Re: playstation 3 leest geen disc meer
Geplaatst: 23 sep 2008 14:35
Ook onze PS3 - 60G leest geen disk's meer. We hebben hem al geformateerd en de nieuwste update's erop gezet maar dat mocht niet baten.
BIXXEMBixxem
Geplaatst op 22 Sep 2008 14:42 door Bixxem
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
YevoG
Geplaatst op 06 Sep 2008 12:48 door YevoG
He Bixxem je komt me niet echt geloofwaardig over.
Leg mij ook maar eens uit waarom jij wel binnen no time je ps3 terug hebt en de rest hier niet!!
Er kunnen ook mensen van de bedrijven zelf comments sturen ik heb het idee dat jij er 1 van bent.
Gast, kom op zeg. Wat denk je nu zelf? Er is ook nog een leven buiten een Playstation 3. Wellicht dat Sony zich mateloos irriteert aan personen zoals jij die voor iedere scheet bellen met de vraag hoe het met hun Playstation 3 gesteld is op de reparatieafdeling.
Ik ben op deze site terechtgekomen na wat 'gegoogle' omdat mijn PS3 overleden was. Hier las ik dat diverse mensen al weken en weken op hun apparaat zitten te wachten. Mijn apparaat had ik na exact 2 weken terug. Voor anderen kan dat een lichtpuntje betekenen in de zin van een snellere afhandeling van hun reparatie. Toen ik destijds contact opnam met de RMA afdeling werd ook mij verteld dat er normaliter een periode van 3 weken (15 werkdagen) voor staat, echter nu zou het langer duren. Het tegendeel bleek dus waar. Na 2 weken (10 werkdagen) had ik hem dus terug.
Jij bent zeker ook zo'n persoon die na 3 weken zonder PS3 helemaal in zak en as zit en wel even juridische stappen gaat ondernemen tegen Sony? Nou, toon lef en doe het! Mij een beetje afschilderen als faker, tsss.
Overigens kan ik je zo 2 screenshots laten zien van de betreffende mailtjes, maar eigenlijk heb ik gewoon geen zin om tijd te steken in mensen zoals jij.
hier heb je geen antwoord op gegeven!Leg mij ook maar eens uit waarom jij wel binnen no time je ps3 terug hebt en de rest hier niet!!
Gast, kom op zeg. Wat denk je nu zelf? Er is ook nog een leven buiten een Playstation 3.
Wellicht weet jij dat beter als mij denk, zie hieronder:Wellicht dat Sony zich mateloos irriteert aan personen zoals jij die voor iedere scheet bellen met de vraag hoe het met hun Playstation 3 gesteld is op de reparatieafdeling.
en even nog iets ik heb een xbox360 en een wii die het gewoon doenyevog: Er kunnen ook mensen van de bedrijven zelf comments sturen ik heb het idee dat jij er 1 van bent.
oh... is je ps3 overleden?Ik ben op deze site terechtgekomen na wat 'gegoogle' omdat mijn PS3 overleden was. Hier
ik had het idee dat je ps3 alleen kuren vertoondeNou, dan ook eens een positieve ervaring vanuit hier. PS3 (40 gig) begon steeds meer kuren te vertonen en op 13 augustus vond ik het welletjes.
ik hoop het maar ik kijk naar feiten, plus ik heb alle pagina's hier gelezen. Waar is het lichtpuntje voor docneetVoor anderen kan dat een lichtpuntje betekenen in de zin van een snellere afhandeling van hun reparatie
mmm..binnen 3 weken al juridische stappen nemen??! Welke idioot doet dat? Met welke mensen ga jij om??Jij bent zeker ook zo'n persoon die na 3 weken zonder PS3 helemaal in zak en as zit en wel even juridische stappen gaat ondernemen tegen Sony? Nou, toon lef en doe het! Mij een beetje afschilderen als faker, tsss.
Hier zijn we het eindelijk met elkaar eens, zo denk ik namelijk precies over jou!!!Overigens kan ik je zo 2 screenshots laten zien van de betreffende mailtjes, maar eigenlijk heb ik gewoon geen zin om tijd te steken in mensen zoals jij.
zo hoort het zeker! Daarom staan er veel berichten op deze site!!Sorry hoor, maar ik moet Bixxem wel gelijk geven. Ik heb mijn nwe PS3 vandaag binnen gehad. Het betreft een splinter nieuwe PS3 wat ik binnen heb gehad. Hij werkt perfect!!! (Tot zover ) Ik heb de PS3 niet in zn orginele doos ontvangen terwijl ik hem wel met zn orginele doos verstuurd heb. Dus mijn advies is dan ook aan Derano om de orginele verpakking niet mee te sturen. PS3 in een doos doen, heb zelf de doos volgepropt met kranten. En weg dr mee. Je krgt die PS3 toch niet meer terug.
Maar ik vindt het klasse van SONY, 05-09-08 verstuurd en 22-09-08 ontvangen. Zo hoort het ook!!
PS: Ik heb in die 2 weken geen contact gehad met SONY.
ook wil ik je nog even melden dat je alleen een gereviseerde met nieuwLeg mij ook maar eens uit waarom jij wel binnen no time je ps3 terug hebt en de rest hier niet!!
Mijn antwoord op deze comment mag je radenKijk ook na +/- 2 weken je PS3 terug. Netjes. Ga hier niet uit mijn nek zitten lullen..
niet nieuw gereviseerd zeg maar 2de hands.Heb je overigens een compleet nieuwe ontvangen? Bij de mijne zijn een aantal onderdelen vervangen waaronder de laser/lens en de kappen. Maakt me verder ook niet uit want hij werkt weer naar behoren. Dat is het voornaamste..
Naar jouw reactie is het nog duidelijke geworden vooral naar de onzinnige dingen die je spuwd en dat je voor de mensen bij sony gaat denken. Dit alles had niets te maken net de 3 regels die ik aan je besteed had!He Bixxem je komt me niet echt geloofwaardig over.
Leg mij ook maar eens uit waarom jij wel binnen no time je ps3 terug hebt en de rest hier niet!!
Er kunnen ook mensen van de bedrijven zelf comments sturen ik heb het idee dat jij er 1 van bent.
vind ik je gewoon arrogant en niet denkt aan de andere gedupeerde maar enkelt aan je zelf!!Als dat zo is heb ik 0.0 kritiek op de rma-service.
hahaha dat is tenminste duidelijke taalFabel
Geplaatst op 22 Sep 2008 17:27 door Fabel
--------------------------------------------------------------------------------
gaat Radar (of mr. Meurders van de concullega's) ooit hier eens tijd in steken?
Het is me toch een waardeloos apparaat en schandalige service...
HE D_e_x_t_e_rD_e_x_t_e_r
Geplaatst op 22 Sep 2008 16:49 door D_e_x_t_e_r
--------------------------------------------------------------------------------
Sorry hoor, maar ik moet Bixxem wel gelijk geven. Ik heb mijn nwe PS3 vandaag binnen gehad. Het betreft een splinter nieuwe PS3 wat ik binnen heb gehad. Hij werkt perfect!!! (Tot zover ) Ik heb de PS3 niet in zn orginele doos ontvangen terwijl ik hem wel met zn orginele doos verstuurd heb. Dus mijn advies is dan ook aan Derano om de orginele verpakking niet mee te sturen. PS3 in een doos doen, heb zelf de doos volgepropt met kranten. En weg dr mee. Je krgt die PS3 toch niet meer terug.
Maar ik vindt het klasse van SONY, 05-09-08 verstuurd en 22-09-08 ontvangen. Zo hoort het ook!!
PS: Ik heb in die 2 weken geen contact gehad met SONY.
Naar boven
1. heb ik al eens gebeld met de helpdeskYevoG,
Je kan bellen met SCE RMA Support Center,
Nederland : 0031 (0) 495-574817, en hier vragen waarom andere mensen binnen no-time hun PS3 terug hebben en jij niet. Hahahahaha. Ik ga vanavond lekker aan de ps3, he Bixxem kom jij ook online?
kijk ik snap het allemaal wel hoor het is jammer voor jouw dat jij niet over het niveau beschikt om te begrijpen dat dit een vraag naar jouw is om na te denken, waarom jij wel zo speciaal bent, ze jouw wel een speciale service geven en allen andere niet.Nederland : 0031 (0) 495-574817, en hier vragen waarom andere mensen binnen no-time hun PS3 terug hebben en jij niet.
en de aanvulling op mijn vraagSorry hoor, maar ik moet Bixxem wel gelijk geven.
misschien moeten jullie gewoon lekker even afspreken samen en elkaar verkennen jongens.Hahahahaha. Ik ga vanavond lekker aan de ps3, he Bixxem kom jij ook online?
verspilling van tijddit is wat ik je even wilde zeggen en voor de rest heb jou niets meer te melden ook niet meer na eventueele vervolg reacties.
en succes in je verdere leven DWAAS
De connectie die je zelf legt tussen jouw posts is mij geheel onduidelijk. Wat is de link tussen iemand die op onwaarheid berustende posts plaatst en iemand die voor elk wissewasje contact opneemt met Sony?Quote:
Wellicht dat Sony zich mateloos irriteert aan personen zoals jij die voor iedere scheet bellen met de vraag hoe het met hun Playstation 3 gesteld is op de reparatieafdeling.
Wellicht weet jij dat beter als mij denk, zie hieronder:
Quote:
yevog: Er kunnen ook mensen van de bedrijven zelf comments sturen ik heb het idee dat jij er 1 van bent.
en even nog iets ik heb een xbox360 en een wii die het gewoon doen
dus nee hellaas ik kan me niet vinden in jouw gedachte(gang) ook wil ik je even duidelijk maken dat ik me voor de rest niet druk maak al duurt het
even maar mijn probleem los ik langs een andere weg op niet via sony
ik wil graag mijn eigen ps3 behouden! maar als je mijn comment in eerdere pagina's had gelezen was je hiervan op de hoogte.
Typ dit onsamenhangende stuk nog eens over. Op deze manier kan ik hier niets mee. Overzicht is de sleutel tot een prettig leesbaar stuk tekst.. Ik spreek met je af dat ik een eerlijk antwoord geef als je het even opnieuw typt.Wat mijn wensen zijn is heel simpel ik wil mijn ps3 versturen vervolgens wachten, al duurt het 3maanden Bixxem!
maar wel wachten op mijn eigen ps3 die ik dan retour gezonden krijg 1. is het logisch 2. dan weet ik de reperatie geschiedenis van mijn ps3 3. ik weet hoe netjes ik mijn ps3 behandel voor duurzaamheid, je moet je afvragen hoe dit met je gereviseerde is verlopen!
Als je je auto naar de garage brengt is het ook gebruikelijk dat wanneer je je auto ophaalt je wel met je eigen auto terug krijgt!.
Klink dit een beetje logisch voor jouw of is het te moeilijk, verwarrend!
docneet heeft een gereviseerde en die is al weer stuk!
wat hoe kan dat nu sony test ze toch mmm.. apart dus dat is onmogelijk zoals ik mijn gesprek heb gehad met de helpdesk
HAHAHAHAHAHAHA!! Om dit stukje moet ik toch even smakelijk lachen. Gekrenkt persoontje dat je bent. Mij van arrogantie beschuldigen terwijl je jezelf direct in de aanvalshouding posteert door mij als faker te bestempelen!vind ik je gewoon arrogant en niet denkt aan de andere gedupeerde maar enkelt aan je zelf!!
dit is wat ik je even wilde zeggen en voor de rest heb jou niets meer te melden ook niet meer na eventueele vervolg reacties.
en succes in je verdere leven DWAAS