LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
Irma,
Jij hebt geluk gehad dat je na alle ellende bent gekomen en ik geloof ook wel dat je het wel goed en leuk hebt gehad maar een week voor jou komst was dat wel anders.
Schoonmaken?
Die dames konden echt niet alle kamers elke dag schoonmaken.
De manager was ook totaal niet begaan met zijn personeel.
Ik heb gezien dat een van de schoonmaaksters flauw viel. Ik heb de dokter gehaald maar die keek amper. De chef moest komen en toen ze bij was gekomen was het alleen maar belangrijk of ze nog kon werken. Dit lukte haar toen niet meer en een ander nam haar werk over.
Voor haar deden ze helemaal niets meer; ze lieten haar maar aan haar lot over. Wij, Nederlanders hebben haar nog drinken en eten gegeven wat ze maar wat graag aanpakte.Ze kon geen Engels dus werd het daarna erg moeilijk voor ons om nog iets voor haar te betekenen.
Wat ik hiermee wil zeggen is het feit dat de manager van toen alleen maar uit was op geld en dat het personeel hard werkte verder kon het hem allemaal niets schelen. Daarom is het hotel ook zo verwaarloost.
Het is zonde; hierdoor hebben wij niet de vakantie gehad waar we naar uit hebben gezien.
Ik ga voorlopig niet meer naar Turkije dat is een ding wat zeker is!
Jij hebt geluk gehad dat je na alle ellende bent gekomen en ik geloof ook wel dat je het wel goed en leuk hebt gehad maar een week voor jou komst was dat wel anders.
Schoonmaken?
Die dames konden echt niet alle kamers elke dag schoonmaken.
De manager was ook totaal niet begaan met zijn personeel.
Ik heb gezien dat een van de schoonmaaksters flauw viel. Ik heb de dokter gehaald maar die keek amper. De chef moest komen en toen ze bij was gekomen was het alleen maar belangrijk of ze nog kon werken. Dit lukte haar toen niet meer en een ander nam haar werk over.
Voor haar deden ze helemaal niets meer; ze lieten haar maar aan haar lot over. Wij, Nederlanders hebben haar nog drinken en eten gegeven wat ze maar wat graag aanpakte.Ze kon geen Engels dus werd het daarna erg moeilijk voor ons om nog iets voor haar te betekenen.
Wat ik hiermee wil zeggen is het feit dat de manager van toen alleen maar uit was op geld en dat het personeel hard werkte verder kon het hem allemaal niets schelen. Daarom is het hotel ook zo verwaarloost.
Het is zonde; hierdoor hebben wij niet de vakantie gehad waar we naar uit hebben gezien.
Ik ga voorlopig niet meer naar Turkije dat is een ding wat zeker is!
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
Allereerst betreur ik degene die met Tourplan naar Grand Iskandil zijn geweest en heel druk bezig zijn om hun geld terug te krijgen, wij waren via OAD in de periode 24/07-07/08 2007, ik heb hier reeds een berichtje op het forum van gezet, heb op 25/08 mijn klantenformulier met begeleidend schrijven toegestuurd en kreeg gisteren 07/09 al bericht met de volgende mededeling:
Er zijn bij OAD veel klachten binnengekomen en zij betreuren dit dan ook ten zeerste, ik kreeg zelfs een foldertje erbij voor slachtofferhulp i.v.m. het mesincident, er werd een opsomming gegeven van wat zoal onze bevindingen waren en hebben contact gehad met de reisleiding ter plaatse en onze host en deze heeft ons verhaal bevestigd.
OAD geeft ons een vergoeding van 75% van de accomodatiekosten, dit houdt voor ons is dat wij een bedrag terug krijgen van € 815,00 voor 2 personen. Wij hadden voor de reis totaal een bedrag van € 1992,00 betaald en ik had van dit bedrag 60% geeist, dus ongeveer € 1100,00.
Ze hebben dus de kosten van de vliegreis niet vergoedt maar dit vind ik vrij logisch, wij vlogen met Martinair en hebben hier ook niets over te klagen gehad, het ging puur om het verblijf.
Ik kan jullie dus melden dat ik zeer tevreden ben met dit bedrag en voor mij het hoofdstuk Grand Iskandil is afgesloten.
IK wens ieder van jullie heel veel succes en hoop dat het voor jullie ook een positieve wending zal krijgen.
Eén ding wil ik nog kwijt, dat zijn de reacties die ik hier lees van mensen die het hotel wel goed vonden/vinden en ons als leugenaars betitelen, als ik een leugenaar zou zijn waarom krijg ik dan zoveel geld terug van OAD, alles wat er in onze periode en daarna is gebeurd berust op waarheid.
Het was voor mij 1x Grand Iskandil en nooit meer!!!
Groetjes,
Kaatje60
Er zijn bij OAD veel klachten binnengekomen en zij betreuren dit dan ook ten zeerste, ik kreeg zelfs een foldertje erbij voor slachtofferhulp i.v.m. het mesincident, er werd een opsomming gegeven van wat zoal onze bevindingen waren en hebben contact gehad met de reisleiding ter plaatse en onze host en deze heeft ons verhaal bevestigd.
OAD geeft ons een vergoeding van 75% van de accomodatiekosten, dit houdt voor ons is dat wij een bedrag terug krijgen van € 815,00 voor 2 personen. Wij hadden voor de reis totaal een bedrag van € 1992,00 betaald en ik had van dit bedrag 60% geeist, dus ongeveer € 1100,00.
Ze hebben dus de kosten van de vliegreis niet vergoedt maar dit vind ik vrij logisch, wij vlogen met Martinair en hebben hier ook niets over te klagen gehad, het ging puur om het verblijf.
Ik kan jullie dus melden dat ik zeer tevreden ben met dit bedrag en voor mij het hoofdstuk Grand Iskandil is afgesloten.
IK wens ieder van jullie heel veel succes en hoop dat het voor jullie ook een positieve wending zal krijgen.
Eén ding wil ik nog kwijt, dat zijn de reacties die ik hier lees van mensen die het hotel wel goed vonden/vinden en ons als leugenaars betitelen, als ik een leugenaar zou zijn waarom krijg ik dan zoveel geld terug van OAD, alles wat er in onze periode en daarna is gebeurd berust op waarheid.
Het was voor mij 1x Grand Iskandil en nooit meer!!!
Groetjes,
Kaatje60
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
hallootjes
ik wilde nog even laten weten.. nadat we ons hotel een maandje geleden hebben omgeboekt.. van grand iskandil naar Golden Day.. Gaat dit weer niet door...we werden eergister gebelt door Tourplan.. dat het hotel gaat sluiten... Nu worden we overgeboekt naar Sunset in Kusadasi... Nu maar hopen dat dat wel goed gaat....
ik wilde nog even laten weten.. nadat we ons hotel een maandje geleden hebben omgeboekt.. van grand iskandil naar Golden Day.. Gaat dit weer niet door...we werden eergister gebelt door Tourplan.. dat het hotel gaat sluiten... Nu worden we overgeboekt naar Sunset in Kusadasi... Nu maar hopen dat dat wel goed gaat....
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
En wij zijn vandaag ook weer terug van onze omgeboekte vakantie.
Is allemaal prima verlopen.
Ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen en een prima vakantie gehad.
Ik heb in het hotel practisch het licht moeten uitdraaien want het seizoen is verkort.
Service is tot het laatste moment goed gebleven.
Denk dat het GI ook zo is en het daarom niet meer te boeken is.
Laatste maand is voor de meeste hotels een verliespost aan het worden in de hotels vanwege onderbezetting.
Tourplan bedankt.
Is allemaal prima verlopen.
Ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen en een prima vakantie gehad.
Ik heb in het hotel practisch het licht moeten uitdraaien want het seizoen is verkort.
Service is tot het laatste moment goed gebleven.
Denk dat het GI ook zo is en het daarom niet meer te boeken is.
Laatste maand is voor de meeste hotels een verliespost aan het worden in de hotels vanwege onderbezetting.
Tourplan bedankt.
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
Beste Harteman.
Dan hebben we waarschijnlijk in hetzelfde vliegtuig gezeten.
Ik ben 2 x wezen kijken. Zeg er wel bij vanaf de buitenkant, maar zou er momenteel nog niet voor niks willen zitten. Nu lees ik, dat het nu ook al gesloten is en die indruk kreeg ik ook. Verder zeg ik er maar niks meer over.
Dan hebben we waarschijnlijk in hetzelfde vliegtuig gezeten.
Ik ben 2 x wezen kijken. Zeg er wel bij vanaf de buitenkant, maar zou er momenteel nog niet voor niks willen zitten. Nu lees ik, dat het nu ook al gesloten is en die indruk kreeg ik ook. Verder zeg ik er maar niks meer over.
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
quote G7
----------
Dan hebben we waarschijnlijk in hetzelfde vliegtuig gezeten.
-------------------------------------------------------------------
Waarschijnlijk zelfde tijd geland...10.00 uur
Ben van Dalaman gekomen en de vlucht OHY481 was deze week niet gecombineerd met Bodrum.
Dat gebeurde de laatste tijd nogal eens.
Turkije begint langzamerhand richting Europeesch prijsniveau te komen in de toeristische gebieden.
Kwaliteit van het gebodene gaat achteruit.
Je merkt het aan voedsel schoonmaak en onderhoud, en het niet meer uitzingen van het seizoen.
Veel hotels voeren een overlevingsstrijd.
Er zullen er gegarandeerd een aantal het loodje gaan leggen.
Ik denk dat we dit soort toestanden nog regelmatig gaan zien.
----------
Dan hebben we waarschijnlijk in hetzelfde vliegtuig gezeten.
-------------------------------------------------------------------
Waarschijnlijk zelfde tijd geland...10.00 uur
Ben van Dalaman gekomen en de vlucht OHY481 was deze week niet gecombineerd met Bodrum.
Dat gebeurde de laatste tijd nogal eens.
Turkije begint langzamerhand richting Europeesch prijsniveau te komen in de toeristische gebieden.
Kwaliteit van het gebodene gaat achteruit.
Je merkt het aan voedsel schoonmaak en onderhoud, en het niet meer uitzingen van het seizoen.
Veel hotels voeren een overlevingsstrijd.
Er zullen er gegarandeerd een aantal het loodje gaan leggen.
Ik denk dat we dit soort toestanden nog regelmatig gaan zien.
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
Helemaal met je laatste posting eens Harteman.
Wij hadden vlucht OHY0963, dus zat ik toch niet bij jou in het vliegtuig, maar zijn wel zo ongeveer dezelfde tijd geland.
Waar hebben jullie nu wel gezeten dan, als het niet GI was?
Wij hadden vlucht OHY0963, dus zat ik toch niet bij jou in het vliegtuig, maar zijn wel zo ongeveer dezelfde tijd geland.
Waar hebben jullie nu wel gezeten dan, als het niet GI was?
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
@G7
Wij waren overgeboekt naar Ova resort 3* in Hisarenou/Fethiye.
Een van de mooiere streken in Turkije.
Dit resort had een score van 8.5 op vakantiereiswijzer en dat was het echt niet waard, maar voor een 3* toch een van de betere.
Als ik de negatieve dingen opnoem kan ik dit resort net zo hard de grond in boren als GI.
Kamers slechte schoonmaak, niet 1x gedweild in 2 weken.
Zwembad te weinig ruimte voor de hoeveelheid mensen en slechte schoonmaak.
Zwembad geen toilet en moest je voor naar het restaurant, waar maar 2 werkende toiletten waren, en niet zo fris, de rest was verstopt.
Eten,Turks, veel kip, maar was allemaal goed van smaak en vers.
Bedden kanonhard en slecht.
Overheersende salpeter geur op het resort.
Zo heb ik nog wel wat aanmerkingen die voor verbetering vatbaar zijn.
Dit zijn echter voor mij constateringen die verder weinig invloed op het verloop van mijn vakantie hebben, die was verder uitstekend.
Ik had dezelfde foto's kunnen maken als Ed en het hotel kunnen afbreken.
Ik kijk dan wat ik betaal en of het het geld waard was.
En dat was het zeker.
Wat was er dan wel positief,
Echte Cola en goede kwaliteit drank.
Fantastisch en altijd lachend personeel, een echt team.
Gezellige atmosfeer en schaduwrijke plekjes om te eten.
Prachtige omgeving.
Geen Russen.
Ligging geweldig.
Gratis bus naar het strand, 2x per dag alwaar ligbedden gratis tot je beschikking stonden.
Op klachten werd goed gereageerd, en ze deden alles om het je naar de zin te maken.
Animatie ok en kindvriendeijk.
Pizzabakker en gratis ijs.
Receptie sprak perfect Engels.
Nederlandse meid die Tourplan vertegenwoordigde.
Het is maar waar je de prioriteiten legt of iets goed of slecht is.
Wij waren overgeboekt naar Ova resort 3* in Hisarenou/Fethiye.
Een van de mooiere streken in Turkije.
Dit resort had een score van 8.5 op vakantiereiswijzer en dat was het echt niet waard, maar voor een 3* toch een van de betere.
Als ik de negatieve dingen opnoem kan ik dit resort net zo hard de grond in boren als GI.
Kamers slechte schoonmaak, niet 1x gedweild in 2 weken.
Zwembad te weinig ruimte voor de hoeveelheid mensen en slechte schoonmaak.
Zwembad geen toilet en moest je voor naar het restaurant, waar maar 2 werkende toiletten waren, en niet zo fris, de rest was verstopt.
Eten,Turks, veel kip, maar was allemaal goed van smaak en vers.
Bedden kanonhard en slecht.
Overheersende salpeter geur op het resort.
Zo heb ik nog wel wat aanmerkingen die voor verbetering vatbaar zijn.
Dit zijn echter voor mij constateringen die verder weinig invloed op het verloop van mijn vakantie hebben, die was verder uitstekend.
Ik had dezelfde foto's kunnen maken als Ed en het hotel kunnen afbreken.
Ik kijk dan wat ik betaal en of het het geld waard was.
En dat was het zeker.
Wat was er dan wel positief,
Echte Cola en goede kwaliteit drank.
Fantastisch en altijd lachend personeel, een echt team.
Gezellige atmosfeer en schaduwrijke plekjes om te eten.
Prachtige omgeving.
Geen Russen.
Ligging geweldig.
Gratis bus naar het strand, 2x per dag alwaar ligbedden gratis tot je beschikking stonden.
Op klachten werd goed gereageerd, en ze deden alles om het je naar de zin te maken.
Animatie ok en kindvriendeijk.
Pizzabakker en gratis ijs.
Receptie sprak perfect Engels.
Nederlandse meid die Tourplan vertegenwoordigde.
Het is maar waar je de prioriteiten legt of iets goed of slecht is.
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
Nou in inder geval was 850 euro p.p te duur voor dit hotel mede omdat ik vorig jaar bij een 3 steren een beter hotel had en die was 200 euro p.p goedkoper.
Mijn verwachtingen waren dus meer dan vorig jaar!
Dus hoe meer je betaald hoe meer je krijgt gaat hier niet helemaal op!
Ik wil dus geld terug, want ik heb voor een mecedes betaald en een opel gekregen.
Mijn verwachtingen waren dus meer dan vorig jaar!
Dus hoe meer je betaald hoe meer je krijgt gaat hier niet helemaal op!
Ik wil dus geld terug, want ik heb voor een mecedes betaald en een opel gekregen.
Re: Tourplan en hotel Grand Iskandil Gumbet
@ Ed
Ik ben dan ook blij overgeboekt te zijn, immers GI is midden in mijn vakantie gesloten en dan waren we toch nog ergens anders terecht gekomen.
€ 850 is GI zeker niet waard, ik had dan ook voor € 509 pp 15 dagen geboekt.
Hoogseizoen is nu eenmaal duurder dan september.
Al zijn we op sommige punten het niet helemaal met elkaar eens, ben ik toch dankbaar dat je dit topic hebt opgestart..
Het heeft me in ieder geval op de hoogte gebracht van de situatie in GI, waardoor ik tijdig kon ingrijpen.
Succes met je claim.
Ik ben dan ook blij overgeboekt te zijn, immers GI is midden in mijn vakantie gesloten en dan waren we toch nog ergens anders terecht gekomen.
€ 850 is GI zeker niet waard, ik had dan ook voor € 509 pp 15 dagen geboekt.
Hoogseizoen is nu eenmaal duurder dan september.
Al zijn we op sommige punten het niet helemaal met elkaar eens, ben ik toch dankbaar dat je dit topic hebt opgestart..
Het heeft me in ieder geval op de hoogte gebracht van de situatie in GI, waardoor ik tijdig kon ingrijpen.
Succes met je claim.