Jouw probleem is dat je uitsluitend jezelf als maatstaf neemt. Helaas voor jou, en volkomen logisch, doet Netflix dat echter niet. Wen er maar aan.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 12:09Omdat heel veel mensen in de trein op de mobiel films kijken zou ik dat ook moeten doen? Met slechte ogen? Waarom zou ik in een trein daar behoefte aan hebben als ik ook kan kijken naar wat ik voorbij zie komen aan landschap?
Wat ik ook niet doe op mijn mobiel is boeken lezen. Boeken lees ik middels paperback of hardcover. Vreemd he?
Mijn mobiel heb ik voor noodzakelijke toepassingen.
Netflix onredelijk over delen account
Re: Netflix onredelijk over delen account
Erthanax
vindt dit leuk
Gewoon dumpen dat netflix.
-
De directie of medewerkers zullen echt niet met bos bloemen of een doosje chocola op hun knieën voor de deur staan met hun handen in het haar of u als klant alstublieft weer terug komt.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:22Als een bedrijf me pleased ben ik vergevingsgezind inderdaad. Ik bepaal uiteindelijk met wie ik zaken doe of ligt dat bij u anders?
Voor u 10 anderen.
Oh dat valt me dan toch tegen...WeerIemandanders schreef: ↑08 jun 2023 13:00De directie of medewerkers zullen echt niet met bos bloemen of een doosje chocola op hun knieën voor de deur staan met hun handen in het haar of u als klant alstublieft weer terug komt.
Voor u 10 anderen.
Neemt u zichzelf niet als maatstaf dan?Moneyman schreef: ↑08 jun 2023 12:19Jouw probleem is dat je uitsluitend jezelf als maatstaf neemt. Helaas voor jou, en volkomen logisch, doet Netflix dat echter niet. Wen er maar aan.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 12:09Omdat heel veel mensen in de trein op de mobiel films kijken zou ik dat ook moeten doen? Met slechte ogen? Waarom zou ik in een trein daar behoefte aan hebben als ik ook kan kijken naar wat ik voorbij zie komen aan landschap?
Wat ik ook niet doe op mijn mobiel is boeken lezen. Boeken lees ik middels paperback of hardcover. Vreemd he?
Mijn mobiel heb ik voor noodzakelijke toepassingen.
[/quote]
De directie of medewerkers zullen echt niet met bos bloemen of een doosje chocola op hun knieën voor de deur staan met hun handen in het haar of u als klant alstublieft weer terug komt.
Voor u 10 anderen.
[/quote]
Misschien worden de drie “huisgenoten” wel klant.
De directie of medewerkers zullen echt niet met bos bloemen of een doosje chocola op hun knieën voor de deur staan met hun handen in het haar of u als klant alstublieft weer terug komt.
Voor u 10 anderen.
[/quote]
Misschien worden de drie “huisgenoten” wel klant.
WeerIemandanders
en Erthanax
vinden dit leuk
lijkt wel of hier niemand wat beters te doen heeft..
Nee zon is slecht voor mij en nee, Ik ben aan het inruimen, na een rotte verhuizing, dus uur zitten, dan 5 minuten bezig en dan uur zitten.
De meeste van mijn kinderen hebben een partner en kinderen. In die huishoudens heeft ieder lid een eigen inlog, omdat programma's voor volwassenen niet altijd geschikt zijn voor (jonge) kinderen en omdat ook (jonge) kinderen hun persoonlijke voorkeuren hebben. Dáár is dat accountdelen voor bedoeld en dat is altijd zo geweest.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 11:42Dan had Netflix het technisch niet mogelijk moeten maken dat er 4 accounts konden worden verdeeld. Daar heb ik voor betaald en zo is het ook gepromoot. (...)angel1978 schreef: ↑08 jun 2023 11:34Oftewel, het gaat niet over samen naar films en series kijken, maar het is puur een financieel gewin zodat anderen geen eigen abonnement hoeven te nemen. Laat dat nu precies de reden zijn waarom Netflix hier paal en perk aan aan het stellen is.Ze kijken op hun eigen moment en hebben een andere smaak in films, series en documentaires.
Ik ben benieuwd of u kunt laten zien waar en wanneer Netflix het delen van een account buiten het eigen huishouden "gepromoot" heeft. Als uw enige argument die ene humoristische tweet uit 2017 is, dan durf ik te stellen dat Netflix dat accountdelen nooit heeft bevorderd.
Moneyman
vindt dit leuk
De eierschaal van Calimero barst haast van nijd. Hij heeft al opgezegd, zullen zijn vrienden blij mee zijn.
Zeker wel. Je mist alleen nét het zo relevante woordje "uitsluitend".
-
-
Je kunt het beter vergelijken met een abonnement voor een vaste lijn met 3 mobiele telefoons, die allemaal dat nummer kunnen gebruiken, zodat de mensen in het huishouden een mobiele telefoon mee kunnen nemen.ramon250 schreef: ↑08 jun 2023 10:54Ik vergelijk het met een mobiel telefoonabonnement. Je mag met 4 mobieltjes bellen, maar in het vervolg niet anders meer dan vanaf de vaste lijn op 1 specifiek adres. Zo'n telefoonabonnement bestaat niet maar ik vergelijk het met een clouddienst zoals Netflix zich nu profileert.
-
Niet alles wordt uitgezonden in het Nederlands. En helaas worden die engelse films hier niet nagesynchroniseert zoals ze dat wel in Duitsland en Frankrijk doen.
Nope, maar mijn talen zijn goed genoeg om in het Engels (wat ik vooral kijk) zonder ondertiteling te doen. Mijn werk is ook vooral Engelstalig, dus dat moet ook wel.
Ik vraag me verder al mijn hele werkende leven af waarom ik vroeger op school zoveel moeite met talen had. Als ik nu in Frankrijk kom, dan versta ik ze gewoon, vind ik de taal ook logisch. Duits spreek ik vrijwel vloeiend en zelfs Italiaans en Spaans zijn helemaal niet zo moeilijk. En uit een hele korte relatie heb ik ook enigszins wat kennis van Roemeens en Pools overgehouden.
Blijkbaar heb ik een talenknobbel ontwikkeld na het vwo.
Ik vraag me verder al mijn hele werkende leven af waarom ik vroeger op school zoveel moeite met talen had. Als ik nu in Frankrijk kom, dan versta ik ze gewoon, vind ik de taal ook logisch. Duits spreek ik vrijwel vloeiend en zelfs Italiaans en Spaans zijn helemaal niet zo moeilijk. En uit een hele korte relatie heb ik ook enigszins wat kennis van Roemeens en Pools overgehouden.
Blijkbaar heb ik een talenknobbel ontwikkeld na het vwo.