Gezellig, weer een ruzie waarbij er van alles over en weer naar elkaar verweten wordt.
Dat dit forum in het leven is geroepen om te discussiëren weten we allemaal wel. Dat hier volk van allerlei pluimage komt is iets dat de vaste posters wel weten. Al te vaak openen mensen hier een account om over een bedrijf te klagen waar ze een probleem mee denken te hebben, terwijl ze zelf het grootste probleem zijn in het geheel.
Welke waarde ik toe moet kennen aan de posts van Stropdas is mij niet helemaal duidelijk. Of hij nou het zoontje van de baas is, de monteur die vergat de wielbouten even aan te draaien, of de buurman van een van de weinige goede kwiekfluts, of dat hij inderdaad een klant is met goede ervaringen. Het maakt eigenlijk niet eens zoveel uit.
Spelen op de man is eigenlijk off-topic postgedrag, heeft niks met het onderwerp te maken.
Wat belangrijker is, is de inhoudelijke discussie. En daarover kan ik zeggen:
Wat Mallemalle zegt klopt precies: er zijn goede kwikfits, en slechte kwiekfluts. Het hangt er van af waar je geholpen wordt, ik heb er een stuk of vier meegemaakt, weet waar ik over praat.
Vind je een goede en integere, wees er zuinig op, want duur zijn ze niet. Vind je een slechte die je bankrekening plundert met allemaal slecht uitgevoerde en onnodige reparaties, dan weet je wat je te doen staat.
Je verhaal hier posten kan opluchten, maar meer nut als dat heeft het niet, want Kwikfit verandert toch niet, en de overige posters hebben toch al een mening die net zo min verandert.
Dat is hoe ik er over denk.