Inderdaad...Nou, je moet er natuurlijk nog wel wat voor doen !......
Verwacht dus niet dat Dexia 'op voorhand' uw centjes terugstort...
Dit zal echt via de rechter moeten gebeuren...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Inderdaad...Nou, je moet er natuurlijk nog wel wat voor doen !......
Mijn inschatting is dat Dexia, in iedergeval bij depot constructies die onder de rechter liggen en of gedeponeerd worden, eerdaags massaal met persoonlijke schikkingen komt aanzetten. En wel om de simpele economische redenen, de schade voor Dexia zoveel mogelijk te beperken.Ik vraag mij steeds meer af, als depotlease gedupeerde, waarom ik nog moet procederen.
Volgens mij wordt vrijwel elke dopotlease zaak verloren, zien ze dat bij Dexia dan ook niet in dat dit op den duur zinloos wordt?
Jannes
Dexia lijkt erop te gokken dat velen niet procederen en dus geen restitutie krijgen,Dat is dus pure winst voor Dexia. Geen rechtzaak-geen kosten -wel de inkomsten. Dus wie zwijgt stemt toe principe.Verwacht dus niet dat Dexia 'op voorhand' uw centjes terugstort...
Dit zal echt via de rechter moeten gebeuren...
Juist, als er dan teveel( in de ogen van Dexia) veroordelingen komen komt Dexia in geweer om de zaak in te dammen met!!!! weer een schikking.Mijn inschatting is dat Dexia, in iedergeval bij depot constructies die onder de rechter liggen en of gedeponeerd worden, eerdaags massaal met persoonlijke schikkingen komt aanzetten. En wel om de simpele economische redenen, de schade voor Dexia zoveel mogelijk te beperken.
Die vallen dan toch automatisch onder de wcam?! Dexia zal de gang naar de rechter derhalve niet maken en niet met argumenten hoeven te komen. Zoals procesvoerder aangeeft: ook deze mensen zullen moeten opt outen lijkt me. En dan zelf procederen. Tenzij ze de DBR prima vinden.Uiteindelijk ben ik nieuwsgierig naar het gevolg van hen die nog nooit iets gedaan hebben, alleen maar gestopt zijn met betalen. Zij die achterover leunen en zeggen: eens zien wat dexia hier mee doet Want dan moet Dexia de stap naar de rechter maken en met argumenten komen waarom deze mensen fout zijn. dus de andere kant van de Dexia manier.
Momenteel niet helaas.Mijn inschatting is dat Dexia, in iedergeval bij depot constructies die onder de rechter liggen en of gedeponeerd worden, eerdaags massaal met persoonlijke schikkingen komt aanzetten.