Geen probleem.. als KPN maar verteld welk tijdstip dat is..
Ook vreemd dat het nu ineens druk is om VIJF VOOR ELF s’avonds bij de helpdesk van KPN..
Er zal toch niks bijzonders zijn ??? of wel ??
Maar hopen dat het goed gaat met KPN want ik maak mij ongerust..
Veel mensen hebben problemen met IPB, daar komt ook nog bij dat hun administratiesysteem brak is, het gevolg hiervan is dat de helpdesk vaak totaal onbereikbaar is.
Waar het ook vaak misgaat is dat de telefoonleidingen te lang en soms ook met teveel doorkoppelingen zit (is ook al aangegeven door een medeforumlid).
Waarom dat het eerst wel werkte en nu niet ligt aan het feit dat KPN het signaalsterkte teruggebracht heeft.
Dit om energie te besparen.
Wat ik beschrijf heeft helemaal niets met gezeur en gezever te maken.Jouw gezeur en gezever komt mij de strot uit.
Ik probeer zo goed mogelijk achtergrondinformatie te geven.
Dan weet je als consument ook waarom sommige problemen zijn zoals ze zijn.
Te vaak wordt er een wijzend vingertje naar de KPN gestoken, terwijl de installatie bij de mensen thuis niet deugd.
Nu is het voor mij niet de bedoeling om de consument de grond in te stampen, maar aan te geven wat eventueel mis kan zijn en hoe dit op te lossen.