LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd
Re: Uitleg aangaande netwerkmarketing gevraagd
Nou bij mij wel ik doe het zo wat in mijn MLM-pampertje.
[quot Iets zegt mij dat dit forum bij een aantal MLM'ers onrust veroorzaakt.
[/quote]Dit forum maakt mlm alleen maar sterker.
[/quote]Dit forum maakt mlm alleen maar sterker.
Beste mensen,wat een gezeik allemaal!!Ik ben al 8 jaar met mlm in de weer.
Voor mij geen grote nadelen alleen voordelen ermee,ik heb ook een nep mlm presentatie bijgewoont,de zogeheten "pyramidespelen!!!"
En ja dat is oplichting,grote bedragen voor een beetje lucht of een nutteloos product.
Ja mensen die het niet breed hebben of met schulden enz.die worden er zo in gepraat,dat begrijp ik!maar niet met je volle verstand,neem ik aan?
Een beetje ondernemer of zakenlui die met mlm werken verkopen een topproduct die ze zelf eerst uitproberen!!!
Goede producten verkopen zichzelf,en de mlm'r helpt het alleen te promoten,bekendheid geven,en er positieve ervaringen van hem of haar te vertellen en/of anderen.
Trouwens mlm bestaat al veel eerder dan de 70'r jaren,bv met Tupperware,die via homeparty's en mond tot mond reklame aan de man gebracht werden.
Ik ken al vele topproducten zoals:Noni,Intra,en de Firepowerpill,en nu nog meer nieuwe producten die de markt gaan veroveren via mlm!!!
Ik rij al maanden op de pil,en heb er zat km.meegereden,diesel en benz.geen probleem Tros Radar!!!ijzer teveel???
Kortom mlm met een goed product overleeft alle negatieve kritiek wel!!daar ben ik en vele andere mlm''rs wel mee eens.
We worden al genaaid door de overheid,en dat pikken we wel??
Kom nou toch?open uw ogen eens!!mlm gaat gewoon door alle kritiek heen,met topproducten waar mensen echt beter van worden!!en die het niet geloven zeg ik:ook best wat jij wil,en ga lekker verder met je leven.
Maar geef geen negatieve mening over iets waar je geen weet van hebt!!laat de mlm in zijn waarde.
Groeten Roger[/b]
Voor mij geen grote nadelen alleen voordelen ermee,ik heb ook een nep mlm presentatie bijgewoont,de zogeheten "pyramidespelen!!!"
En ja dat is oplichting,grote bedragen voor een beetje lucht of een nutteloos product.
Ja mensen die het niet breed hebben of met schulden enz.die worden er zo in gepraat,dat begrijp ik!maar niet met je volle verstand,neem ik aan?
Een beetje ondernemer of zakenlui die met mlm werken verkopen een topproduct die ze zelf eerst uitproberen!!!
Goede producten verkopen zichzelf,en de mlm'r helpt het alleen te promoten,bekendheid geven,en er positieve ervaringen van hem of haar te vertellen en/of anderen.
Trouwens mlm bestaat al veel eerder dan de 70'r jaren,bv met Tupperware,die via homeparty's en mond tot mond reklame aan de man gebracht werden.
Ik ken al vele topproducten zoals:Noni,Intra,en de Firepowerpill,en nu nog meer nieuwe producten die de markt gaan veroveren via mlm!!!
Ik rij al maanden op de pil,en heb er zat km.meegereden,diesel en benz.geen probleem Tros Radar!!!ijzer teveel???
Kortom mlm met een goed product overleeft alle negatieve kritiek wel!!daar ben ik en vele andere mlm''rs wel mee eens.
We worden al genaaid door de overheid,en dat pikken we wel??
Kom nou toch?open uw ogen eens!!mlm gaat gewoon door alle kritiek heen,met topproducten waar mensen echt beter van worden!!en die het niet geloven zeg ik:ook best wat jij wil,en ga lekker verder met je leven.
Maar geef geen negatieve mening over iets waar je geen weet van hebt!!laat de mlm in zijn waarde.
Groeten Roger[/b]
Zal dat doen, maar is het zo dat alle mlmers wel belasting betalen, zoals het voor iedere ondernemer(werknemer) verplicht is. Betalen jullie bijvoorbeeld alle premies voor volksverzekeringen etc. of schiet dat erbij in. Ben daar erg benieuwd naar, als dat niet zo is hebben we er ineens veel zwartwerkers bij !Maar geef geen negatieve mening over iets waar je geen weet van hebt!!laat de mlm in zijn waarde.
Gaan we weer. Dat is al tig keer besproken. Gaaaaaapvoor iedere ondernemer(werknemer) verplicht is. Betalen jullie bijvoorbeeld alle premies voor volksverzekeringen etc.
Is inderdaad al besproken.
Nee, wordt niet betaald.
Waarom niet?
Het is geen bedrijf.
Nee, wordt niet betaald.
Waarom niet?
Het is geen bedrijf.
Jan, misschien kan je je centjes gebruiken om je fatsoen en een persoonlijkheid te laten aanmeten.
Dan ben je daarna misschien een keer in staat om normaal en inhoudelijk te reageren.
Dan ben je daarna misschien een keer in staat om normaal en inhoudelijk te reageren.
Over de Firepowerpill: zoek maar eens op google.Ik ken al vele topproducten zoals:Noni,Intra,en de Firepowerpill,en nu nog meer nieuwe producten die de markt gaan veroveren via mlm!!!
Je verbruikt 20% MEER benzine EN het is schadelijk
voor je motor...... Alweer een waardeloos produkt.
Er is ook een item geweest bij Tros Radar zelf.
Bart, laat ik alvast de argumenten van de voorstanders gebruiken.
Hij is theoretisch. Je moet het zelf gebruiken anders kan je het niet weten.
Radar is alleen maar zo'n negatief programma, waar consumenten zeuren.
Tja, mlm-ers, dit zijn de argumenten die jullie gebruiken.
Product lijkt me meer iets voor die homeshopping troep.
Bart, laat ik alvast de argumenten van de voorstanders gebruiken.
Hij is theoretisch. Je moet het zelf gebruiken anders kan je het niet weten.
Radar is alleen maar zo'n negatief programma, waar consumenten zeuren.
Tja, mlm-ers, dit zijn de argumenten die jullie gebruiken.
Product lijkt me meer iets voor die homeshopping troep.
Het valt me wel op dat de tegenstanders heel veel weten over homeshopping en verdacht veel op het internet hun tijd zitten te verkwisten. Hmmmm, misschien werken ze helemaal niet en zijn hun verhalen een en al kolder.
Neeeuuuuuhhhh, soort zoekt soort, dat zal het zijn en daarom hopen ze er ook zo op dat de MLM'ers toegeven oplichters te zijn, want dan hebben ze een thuishonk.
Getver, wat zou hun probleem dan toch zijn???
Neeeuuuuuhhhh, soort zoekt soort, dat zal het zijn en daarom hopen ze er ook zo op dat de MLM'ers toegeven oplichters te zijn, want dan hebben ze een thuishonk.
Getver, wat zou hun probleem dan toch zijn???
Ja hoor, weer geen inhoudelijk reactie.
Kan ook niet want dan moet je toegeven dat het product troep is en de methodiek (mlm) ook.
Kan ook niet want dan moet je toegeven dat het product troep is en de methodiek (mlm) ook.
Pfff, pas je je aan bij de tegenstanders en ga je net als hen ook niet inhoudelijk in op de onzin die hier neergekalkt word, is het weer niet goed.
Gast, jij zegt dus dat het onzin is dat de firepower pill niet werkt en zelfs schadelijk is?