Sorry dat is echt onzin en erg simpel gedacht. Het is voor een kat vaak een heel stressige bedoeling naar een dierenarts te gaan en dat doe je echt niet zomaar. Een onschuldig dingetje is een onschuldig dingetje maar dat kon zomaar in iets anders uitmonden. Ik kijk zaken een of twee dagen aan maar als ik het niet vertrouw ga ik wel. Met of zonder verzekering, het gaat om het welzijn van mijn dieren.boertje van buuten schreef: En als je nou niet naar de dierenarts had gehoeven?? Vergeet niet dat de verzekering een extra stimulans is om naar een dierenarts te gaan, ook voor kleine onschuldige dingetjes. Zo werkt dat:oh ik ben toch verzekerd, dan ga ik maar voor de zekerheid. Ik vind 163 euro overigens een pittig bedrag.
Als ik zo zou denken dan zou ik mijn huis ook in de fik steken "want ik heb toch een verzekering" .
En ja 163 is best pittig maar voor MIJ de moeite waard. Ieder moet dat voor zich bepalen en ik zeg ook niet dat mensen die er voor kiezen hun dier niet te verzekeren, slechte baasjes zijn. Het is een persoonlijke keuze, niets meer en niets minder.