LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Thunder »

Speciaal voor u mevrouw,

DSM produceert Aspartaam, op deze site vind u wat meer informatie hierover.

http://www.dsm.com/en_US/html/hsc/faq_overview.htm#faq4

Als u zo vrij wilt zijn, dit ook even te lezen...

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En bij jou kunnen de meeste hier het niet goed doen...
dus met jou ga ik geen discusie meer aan.
Jij komt zelf ook met niets..alleen kritiek die bij jou ook niet klopt.
En ook jij gaat persoonlijke argumenten aanvoeren, en ik denk dat jij dat vooral niet moet doen...lijstdraaier!!!!!
Waar ik een probleem mee heb zijn die onzin argumenten die jij keer op keer gebruikt om ons hbl door de strot te duwen.

"Michael Schumacher gebruikt hbl" iets wat je niet alleen niet bewezen hebt, maar wat bovendien niets zegt over de kwaliteit van hbl.
"heb je ooit een eskimo met overgewicht gezien .... dus visolie is goed" Iets wat makkelijk om te roepen is, maar hoeveel mensen inclusief jij hebben genoeg eskimo's gezien om je een beeld te vormen van het aantal wat te zwaar is? En heb je bij alle niet te zware eskimo's gevraagd wat ze eten?
Niets in deze vergelijking van je zegt iets over de kwaliteit van visolie.
"hbl sponsort een wielerploeg". Opnieuw bewijs je dit niet, maar moeten we het maar voor waar aannemen. En wat zegt dit over de kwaliteit van hbl?
Tabaksfabrikanten sponsoren de formule 1, waarmee volgens jouw redenatie tabak dus goed is.

Als je het goed wil doen moet je niet met onzin argumenten aankomen. Maar gewoon met objectieve, correcte en verifieerbare informatie.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Thunder,

Ijk heb ook niet gezegt dat bijv.fruitsuikers slecht zijn...
En ik heb ook aangeven dat je suikers nodig hebt,
Dus bij deze lees beter...

Suikers hoef je niet uit witte suiker te halen Het gif, maar dat kan door fruitsuikers te nemen...veel beter...

En daarbij is het geen maitake paddestoel maar een shiitake paddestoel...

En hoe jij als chemich technoloog hier te keer gaat hoort er zeker niet bij....
Ik doe veel onderzoeken in voedsel....en weet er genoeg van.
in biotechnologieen moleculairewetemschappen....In wageningen...en ja afgemaakt....tevens mij verdiept in levensmiddelentechnologie
Verder geen reaktie..ik ga niet met mensen in discusie die geen respect hebben...
Ik ga alleen met mensen in discusie die niet gelijk anderen naar beneden trappen zodat ze er zelf denken er beter van te worden...

Ik ga verder niet in discusie over opleiding en dergelijke....dat is niet de bedoeling.....
Ook geen uitleg verder.
Daarbij kom jij zeker bij mij ook niet geloofwaardig over omdat je voor de mensen in makkelijke termen moet praten...en dat mis ik want ja jij zegt dan dat die mensen het niet snappen...nou ik denk niet dat iemand met een hoge opleiding beter is dan iemand zonder...!!!
Wie dat zegt moet eerst eens naar zich zelf kijken en niet denken dat hij/zij een genie is......ben ik ook niet.....ik hou het simpel

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

Geplaatst op 30 Nov 2005 13:12 door moedervan5
Wat jij zegt over lage opleiding nou dat zal ik ind even ophelderen...
ik heb atheneum zo heette het vroeger nog..Ik ben daarna gaan studeren...
Dat heet nog steeds zo tegenwoordig.
En je bloed bestaat uit meerdere bestand delen..

Maar ik ga mij niet verdedigen op zo'n vlak...
Dat verwacht ik wel van je. Je doet hier namelijk een bewering die volgens mij en anderen niet juist is. (ook ik heb Atheneum gedaan en studeer nu in de biomedische richting) Dus nogmaals mijn vraag: welke rol speelt suiker bij het vervoeren van zuurstof?


Als je academisch bent opgeleidt, verwacht ik eigenlijk ook van je dat je fatsoenlijke betogen op kunt zetten. Kom nu eens met een samenhangend verhaal met deugdelijke argumenten. Misschien dat mensen dan eens naar je luisteren...

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Zou ik ook wel eens willen weten, ben benieuwd...

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

ik ga niet met mensen in discusie die geen respect hebben...
Weer dat respect "argument".
Wat jij onder respect verstaat weet ik niet, maar ik mis bij jou respect voor de Nederlandse taal, gezien de overdaad aan punten en het respect voor reeele argumenten, gezien de hoeveelheid onzin die je hier steeds neersmijt als bewijs voor hbl.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

daaaaaaaag allemaal.....succes in het leven....

Veel gezondheid toegewenst....

En ik heb niet alleen Atheneum gedaan maar dat kun je lezen in bovenstaande mailtjes....
En waarom moet ik argumenten aanleveren terwijl jullie dat ook niet doen Elliaane en tienepien....

Maar laat mij maar lekker niet reageren...dat is altijd nog de beste weg...ik ga niet door tot het bittere einde...jullie blijkbaar wel.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

tienepien,

Dan moet jij ook beter weten over suikers als je biomedische richting studeert.....

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Thunder »

En daarbij is het geen maitake paddestoel maar een shiitake paddestoel...
Umm, ik ben niet slechtziend, maar op de site wordt zowel gesproken over de MAITAKE en SHI TAKE paddestoel.....Met name het laatste deel op de pagina wordt hieraan besteed.

Ik geloof dat je gemakshalve over de positieve effecten van suikers heen leest, die hier DUIDELIJK worden benoemd....

Wat betreft taalgebruik, hier verschillen we van mening....of suggereer je dat mensen het niet snappen door moeilijke zinnen? Wat voor mensen komen dan op dit forum????......

Als jij tevens een chemicus bent, dan weet je dat het bestempelen van stoffen met de titel GIF, wel eerst moet worden onderbouwd met daaraan gekoppelde concentraties en de bijbehorende effecten, dan wel het aantal mg/kg lichaamsgewicht dat leidt tot een te HOGE kans op negatieve effecten.....oftewel u twijvelt aan de MSDS van Aspartaam? Gewaagd...

Laten we alstublieft niet beginnen met het uitspreken van VERMOEDENS over en VERDENKINGEN van mogelijk schadelijke effecten van chemische verbindingen op organismen, die discussie is hier niet relevant lijkt mij.

Zolang de bewijslast niet gegeven wordt en het toxicologisch allemaal binnen de normen ligt kunnen we denk ik niet spreken van GIF! dan wel vergiftiging...Dus graag cijfers anders is dit een wat loze kreet...
Vermoedens over mogelijk effecten bij extreme iname en concentraties lijken mij wat te ver gaan om een stof al gif te bestempelen.....als de FDA en Voedsel en Waren Autoriteit zo handelen, dan eten we binnen kort niks meer........zelfs geen Soja mevrouw, of bent u gemakshalve de discussie over GMO vergeten? J

a juist, de keerzijde van lekker veel SOJA eten met zijn allen. U met uw Wageningen achtergrond moet wel weten dat GMO onmiskenbaar belangrijk wordt bij een te kort aan lanbouwgrond en een stijgende vraag, juist verhoging van efficientie per ha. Dus...betere gewassen met hogere opbrengsten....Maar over de hetze tegen GMO, hoor ik u niet? Overigens...ik ben daar wel voor.....u ook?

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

daaaaaaaag allemaal.....succes in het leven....

Veel gezondheid toegewenst....

En ik heb niet alleen Atheneum gedaan maar dat kun je lezen in bovenstaande mailtjes....
En waarom moet ik argumenten aanleveren terwijl jullie dat ook niet doen Elliaane en tienepien....

Maar laat mij maar lekker niet reageren...dat is altijd nog de beste weg...ik ga niet door tot het bittere einde...jullie blijkbaar wel.
Er zegt toch ook niemand dat je alleen atheneum gedaan hebt?

JIJ moet argumenten aanleveren omdat JIJ een bewering doet. Omdraaien van de bewijslast, dat is een van de drogredenen die je steeds uit de kast haalt...
Dan moet jij ook beter weten over suikers als je biomedische richting studeert.....
Ik begrijp het volgens jou blijkbaar niet goed en ik ben nooit te beroerd om iets bij te leren.
Dus nogmaals: wat is de rol van suikers bij het vervoeren van zuurstof?

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

In de lager gelegen gebieden van het Andes(Zuid-America) ,waar het zuurstof gehalte gemiddeld 3 keer zo hoog is als elders, hebben wetenschappers en antropologen een revolutionaire ontdekking gedaan bij de aldaar inheemse bevolking.Deze groep mensen die pas 10 jaar geleden door toeval is ontdekt ,bleken over een uitzonderlijke conditie te beschikken.Na een 8 jaar lang durend onderzoek door gerenomeerde doktoren en onderzoekers die bekend staan om hun vele ontdekkingen op het gebied van zuurstofvoorziening,basaal metabolisme en Hepar gerelateerde glucogenese reversibaliteit,is gebleken dat deze goede conditie veroorzaakt wordt door het vele eten van de alleen op die plek groeiende Glucogeenbiet.Deze biet is familie van onze welbekende suikerbiet.Het verschil is echter,hebben de knappe onderzoekers ontdekt,dat de suikers in deze biet in staat zijn zuurstof te binden door een aminozuur dat alleen in deze biet voorkomt.Deze zuurstof is per direct bruikbaar voor het lichaam zonder de bijkomst van reversibaliteitshormonen.

Door het ontwikkelen van een door ons gepatenteerde techniek is het gelukt dit aminozuur te isoleren en toe te voegen aan een alleen door ons te produceren supplement.Het is gebleken dat dit supplement goede resultaten heeft geboekt bij Diabetis patienten en sporters bij de laatste olympische spelen in Griekenland.(De onderzoeks resultaten kunt u op verzoek bij ons opvragen)

vOOR EEN BETERE CONDITIE:

ANDESBIET@POCOPATAPETL//DOM.

Dit artikel bewijst wel dat suikers een belangrijke rol spelen bij het transporteren van zuurstof.
Zie je nou wel dat jullie er helemaal niks van snappen.

:shock:

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Zie je nou wel dat jullie er helemaal niks van snappen.


Zal wel maar als het zuurstofgehalte al 3 keer zo hoog is als elders waarom zou er dan juist daar een suiker nodig zijn om die extra zuurstof op te nemen.
Gewoon ouderwets ademhalen lijkt me in die buurt voldoende, en goedkoper.

En als ik lees over inheemse bevolkingsgroepen die pas 10 jaar geleden ontdekt zijn en worden lastig gevallen door gerenomeerde dokters, wetenschappers die ook nog knap zijn :wink: vraag ik me af, waarom hebben we dat niet eerder gehoord

Het lijkt meer op een goedkoop reclamepraatje voor een te duur product

groeten

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Het is gebleken dat door de veels te kleine neusgaten genoemd "nasale insufficientie" Sinus Nasalis Insufficienus S.N.I.
deze biet onontbeerlijk is voor de zuurstofvoorziening bij deze pigmee achtige mensen.

Tja, kwaliteit zoals wij dit bieden mag wat kosten.En ik zit hier echt geen reclame te maken.Wordt ik nou opeens een oplichter genoemd?
Wel erg respectloos en kinderachtig.Als je gewoon dwars wil liggen ga dit ff ergens anders doen.Dan kan ik met serieuze mensen discuseren.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Jonjo »

Dus je verkoopt zuurstof in een potje.

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

1
Wordt ik nou opeens een oplichter genoemd?
Ik kan me vergissen maar volgens mij heb ik dat nergens geschreven.
2
vOOR EEN BETERE CONDITIE:
ANDESBIET@POCOPATAPETL//DOM. en
Tja, kwaliteit zoals wij dit bieden mag wat kosten.
Is volgens mij wel reclame.

Er zijn heel veel producten op de markt die onze gezondheid en welbevinden ten goede zouden komen en zoals bij elk product mag iedereen er voor kiezen om het te gebruiken of er vraagtekens bij te plaatsen, dat is niet kinderachtig of respectloos.

Veel van die zogenaamde gezondheidsproducten worden verkocht met TellSell achtige verhalen over de chinesen van 4000 jaar geleden of inheemse volkeren
Voor het gemak wordt vergeten dat de levensverwachting van die volken over het algemeen minder dan de helft is dan de onze, de kindersterfte is meestal veel hoger en (nog belangrijker) ze leven in een kompleet ander klimaat en hebben dus andere heel behoeften op voedselgebied.

Wij zijn niet pygmee-achtig, wij hebben geen SNI als wij redelijk gezond eten (vooral wat geschikt is voor ons klimaat) en zo nu en dan bewegen hebben wij voldoende conditie om ons in leven te houden, ook zonder supplementen
Onze ouders en voorouders deden het nog niet zo slecht met eten :wink:

groeten[/quote]

Troela
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2005 12:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Troela »

Na een 8 jaar lang durend onderzoek door gerenomeerde doktoren en onderzoekers die bekend staan om hun vele ontdekkingen op het gebied van zuurstofvoorziening,basaal metabolisme en Hepar gerelateerde glucogenese reversibaliteit,is gebleken dat deze goede conditie veroorzaakt wordt door het vele eten van de alleen op die plek groeiende Glucogeenbiet.


Het mooie van wetenschap is dat zulke spectaculaire resultaten in publicaties (moeten) verschijnen, dus dan kunt u me vast wel de referenties naar de artikelen geven, toch? :)

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Jullie ongelovigen willen altijd maar bewijs zien.Het staat er toch gewoon.je gaat bij Sinterklaas toch ook geen bloed afnemen om te bekijken of die wel bestaat.Het was toch gezellig ondanks dat het een hoop geld kost.Altijd maar die bewijzen en die suggestie dat ik een oplichter ben,Dat lees ik toch tussen de regels door en ik ben echt niet paranoide want ik draag contactlenzen en ben heel hoog opgeleid aan de universiteit van Zwijnstein.

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Oh what a fool i am :wink:
Henrice zit de boel op te fokken en ik trap er in :cry:
En zo dom ook nog, een pygmee-achtig volk in de Andes, jawel.
Maar mijn stelling over die TellSel achtige reclame die je vaak ziet voor dat soort producten hou ik wel stand. :P

Goe gedoan jachie :lol:

groeten

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

:lol:

En ik dacht nog ff dat het spelletje gewoon werd meegespeeld.

Het duurt dus altijd nog wel ff voordat mensen weer met hun beentjes op de vloer staan blijkt hier dan weer uit.Vandaar dat je bij Tell Sell altijd gelijk moet bestellen voor de koting van zeker 5 euro.
Veel mensen gaan als ze er toch zijn ingetrapt hun aankoop nog verdedigen ook.

En zo werkt het ook bij herbelife.Als mensen eenmaal aan de supplementen beginnen gaan ze hun gebruik verdedigen.De begeleiding van herbelife heeft dan ook maar een wezenlijk doel.

Er voor zorgen dat mensen niet gaan twijfelen.En de illusie in stand houden.

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Had ik het geweten dan had ik nog even doorgegaan .
Maar je werd wel ongeloofwaardig door Sinterklaas en Zwijnstijn.
Ach. volgende keer beter :wink:
En ik ook nog op het net zoeken naar die dingen die je noemde :cry:

Ik dacht al wat heeft een vulkaan in mexico met de andes te maken

Hij was goed :lol:

groeten

Gesloten