mlmspammer,
Je bent een irritant kliertje, hè?
Even de boel ontleden:
Ik durf NIET met zekerheid te zeggen dat Tup géén mlm is!
Vroeger was dat in elk geval niet zo!
Jij durft dat schijnbaar wel!!!
OOK een eerlijke voorlichtingssite zou zich kunnen vergissen!!!!
En met de sleutelwoorden "mlm tupperware" kom je via Google nog heel wat andere sites tegen die dit bedrijf als mlm bestempelen.
O.A. honderden sites als die van jou..., van mensen die te lui zijn om onderzoek te plegen......
Bijkomend, op de Belgische site van Tupperware staat:
- Tupperware is stichtend lid van de Beroepsvereniging der Directe Verkoop.
- Voor de verkoop in meer dan 100 landen zorgen maar liefst 1.000.000 enthousiaste Presentatrices en Presentators, via het unieke systeem van de Home Party.
Laat me je een voorbeeld geven,,,,:
--Jij bent een rund.....
--Wat niet wil zeggen dat een rund een mlkmscammer is!!!
Het kan ook een gewone koe zijn!
Tupperware was altijd directe verkoop..... wat NIET automatisch wil zeggen dat ze nu dus een mlm bedrijf zijn!
(Het zou jullie te denken moerten geven dat reeds diverse "directe verkoop" maatschappijen zijn overgestapt naar mlm...!
)
- Iedere Presentatrice/tor kan Unit Manager met haar/zijn eigen groep. Een Unit Manager krijgt commissie over haar/zijn hele groep en kan zich ook kwalificeren voor een "firmawagen". Indien u nog ambitieuzer bent, dan is er nog de kans om Tupperware Verdeler te worden.
In reguliere bedrijven heb je óók verkoopleiders (lijders) die premie over hun "groep" krijgen...!
Ik heb een idee waar jij misschien..., zeker nooit aan zult denken......:
Zullen we het aan Tupperware ZELF vragen????
Heb ik dus reeds gedaan en zal je de uitslag wat Tupperware ZELF er van vindt..... doorgeven, maar beter nog.....:
Overwin je faalangst en VRAAG het gewoon
zelf!!!!
SBI