LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
-
Re: ***BROKKENMAFFIA****
hi patrice,
kijk eens op teckel.pagina.nl
en volgens mij heet de site die jij bedoelt allesoverteckels.nl
maar dat weet ik niet helemaal zeker
de NTC heeft ook een herplaatsing bemiddeling....
kijk eens op teckel.pagina.nl
en volgens mij heet de site die jij bedoelt allesoverteckels.nl
maar dat weet ik niet helemaal zeker
de NTC heeft ook een herplaatsing bemiddeling....
Bedankt naomi !
Ga zeker kijken, moet eerst nu de genome beveiligingen van de
pc allemaal uitschakelen want ik kan niet op startpagina komen
groetjes Patrice
Ga zeker kijken, moet eerst nu de genome beveiligingen van de
pc allemaal uitschakelen want ik kan niet op startpagina komen
groetjes Patrice
-
en bulleman heeft zo te horen veel ervaring op shows .
Sorry ik heb de handdoek al lang geleden in de ring gegooid maar ga wel nog regelmatig kijken!
denk je ook niet dat een keurmeester voelt of er vet of spieren aan de hond zitten? is het vet dan zal dat zeker in het keurverslag staan en met een te vette hond word je zeker geen eerste.
Spieren wegen meer dan vet en dan is hij weer te zwaar!
en ook bullemans, denk je nou dat als er een ''brokken'' hond of een
''vlees'' hond staat dat de keurmeester gaat vragen welke eigenaar wat voert???
Nee zeker niet dat zou te veel opvallen....maar de keurmeester kent wel de eigennaar c.q.fokker en je zal je zeker weleens afgevraagt hebben wie wordt er nu gekeurd de hond of het baasje.
en dat hij de brokken-hond 1 plaatst omdat een brokken fabrikant een show sponsert????
laat de wereldkampioen door een ander gezicht uit brengen en het wordt en ZG of bij een andere keurmeester.
forget it!!! droom jij maar lekker verder. wie is hier nu de dreamer
we hebben een aantal Kampioenen, Wereld, Belgie&Nederland.
wij voeren vlees!!!
BRAVO.BRAVO eindelijk een fokker met KAMPIOENEN die voor vers durft uit te komen,want dan weet je ook dat jou honden qua vacht en algehele verschijning er beter uit zien ten opzichte van zijn brokken concurent daar doe je het toch voor.
Sorry ik heb de handdoek al lang geleden in de ring gegooid maar ga wel nog regelmatig kijken!
denk je ook niet dat een keurmeester voelt of er vet of spieren aan de hond zitten? is het vet dan zal dat zeker in het keurverslag staan en met een te vette hond word je zeker geen eerste.
Spieren wegen meer dan vet en dan is hij weer te zwaar!
en ook bullemans, denk je nou dat als er een ''brokken'' hond of een
''vlees'' hond staat dat de keurmeester gaat vragen welke eigenaar wat voert???
Nee zeker niet dat zou te veel opvallen....maar de keurmeester kent wel de eigennaar c.q.fokker en je zal je zeker weleens afgevraagt hebben wie wordt er nu gekeurd de hond of het baasje.
en dat hij de brokken-hond 1 plaatst omdat een brokken fabrikant een show sponsert????
laat de wereldkampioen door een ander gezicht uit brengen en het wordt en ZG of bij een andere keurmeester.
forget it!!! droom jij maar lekker verder. wie is hier nu de dreamer
we hebben een aantal Kampioenen, Wereld, Belgie&Nederland.
wij voeren vlees!!!
BRAVO.BRAVO eindelijk een fokker met KAMPIOENEN die voor vers durft uit te komen,want dan weet je ook dat jou honden qua vacht en algehele verschijning er beter uit zien ten opzichte van zijn brokken concurent daar doe je het toch voor.
Ik ben jaren geleden met onze bouvier op een paar shows geweest ook op de winner.Woest was de fokker op me maar heb toch z.g gehaald in amserdam .Ik wist niet dat de ouders er ook zouden zijn van onze honden de fokker had gezegd dat ik beslist weg had moeten blijven maar ik was toch gegaan en was heel blij met de z.g Ik had maling aan de fokker.Het is wel een grote rotzooi met die fokkers en vandaar dat ik mijn andere honden bij een kleine heb gehaald en heb er veel plezier van want de fokkers onder elkaar is ook geen rozengeur en maneschijn.Dus ook daar haat en nijd. +
bullenmans,
sorry, je leest de helft of je negeert de helft.
onze honden hebben inderdaad zelden of nooit ziektes of kwaaltjes, ze zien er geweldig uit.
maar ik schreef ook al dat onze concurent uit Belgie een vreselijk slecht soort hondenbrok voert, en het hangt er altijd net om wie van ons 2 eerste word, de brokken-belg of wij...de vers-kaaskoppen...
verder schrijf je als het goed is in bij verschillende keurmeesters.
je kan geen kamp worden bij 1 en dezelfde keurmeester.
tuurlijk kennen wij ook enkele keurmeesters, maar nog nooit heeft 1 van die aan ons gevraagd wat wij de honden voeren.
wel mensen die interesse tonen, we zullen altijd vertellen dat wij alleen maar vlees voeren.
maar een keurmeester? nee, die vraag hebben wij nog nooit gehad.
verder hebben we ook keurmeesters uit Finland,Duitsland,Australie...je weet het zelf wel waar ze allemaal vandaan komen maar
denk je nou echt dat die ons kennen en weten dat wij vers vlees voeren???
dat lijkt me sterk
dacht het niet.
mijn reu is TE ZWAAR ja, inderdaad, spieren, hij is niet te dik.
hij is 6 kilo boven het eigenlijke gewicht.
maar hij ziet er zo ongeloofelijk goed uit daar kan geen keurmeester om heen. waardoor je van andere fokkers regelmatig venijnige blikken krijgt. inderdaad fokkers onderling is meestal haat&nijd
maar dan nogmaals, buiten de geinteresseerde heeft er nog nooit een keurmeester gevraagd wat wij voeren.
die vragen alleen maar ''kan ik hem betasten''
sorry, je leest de helft of je negeert de helft.
onze honden hebben inderdaad zelden of nooit ziektes of kwaaltjes, ze zien er geweldig uit.
maar ik schreef ook al dat onze concurent uit Belgie een vreselijk slecht soort hondenbrok voert, en het hangt er altijd net om wie van ons 2 eerste word, de brokken-belg of wij...de vers-kaaskoppen...
verder schrijf je als het goed is in bij verschillende keurmeesters.
je kan geen kamp worden bij 1 en dezelfde keurmeester.
tuurlijk kennen wij ook enkele keurmeesters, maar nog nooit heeft 1 van die aan ons gevraagd wat wij de honden voeren.
wel mensen die interesse tonen, we zullen altijd vertellen dat wij alleen maar vlees voeren.
maar een keurmeester? nee, die vraag hebben wij nog nooit gehad.
verder hebben we ook keurmeesters uit Finland,Duitsland,Australie...je weet het zelf wel waar ze allemaal vandaan komen maar
denk je nou echt dat die ons kennen en weten dat wij vers vlees voeren???
dat lijkt me sterk
dacht het niet.
mijn reu is TE ZWAAR ja, inderdaad, spieren, hij is niet te dik.
hij is 6 kilo boven het eigenlijke gewicht.
maar hij ziet er zo ongeloofelijk goed uit daar kan geen keurmeester om heen. waardoor je van andere fokkers regelmatig venijnige blikken krijgt. inderdaad fokkers onderling is meestal haat&nijd
maar dan nogmaals, buiten de geinteresseerde heeft er nog nooit een keurmeester gevraagd wat wij voeren.
die vragen alleen maar ''kan ik hem betasten''
hee gast van de boevier
wat raar dat jou fokker daar boos om was??
wij zijn altijd trots als mensen met honden van onze kennel komen showen.
het is toch je kennelnaam die er staat.
als ze een matig zouden halen zien we dat liever niet
maar dat is gelukkig nog nooit gebeurd.
wat raar dat jou fokker daar boos om was??
wij zijn altijd trots als mensen met honden van onze kennel komen showen.
het is toch je kennelnaam die er staat.
als ze een matig zouden halen zien we dat liever niet
maar dat is gelukkig nog nooit gebeurd.
heej vers vlees fokker
misschien show jij wel met een shirtje aan waar ''DUCK'' op staat
en als de keurmeester (t liefst een man) vraagt of je hond te betasten is zeg jij zeker ''hij is gek op vers''
sorry
ik lach om mijn eigen grappen
misschien show jij wel met een shirtje aan waar ''DUCK'' op staat
en als de keurmeester (t liefst een man) vraagt of je hond te betasten is zeg jij zeker ''hij is gek op vers''
sorry
ik lach om mijn eigen grappen
-
nee hoor , tot nog toe geen keizersnede bevallingen!
Ik fok ruwhaar teckels geen bulldogjes!
maar bullemans, ik weet het het is zoeken naar een speld in de hooiberg omdat de meeste fokkers brokken voeren en profiteren van de enorme kennelkortingen die nou eenmaal door brokkenfabrikanten aan fokkers gegeven wordt.
Omdat een fokker advies naar de puppiekopers toe heel belangrijk is, dat wordt meestal wel opgevolgd. zal een kennel die gesponsord wordt door merkX zijn puppiekopers overtuigen hun pup op het zelfde voer te houden.
aanbevolen door topfokkers dus. Dus het is voor een brokkenfabrikant heel erg lonend om een fokkerij te sponsoren. Niet alleen qua groot verbruik afname maar ook vanwege de potentiele klanten in de vorm van nieuwe hondeneigenaren...
de ene hand was de andere..
daar zijn we weer... Brokkenmaffia!
Ik fok ruwhaar teckels geen bulldogjes!
maar bullemans, ik weet het het is zoeken naar een speld in de hooiberg omdat de meeste fokkers brokken voeren en profiteren van de enorme kennelkortingen die nou eenmaal door brokkenfabrikanten aan fokkers gegeven wordt.
Omdat een fokker advies naar de puppiekopers toe heel belangrijk is, dat wordt meestal wel opgevolgd. zal een kennel die gesponsord wordt door merkX zijn puppiekopers overtuigen hun pup op het zelfde voer te houden.
aanbevolen door topfokkers dus. Dus het is voor een brokkenfabrikant heel erg lonend om een fokkerij te sponsoren. Niet alleen qua groot verbruik afname maar ook vanwege de potentiele klanten in de vorm van nieuwe hondeneigenaren...
de ene hand was de andere..
daar zijn we weer... Brokkenmaffia!
-
Josje!
ik maak geen reclame voor welk merk dan ook.
en de teckels zijn erg lief op keurmeesters tafel
want... ze zijn verzadigd
ik maak geen reclame voor welk merk dan ook.
en de teckels zijn erg lief op keurmeesters tafel
want... ze zijn verzadigd
nee josje
geen reclame voor ons
ik kan me zo gauw geen keurmeester voor ogen halen bij wie ik zoiets zou kunnen zeggen
het is jammer dat ''vers vlees'' merken zo weinig doen voor fokkers.
het is voor ons ook veel duurder om vlees te voeren.
maar het is er ooit zo ingegroeid, en we zijn er nooit meer meegestopt.
het is ook erg moeilijk om kopers op vers te houden.
soms lukt het wel omdat de pups meteen aan de race gaan zodra ze brokjes krijgen.
de meeste stappen over op Rodi ofzo, dat is zo makkelijk te krijgen in de supermarkt, maar dat vind ik ook niet erg.
maar er zijn er ook die toch overstappen op brokken.
helaas
maar je kan praten als brugman, ze doen wat ze zelf willen.
en ik wil geen ruzie, ik heb graag gewoon contact met onze pupkopers.
@
Even een reactie voor josje dat met die bouvier en die sows was 17 jaar geleden en ik gaf toen brok voer en met de andere honden ook dus vel geen oordeel en ga niet zo kort door de bocht.Want vers vlees en barf is ook niet altijd goed en mijn hond is ook oud geworden de bouvier en ging reusachtig goed op de brokken.In die tijd wist ik niets over vers voer en barf.Ik ben een grote tegenstander van barf.Maar hoe je ook went of keert kommentaar is er altijd .Maar ik ben Zeker niet tegen brokken.
Groetjes en maak je niet zo druk want onderschoffelend is hier de boven toon.
Even een reactie voor josje dat met die bouvier en die sows was 17 jaar geleden en ik gaf toen brok voer en met de andere honden ook dus vel geen oordeel en ga niet zo kort door de bocht.Want vers vlees en barf is ook niet altijd goed en mijn hond is ook oud geworden de bouvier en ging reusachtig goed op de brokken.In die tijd wist ik niets over vers voer en barf.Ik ben een grote tegenstander van barf.Maar hoe je ook went of keert kommentaar is er altijd .Maar ik ben Zeker niet tegen brokken.
Groetjes en maak je niet zo druk want onderschoffelend is hier de boven toon.
Wij geven versvoer compeet en zijn nu sdik tevreden daarover We Gingen het welop voeren tot wij compleet waren en nu gaat het heel goed en blijf het ook doen.Voordien hadden wij brokjes maar we zijn nu heel goed bezig.
Het was wel een omslag maar met twee honden lukt het wel.
Allen maal de groetjes van hans
Het was wel een omslag maar met twee honden lukt het wel.
Allen maal de groetjes van hans
Mijn bouvijf wordt morgen 21 jaar ik heb hem altijd barf laten eten en krentenbrood. Hij wordt een beetje vergeetachtig nou maar glimt nog als een spiegel.
Bram
Bram
-
Waar komen nou al die bouvier mensen vandaan?
ben je op zoek naar een jonge teckel.. krijg je een boef van 17 of van 21
ben je op zoek naar een jonge teckel.. krijg je een boef van 17 of van 21
op een ouwe fiets moet je 't leren toch???
maar euh, Josje maakt zich nergens druk om hoor jongens,
ik werd gewoon op deze site gewezen en ben dit weekend man-loos dus in een errug melige bui.
ik heb geen hond of kat, ik heb 2 hamsters en ik heb een man die elke dag vlees wil
maar euh, Josje maakt zich nergens druk om hoor jongens,
ik werd gewoon op deze site gewezen en ben dit weekend man-loos dus in een errug melige bui.
ik heb geen hond of kat, ik heb 2 hamsters en ik heb een man die elke dag vlees wil
Josje wat ben jij dan gelukkig!!!!!Ik krijg er bij mijn vrouw geen vlees meer in....
dan doe je toch echt wat fout...
vlees is absoluut nodig
lees deze forum maar eens goed door
vlees is absoluut nodig
lees deze forum maar eens goed door
ja, maar ik heb dan ook net gelezen dat een enorme kluif voor heel veel plezier zorgt ''je ziet ze genieten'' staat er geschreven
echt waar
zo zie je maar, vlees is goed voor iedereen
echt waar
zo zie je maar, vlees is goed voor iedereen