LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Horeca te DUUR ??????

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Karin, je zou de forumlezers hier een groot plezier doen, om je pc in de fik te steken zodat je niks meer kan plaatsen.

Alvast bedankt voor je medewerking!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn kleding koop ik tegenwoordig maar 2de hands bij de kringloopwinkel. Die trouwens drukker is dan de winkelstraat bij mij in de buurt tegenwoordig. Mensen hebben geen geld.
Want kleding is niet te betalen. Ook de horeca is gewoon te duur.
Dat de horeca-ondernemers zeggen dat het duurder is,dat kan wel. Maar leg mij dan eens uit hoe het komt dat het 120% omhoog is gegaan. daar hoor ik ze niet over. Sorry hoor,maar je personeel heeft echt geen 120% salarisverhoging gekregen en de lasten zijn echt niet 120% gestegen.

Gelukkig zijn er hier en daar horecaondernemers die wel de normale guldenprijzen rekenen. Maar die zijn op een hand te tellen.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

als je nog wilt eten voor een aardig prijsje dat kan nog wel hoor, het probleem is dat we geen cent overhouden OM uit eten te gaan omdat die idioten van supermarkten en kledingzaken en andere vaste kosten de prijzen als een gek! hebben laten stijgen. Laats zag ik bij de c&A staan, aanbieding: een trui van 39,95! Dat is omgerekend toch gauw bijna 90 piek, vroeger had ie misschien 49,94 fl. gekost. Dit zijn geen prijzen meer, belachelijk gewoon, Ik met man en 2 kids houd geen geld meer over om uit eten te gaan. De prijzen vallen soms best wel mee behalve pannenkoekenhuizen, die durven dus 8 euro per pannekoek te vragen, dat kan dus niet en daar zeg ik dan ook wat van... en ga er ook niet eten, echt te gek voor woorden, vroeger was ie daar in diezelfde tent, 7,95 in guldens.
Maar verder vind ik t wel mee vallen, wou alleen dat ik er het geld voor had!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 27 Dec 2004 15:36 door karin1970


--------------------------------------------------------------------------------
.... Ik zou het zonde vinden als dit topic met meer dan 300 berichten wordt gesloten/verwijderd door een stelletje s-u-k-k-e-l-s
Oeps! Je maakt wéér een (denk)foutje: topics worden gesloten of verwijderd zodra jij in beeld komt. :lol: :lol:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Ik snap jou niet gast, waarom ga je er nou op door? Stop er allebei gewoon mee.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

waarmee karin? :lol:

Notebook

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Notebook »

prijzen in de supermarkt belachelijk duur ????????????????? Lees jij nooit een krant of kijk je wel eens naar het nieuws, of zeg je uberhaupt nooit iets zinnigs? Als je slim wilt doen, moet je wel eerst je huiswerk doen. Anders zet je jezelf zo voor schut, ik neem aan dat dat niet je bedoeling is, gezien je manier van communiceren. (waarvan ik overigens notoire kluifneigingen krijg)

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

waar gaat dat commentaar van jou nou over, notebook, raakt kant nog wal, als je iets zegt leg t dan duidelijk uit!

peet.

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door peet. »

Ik hoorde dan er heel wat cafe's dicht gaan, omdat ze met verlies draaien.

Hoe zou dat toch komen :?: :?: :?: :?: :wink:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Dat de prijzen zo laag zijn, dat ze het hoofd niet boven water kunnen houden? :shock:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Of ze hebben een gigantische winst gemaakt en zijn ze nu aan het rentenieren.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Schei toch uit!!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Ja alles is omhoog gegaan in prijs, zelfs mijn bruto salaris. Echter mijn netto loon helaas niet!

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

En ook dat ligt zeker aan de horeca? Gewoon wat beter met je baas onderhandelen zodat je meer netto overhoudt!

:shock:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Veel mensen zijn gebonden aan een CAO, dan valt er weinig te onderhandelen hoor.

au4fwq

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door au4fwq »

Sinds de invoering van de (pl)euro ben ik nog twee keer uit eten geweest,en twee keer met een kater naar buiten gegaan.ik eet voortaan lekker thuis met vrienden.lekker glaasje erbij,hoef ik ook niet meer op een terras te gaan zitten (moeten er meer doen) TONNY.G

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Juist, als je het te duur vind ga je lekker thuis zitten. Ik ben gelukkig in de positie dat ik het op de 1 of andere manier goed te betalen vind, en zie het probleem dus ook niet

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Schandalig afzetterij vind ik het

3 slokjes bier en 2 slokjes schuim voor 2.10 euri

:cry: :cry:

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Ik was een keer met mijn twee kinderen al een hele dag op reis met de auto. Ik had ze beloofd dat we onderweg ergens wat zouden eten maar ik had niet zoveel geld.
Eindelijk kwamen we langs een eet gelegenheid.
Wij stoppen en naar binnen.
Nou dat was dus best pittig. Wij overleggen met elkaar. We hadden nog drinken in de auto. Dus als we nou alleen aten en dan namen we in de auto nog wat te drinken...........
Zo gezegd zo gedaan. Ik denk dat de serveerster wel 5x langs geweest is om te vragen of we wat wilde drinken maar nee.
Prachtig! Want daar zit de winst en de belachelijke prijs. In de drankjes!
Mijn kinderen (8 en 9) met stalen gezichten rustig dooreten wat een toppers!! En later in de auto lekker wat gedronken.
Ik moest 42 euro afrekenen.

Gast

Re: Horeca te DUUR ??????

Ongelezen bericht door Gast »

Goed gedaan

zo heb je al gauw 20 euro bespaart.

Gesloten