De persoon heeft mij nooit persoonlijk om advies gevraagd. Misschien is hij wel een trol die voor Hoist werkt. Je bent trouwens dom als je een rechtszaak begint zonder juridische kennis of juridische hulp. Ik begeleid wel een aantal mensen. Ze zijn goed op de hoogte van het risico dat ze nemen. Ook krijgen we advies van een aantal juristen.Franky386 schreef:Ik volg de berichtjes hier al een tijdje. Ik heb ook een krediet bij NVB dat door Hoist is overgenomen en dat ik niet meer kon betalen. Ik heb het ook op een rechtzaak laten aankomen vanwege al die berichtjes die ik hier zag, maar ben van een koude kermis thuisgekomen en denk nu ...was ik er maar nooit aan begonnen.
Zoals ik al een aantal keren eerder heb aangegeven hebben mensen die om mij hulp gevraagd hebben en dit ook opgevolgd hebben hier geen nadelige gevolgen van ondervonden. Integendeel! Ik heb mensen van 150.000 euro+ schuld afgeholpen! Zover ik weet is er maar een persoon die een rechtszaak verloren heeft. Maar dit heeft hij mij niet verweten omdat hij dacht de rechtszaak te kunnen winnen zonder overleg met mij voor de laatst ingebrachte stukken. Een vergelijkende zaak die ik wel helemaal begeleid had, is wel gewonnen. De casus was hier precies hetzelfde.
Natuurlijk is het goed on de schuld te erkennen. Dat stopt het proces van controle echter niet. Het is trouwens wel frappant dat julie4444 en moneyman nu wel meegaan in mijn argument voor het verzoek voor de akte van cessie. Behalve dat, gaat er nog veel meer mis bij het vaststellen van een schuld.