Hoe kom jij erbij dat ik zelfmedelijden heb?
Dat heb ik niet, ik heb geleerd het te accepteren.
Dat er hier en stel eigenwijzer zien die denken het allemaal beter te weten, tja dat kan ik niks aan doen. Dat ik er elke keer in trap dat sommige mij uit mijn tent proberen te komen, tja, daar heeft ook zijn redenen.
Maar ik bemoei me in ieder geval nergens mee in een topic waar ik geen verstand van heb of geen ervaring mee heb.
Ik ben ook niet zo iemand die gesprekken richting het persoonlijke gaat sturen.
Ik vertel alleen mijn ervaring.
En ik geef wel antwoorden op vragen, dat kan ik niet van iedereen zeggen.
En nu houd ik er over op.
Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
-
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Wat een onzin,dat blijkt in ieder geval niet uit je reactie`s hier.kuklos schreef: ↑07 okt 2022 19:31Ik zou het prima vinden. Als ik een schop onder mijn kont nodig heb omdat ik maar blijf rondtollen in zelfmedelijen en uit het oog verlies wat wel kan dan zou ik het zeer waarderen als iemand me een schop onder mijn kont zou geven om me weer de juiste kant op te sturen.
reggie2
vindt dit leuk
Oh jawel. Alleen doe je het dan af met 'brain fog'Maar ik bemoei me in ieder geval nergens mee in een topic waar ik geen verstand van heb of geen ervaring mee heb.
Nog zo'n aspect van je ziekte die je oneigenlijk gebruikt.
Het is gewoon zwelgen.
-
Tja,zou kunnen.
maar zou het niet beter zijn om hier mee te stoppen?
En dan bedoel ik alle "partijen".
Dit leid tot niets,en diegenen wie er echt in geinteresseerd zijn hebben in de laatste weken zoveel info gekregen dat ze het nu wel weten.
Dus zoals ze in onze onvolprezen 2e kamer zeggen na een ingediende motie "en gaan over tot de orde van de dag"
reggie2
vindt dit leuk
Beste forumleden,
Het is tijd om dit topic te sluiten, omdat de reacties hierop de sfeer niet ten goede doen. Bijgesloten onze opening van dit topic, met de belofte het weer te zullen sluiten als ook hier ruzie ontstaat.
Groeten,
Radar moderatie
Het is tijd om dit topic te sluiten, omdat de reacties hierop de sfeer niet ten goede doen. Bijgesloten onze opening van dit topic, met de belofte het weer te zullen sluiten als ook hier ruzie ontstaat.
Dus bij dezen. We zullen geen nieuw 'coronavirus-topic' aanmaken, omdat we ons forum uitsluitend willen gebruiken om het samen over consumentenzaken te hebben en deze met elkaar op te lossen en zullen coronadiscussies niet accepteren.
Groeten,
Radar moderatie