LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

paulus,volgens mij leef jij in een droom wereld,de werkelijkheid is wel even anders.vrgr.andre de croos

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast33 »

Croosjes,

Zie ook mijn topic "het belang van belangen behartigers"

Maar het gaat mij te ver om "eigen belang" in te schalen onder de noemer "Slechte belangenbehartiger"

Er zijn idd stichtingen net zoals advocaten die hun broodwinning hebben bij het bijstaan van hun benadeelde klanten. In die zin mag er van mij best wel van "eigen belang" sprake zijn. Mitsdien dat er ook daadwerkelijk kwaliteit op een verantwoorde wijze geleverd wordt en dat het "belang" van de gedupeerde voorop staat.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

gast33,het is toch niet redelijk te noemen dat je eerst gaat onderzoeken of het haalbaar is?,dan weet je toch voor de volle 100% zeker dat je het wint en dan lever je dus kwaliteit(dat doen ze ook bij arm en rijk tijdens een rechtszaak)Waar blijven de gedupeerde die niet kunnen geholpen worden?Je geeft pas kwaliteitsservice als je iedereen kan helpen naar het proces toe of schulden vrij kan maken in voor en tegen spoed.Iemand(gedupeerde)zeggen hoe het moet is één en dan?
vrgr.andre de croos

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gast4 »

gast33 bedoelt gewoon of je werkelijk waar kunt maken wat je schrijft en heeft je al eens uitgelegd, dat er behoorlijk wat tegenover staat. Dus is het een goed advies om heel goed uit te kijken met wie en wat je in zee gaat. Je bent met wat advocatenkantoren in de slag en sommigen zien niets in jouw verhaal.

Het lijkt een beetje op los zand. Vandaar de topic over belangen behartigers van gast33 en daar zit een grote kern van waarheid in.

Er zijn genoeg mensen die beter willen worden van gedupeerden en daarom zijn hier ook mensen, die tegen dat gevaar waarschuwen.

Groet.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Wat ik mij nou steeds af vraag is wat zijn de problemen dan.Ik heb overal antwoord op gegeven ik ben zelfs een bijeenkomst met advocaten aan het organiseren.Zeg dan wat het probleem is.vrgr.andre de croos

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gast4 »

Lees je de berichten dan niet op het forum!! Mensen hebben geen vertrouwen in deze ideeën van je. Is toch duidelijk.

Commerciële belangen net zoals van JM wie trapt daar nou in. Een illusie is mooi maar de werkelijkheid is anders. Net zoals mijn leven.

Einde discussie.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Wat ik me nog afvraag, Andre de Croos, worden we alleen van schulden vrij gemaakt in voor en tegen spoed, of komt dan ook onze inleg terug.

En een 2e vraag..
Stel dat we met z'n allen gaan bellen via jouw telefoon, en dat uiteindelijk dexia de rechtzaak wint, hoe kom jij dan aan zo'n 2 miljard om ons allemaal schulden vrij te maken?? :lol:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

dommertje,lees toch even op de site van schadeloosstelling en lees ook de topic dan kom je er achter.

gast4,vergelijk de vereniging schadeloosstelling niet met JM007,want dan moet je echt een bril kopen.Even voor de goede orde jullie betalen geen euro aan de vereniging en jullie leggen ook geen inleg in of contributie .En wat bedoel je nou met eigen belangen?

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

Jouw belangen natuurlijk kun je de mensen zwart op wit geven, dat jouw advocaten door zullen gaan tot aan het bittere einde.

Dat zijn over het algemeen mensen die geen geld meer hebben om te telefoneren. En die geef je misschien wel valse hoop. Weleens over nagedacht!!!

Het moet ergens vandaan komen. En voor de rest het beste met je telecom. En hopelijk stop je eens met die propaganda.

Anders blijf ik via KPN bellen.
Laatst gewijzigd door JL op 21 apr 2004 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Hoe krijgt ie het voor elkaar?//////

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JH »

Het is wel jammer voor croosjes dat hij zo irritant blijft met propaganda maken voor zijn wellicht goedbedoelde stichting. Waarschijnlijk is zijn doelgroep verstandiger en gaat voor meer zekerheid voor betrouwbare juridische hulp.
Toch leuk geprobeerd van croosjes en meneer is tenminste van de straat. :wink:
Laatst gewijzigd door JH op 21 apr 2004 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.

gast058

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast058 »

Hoe krijgt ie het voor elkaar?//////
óf een plaat voor zijn kop, óf een idealist.
Ik gok op het laatste!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JH »

Gun het kind ook wat ;-)

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

jl,schakel over naar de sponsor en vul het inschrijfformulier van de vereniging schadeloosstelling in en stuur de kopiéen van contract,paspoort enz. En schrijf een brief hoe het contract tot stand is gekomen en de folders op naar het adres waar dat voor bestemd is en je zult van zelf door een advocaat gebeld worden en je wordt dan toegevoegd aan een groep gedupeerde.vrgr.andre de croos

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

Andre hoezo ik hou niet van clubjes ik kan mezelf redden. Maar stop je acquisitie.

Bovendien geloof ik niet in Class Action en dat je daarna zelf moet gaan procederen. Want je komt voor dubbele kosten te staan. En de teller loopt door de teller van de advocaatkosten wel te verstaan.

gast058

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast058 »

JL, ik wil niet steeds op je reageren, maar het schijnt te moeten. Je weet zelf ook wel dat je dan in ieder geval een deel van de kosten deelt. Dat scheelt best! En voor velen is dat belangrijk!

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

Als ik je mailadres had, had ik je gemaild maar ook hier is de waarheid huurkoop is duurkoop. Let maar op!! Eerst de gezamenlijke kosten en daarna de individuele kosten. Het venijn zit in de staart. Maar dat was het toch altijd al !!

Het bewijs is er al Leaseleed € 940,00 300 mensen het loopt op niets uit. Die advocaat lacht zich te pletter.

Daarna tegen 20% korting op zijn normale tarief ad €200,00 excl. per uur gaat hij jou individueel helpen. Laat me niet lachen om geen grovere woorden te gebruiken.

Je wordt bij de bok genomen. Door al die belangenbehartigers. Wie het goed door heeft is gast33.

gast058

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast058 »

Ik begrijp wat je bedoelt en ik begrijp ook het punt van gast33. Blijft nog altijd overeind volgens mij dat een deel van de vaste kosten gedeeld wordt en dat scheelt.
En jij weet net zo goed als ik JL dat voor velen alle beetjes helpen! Dat je het niet redt met euro 940,-- m.n. niet als je in hoger beroep gaat is duidelijk!
Geplaatst op 22 Apr 2004 00:04 door JL
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een toekomst dit land. Ben blij dat ik het financieel goed heb
Lekker makkelijk!
Hoe zie jij het dan voor die mensen die gewoonweg geen advocaat kunnen betalen?

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JL »

Ja dat is waar maar in het grote geheel zijn dat peanuts € 200,00 of zo wat je deelt zijn de griffierkosten en nog wat kosten. Maar na de Class Action komen de apen uit de mouwen van de advocaat.

Administratiekosten en dan gaan ze jouw zaak voorleggen aan de rechter en iedere keer als je met een rechter mag praten, komen er weer kosten om de hoek kijken o.a. griffierkosten en die moet je zelf voorschieten (als je wint moet de tegenpartij die betalen) en de korting van zoveel procent voor de advocaat.

Kortom weet waaraan je begint het probleem is (en daar gokt die advocaat op) als hij voor jou persoonlijk mag gaan procederen.

En dan loopt de teller op. Ooit weleens een eerlijke advocaat meegemaakt ?? Ik niet!!

gast058

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door gast058 »

Ok, stel dat je gelijk hebt.
Wat is dan volgens jou het nadeel van rechten via een groep? Het is net zo individueel op een gegeven moment als voor alle anderen. En wat ik zeg, financieel helpen alle beetjes. Dagvaardingskosten etc. Voor gedupeerden voor wie de advocaatkosten moeilijk zijn op te brengen, scheelt het toch? Ben misschien erg blond, maar zie je punt niet. Ik zeg niet dat de kosten laag zijn, ik zeg wel dat ze lager zijn. En voor veel mensen is euro 200,-- geen peanuts! Bovendien gaat het om meer!
Laatst gewijzigd door gast058 op 22 apr 2004 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten