| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UWV verschuift betalingsdatum
-
koeloejoek
Re: UWV verschuift betalingsdatum
Even iets duidelijk maken voor tiptoo ik heb geen problemen met geld uwv of wat dan ook dus je veroordeeld mij en de hele boel zonder dat je weet met wie je te maken hebt zoals jij over andere praat dat jij zegt dat ze veroordelen zo ben je zelf dirk....
En nu weer terug naar het onderwerp graag.
Vanaf 15 mei t/m 28 juni dat is de overbrugging dat betekent 6weken nadat alle rekeningen zijn betaald.
Dit betekent dat mensen langer moeten doen met hun leef geld...
En nu weer terug naar het onderwerp graag.
Vanaf 15 mei t/m 28 juni dat is de overbrugging dat betekent 6weken nadat alle rekeningen zijn betaald.
koeloejoek schreef:
even voor de duidelijkheid, je krijgt dan vakantie geld!! niet zo moeilijk om dan effe door te bijten ,wees een vent/of vrouw!!
-
piet jagers
en dat je probeert om iets recht te praten wat krom is
-
manondoris
dit vind ik zoiets raars ,wij mensen in de wao/wia enz moeten elke dag weer positief zijn en niet om de uitkering maar om de aandoening die wij hebben, elke dag genieten en positief zijn is niet voor ons allemaal weggelegd.en aan de meeste van ons kunnen de gezonde mensen tippen. elke dag pijn of je naar voelen maar wel blijven lachen en genieten van het leven.ik ben een en al positief maar laat ons verder met rust en verrander niet om de haverklap iets .daar bij het uwv verzinnen ze steeds weer wat anders.we hebben al meer als genoeg aan ons hoofd.dus ons zorgen maken over inkomen zitten we al helemaal niet op te wachten. maar positief zijn we. alleen niet op de manier zoals jij het bedoeld.tiptoo schreef:missymaaike schreef:mensen zullen nooit weten wat het is , dat wist ik ook niet toen het mezelf overkwam , maar het is wel aan jezelf om er iets van te maken ook als er tegenslagen zijn ... en daar heb je andere toch niet voor nodig mag ik hopen ...
ziek zijn is zwaar weet ik , maar iedereen krijgt wel is een tegenslag zo wij ook
effe gezocht , aan dit antwoord moet je toch kunnen tippen zo niet, helaas ga lekker allemaal in de slachtoffer rol verder!
manondoris..... aan dit persoontje ken je een voorbeeld nemen, het gaat hier niet over pijn of wat dan ook.... je moet zelf je leven maken , niemand doet het voor je!!
neem aan dit persoontje een voorbeeld:missymaaike
-
koeloejoek
tiptoo jij weet helemaal niet of iemand zijn leven maakt of niet jij veroordeeld alleen op basis van wat mensen jou laten weten maar je moet eens stoppen met deze hypotenfryfilis....
-
manondoris
waar denk je dat we mee bezig zijn???????? je snapt er echt niks van.tiptoo schreef:manondoris..... aan dit persoontje ken je een voorbeeld nemen, het gaat hier niet over pijn of wat dan ook.... je moet zelf je leven maken , niemand doet het voor je!!
-
piet jagers
dat bedoel ik nou ook de manierrrrrrr om gewoon maar te doen en laten wat ze willen . en het is gewoon een verkapte manier om je vakantiegeld in te pikken . daarnaast zal het ze ook nog wel 10 a 20 of 30 miljoen aan rente opleveren
-
piet jagers
er zijn mensen die harder werken dan welke nederlander dan ook , en daar hebben ze het niet , wees blij met wat je hebt en krijgt!!
als we het niet hadden gehad was ik helaas al lang binnen geweest
ik werkte vroeger al 12 uur of meer per dag
als we het niet hadden gehad was ik helaas al lang binnen geweest
ik werkte vroeger al 12 uur of meer per dag
-
manondoris
precies maar nee nu moeten we ook nog blij zijn dat we hier wonen en niet op een ander deel van onze wereld.wat een uitspraken zeg!
-
piet jagers
bij mij lieten ze gewoon papieren verdwijnen zo van die laten we eens een maand niet beuren meteen nog een korting er bovenop van 20% en dat is het uvw in helmond en eindhoven zo en dat is realiteitt
en alles moet je nemen terwijl je altijd gewerkt hebttttt
wat heb jij eigelijk gedaan tiptoo dan hier de heleeeee dag te typen
en alles moet je nemen terwijl je altijd gewerkt hebttttt
wat heb jij eigelijk gedaan tiptoo dan hier de heleeeee dag te typen
@ manondoris: Toch zit er wel een kern van waarheid in. Als iedereen zich nou eens zou realiseren hoe goed we het hier in ons land hebben, de extreme gevallen daargelaten, dan zou er veel minder geklaagd worden. Ik denk dat daarmee 95% van het geklaag op dit forum weggegumd kan worden.
Je zou toch maar in de VS wonen. Daar hebben ze geen UWV (niet zoals wij dat kennen en zeker niet met deze hoogte van uitkeringen). En daarnaast, als die paar dagen verschuiving al zo'n ellende oplevert, is dat eigenlijk niet gezond.
Eea heeft toch altijd te maken hoe je instelling is. Je kan je heel afhankelijk opstellen, maar je kan de eer ook aan jezelf houden en je eigen boontjes proberen te doppen. Velen die het zich te gemakkelijk maken. En als het even iets anders gaat is er paniek en begint het geklaag.
Je zou toch maar in de VS wonen. Daar hebben ze geen UWV (niet zoals wij dat kennen en zeker niet met deze hoogte van uitkeringen). En daarnaast, als die paar dagen verschuiving al zo'n ellende oplevert, is dat eigenlijk niet gezond.
Eea heeft toch altijd te maken hoe je instelling is. Je kan je heel afhankelijk opstellen, maar je kan de eer ook aan jezelf houden en je eigen boontjes proberen te doppen. Velen die het zich te gemakkelijk maken. En als het even iets anders gaat is er paniek en begint het geklaag.
-
piet jagers
val jij in voor tiptoo.
nogmaals had je het niet gehad was ik allang binnen geweest
er waren er ook geen profiteurs geweest die van haar of zijn leven nog nooit geen flikker uitgevoert hebben
nogmaals had je het niet gehad was ik allang binnen geweest
er waren er ook geen profiteurs geweest die van haar of zijn leven nog nooit geen flikker uitgevoert hebben
Ik val niet in, maar in een rijk land als dat van ons vergeet je bepaalde dingen heel erg snel. Heel erg snel. Als je niet binnen bent, wat je misschien allang had moeten zijn, dan heb je in je leven de verkeerde keuzes gemaakt. Dat geldt voor jou, maar ook voor mij. Je bent zelf verantwoordelijk voor jezelf, niet een ander of iets anders. Je moet dat natuurlijk wel (in)zien of willen (in)zien.
-
koeloejoek
We hebben het goed maar daar houden deurwaarders en andere instanties geen rekening mee als je in de wao of bijstand zit en je krijgt je geld 10 dagen later.
En mensen die bij het uwv lopen of in de bijstand zitten zijn niet rijk..
En mensen die bij het uwv lopen of in de bijstand zitten zijn niet rijk..
-
manondoris
wij wonen hier in nederland en iedereen heeft zijn eigen agenda! zoals ik al eerder vermeld heb ,zal ik er ook niet zon last van hebben want ik heb een man met een goed salaris.maar ik voel wel mee met de mensen die alleen een uitkering hebben .en dat gezeur dan moet je bij het uwv gaan klagen slaat helemaal nergens op,iedereen weet dat het uwv werkt in opdracht van ons fijne kabinet ,dus word het vechten tegen de bierkaaiJtC schreef:Ik val niet in, maar in een rijk land als dat van ons vergeet je bepaalde dingen heel erg snel. Heel erg snel.
Rijk moet je lezen als welvarend. Niet werken (om welke reden dan ook) en toch nog geld krijgen? Ik kan me toch echt wel een slechtere situatie voorstellen...
-
manondoris
keuzes !!!!!! hoe kom je daar nou bij,mensen die 100% zijn afgekeurd hebben geen keus.JtC schreef:Ik val niet in, maar in een rijk land als dat van ons vergeet je bepaalde dingen heel erg snel. Heel erg snel. Als je niet binnen bent, wat je misschien allang had moeten zijn, dan heb je in je leven de verkeerde keuzes gemaakt. Dat geldt voor jou, maar ook voor mij. Je bent zelf verantwoordelijk voor jezelf, niet een ander of iets anders. Je moet dat natuurlijk wel (in)zien of willen (in)zien.
-
piet jagers
jullie weten helemaal niet wat er speelt of wat er te doen is jullie zitten alleen te typen hier of daar of net als de ambtenaren die iedereen nog eens verder de schuld in helpen onder het mom van we mogen er zoveel weken of maanden over doen
-
manondoris
ik krijg 600 euro per maand als ik kon werken waren het er minimaal 1600 geweest. als je bedoelt dat je een keus hebt om gelukkig te zijn,kan ik daar tot op zekere hoogte in meekomen.