Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Een probleem, 't derde been is te klein voor de 3e sok.
Leuk dat er nagedacht wordt over die sokken, ik geef maar aan dat er makkelijk over een simpele vraag heen gelezen kan worden.
De vraag was op het eerste gezicht heel duidelijk, en het antwoord ook..3.
Stel de vraag eens heel nonchalant, zeg weet je dat.. Piet zijn vader heeft drie zonen KWIK, KWEK en..... ? Je zal zien hoe spontaan mensen als antwoord geven KWAK
Ik denk heel stiekem dat het forum daar af en toe een heel klein beetje per ongeluk toevallig last van heeft.
Verder is dat koperdraadje (0.1mm) bij mij niet gebroken, er zat te weinig meters op de rol.
De vraag was op het eerste gezicht heel duidelijk, en het antwoord ook..3.
Stel de vraag eens heel nonchalant, zeg weet je dat.. Piet zijn vader heeft drie zonen KWIK, KWEK en..... ? Je zal zien hoe spontaan mensen als antwoord geven KWAK
Ik denk heel stiekem dat het forum daar af en toe een heel klein beetje per ongeluk toevallig last van heeft.
Verder is dat koperdraadje (0.1mm) bij mij niet gebroken, er zat te weinig meters op de rol.
-
Piet mag in dit land niet meer meedoen, dat weet je toch? Dan is Kwak toch een logische keuze?
Whhhhaahaa, that`s the way I like it.witte angora schreef: ↑07 dec 2019 19:35Piet mag in dit land niet meer meedoen, dat weet je toch? Dan is Kwak toch een logische keuze?
Vacuüm pomp voor de kerst.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Dumbella ( Della) Duck , de tweelingzus van Donald Duck.
Obelix1
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Huiskamer of Kinder kamer.... gelukkig komt de overige Literatuur zoals Jan Wolkers hier nog niet langs.
Dat zou dan ***** opleveren.
Dat zou dan ***** opleveren.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Hiermee is de discussie over de kleur van Piet eigenlijk wel klaar...
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... e-medicijn
In ieder geval voor de komende, laten we stellen, 10 mnd.witte angora schreef: ↑09 dec 2019 10:49Hiermee is de discussie over de kleur van Piet eigenlijk wel klaar...
als de vraagstelling breed geïnterpreteerd kan worden, kan je ook foutieve antwoorden verwachten. Op basis van de gestelde vraag was mijn antwoord mogelijk. Naderhand werden er opeens extra voorwaarden bij gehaald, waardoor mijn antwoord niet meer juist was, op basis van die voorwaarden.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als met veel topics hier op het forum. Eerst een topic openen met halve info, meerdere pagina's aan antwoorden en vervolgens worden er aanvullingen gemaakt op de beginparameters, waardoor vele antwoorden opeens niet meer kloppen.
Moneyman
, Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
De gegeven antwoorden kloppen nog steeds, maar de bijbehorende vraagstelling klopt niet meer en daar zit'm nou net nou de kneep !
-
Als de TS al terug komt...
scontra
vindt dit leuk
Hij moet eerst een kloppend paar sokken zoeken.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Of paarsgewijs oprollen tot het bekende sokkenbolletje? Dan hoef je maar een keer te pakken, en geen twee of drie keer. Bovendien werkt dat ook heel goed bij meer dan twee kleuren sokken.
-
Witte sokken heb ik niet. Wel zwart, donkerblauw, lichtblauw, grijs, geruit, en nog een hele hoop andere. Vergeet ook niet de wandelsokken.
Dat worden heel wat dozen...
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dat was precies het punt. De vraag op de juiste manier stellen was kennelijk moeilijker dan 'm beantwoorden (zonder kennis van statistiek, maar louter op basis van gezond verstand).
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
1 x pakken en altijd goed... draag eens een Maillot .
tttlocke
vindt dit leuk
Loop op badslippers, al die vieze stinkende zweet sokken.
Komkommertijd
vindt dit leuk