Pagina 19 van 26

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 17 jan 2009 12:42
door sedre
Weet je dat zeker?
Want als dat zo is, zal ik de eerste zijn die mij op een dergelijke wijze laat gelden!
Ik moet vechten voor mijn eigen centjes en dat is toch onacceptabel?

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 17 jan 2009 12:54
door pierrelov
yep dat weet ik zeker.. heb zelf namelijk contact opgenomen met de DAS rechtsbijstand die hanteren echter een minimum bedrag aan schade van E 225,00..
als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt zijn er advocaten die de methode "no cure, no pay" hanteren.. en er zijn advocaten die achteraf betaald kunnen worden, juist in zaken dat de aangeklaagde voor die kosten kan opdraaien!

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 17 jan 2009 12:59
door sedre
Bedankt, Pierrelov, ik denk dat heel wat mensen blij zullen zijn met jouw advies. Zelf heb ik helemaal niet in die richting gedacht.
Ik ben zelf lid van de jurofoon en daar krijg je 15% korting op het uurtarief van advocaat.
Verder is het juridisch loket ook nog te benaderen.

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 18 jan 2009 01:18
door pierrelov
in mijn geval is het noodzaak.. ik ben ernstig ziek en niet in staat zelf achter dit soort dingen aan te gaan.. maar mijn opleiding (recht en wetskennis) heeft er wel voor gezorgd dat ik dit wist..
ik heb geen tijd, geen energie en geen geld teveel om te verspillen aan een stel idioten die hun werk weigeren te doen.. daar heb ik mijn rechtsbijstandsverzekering voor..

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 19 jan 2009 17:59
door joju
Ik denk dat dat zooitje ernstig terug gefloten moet worden. Dit kan toch zo niet doorgaan???? Ik snap niet dat hier niemand acheraan gaat. Dat personeel moet het ook zat zijn!!!! laat ze gaan staken, wegenswerkdruk klachten telefoon. En al die 0900 0800 moeten ook afgeschaft worden. Callcenters sluiten die hap. KPN ANWB Ziggo en alle andere grootheden, jullie zijn zwak en misselijk makend :twisted: :evil: :arrow: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 23 jan 2009 16:14
door peetje8
Eindelijk eens goed nieuws!
Kreeg mijn rekeningoverzicht vanmorgen en het wonder is geschiedt :o
Mijn abbonement is afgelopen en wel per 30 november, met terugwerkende kracht dus!! Vorige week stond in de brief die ik kreeg nog 31 januari. Ik heb toen gebeld (zie vorige reactie van mij) en betaald t/m november en nu kan het ineens allemaal wel dus.
Ben wel heel blij dat ik ervan af ben :D
Iedereen die nog problemen heeft: heel veel succes!! Je ziet dat het dus wel kan om iets fatsoenlijk af te handelen. Geef nooit op, de aanhouder wint :!:

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 24 jan 2009 16:50
door Rene_B
Sinds November overgang van @home naar Ziggo meegemaakt en tot op de dag van vandaag kunnen zij de internetproblemen die wij in de straat ervaren niet oplossen.

Na vele telefoontjes en mailtjes blijkt ziggo niet in staat hier iets aan te doen.

Misschien tijd voor een RadarUPDATE in de uitzending.

http://www.speedtest.net/result/396814009.png

Snelheid bij een Z3 abonnement

en ook ik heb reeds maanden gestorneerd bij de bank en ziggo heeft ook maanden kwijtgescholden, maar de energie die in dit alles gaat zitten is ook misselijkmakend.

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 24 jan 2009 22:02
door apekool56
:evil: word helemaal gek van Ziggo, krijg nooit een antwoord op mijn e-mails. Ronduit belachelijk.
:evil: :evil: Heb nu een week gelden een brief toegezonden, ben benieuwd, als ik volgende week nog geen reaktie heb, dan zeg ik gelijk alles op. Je word er moedeloos van.

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 24 jan 2009 22:18
door edwin veldkamp
Ben overgegaan van Versatel naar Ziggo.
Fout, had ik niet moeten doen........

Versatel heeft mij afgesloten voor de inkomende lijn wat begrijpelijk is omdat ik over ga naar Ziggo.
Uitgaande lijn werkt gelukkig nog wel van versatel.

12 jan. 2009 heeft de instelateur alles aangesloten en de uitgaande lijn werkte toen op dat moment.
Het wachten was op versatel dat ik geen verbinding meer had en dan kon ik overpluggen naar het Ziggo moden.

Ik een week later maar eens geprobeerd om te testen of ie het al deed.

Blijkt het niets meer te doen van de telefonie van Ziggo.

Ik met ziggo bellen en mailen.

Sinds 19 jan. 2009 heb ik geen telefoon meer, ze weten niet waar de storing of fout vandaan komt.
Ze zijn het aan het "uitzoeken" zeggen ze, zijn ze daar een week voor nodig?

Ik wordt hier schijt ziek van.
Valt hier iets aan te doen?

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 25 jan 2009 21:51
door sjan rozendaal
Ik ben hier al meer dan vier maanden mee bezig en nog steeds zijn ze aan het onderzoeken en nakijken. Iedere keer als ik bel, op mail wordt niet of raar gereageerd, wordt er weer een formulier ingevuld, als ik hun moet geloven, en dingen nagekeken en dan moet ik maar weer even afwachten. De laatste keer alweer twee weken geleden en nog steeds niets.
Wij weten het niet meer.
Maar we hebben nog steeds niets betaald. Ik betaal echter liever dan dat ik geen telefoon heb.

Sjan

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 26 jan 2009 15:50
door keestalboom
ik heb een probleem met ziggo ik heb een paket 3 in een afgesloten kreeg gratis een digi onvanger of 99 euro bij betalen voor een digi hd kast het laaste hebben wij genomen een digi hd kast plus 99 euro bij leggen maar tot mijn verbazing sturen ze een gewone digi kast heb gelijk gebelt en zij beloofde binnen een week om het kastje om teruilen dat was 2 weken voor kerst nu heb ik al 6 keer gebelt iedere keer zeggen ze binnen een week is het opgelost maar er komt niets uit van hun belofte heb al 4 klachten gestuurd maar word niet op gereageerd
hoe ik dit moet oplossen week ik niet meer iedere keer een half uur aan de telefoon om klanten service te bereiken is ook geen optie daar heb ik geen telefoon voor genomen bij ziggo dus verzin voor je begin problemen blijven problemen afz kees

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 26 jan 2009 22:23
door zebrafant
Ziggo.... > het nieuwe scheldwoord voor niksnut in 2009

De problemen met casema email lopen de spuigaten uit, als je eindelijk via een ziggo dialoogscherm met volledige inlognaam /casema.nl en dan weer via het casema dilaoogscherm inlognaam bent ingelogd zie je een ipv je email een agenda die je nooit aan ziggo zou willen toevertrouwen.
op de knop email drukken helpt totaal niet, de email loopt dus heel slecht of niet al maanden

en dan maar weer een klachtfromulier downloaden, lukt ook soms niet,

De automatische klacht antwoord emails van ziggo hangen op het toilet naast de wc rol. :evil:

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 02 feb 2009 19:47
door marbreuk
Ziggo heeft per brief laten weten over te gaan op een nieuw telefonieprotocol, FSK, dit is de europese standaard om nummerweergave en naammelding mogelijk te maken.
Wij hebben dit al jaren en het werk(te) prima.
Na de werkzaamheden van Ziggo is onze nummerweergave eruitgegooid.
Na navragen werd medegedeeld dat onze telefoon ouder is dan 2 jaar en niet geschikt voor dit nieuwe systeem. Misschien kon ik een kastje kopen en alsnog aangesloten worden.
Hoezo kopen? Ik heb hier bij aanschaf van mijn telefoon al voor betaald.
Het was netter geweest als `ziggo dit van tevoren gemeld had en een schade vergoeding vind ik wel op zijn paats.
Zie ik dit nu verkeerd of is ziggo fout bezig?
Wat verlang ik terug naar orange of wanadoo
Marianne

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 02 feb 2009 20:26
door zebrafant
Nee Marianne,

je ziet het helemaal goed, dit is puur eigengereidheid van die club, net zoals ze mijn moeder per telefoon een zg goedkoop kabeltelefoon aanbod deden, en even vergaten te vragen aan haar (88 jr) of ze nog belangstelling had om haar PTT netwerk alarm wilde blijven gebruiken, dat kan natuurlijk niet via die geweldige kabeltelefoon, daarom " vergaten" ze dat dan ook maar,

ziggo staat dan ook voor

Zeer Incompetente Geld Graai Organisatie

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 02 feb 2009 23:34
door edwin veldkamp
We zijn nu 3 weken verder na de installatie en nog geen reet opgeschoen.
Na vele malen gebeld te hebben en zelfs een monteur van Ziggo in mijn straat persoonlijk gesproken te hebben en met kantoor laten bellen sta ik nog steeds zonder telefoon in huis.

Onvoorstelbaar.

Kan nu hier niemand iets aan doen?
Geen overheid, Radar, wie dan ook?

begin een beetje radeloos te worden.

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 03 feb 2009 01:05
door Bob Schurkjens
Dien toch gewoon een geschil in tegen Ziggo en eis een stevige schadevergoeding. En een dwangsom van 250 euro als die lelijke prutsers de zaak niet binnen 1 week na zitting geschil werkend opleveren.

Maar je kan ook de gehele overeenkomst met Ziggo ontbinden per aangetekende brief als ze de aansluiting niet 30 dagen na bestelling werkend opleveren. Ziw www.consuwijzer.nl

https://digitaal.degeschillencommissie. ... ond&a=list

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 05 feb 2009 16:30
door sjan rozendaal
Ook ik heb 4 1/2 maand geen telefoon gehad, maar afgelopen dinsdag kwam er een storingsmonteur van Ziggo zelf kijken nadat ik gevraagd had of het niet verstandig was eens een keer een monteur te sturen om te kijken of het bij hun of bij mij lag.
Er werd gezegd dat er een signaalstoring was en na twee keer vragen kwam er een monteur die constateerde dat er inderdaad door de signaalstoring, ik had wel regelmatig internet, het modem niet goed was geïnstalleerd of geupdate en dat dit ook zonder monteur nooit goed was gekomen. Het probleem was dat ik iedere keer als ik belde of mailde zei dat er wel regelmatig internet was en daardoor kijken ze niet naar het modem. Dit kunnen ze bij Ziggo zo uitlezen om te zien wat er aan de hand is.
Nu werkt alles prima en ze hebben alles prima afgewerkt, ik hoef alles pas te betalen vanaf de dag dat alles in orde is.
Ja na 4 1/2 maand toch iets positiefs en dat vind ik wel erg netjes.

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 08 feb 2009 14:06
door gj kok
Ja u leest het goed ik heb problemen met ziggo over de twinner box van home.
Ik krijg naar 6 jaar een deurwaarder aan de deur die ff 800 euro wil incasseren voor een twinner box die in mijn bezit zal zijn.
Deze box is 6 jaar geleden op gehaald door home.
Maar nu blijkt dat ze dit niet hebben afgesloten en ik de box maar ff moet betalen.
Ik ben nu opzoek naar mensen die het zelfde mee hebben gemaakt of nog mee bezig zijn.
Mijn zaak vecht ik uit voor de rechter omdat ik vindt dat ik in mijn recht sta en dat de een bedrijf nooit een factuur 6 jaar laat liggen als ik echt de box niet had ingeleverd.
Ik vind het een schandaal dat wij maar alles moeten aantonen om ons gelijk te halen terwijl de bedrijven maar facturen en deurwaarders sturen en geld willen innen voor iets wat al lang is afgehandeld

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 08 feb 2009 14:14
door pierrelov
voor de 3de achtereenvolgende maand sluit Ziggo mij af en dat terwijl 2 maanden terug mijn account terug geplaatst is naar Online

hun eigen klanten die afgesloten wensen te worden sluiten ze niet af, klanten van anderen wel?!?!?

ik heb ze een bericht gestuurd dat dit de laatste maal is geweest en dat ik bij een volgende afsluiten advocaat en geschillen commissie inschakel..
Ziggo kennende.. word vervolgd...

Re: Ziggo klacht

Geplaatst: 08 feb 2009 22:11
door Timur
Hoi,

Ziggo heeft een klantenservice dat zeer onder de maat is. Ik Ben sinds augustus vorig jaar al aan het bellen en schrijven met ziggo om mijn lopende abonnementen op te zeggen, maar ik kan het ze maar niet aan het verstand brengen.

Erger nog als ik mijn verhaal wil doen, word ik niet serieus genomen. Als ik een medewerkster erop wijs dat ze zeer klantonvriendelijk is en niet de tijd neemt om naar mijn ongenoegen te willen luisteren wordt de haak er op gegooit!!

Ik kom maar niet af van een abonnement bij ziggo, wat ik ook doe.

Ik ben nu zo ver dat ik Ziggo ga blokkeren zodat zij geen geld meer kunnen incasseren van mij.

Stel, dat ik een betaling te laat heb dan staan ze op hun achterste poten om zo snel mogelijk geld te incasseren!!!

Draai je de rollen om blijkt het onmogelijk je geld, dat te veel betaald is, terug te krijgen.

Dit zal nog wel even duren dus uit ik mijn frustaties hier gewoon door.

Wie weet zal Radar eens hier wat mee doen :)