LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
-
Re: ***BROKKENMAFFIA****
Nou ja,
iedereen wijst iedereen maar op deze site..
iedereen loopt elkaar te tippen.
iedereen wijst iedereen maar op deze site..
iedereen loopt elkaar te tippen.
Laatst gewijzigd door naomi hendriks op 31 jan 2004 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Brokkenmaffia volgens de van Dale :
( fig.ongunstig) Groep Diervoeder Fabrikanten die gemeenschappelijke belangen hebben en naar buiten toe als een gesloten geheel optreden
Brok Volgens de Van Dale
4. afgevallen, afgebroken deel van iets (min)iets dat geringe waarde heeft, wat overgebleven is,
( fig.ongunstig) Groep Diervoeder Fabrikanten die gemeenschappelijke belangen hebben en naar buiten toe als een gesloten geheel optreden
Brok Volgens de Van Dale
4. afgevallen, afgebroken deel van iets (min)iets dat geringe waarde heeft, wat overgebleven is,
Tja, dus iets dat niemand wil of kan gebruiken.
Tja is al vaker over gepraat.
Beginnen we weer opnieuw?
Eucalipta
Tja is al vaker over gepraat.
Beginnen we weer opnieuw?
Eucalipta
-
Sorry.. géén Vlaamse Koehond voor mij...
ik vind ze lief hoor, maar
geef mij maar ruwhaarteckels .
als je een keer een teckel hebt gehad wil je nooit meer een hond.
ik vind ze lief hoor, maar
geef mij maar ruwhaarteckels .
als je een keer een teckel hebt gehad wil je nooit meer een hond.
Naomi het zijn fantastische honden en als ik toen wist wat ik nu weet had zij nooit geen brokken gehad van ons maar dat was toen twintig jaar geleden en nu weet ik veel meer omdat er nu internet is.
Ik hoop dat jij je reutje vind.
Groetjes van:sander en succes.
Ik koop elke week 7 teckles voor mijn Duitse dog. Iets anders eet hij niet.
Dure hond, kun je beter gaan barfen ben je zeker goedkoper uit.
7keer ..........euro, gaat goed
Eucalipta
7keer ..........euro, gaat goed
Eucalipta
7 teckels maar?
da's nog weinig en heeft tie er ook zolang plezier van?
vooral het kluiven op de botjes gaat lekker zeker
grapje moet toch kunnen eucalipta
Bedoel maar, was ook als grapje bedoelt wij zijn niet altijd zo serieus.
Eucalipta
Eucalipta
Als een hond een kuil graaft voor een ander valt hij er zelf in.
Wat zitten in deze topic vele met een zieke geest, en natuurlijk vaak ook om mensen op te fucken die het wel serieus nemen.
Volgens mij maakt het dit soort gasten gewoon niet uit wat er vermoord wordt, ze hebben totaal geen respect voor wat dan ook.
Dit is onze maatschappij, onze medemens, deze mens moord de andere mens ook al uit, voor wat? Hoezo waarden en normen, zelfs die uitspraken gaan al ver over de grens.
Het leven in een democratie wordt zo wel erg ruim opgevat.
Volgens mij maakt het dit soort gasten gewoon niet uit wat er vermoord wordt, ze hebben totaal geen respect voor wat dan ook.
Dit is onze maatschappij, onze medemens, deze mens moord de andere mens ook al uit, voor wat? Hoezo waarden en normen, zelfs die uitspraken gaan al ver over de grens.
Het leven in een democratie wordt zo wel erg ruim opgevat.
-
Je hebt zeker gelijk gast!
hoewel...een grapje tussendoor is prima hoor!
Je moet gewoon over sommige berichtjes heen lezen.
het ene oortje in... en fin.
de kunst is om datgene er uit te halen wat je aanspreekt want er zitten berichtjes tussen die absoluut de moeite waard zijn. want het gros van de mensen is wel degelijk hondenbezitter, begaan met hun hond en serieus!
en op een forum waar iedereen anoniem iets kan posten ik moet zeggen.. dan valt het nog reuze mee qua grapjassen!
hoewel...een grapje tussendoor is prima hoor!
Je moet gewoon over sommige berichtjes heen lezen.
het ene oortje in... en fin.
de kunst is om datgene er uit te halen wat je aanspreekt want er zitten berichtjes tussen die absoluut de moeite waard zijn. want het gros van de mensen is wel degelijk hondenbezitter, begaan met hun hond en serieus!
en op een forum waar iedereen anoniem iets kan posten ik moet zeggen.. dan valt het nog reuze mee qua grapjassen!
-
over grappig gesproken
ik wilde net neerschrijven dat je datgene moet " u.i.t.p.i.k.k.e.n "
wat je aanspreekt maar als ik het woord zonder puntjes opschrijf dan wordt dat automatisch veranderd
" in uit pikken "
ik schrok me het lazerus.. ik dacht , man wat heb ik nu weer opgeschreven!!!
ik wilde net neerschrijven dat je datgene moet " u.i.t.p.i.k.k.e.n "
wat je aanspreekt maar als ik het woord zonder puntjes opschrijf dan wordt dat automatisch veranderd
" in uit pikken "
ik schrok me het lazerus.. ik dacht , man wat heb ik nu weer opgeschreven!!!
Nee hoor, ik meen echt wat ik hier zeg.
En het is zo zielig van jullie dat in plaats van het voeren van een discussie jullie alleen kunnen aanvoeren dat het onmenselijk en ziek is. Ik denk dat WNF beter af is zonder jullie. Ik ga mijn contributie aan hen verhogen.
En by the way: het is wel Sicko... Alleen heb ik het vermoeden dat zijn vrouwtje overdag lekker zit te internetten terwijl ze gewoon het huishouden zou moeten doen.
Kijk nou waartoe jullie me aanzetten: het verlagen naar jullie niveau.
En het is zo zielig van jullie dat in plaats van het voeren van een discussie jullie alleen kunnen aanvoeren dat het onmenselijk en ziek is. Ik denk dat WNF beter af is zonder jullie. Ik ga mijn contributie aan hen verhogen.
En by the way: het is wel Sicko... Alleen heb ik het vermoeden dat zijn vrouwtje overdag lekker zit te internetten terwijl ze gewoon het huishouden zou moeten doen.
Kijk nou waartoe jullie me aanzetten: het verlagen naar jullie niveau.
Vraag
Marco Bastiaans laat zijn parketvloer opnieuw schuren en lakken. Omdat hij een golden retriever heeft, vraagt hij of de parketlaag ook tegen hondepoten kan. Hij stelt dat het gaat om een zeer rustige hond, en de parketeur ziet hierin geen probleem, al meldt hij bij voorbaat dat geen enkele laklaag krasvrij zal zijn. Een half jaar later is de vloer overal beschadigd met groeven van 1,5 tot 2 milimeter breed, veroorzaakt door hondenpoten. De ondernemer had me gewaarschuwd, mailt Marco, maar kan ik toch nog een beroep doen op een vergoeding?
Marco Bastiaans laat zijn parketvloer opnieuw schuren en lakken. Omdat hij een golden retriever heeft, vraagt hij of de parketlaag ook tegen hondepoten kan. Hij stelt dat het gaat om een zeer rustige hond, en de parketeur ziet hierin geen probleem, al meldt hij bij voorbaat dat geen enkele laklaag krasvrij zal zijn. Een half jaar later is de vloer overal beschadigd met groeven van 1,5 tot 2 milimeter breed, veroorzaakt door hondenpoten. De ondernemer had me gewaarschuwd, mailt Marco, maar kan ik toch nog een beroep doen op een vergoeding?
beste gast van 18:31
waar heb je het over in G.n????
ik begrijp echt niet waar je naar toe wilt met je opmerkingen.
waar heb je het over in G.n????
ik begrijp echt niet waar je naar toe wilt met je opmerkingen.
Dat weet ik ook niet, maar het slaat werkelijk nergens op!
Lupa? Afkorting in de horeca= LUnchPAkket en een maleis woord voor: vergeten. Slaat dus ook nergens op, maar ik wou het toch even kwijt. Saja
Lupa? Afkorting in de horeca= LUnchPAkket en een maleis woord voor: vergeten. Slaat dus ook nergens op, maar ik wou het toch even kwijt. Saja