Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Dagkoers
Berichten: 810
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Vinden jullie het goed als ik vertel wanneer de rechtszaak is?
Misschien hebben sommige mensen van dit forum wel behoefte of interesse om aanwezig te zijn?
Of zal ik het maar niet vertellen?

Thijs124
Berichten: 1270
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Je kunt beter stoppen met zoveel informatie over jezelf voor iedereen toegankelijk te maken.
Daar hoort dat ook bij.
Zowel hier als binnen de gemeenschap waarin je leeft.
Niet iedereen heeft het beste met je voor. Dat is toch wel duidelijk.

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door witte angora »

Dagkoers schreef:
26 aug 2024 23:57
Vinden jullie het goed als ik vertel wanneer de rechtszaak is?
Misschien hebben sommige mensen van dit forum wel behoefte of interesse om aanwezig te zijn?
Of zal ik het maar niet vertellen?
Laat ik het zo zeggen: stel dat ik erbij zou zijn. Wat verwacht je van me? Open vraag - bedenk wel even dat er iemand is die jou steeds zit te naaien.

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dagkoers schreef:
26 aug 2024 23:57
Vinden jullie het goed als ik vertel wanneer de rechtszaak is?
Misschien hebben sommige mensen van dit forum wel behoefte of interesse om aanwezig te zijn?
Of zal ik het maar niet vertellen?
NIET doen. Zou niet de eerste keer zijn dat er iemand vanaf "de tribune" iets roept en het woord krijgt. En je weet al dat er mensen zijn die je willen naaien, dus waarom zou je dat doen? Niemand van ons kan je ter plekke helpen, behalve je advocaat.

Overigens hoef je vooralsnog zelfs zélf al niet eens aanwezig te zijn, want alles gaat gewoon schriftelijk -tot er eventueel een comparitie van partijen wordt gepland.

Dagkoers
Berichten: 810
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Bedankt voor de tips!

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Moneyman »

De rolzittingen zijn openbaar. Iedereen kan daar naar toe. Alleen is er in jouw zaak zo weinig te zien, want die wordt -zoals ik al eerder vertelde- gewoon schriftelijk behandeld. Alleen als de rechter de partijen wil horen, wordt er een aparte zitting met een mondelinge behandeling bepaald - en die is niet openbaar.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic is gesloten vanwege de overmaat aan offtopic-berichten. Als TS nieuwe informatie heeft die een inhoudelijk aanvulling is, kan contact opgenomen worden met ons.

Dagkoers
Berichten: 810
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Goede middag beste mensen,

Ik heb weer een kleine update. Maandag avond ging de bel. Ik deed open en er stonden 3 mensen voor de deur. 2 waren van de W.B.V. En 1 was van de gemeente. Ze wilden binnenkomen omdat ze weer een melding over mij gekregen hebben. Ik vertelde dat ik weiger. Ze vertelden dat ik hierdoor nog in een groter probleem zou komen. Ik heb ze binnengelaten en het huis laten zien, daarna gingen ze er van door. Ik heb mijn advocaat gemaild. Ze hebben zich niet gelegitimeerd. Word vervolgd. Ik vertelde dat de politie al was geweest die week ervoor, maar daar wisten ze niks van.

riddert
Berichten: 2183
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door riddert »

Bedankt voor de update!

Toch zorgwekkend dat er nog steeds meldingen binnenkomen bij diverse instanties. Het geeft toch veel stress lijkt mij.

Nog drie weken, dan kun je genieten van je welverdiende vakantie!

BL2
Berichten: 4994
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door BL2 »

Dagkoers schreef:
04 sep 2024 17:15
........ Ik deed open en er stonden 3 mensen voor de deur....
..daarna gingen ze er van door.....
........Ze hebben zich niet gelegitimeerd......
Dus zonder legitimatiebewijs laat je ze binnen, gaven ze nog aan wat de nieuwe klacht was. Zijn al je eigendommen nog aanwezig ?

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door juliomariner »

ik vind het steeds ongeloofwaardiger worden. Waarom laat u iemand binnen die zich niet kan of legitimeren?
u had moeten zeggen dat ze maar een afspraak moeten maken omdat u ze alleen binnenlaat als uw advocaat erbij aanwezig is.
Laat uw advocaat in ieder geval een klacht indienen bij de wbv.

Dagkoers
Berichten: 810
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik liet ze maar binnen omdat ik bang was van de mededeling dat als ik ze niet binnenliet dat ik nog meer in de problemen zou komen. 2 van de 3 had ik eerder gezien en ze vertelde alleen dat ze een melding over mij hadden gekregen en ze gingen er verder niet op in. Ik heb al mijn spullen nog. Ik werd alleen aangesproken waarom ik een helm in mijn meterkast had van Check (deel scooter) ik vertelde dat iemand dat in mijn patio had gegooid en ik hem netjes bewaard had. Ik moet het afleveren bij de gemeente en dat ga ik zeker doen.

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door witte angora »

Zijn het echte meldingen, of verzonnen meldingen om tegenover de rechter sterker te staan? Het gaat langzamerhand vervelend worden.

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door juliomariner »

Laat uw advocaat zijn werk doen en ga zelf niet in discussie met de wbv.
Laat ook niet zomaar iemand binnen omdat ze een klacht hebben gehad zonder uit de doeken te doen wat die klacht precies is.

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Even omdenken, Dagkoers: dit helpt je. Want het toont aan dat er onterechte meldingen worden gedaan, en het toont ook aan dat je gewon thuis bent/ woont. Bij de rechter wordt je positie dus alleen maar sterker.

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door juliomariner »

Klopt, maar met wat voor recht denkt de wbv een inspectie te kunnen doen?
Een vage klacht waarbij ook nog niet wordt gezegd wat TS wordt verweten kan toch geen reden zijn voor een onaangekondigde inspectie.
TS heeft toch ook rechten. Het begint nu echt op (weg)pestgedrag van de wbv te lijken.

Dagkoers
Berichten: 810
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Ik moet eerlijk zeggen dat er veel klachten komen over de WBV.

Thijs124
Berichten: 1270
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Een paniekreactie van de wbv nu ze zien dat het voor hun een verloren zaak is?

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja, het probleem is de woningnood. Voor jou hebben ze 80 anderen die graag, heel graag, die woning willen. En dus denken ze dat ze alles kunnen maken. Zo simpel is het. Dat is hier, en in twee naburige dorpen exact zo.

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!

Ongelezen bericht door witte angora »

Thijs124 schreef:
04 sep 2024 18:48
Een paniekreactie van de wbv nu ze zien dat het voor hun een verloren zaak is?
Naja, als het inderdaad verzonnen meldingen zijn, dan hebben ze een probleem bij de rechter. Enkel de mededeling 'er zijn anonieme klachten binnengekomen' is natuurlijk onvoldoende. Dat zal een stuk specifieker moeten zijn. Zet dat af tegen de vele openlijk positieve verhalen van verschillende mensen, dan wordt het voor de rechter wel duidelijk dat de wbv eigenlijk niet zo heel sterk staat.

Plaats reactie