LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Jan van Eechoud

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Uit wat voor ontwikkelingsland heeft jouw pa je moeder gehaald?

En uit een lage, of hoge klapperboom????
Dus zoiets is wel humoristish in jullie ogen....?
En net zo erg als een van ons een h*fter noemen?????

Rare jongens, die Radargasten..... :cry:

JvE

En nou niet zeuren dat het onfatsoenlijk is ....of gaan jullie de ''moraalridder'' uithangen.......? :roll:





Bij deze mijn excuses voor dit groffe voorbeeld :!: :arrow: :oops:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Econometrist »

Dus jij vind dat hetzelfde als praten over de vrouw van je vader als zijnde ''een gleuf, bedoelt om mee van bil te gaan''?????
Voor zover ik weet ben jij geen zoon van Chris, en betreft het hier dus niet de vrouw van jouw vader. Verder gaat de opmerking al helemaal niet over de dame in kwestie, maar over Chris de Koning die exact hetzelfde taalgebruik hanteert.
Ga met je krokodillentranen daarom maar een ander forum vervuilen, want je beklag hier is meervoudig buiten de orde.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door student26 »

Dus jij vind dat hetzelfde als praten over de vrouw van je vader als zijnde ''een gleuf, bedoelt om mee van bil te gaan''?????
Wat interesseert mij het nou over wie het gaat. Mijn vader had volgens Chris "zijn kwakkie beter op een kachel kunnen mikken" (of iets in die trant). Dat soort uitspraken en die van jou zijn van hetzelfde bespottelijk lage niveau.

Erwin Uiterwijk
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2006 13:39

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Erwin Uiterwijk »

Dat is wat ik mij afvroeg.
En dat vraag ik met nadruk aan al die gene die nogal negatief zijn over MLM-bedrijven. Ik heb hier een aantal forums bekeken en het gaat echt totaal nergens over. Wat maakt het nou hoe het, legaal, in de markt komt. Ik vraag me wel eens af of men wel eens naar de produkten heeft gekeken. De mensen die die produkten kopen die zijn er tevreden over. Hoe is het anders mogelijk dat MLM-bedrijven bestaansrecht hebben. Hoe je het ook wend of keert, elk bedrijf wil maar één ding en dat is zoveel mogelijk van zijn of haar produkten verkopen. Als ik van Philips een TV koop omdat ik het een goed apparaat vind en gaat dat vertellen aan mijn buurman en die besluit er ook één te kopen, krijg ik daar helemaal geen cent voor. En dat gebeurt met MLM wel. Betaald krijgen omdat jij aan een ander vertelt wat jij van een bepaaldt produkt vind en hij/zij, natuurlijk heel belangrijk, gaat gebruiken. Ik kan er met mijn pet niet bij wat mensen daar nou tegen kunnen hebben. Er zijn mensen die verdienen er bakken met geld mee. Wat is daar mis mee. Ik ken er zelf ook een paar. Maar ze hebben, bijna, allemaal één ding met elkaar gemeen. Ze zijn eerst het produkt gaan gebruiken. Ik doe dat zelf ook en ik praat er ook met andere mensen over. Zo gaat het verder en verder. Ik zie wel waar ik ben over 5 jaar.

Met de titel van dit stukje wil ik eindigen.
Maar ik stel de vraag, met nadruk aan de mensen die nogal negatief staan ten opzichte van MLM.
"Wie heeft er allemaal een Tupperware-bakje in huis?"
Kijk eens voor de gein in je kast. Misschien begrijp je dan waarom je het niet heb weggegooid.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Is Tupperware ook een MLM artikel, net als Herbalife?
Yup.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multi-leve ... oorbeelden

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

Is Tupperware ook een MLM artikel, net als Herbalife?
Yup.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multi-leve ... oorbeelden
Ik weet (bijna) zeker dat dit bericht NIET klopt, maar zal het eens navragen bij Tup........

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mlmangel »

Volgens MLM Watchdog is Tupperware een MLM bedrijf. BRON: http://www.mlmwatchdog.com/Li_Directory ... anies.html. En met de sleutelwoorden "mlm tupperware" kom je via Google nog heel wat andere sites tegen die dit bedrijf als mlm bestempelen.

Bijkomend, op de Belgische site van Tupperware staat:

- Tupperware is stichtend lid van de Beroepsvereniging der Directe Verkoop.
- Voor de verkoop in meer dan 100 landen zorgen maar liefst 1.000.000 enthousiaste Presentatrices en Presentators, via het unieke systeem van de Home Party.

- Iedere Presentatrice/tor kan Unit Manager met haar/zijn eigen groep. Een Unit Manager krijgt commissie over haar/zijn hele groep en kan zich ook kwalificeren voor een "firmawagen". Indien u nog ambitieuzer bent, dan is er nog de kans om Tupperware Verdeler te worden.

BRON: http://www.tupperware.be/index.html

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

mlmspammer,

Je bent een irritant kliertje, hè?

Even de boel ontleden:
Ik durf NIET met zekerheid te zeggen dat Tup géén mlm is!
Vroeger was dat in elk geval niet zo!
Jij durft dat schijnbaar wel!!!
Volgens MLM Watchdog is Tupperware een MLM bedrijf. BRON: http://www.mlmwatchdog.com/Li_Directory ... anies.html.

OOK een eerlijke voorlichtingssite zou zich kunnen vergissen!!!!
En met de sleutelwoorden "mlm tupperware" kom je via Google nog heel wat andere sites tegen die dit bedrijf als mlm bestempelen.

O.A. honderden sites als die van jou..., van mensen die te lui zijn om onderzoek te plegen......
Bijkomend, op de Belgische site van Tupperware staat:
- Tupperware is stichtend lid van de Beroepsvereniging der Directe Verkoop.
- Voor de verkoop in meer dan 100 landen zorgen maar liefst 1.000.000 enthousiaste Presentatrices en Presentators, via het unieke systeem van de Home Party.

Laat me je een voorbeeld geven,,,,:
--Jij bent een rund.....
--Wat niet wil zeggen dat een rund een mlkmscammer is!!!
Het kan ook een gewone koe zijn! :lol:

Tupperware was altijd directe verkoop..... wat NIET automatisch wil zeggen dat ze nu dus een mlm bedrijf zijn!
(Het zou jullie te denken moerten geven dat reeds diverse "directe verkoop" maatschappijen zijn overgestapt naar mlm...! 8) )
- Iedere Presentatrice/tor kan Unit Manager met haar/zijn eigen groep. Een Unit Manager krijgt commissie over haar/zijn hele groep en kan zich ook kwalificeren voor een "firmawagen". Indien u nog ambitieuzer bent, dan is er nog de kans om Tupperware Verdeler te worden.

In reguliere bedrijven heb je óók verkoopleiders (lijders) die premie over hun "groep" krijgen...!

Ik heb een idee waar jij misschien..., zeker nooit aan zult denken......:
Zullen we het aan Tupperware ZELF vragen???? :shock:

Heb ik dus reeds gedaan en zal je de uitslag wat Tupperware ZELF er van vindt..... doorgeven, maar beter nog.....:
Overwin je faalangst en VRAAG het gewoon zelf!!!! :wink:

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mlmangel »

SBI, ik meld gewoon wat ik gevonden heb, nergens echter stel ik dat Tuperware MLM is of niet. In het vorige bericht neem ik geen standpunt pro of contra in.

Mijn vorige bericht heb ik heel bewust neutraal gehouden, maar blijkbaar is zelfs dat niet voldoende voor jou. Meer zelfs, je slaagt er zelfs in om je te laten opwinden door louter neutrale informatie.

Kan ik het helpen dat een pro mlm website ze als MLM bestempelt? Kan ik het helpen dat ze eigenschappen van een mlm hebben? Kan ik het helpen dat verschillende sites ze als MLM bestempelen? Nee.

En als jij het hen al gevraagd hebt, waarom plaats je dan niet hier hun antwoord?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

SBI, ik meld gewoon wat ik gevonden heb, nergens echter stel ik dat Tuperware MLM is of niet. In het vorige bericht neem ik geen standpunt pro of contra in.

Mijn vorige bericht heb ik heel bewust neutraal gehouden, maar blijkbaar is zelfs dat niet voldoende voor jou. Meer zelfs, je slaagt er zelfs in om je te laten opwinden door louter neutrale informatie.

Kan ik het helpen dat een pro mlm website ze als MLM bestempelt? Kan ik het helpen dat ze eigenschappen van van een mlm hebben. Kan ik het helpen dat verschillende sites ze als MLM bestempelen? Nee.
@ mlmangel....,
Daar heb je, denk ik, WEL gelijk in....
FF doorlezen....... :shock:
Je hebt gelijk.....!
Ik laat me leiden door het "verleden"...... :oops:
Kan me wel niet aan de indruk ontrekken dat je het die richting op stuurt, maar dat is ook niet zó vreemd, want TUP geeft wel een mlm"indruk.!
Bij deze mijn excuses....!
(WELGEMEENDE excuses! :oops:

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mlmangel »

Thanks.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

Jij ook bedankt....
En als ik je, denk te betrappen op onzin..........:

Te paard!!!!!!!! :lol:

SBI

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Slim »

Bij deze mijn excuses....!
(WELGEMEENDE excuses!
Bravo SBI!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

Het kostte geen moeite hoor Slim..... :wink:
Je belazert meer jezéf dan een ander wanneer je niet toe kunt geven als je fout zit! :)

SBI

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door joopataa »

En eigenlijk is dat de visie van een mlm-er, Zorg dat je altijd en overal het laatste woord hebt. gellof je het niet? kijk dan maar eens het topic na wie steeds opnieuw het laatste woord wil hebben.

paki
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 aug 2004 20:47

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door paki »

Ik dus.

ga het toch gewoon doen. De mensen die hier klagen en zeuren hebben geen benul waar het over gaat. Men denkt het allemaal wel of niet te weten.
Je kunt er pas over meepraten als je alle informatie tot je genomen hebt. Die informatie vind je heus niet op internet.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door joopataa »

Fijn zo, Is de stroomrekening al betaalt?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mlmangel »

Een greep uit de Tupperware website.

More Freedom
As an independent Tupperware business owner, you'll enjoy the freedom of designing your own schedule, according to your priorities. Need a more flexible schedule to be there when your family needs you the most? No problem. Want to enhance your current income by investing a few hours a week? BRON: http://order.tupperware.com/coe/app/tup ... code=57000

Rapid Business Growth & Unlimited Income Potential
Expect success right from the start! As a Tupperware Consultant, you'll recoup your initial investment quickly as you start to sell and share the Tupperware Opportunity with others. BRON: http://order.tupperware.com/coe/app/tup ... code=60000
How Much Does It Cost to Start?
Get started with the full-size Tupperware Executive Business Kit for $99.99, including shipping. BRON:
http://order.tupperware.com/coe/app/tup ... code=65000

(NOOT: Op de Belgische site is er geen sprake van een initiële investering, zie: http://www.tupperware.be/NLD/team/34.html)

Picture Yourself Driving this Exciting Vehicle!
It's not a dream—it's your privilege when you follow the path Tupperware offers. Start your business today, and your last car payment could be mere months away.
BRON: http://order.tupperware.com/coe/app/tup ... code=63000

De bedrijfspresentatie, die begint met het aanwakkaeren van angstgevoelens om een onzekere toekomst: There were 4.4 M layoffs in the past decade by Corporate America… http://tupperware.epromos.info/english.htm

Lijkt verdomd veel op een MLM bedrijf.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

@ mlmscammer,

Je hebt, zo te lezen, veel ervaring met "lijken".

Maar wat is je punt nu?

WAAR staat dat iédereen iédereen kan inschrijven als distributeur????
Want DAT is mlm......
"Manager" worden kun je overal......

Suc6 met je speurtocht.
IK heb nog geen bericht ontvangen van Tup.....!
SBI.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mlmangel »

As a Tupperware Consultant, you'll recoup your initial investment quickly as you start to sell and share the Tupperware Opportunity with others. BRON: http://order.tupperware.com/coe/app/tup ... code=60000

Gesloten