LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ikzelf31
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2013 16:18

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door ikzelf31 »

mape schreef:Hallo allemaal,
Ik ben gistermiddag benaderd door iemand van uwhuisveilig.nl of mijn man gisteravond ook aanwezig was want zo kon hij mij vertellen hij kon ons een gratis inbraak/brandpreventie pakket geven! Nouja ik dacht altijd interresant dus laat maar komen, dus zo was deze meneer gisteravond hier om het een en ander uit te leggen, maar gratis bleek niet geheel gratis, hij gaf een presentatie en natuurlijk raakte hij ons door "enge en zielige verhalen" nu hebben wij een contract ondertekend voor 5jaar en we betalen a 30euro per maand voor de aansluiting bij de meldkamer, ook het pakket is niet geheel kosteloos (bleek achteraf)

Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja wat zijn deze ervaringen, wij hebben 8dgn om ons te bedenken (wat ons echter NIET is verteld maar wat we gelukkig zagen vannochtend in de kleine lettertjes) het zit ons op 1 of andere manier niet geheel lekker, we vinden het heel belangrijk dat ons gezin is beveiligd voor brand en inbraak, maar de wijze waarop roept vragen op!

graag jullie reactie hierop!!


nou wij hebben al bijna twee jaar zo'n pakket en nu heeft ons systeem geen verbinding meer met de meldkamer.
internet,tv en telefoon werken prima dus de verbinding is hier goed
gelukkig heb je twee jaar garantie dus even gebeld met securitas of ik dan maar eerst 90 euro voorrijkosten wil betalen en 22,88 euro per kwartier aan arbeids loon dan wordt het wel voor mij gemaakt.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

ikzelf31 schreef: nou wij hebben al bijna twee jaar zo'n pakket en nu heeft ons systeem geen verbinding meer met de meldkamer.
internet,tv en telefoon werken prima dus de verbinding is hier goed
gelukkig heb je twee jaar garantie dus even gebeld met securitas of ik dan maar eerst 90 euro voorrijkosten wil betalen en 22,88 euro per kwartier aan arbeids loon dan wordt het wel voor mij gemaakt.
En Uw Huis Veilig maar volhouden dat er geen extra kosten bij kunnen komen. :arrow:

ikzelf31
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2013 16:18

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door ikzelf31 »

trail46 schreef:
ikzelf31 schreef: nou wij hebben al bijna twee jaar zo'n pakket en nu heeft ons systeem geen verbinding meer met de meldkamer.
internet,tv en telefoon werken prima dus de verbinding is hier goed
gelukkig heb je twee jaar garantie dus even gebeld met securitas of ik dan maar eerst 90 euro voorrijkosten wil betalen en 22,88 euro per kwartier aan arbeids loon dan wordt het wel voor mij gemaakt.
En Uw Huis Veilig maar volhouden dat er geen extra kosten bij kunnen komen. :arrow:
idd met istaleren lukte het ook al niet zijn er 5 uur mee bezig geweest tel uit je winst a 22,88 per kwartier

vinastro1
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2013 17:25

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door vinastro1 »

Mijn dochter heeft zich ook om laten praten en heeft dezelfde dag gebeld en gemaild en daar ook een gegenereerd antwoord op gekregen ivm de annulering en ik hoop dat het ook geannuleerd word , kom op een meisje wat 1/10 van haar inkomen zou moeten betalen om 1 kamer te beveiligen , waar slaat dat op!

Maandag a.s zal ik zelf even bellen met jullie en er mij zeker van vergewissen dat het geannuleerd is en dat er niet eerst een installatiebrief komt.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

vinastro1 schreef:Mijn dochter heeft zich ook om laten praten en heeft dezelfde dag gebeld en gemaild en daar ook een gegenereerd antwoord op gekregen ivm de annulering en ik hoop dat het ook geannuleerd word , kom op een meisje wat 1/10 van haar inkomen zou moeten betalen om 1 kamer te beveiligen , waar slaat dat op!

Maandag a.s zal ik zelf even bellen met jullie en er mij zeker van vergewissen dat het geannuleerd is en dat er niet eerst een installatiebrief komt.
Zekerheid voor alles in dit geval.Mocht je as maandag om wat voor reden dan ook geen afdoende afspraak/antwoord hebt over de annulering ( en dat liefst schriftelijk bevestigd) stuur dan een aangetekende brief! Ik weet het ,kost een paar euro maar je wilt niet weten ( of juiste wel :wink: ) wat voor gedoe je achteraf kunt krijgen. Succes en toch een prettig weekend.

anybody
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2013 15:32

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door anybody »

Het is toch ongenaadbaar!!! Het gaat maar door en door en door.
Wanneer stoppen de oplichters van Uw Huis Veilig eens met hun praktijken?!

Ik ben een jaar geleden in hun val getrapt, en lees nu een jaar na dato nog steeds identieke verhalen als dat van mij. (Zie eerdere post op forum). Voor mijn bericht al jaren vol identieke verhalen.
Het maakt me verschrikkelijk kwaad dat dit zogenaamde "beveiligingsbedrijf" ongestoord door kan gaan met zijn oplichtingspraktijken en politie en justitie niet ingrijpt.

En dan nog de goedpratende berichten van Uw Huis Veilig, waarin de praktijken worden goedgepraat. Welke voor mij echter meer een schuldbekentenis is van de foutieve praktijken van hun adviseurs. Die als ik de berichten van Uw Huis Veilig moet geloven, allemaal al meerdere klachten en berispingen, al dan niet ontslag zouden moeten hebben gekregen.

Ieder die ervaring heeft met de malefiede bedrijven van Uw Huis Veilig, laat van je horen!
Want dit moet stoppen. Ze hebben genoeg slachtoffers gemaakt.

En dat maakt mij in toenemende mate woest.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door thecure »

anybody schreef:Het is toch ongenaadbaar!!! Het gaat maar door en door en door.
Wanneer stoppen de oplichters van Uw Huis Veilig eens met hun praktijken?!

Ik ben een jaar geleden in hun val getrapt, en lees nu een jaar na dato nog steeds identieke verhalen als dat van mij. (Zie eerdere post op forum). Voor mijn bericht al jaren vol identieke verhalen.
Het maakt me verschrikkelijk kwaad dat dit zogenaamde "beveiligingsbedrijf" ongestoord door kan gaan met zijn oplichtingspraktijken en politie en justitie niet ingrijpt.

En dan nog de goedpratende berichten van Uw Huis Veilig, waarin de praktijken worden goedgepraat. Welke voor mij echter meer een schuldbekentenis is van de foutieve praktijken van hun adviseurs. Die als ik de berichten van Uw Huis Veilig moet geloven, allemaal al meerdere klachten en berispingen, al dan niet ontslag zouden moeten hebben gekregen.

Ieder die ervaring heeft met de malefiede bedrijven van Uw Huis Veilig, laat van je horen!
Want dit moet stoppen. Ze hebben genoeg slachtoffers gemaakt.

En dat maakt mij in toenemende mate woest.
wat zijn jouw problemen dan? je hebt er destijds toch voor getekend?

anybody
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2013 15:32

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door anybody »

Mijn probleem is dat Uw Huis Veilig onder valse voorwenselen mensen op kosten jaagt. En degene die daar gevoelig voor zijn een loer draaien.

En ja, ik ben er ook in getrapt.* En gelukkig heb ik de mazzel gehad dat ik er kosteloos vanaf ben gekomen. Maar het is niet juist.

Ze hebben een goed product, maar de wijze waarop ze het aan de man brengen is fout.


* zie mijn ervaring met Uw Huis Veilig op pagina 10 van dit topic.

roes12
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2013 08:25

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door roes12 »

Ik wil hier nu toch ook nog wel even op reageren.
Deze praktijken komen al jaren voor en niet alleen met alarmsystemen.
Het is inderdaad een agressieve manier van verkopen en mensen worden daar gewoon vaak door overdonderd.
Mijn advies is om elk persoon aan de deur of telefoon dat je ongevraagd iets probeert te verkopen gelijk af te poeieren, dit is voor sommige mensen niet makkelijk maar je moet proberen het gesprek te beëindigen voordat ze goed hun verhaal kunnen afsteken.
Ik ben zelf alarminstallateur en walg van deze praktijken en er zijn meer van zulke bedrijven, het feit dat ze zeggen dat een goed alarmsysteem bij een installateur al gauw meer dan € 1000 kost dat klopt maar dan hebben we het wel over merken die niet vergelijkbaar zijn met hun apparatuur.
Door dit soort bedrijven ben ik ook genoodzaakt om in plaats van echt goede apparatuur vaak een stap terug te doen en iets te plaatsen wat het in mijn ogen toch net niet is (nog steeds beter als de gemiddelde bouwmarkt merken).
Een basisinstallatie met mogelijkheid voor meldkameraansluiting kan dan al vanaf €600 à 700, geplaatst en wel, overigens bevat ook deze apparatuur gewoon het NCP-keurmerk.
Vervolgen kun je kiezen voor een doormelding naar een meldkamer met een gemiddelde prijs van
€200 per jaar, of je laat het systeem naar je mobiel bellen via een budget gsm-abo van gemiddeld €60 per jaar.
Je kunt zelf je besparing over 5 jaar uitrekenen.
En als laatste, mocht er na de garantie periode iets mis gaan dan heb ik gewoon een uur tarief van €36 en niet €22 per kwartier dit is gewoonweg belachelijk.
Om te voorkomen men dit weer probeert neer te zetten als een reclame voor mijn eigen bedrijf noem ik deze bewust niet, ik wil enkel mensen waarschuwen voor dit soort grote bedrijven die de hele markt naar zich toe proberen te trekken ten koste van zowel de locale installateurs als de klant zelf.

MVG,
een locale installateur.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door thecure »

Sluit me helemaal aan bij bovenstaand bericht. Doormelden naar je eigen gsm kan ook via een analoog lijntje, dan hoef de geen aparte gsm kiezer met bijbehorend abbo te hebben.
Plus dat sommige systemen al een app hebben op je mobiel, dat gaat dus via internet dus helemaal geen kosten meer.
Dit zijn dan idd wel systemen in de hogere prijsklasse, niet te vergelijken met het spul van mijn huis veilig.

Groet, een mede alarminstallateur.

roes12
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2013 08:25

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door roes12 »

@thecure
in theorie heb je gelijk alleen het goedkopere systeem dat ik tegenwoordig lever laat ik smsjes versturen omdat je daar specifiekere informatie mee kan versturen dan met een gewoon telefoontje, en smsen gaat niet via een voip-lijn maar enkel nog met een originele kpn-lijn en wie weet hoe lang dat nog duurt.
Voorheen was ik geen voorstander van smsen omdat deze berichten nogal eens vertraagd worden doorgestuurd, enkele uren is geen uitzondering, maar met het huidige systeem laat ik alle storingsmeldingen enkel smsen en alleen bij een echt alarm stuurt het een sms én een telefoontje.
Wat Apps betreft heb je wel helemaal gelijk maar die zijn nog niet bij alle systemen even stabiel of beschikbaar, en ben je afhankelijk van je besturingssysteem op je mobiel.
Ik heb zelf een Nokia smartphone met Symbian en daarvoor kun je de Apps wel vergeten.

Theo R
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2013 16:06

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Theo R »

Ik wil graag een steentje bijdragen aan de discussie in dit forum over UwHuisVeilig. Ik ben werkzaam als vrijwilliger bij een organisatie die zich inzet voor vluchtelingen. Een cliënt van mij is slachtoffer geworden van de praktijken van UwHuisVeilig. Om privacy redenen noem ik de naam van mijn cliënt niet. Daarnaast wil ik benadrukken dat ik dit bericht plaats op persoonlijke titel. De reden hiervoor is dat ik de werkwijze van UwHuisVeilig zo schandalig vindt dat ik het wil delen, zonder anderen daarbij schade toe te brengen.

Mijn cliënt is in 2012 naar Nederland gekomen vanuit een Afrikaans land. Sinds de zomer van 2013 woont hij in mijn werkgebied en gaat hij naar school om Nederlands te leren. Hij spreekt heel matig Engels en een heel klein beetje Nederlands. Hij leeft van een uitkering waar na aftrek van de lasten zoals huur en energie slechts enkele tientjes van overblijft. Zijn eten haalt hij bij de voedselbank. Mijn cliënt is op zijn woonadres benaderd door een verkoper van UwHuisVeilig en hem is een gratis alarmsysteem aangeboden. Volgens de verkoper had iedereen een alarmsysteem. Mijn cliënt heeft dit aanbod om een gratis alarmsysteem te krijgen geaccepteerd en heeft een in het Nederlands opgestelde overeenkomst getekend. U zult begrijpen dat hij deze overeenkomst niet kan lezen. Hierdoor heeft hij zich contractueel verbonden voor een periode van 5 jaar.

Hij kwam bij mij op kantoor toen er bedragen van zijn rekening werden geïncasseerd door UwHuisVeilig. Ik heb telefonisch contact opgenomen met UwHuisVeilig en mij werd verteld door een medewerker van UwHuisVeilig dat iedereen toch begrijpt dat gratis niet gratis is, een abonnement bij een gratis mobieltje moet je immers ook betalen. Ik zei daarop dat ik dat weet, en dat de medewerker van UwHuisVeilig dat weet, maar dat iemand die vanuit Afrika nog maar kort in Nederland is dat niet weet. Men was niet bereid om de overeenkomst ongedaan te maken.

Ik heb vervolgens twee e-mails gestuurd naar UwHuisVeilig en ik heb in de emails verwezen naar de colportagewet en het BurgelijkWetboek (dwaling). Men was nog steeds niet bereid om de overeenkomst ongedaan te maken. Via het Juridisch Loket heb ik juridische bijstand voor mijn cliënt gekregen. Zijn eigen bijdrage hiervoor bedraagt ca. 90 euro. Dit bedrag heeft hij niet. De toegewezen advocaat heeft een brief gestuurd, ook met verwijzing naar colportage en dwaling. UwHuisVeilig heeft hier negatief op gereageerd en zij zag de eventuele rechtsgang met vertrouwen tegemoet. Men was evenwel bereid om de overeenkomst te beëindigen tegen de betaling van een bedrag van circa 500 euro. Mijn cliënt heeft dit geld niet en zal dit bedrag ook in geen jaren bij elkaar kunnen krijgen.

Omdat het in Nederland zo is dat als je het recht aan je zijde hebt niet altijd recht gedaan wordt heeft mijn cliënt op mijn advies afgezien van een gerechtelijke procedure. Hij kon dit doen omdat ik inmiddels een persoon had gevonden die begaan was met zijn lot en bereid was hem het bedrag van circa 500 euro te schenken. Ook zijn juridische kosten zijn inmiddels betaald.

Feit blijft dat UwHuisVeilig zich schandalig heeft gedragen. Zelfs toen zij op de hoogte waren gesteld van de feiten waren zij niet bereid om schuld te erkennen en de overeenkomst ongedaan te maken. Ik kan niet anders concluderen dat de verkoper van UwHuisVeilig bewust een zwakkere uit de maatschappij heeft opgezocht om zijn waar te verkopen om daar uiteindelijk zelf beter van te worden. Het is een grof schandaal.

nietzeuren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 dec 2013 23:06

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door nietzeuren »

oke ik reageer op een topic uit 2012 maar dat maak me geen moer uit even wat ik wil zegen is
jullie mensen zeuren uw huis veilig af maar ondertussen moet je de schuld bij je zelf neer legen

1-lees de contract zorgvuldig
2-een maand heeft meestal 30 dagen dus 1 euro per dag aan centrale is dus 30 euro
3-ga niet achter af janken en de schuld bij uw huis veilig legen dan had je maar contract moeten lezen
en niet moeten tekenen

zo dit was het heb ik hier ff een acound voor gemaakt pretige dag verder

nietzeuren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 dec 2013 23:06

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door nietzeuren »

Theo R schreef:Ik wil graag een steentje bijdragen aan de discussie in dit forum over UwHuisVeilig. Ik ben werkzaam als vrijwilliger bij een organisatie die zich inzet voor vluchtelingen. Een cliënt van mij is slachtoffer geworden van de praktijken van UwHuisVeilig. Om privacy redenen noem ik de naam van mijn cliënt niet. Daarnaast wil ik benadrukken dat ik dit bericht plaats op persoonlijke titel. De reden hiervoor is dat ik de werkwijze van UwHuisVeilig zo schandalig vindt dat ik het wil delen, zonder anderen daarbij schade toe te brengen.

Mijn cliënt is in 2012 naar Nederland gekomen vanuit een Afrikaans land. Sinds de zomer van 2013 woont hij in mijn werkgebied en gaat hij naar school om Nederlands te leren. Hij spreekt heel matig Engels en een heel klein beetje Nederlands. Hij leeft van een uitkering waar na aftrek van de lasten zoals huur en energie slechts enkele tientjes van overblijft. Zijn eten haalt hij bij de voedselbank. Mijn cliënt is op zijn woonadres benaderd door een verkoper van UwHuisVeilig en hem is een gratis alarmsysteem aangeboden. Volgens de verkoper had iedereen een alarmsysteem. Mijn cliënt heeft dit aanbod om een gratis alarmsysteem te krijgen geaccepteerd en heeft een in het Nederlands opgestelde overeenkomst getekend. U zult begrijpen dat hij deze overeenkomst niet kan lezen. Hierdoor heeft hij zich contractueel verbonden voor een periode van 5 jaar.

Hij kwam bij mij op kantoor toen er bedragen van zijn rekening werden geïncasseerd door UwHuisVeilig. Ik heb telefonisch contact opgenomen met UwHuisVeilig en mij werd verteld door een medewerker van UwHuisVeilig dat iedereen toch begrijpt dat gratis niet gratis is, een abonnement bij een gratis mobieltje moet je immers ook betalen. Ik zei daarop dat ik dat weet, en dat de medewerker van UwHuisVeilig dat weet, maar dat iemand die vanuit Afrika nog maar kort in Nederland is dat niet weet. Men was niet bereid om de overeenkomst ongedaan te maken.

Ik heb vervolgens twee e-mails gestuurd naar UwHuisVeilig en ik heb in de emails verwezen naar de colportagewet en het BurgelijkWetboek (dwaling). Men was nog steeds niet bereid om de overeenkomst ongedaan te maken. Via het Juridisch Loket heb ik juridische bijstand voor mijn cliënt gekregen. Zijn eigen bijdrage hiervoor bedraagt ca. 90 euro. Dit bedrag heeft hij niet. De toegewezen advocaat heeft een brief gestuurd, ook met verwijzing naar colportage en dwaling. UwHuisVeilig heeft hier negatief op gereageerd en zij zag de eventuele rechtsgang met vertrouwen tegemoet. Men was evenwel bereid om de overeenkomst te beëindigen tegen de betaling van een bedrag van circa 500 euro. Mijn cliënt heeft dit geld niet en zal dit bedrag ook in geen jaren bij elkaar kunnen krijgen.

Omdat het in Nederland zo is dat als je het recht aan je zijde hebt niet altijd recht gedaan wordt heeft mijn cliënt op mijn advies afgezien van een gerechtelijke procedure. Hij kon dit doen omdat ik inmiddels een persoon had gevonden die begaan was met zijn lot en bereid was hem het bedrag van circa 500 euro te schenken. Ook zijn juridische kosten zijn inmiddels betaald.

Feit blijft dat UwHuisVeilig zich schandalig heeft gedragen. Zelfs toen zij op de hoogte waren gesteld van de feiten waren zij niet bereid om schuld te erkennen en de overeenkomst ongedaan te maken. Ik kan niet anders concluderen dat de verkoper van UwHuisVeilig bewust een zwakkere uit de maatschappij heeft opgezocht om zijn waar te verkopen om daar uiteindelijk zelf beter van te worden. Het is een grof schandaal.
ik ben hard sorry maar als je geen nederlands kent moet je zowiezo iemand vragen of het verstandig is
2 had hij maar niet moeten tekenen 3 hij had kunnen informeren
dus wat zou de rechter zegen die zegt vast is je eigen schuld want je hebt getekend voor iets wat je niet weet dan ben je niet echt slim bezig man ik kan nog eens rechter worden xd

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

nietzeuren schreef:
ik ben hard sorry maar als je geen nederlands kent moet je zowiezo iemand vragen of het verstandig is
2 had hij maar niet moeten tekenen 3 hij had kunnen informeren
dus wat zou de rechter zegen die zegt vast is je eigen schuld want je hebt getekend voor iets wat je niet weet dan ben je niet echt slim bezig man ik kan nog eens rechter worden xd
Welnee, je bent helemaal niet hard. Alleen maar oerdom en kortzichtig. :arrow:

Ps, Net of jou Nederlands zo geweldig is. :lol:

nietzeuren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 dec 2013 23:06

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door nietzeuren »

ikzelf31 schreef:
mape schreef:Hallo allemaal,
Ik ben gistermiddag benaderd door iemand van uwhuisveilig.nl of mijn man gisteravond ook aanwezig was want zo kon hij mij vertellen hij kon ons een gratis inbraak/brandpreventie pakket geven! Nouja ik dacht altijd interresant dus laat maar komen, dus zo was deze meneer gisteravond hier om het een en ander uit te leggen, maar gratis bleek niet geheel gratis, hij gaf een presentatie en natuurlijk raakte hij ons door "enge en zielige verhalen" nu hebben wij een contract ondertekend voor 5jaar en we betalen a 30euro per maand voor de aansluiting bij de meldkamer, ook het pakket is niet geheel kosteloos (bleek achteraf)

Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja wat zijn deze ervaringen, wij hebben 8dgn om ons te bedenken (wat ons echter NIET is verteld maar wat we gelukkig zagen vannochtend in de kleine lettertjes) het zit ons op 1 of andere manier niet geheel lekker, we vinden het heel belangrijk dat ons gezin is beveiligd voor brand en inbraak, maar de wijze waarop roept vragen op!

graag jullie reactie hierop!!


nou wij hebben al bijna twee jaar zo'n pakket en nu heeft ons systeem geen verbinding meer met de meldkamer.
internet,tv en telefoon werken prima dus de verbinding is hier goed
gelukkig heb je twee jaar garantie dus even gebeld met securitas of ik dan maar eerst 90 euro voorrijkosten wil betalen en 22,88 euro per kwartier aan arbeids loon dan wordt het wel voor mij gemaakt.
dan moet je bij securitas zijn niet bij uw huis veilig is de prijs van securitas en niet van uw huis veilig uw huis veilig en securitas werken alleen maar samen

nietzeuren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 dec 2013 23:06

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door nietzeuren »

trail46 schreef:
williamvs schreef:Graag wil ik reageren.

heb al een jaar dit pakket en ik moet zeggen het bevalt prima.
Zoals sommige vooral leo zich zorge maakt over de kosten zou ik zeggen reken dan eerst
eens uit om het zelf aan te schaffen om vanuit daar de kosten van meldkamer enz er bij te doen.

dan zit je veel hoger als dat je het via zo`n actie doet.

Mijn spullen en gezin zin mij alles waard en dankzij deze installatie voel ik me iig veilig thuis en vanuit medisch oogpunt gezien voor mijn jongste kind is deze installatie super dmv 1 druk op de knop heb ik de hulp diensten aan de bel.
Ik ga je een geheim vertellen, heb zelf ook een super-installatie die door middel van 1 knop de hulpdiensten aan de bel geeft! Het heet mijn ''Mobiele Telefoon" en die doet precies hetzelfde gratis(nu ja, wat beltegoed).
Kosten voor de meldkamer zijn weggegooid geld want er word voor u geen stap meer verzet door de politie dan voor mij. Het is natuurlijk prima dat u uw gezin wil beschermen maar dan had ik mijn geld uitgegeven aan heel goed *** hang en sluitwerk, dat is pas extra veiligheid.Toch succes met u 5 jarig contract, hoop dat u het nooit echt nodig heeft.
daar vergis jij je in want goede sloten en sluit werk is voor inbreken vertragen dus niet 100% gegarandeerd veilig het is een goed begin om mee tebeginnen maar bijna elke goede inbreker krijg die sloten binnen paar min open om dat zei ook slimmer worden kijk maar op youtube hoe een slot met 2 sterren open krijg dat meot 5 min vertragen en is open binnen halve min

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Nietzeuren, uiteindelijk als iemand binnen wil komen dan komen ze binnen,
is uiteindelijk niet tegen te houden mits je in een bunker woont.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Chocomelk schreef:Nietzeuren, uiteindelijk als iemand binnen wil komen dan komen ze binnen,
is uiteindelijk niet tegen te houden mits je in een bunker woont.
En dan kan het nog, paar stukken Semtex (of zoiets dergelijks) en de bunker is ook open. :mrgreen:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

trail46 schreef:
Chocomelk schreef:Nietzeuren, uiteindelijk als iemand binnen wil komen dan komen ze binnen,
is uiteindelijk niet tegen te houden mits je in een bunker woont.
En dan kan het nog, paar stukken Semtex (of zoiets dergelijks) en de bunker is ook open. :mrgreen:
Ja klopt ook weer, je kan het alleen helpen vertragen en meer niet.

Gesloten