan de wederpartij geldt als opzegdatum. Ofwel, ook al leest UHV pas na twee weken uw eenzijdige ontbinding geldt de feitelijke afleverdatum van uw eenzijdige ontbinding als het zijnde de 'opzegdatum'. U dient er alleen voor te zorgen dat u binnen de voornoemde acht dagen een afleverbericht heeft ontvangen, UHV hoeft dus nadrukkelijk uw bericht nog niet te hebben gelezen!!!

De afleverbevestiging (in te stellen in Outlook als; 'ontvangstbevestiging') biedt een afleverbericht ter zake uw opzegging (uw bewijs). In ieder ander geval is het aanbevolen op te zeggen middels aangetekend schrijven (uw bewijs), zodat u beschikt over het vereiste bewijs van opzeggen (lees: aflevering).Doe dit dus altijd binnen acht dagen en bij voorkeur niet per telefoon, aangezien een mondelinge afspraak doorgaans moeilijk aantoonbaar blijkt te zijn! Let op dat u alle relevante informatie vermeld zoals uw naam, klantnummer en dat u de overeenkomst wenst te ontbinden zonder opgaaf, omdat u zich bijvoorbeeld heeft bedacht. U bent immers niet verplicht tot het geven van een reden.

U heeft binnen de acht dagen een afleverbericht
Zaak opgelost, bewaar dit bewijsstuk goed. Mocht UHV ooit lastig doen geeft u aan dat u heeft voldaan aan de wet- en regelgeving en dat u heeft opgezegd. Daarmee is de zaak af. Mochten ze lastig doen, heeft u een sterke zaak, bewaar uw opzegging en bewijs van aflevering daarom zeer goed!!!

Tijdens het gesprek toch ineens betalen?
Spreek de colporteur direct aan wanneer tijdens het gesprek duidelijk wordt dat het toch een duurbetaalde dienst is op grond van colportagewet: art. 7 lid 1 en dien direct bij de bevoegde instanties een klacht in en breek het gesprek af! Let wel; dit geldt natuurlijk alleen wanneer de colporteur in een eerder stadium stellig anders beweerde.

Mogelijkheden buiten de opzegtermijn?
Ja, deze zijn er in geval u een verkeerde voorstelling van zaken werd gegeven door de colporteur. Dit zal dan naar waarschijnlijkheid kunnen vallen onder 'misbruik van omstandigheden', waardoor de overeenkomst vernietigbaar zal worden (art. 44 lid 1 BW). U kunt dan bijvoorbeeld denken aan uitspraken van de colporteur als: 'Het aantal inbraken is dermate toegenomen' of 'Zonder alarm is het zeer onveilig in uw buurt', waarbij u veelal vaak achter komt dat dit totaal niet waar is.

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2013 11:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door [email protected] »

Geachte,

Ik ben een zelfstandig ondernemer en wordt best wel angstig als ik naar een programma als opsporing verzocht kijk.

Ook ik ben nu een jaar geleden bezocht door een vertegenwoordiger van uw huis veilig. Ik heb de man binnengelaten en zijn verhaal laten doen. Na dat de man zijn presentatie gedaan had gedaan heb ik hem bestookt met vragen en opmerkingen, omdat mij dingen toch nog niet helemaal duidelijk waren uitgelegd, "vond ik zelf". Nadat de man mij met alle geduld het concept, in een voor mij te volgen tempo nogmaals had uitgelegd, had ik zijn verhaal begrepen.

Het kwam er op neer dat ik, alle minuten van de dag, zeven dagen in de week, driehonderdvijfenzestig dagen per jaar, voor de rest van mijn leven, iemand kan bereiken om welke reden dan ook. En dat voor de prijs van minder dan een kop koffie per dag.

En dat beste mensen zie ik de allerbeste buurman en zelfs sommige dierbare familieleden nog niet doen, want ook deze gaan soms op vakantie of zijn gewoon niet te bereiken, juist op het moment dat je zo dringend hulp nodig hebt.

Of het nou een indringer is die op je pinpas uit is. Maar het kan ook een ongeluk zijn wat je overkomt als je toevallig alleen thuis bent.

Ik ben dus een zeer tevreden klant van uw huis veilig en blij met mijn abonnement ,

Dank zij mijn schoonzoon, want dat was de man die een jaar geleden dit product aan mij verkocht heeft !!!

Met vriendelijke groet,
P. Harland
Sneek

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

[email protected] schreef:Geachte,

Ik ben een zelfstandig ondernemer en wordt best wel angstig als ik naar een programma als opsporing verzocht kijk.

Het kwam er op neer dat ik, alle minuten van de dag, zeven dagen in de week, driehonderdvijfenzestig dagen per jaar, voor de rest van mijn leven, iemand kan bereiken om welke reden dan ook. En dat voor de prijs van minder dan een kop koffie per dag.

En dat beste mensen zie ik de allerbeste buurman en zelfs sommige dierbare familieleden nog niet doen, want ook deze gaan soms op vakantie of zijn gewoon niet te bereiken, juist op het moment dat je zo dringend hulp nodig hebt.

Of het nou een indringer is die op je pinpas uit is. Maar het kan ook een ongeluk zijn wat je overkomt als je toevallig alleen thuis bent.

Ik ben dus een zeer tevreden klant van uw huis veilig en blij met mijn abonnement ,
Ik ben blij dat u zo tevreden bent en dat slechts voor een kopje koffie per dag. Hoewel ik dat bedrag graag wat gespecificeerd had want een kopje koffie hier thuis kost mij een paar dubbeltjes en als ik bv naar mijn favoriete winkel (BijenKorf :lol: ) ben ik bijna 3 euro kwijt. Uw eerste opmerking maakt van u een ideale klant want angst is een goed verkoop-argument.Als er een indringer is die op u pinpas uit is vrees ik voor u dat de opties van ons beide gelijk zijn.Zo snel mogelijk 112 bellen en wachten! Dat allemaal gezegd hebbende is een tevreden reactie altijd welkom.

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2013 11:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door [email protected] »

Beste Leo,

U heeft uw mening over uw huis veilig, ik heb mijn mening en inmiddels een jaar ervaring over het werken en de service van uw huis veilig.

Ik ben absoluut niet van plan om met u een oeverloze discussie aan te gaan over wat u mening is betreffende uw huis veilig. Het enige wat mij stoort is dat er mensen zijn die het nodig vinden bedrijven in een negatief daglicht te zetten alleen omdat die bedrijven niet aan hun maatstaven voldoen.

In één ding geef ik u gelijk Uw huis veilig zou inderdaad geen vijfjarige contracten moeten afsluiten. Na één jaar veilig voelen teken ik zelf wel bij voor een volgende periode.

Dit is mijn mening en daar hoeft verder niemand het mee eens te zijn!

Als u op mijn schrijven reageert zal ik niet antwoorden, ik adviseer Uw huis Veilig hetzelfde te doen.

Met vriendelijke groet,
P. Harland

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

[email protected] schreef: Als u op mijn schrijven reageert zal ik niet antwoorden, ik adviseer Uw huis Veilig hetzelfde te doen.
Het enige wat mij stoort is dat er mensen zijn die het nodig vinden bedrijven in een negatief daglicht te zetten alleen omdat die bedrijven niet aan hun maatstaven voldoen.
Prachtig, van een tevreden klant naar een adviseur van Uw Huis Veilig in twee reacties.Wees dan tevreden en ga niet klanten die wel ontevreden zijn afz*iken.Onthou, 1 zwaluw maakt nog steeds geen zomer hoor in dit rampentopic dat 375 Reacties (vrijwel allemaal negatief!!)heeft en 100818+ Maal bekeken is.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

En zo lijkt zelfs een positief bericht niet onomstreden.En ja, wilt u geen tegenstand plaats u verhaaltje dan op hun website en u krijgt gegarandeerd geen tegenspraak.

Landjuweel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2013 22:59

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Landjuweel »

Zojuist hebben wij vanavond in ons pand ook bezoek gehad van 2 adviseurs van Uw Huis Veilig.
Helaas had iemand de centrale deur geopend tegen de afspraken in.
Deze heer en dame probeerden mij wijs te maken dat het aanbod geheel gratis was.
Toen ik aangaf dat ik het systeem ken van Nuon en dat iets nooit volledig gratis is werden de dame en heer boos. Er zit altijd een contract met een alarmcentrale aan vast.
Men zal toch ergens het geld terug moeten verdienen van het gratis systeem.
Men bleef volhouden dat het aanbod volledig gratis was en dat ik niet kon weten hoe het in elkaar steekt.
Hierop heb ik hen, inmiddels staand bij de toegangsdeur, vriendelijk verzocht te vertrekken.
Kortom, geen prettige ervaring temeer daar zij, na eerst bij mij aan de deur geweest te zijn, bij het in de lift stappen nog een opmerking maakten die ik helaas niet goed kon verstaan maar die vrijwel zeker sloeg op het feit dat ik ze aangesproken had op hun aanwezigheid.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Landjuweel schreef:Zojuist hebben wij vanavond in ons pand ook bezoek gehad van 2 adviseurs van Uw Huis Veilig.
Helaas had iemand de centrale deur geopend tegen de afspraken in.
Deze heer en dame probeerden mij wijs te maken dat het aanbod geheel gratis was.
Toen ik aangaf dat ik het systeem ken van Nuon en dat iets nooit volledig gratis is werden de dame en heer boos. Er zit altijd een contract met een alarmcentrale aan vast.
Men zal toch ergens het geld terug moeten verdienen van het gratis systeem.
Men bleef volhouden dat het aanbod volledig gratis was en dat ik niet kon weten hoe het in elkaar steekt.
Hierop heb ik hen, inmiddels staand bij de toegangsdeur, vriendelijk verzocht te vertrekken.
Kortom, geen prettige ervaring temeer daar zij, na eerst bij mij aan de deur geweest te zijn, bij het in de lift stappen nog een opmerking maakten die ik helaas niet goed kon verstaan maar die vrijwel zeker sloeg op het feit dat ik ze aangesproken had op hun aanwezigheid.
Even een Quote om de bekende redenen.

Gesloten