LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ozontandzorg

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

allemaal gebakken lucht wat die Brandsma beweert. Het kan ook niet, de fabriek van het spul (Kavo) geeft ook heel andere veel beperkter toepassingen aan. gewoon ronduit gevaarlijk uw gebit alleen aan die man toe te vertrouwen. Gelukkig mag iedereen het weten, en loopt u gebitsschade op door zijn handelswijze en misleidende voorlichting (vind ik in ieder geval) staat gelukkig de weg naar de rechter open om schadevergoeding te claimen. SInds er alternatieve genezers aangepakt zijn is er in principe jurisprudentie.

leuk dat ie rontgenaaparatuur mag gebruiken, maar is hij dan ook in staat de foto`s (mn van het gebit..) correct te interpretern? diagnostiek, daar moet je wat meer ondergrond voor hebben, wat ie niet alleen uit de beoken kan halen. hij vind zich een hele piet blijkt uit zoveel, maar het komt op mij meer als gefrustreerde reactie over omdat ie zelf geen tandarts is maar dta graag zou willen zijn..

connyz
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2009 20:32

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door connyz »

Wathever meneer vroem, ik ga uit van mijn eigen ervaring en van degenen die onder behandeling zijn, aangezien mijn gebit er 50 jaar over gedaan heeft om te zijn zoals het nu is verwacht ik niet dat het binnen 2 maanden weer in orde is, GEDULD!

Wat betreft de alternatieve geneeswijzen, ben ik blij dat ik van een vervelende darmkwaal verlost ben, wat een internist niet lukte 18 jaar geleden( zei mijn kwaal chronisch geworden), lukte een orthomoleculair arts om binnen een week zonder medicijnen mijn darmen weer normaal te laten funtioneren.

Zodoende sta ik waarschijnlijk meer open voor dit dan u?
Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer naar een tandarts zal gaan of naar een mondhygiënist, maar ik geef dit wel een kans.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

Waren er geen recente ontwikkelingen te melden?

Bieden tandartsen de behandeling nu aan?
Zijn er behalve Brandsma meer mensen die de behandeling doen?
1: nee niets nieuws onder de (o)zon....
2: mij zijn niet bekend dat tandartsen dit nog aanbieden, tenminste in NL! Er zijn in de diverse buitenlanden meerdere praktijken waar het gebruikt word, maar dan altijd als aanvulling op de ""reguliere"" zeg maar bewezen behandelmethoden. Dus baat het niet dan schaadt het zeker ook niet. Tevens zijn dat landen waar zeer heftige concurrentie onder tandartsen is, waar dus alles uit de kast gehaald gaat worden om klanten (geen patienten dus..) te trekken.
. De enige praktijk in NL waarvan ik het weet is er volgens mij inmiddels ook mee gestopt.
3: hij is in nl dus de enige...

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

correctie mijnerzijds, toepassing door 1 praktijk gevonden.
http://www.bambodino.nl/volwassen/index_volwassenen.htm

met duidelijke uitleg hoe en wat, zonder er een circus van te maken. Deze praktijk is trouwens in dit topic eerder voorbijgekomen.

EN duidelijke uitleg ook over de beperkingen...

connyz
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2009 20:32

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door connyz »

Vraag mij af of u eerst onder Walter V stukjes schreef omdat het dezelfde stijl is en of u niks anders te doen hebt.
Tegengas geven is prima maar door het veelvuldige onnodige commentaar vervuil je het forum.
Waarom ik mijn ervaring wil delen is omdat mensen op dit forum er om vragen, niks meer, niks minder.
Als ik 18 jaar geleden niet naar die alternatieve arts was gegaan was ik NIET genezen, voor mij is het bewijs genoeg.

Zeker is er meer onder de (O) ZON dan iuw persoon denkt te weten.
Ik ga verder niet meer in op uw geklets in de ruimte en zal mij beperken tot mijn ERVARING met ozontandzorg, dus tot over een paar maanden, toedeloe.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

Zeker is er meer onder de (O) ZON dan iuw persoon denkt te weten.
bij dit soort uitspraken denk ik dan: laat maar zien! toon maar aan!

En gezien uw reactie denk ik dan: dit is zoals eerder in dit topic, sterker nog zoals dit topic begonnen is gewoon weer een poging tot reclame maken, de agenda is blijkbaar weer leeg...

Zo hebben we allemaal onze gevoelens erbij. Een resultaat is overigens niet over een paar maanden al merkbaar, dat duurt jaren. en indien, bij parodontitis zeker , het niet werkt heeft u ineens een forse achterstand opgelopen....Uw gebit, dus niet mijn probleem.

Er is zeker nog heel veel over te schrijven, echter er is nog steeds niets nieuws hoor. Recentere ""onderzoeken"' die er geweest zijn tonen niets nieuws aan, behalve de beperkte inzetbaarheid. Overigens zullen de tarieven voor tandartsen als het aan de NZA ligt vrij of vrijer worden, met wellicht meer ruimte voor innovaties. en wellicht zien wij dan meer tandartspraktijken waar het toegepast gaat worden, maar dan vanuit een daadwerkelijk goede diagnostiek en indicatiestelling. En een controle op effect door metingen, niet door ""testimonials"".

Waarom zijn alternatief ingestelde behandelaars trouwens altijd zo dol op testimonials? En waarom vinden zij het nodig af te geven op regulier? Waarom niet samen? Alternatief, zeker de harde kern, spuugt op regulier? waarom? meestal omdat men aan kan tonen wat er niet klopt in de theorien van betreffende kwakzalvers (ja gezien een recente uitspraak van de rechtbank mag dat woord gebruikt worden!) Ik herinner mij het geval Simoncini, mbt kanker... Een jonge vrouw met baarmoederhalskanker, o geweldig dat spul van simoncini, kwam uitgebreid op TV en in de Revu..en nu is zij dood...
Simoncini noem ik dus gewoon kwakzalver.

Het probleem in dit geval , met de Healozone , is dat een wellicht goede en bruikbare techniek door iemand zonder verstand van zaken (denk ik dan als ik alle onzin op die website zie..) en kennis over oorzaak en gevolg mbt niet alleen het gebit (zie bv eerder in de discussie de opmerkingen over bv diabetes) misbruikt word en een rare nasmaak gaat krijgen bij de beroepsgroep waar het voor bedoeld is.

onder de streep: een testimonial zegt niets, behalve dat de klant tevreden is. Maar het betekent zeker niet dat het (volldeig) gewerkt heeft... Dat moet op andere manieren gemeten worden. En in uw geval duurt het echt meer dan een paar maanden voordat effect meetbaar is, en de conclusie te knnen trekken dat het geholpen heeft. Ik voorspel: kortdurend zal er best wel eens wat effect kunnen zijn, maar veel verder dan symptomatisch zal het ben ik bang niet gaan. Om te begrijpen waarom moet men de oorzaak van het probleem volledig kunnen begrijpen, en Brandsma wil of kan dat niet. En draagt dat helaas ook over op zijn clientele.

Ik vind trouwens wel dat u fel van leer trekt tegen mij, voor iemadn die nog niet eens weet of het werkt....Maar goed zie mijn opmerking over agendavulling. :roll: :wink:

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

Tegengas geven is prima maar door het veelvuldige onnodige commentaar vervuil je het forum.
onnodig?? is niet aan u om voor anderen dat te bepalen. ook ik reageer op vragen, dus niet onnodig. En ik reageer op onzin die geschreven word, dus ook niet onnodig (sterker nog juist broodnodig..) . Alleen in de visie van Brandsma onnodig, want hij vind dit niet leuk, zeker niet nadat hij al eerder in de discussie zichtbaar voor de lezers hier, tenminste diegeen die open staan voor gefundeerde argumenten,duidelijk het onderspit heeft moeten delven (al zullen hij en zijn getrouwe volgelingen dat ongetwijfeld anders zien..)

en nee toevallig heb ik nu even niets anders te doen, tenminste niets wat belangrijker is. En zoveel tijd kost dit ook weer niet hoor!... :wink:

connyz
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2009 20:32

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door connyz »

Nog 1 keer dan omdat u er zo op gebrand bent.
Vroem, alias Walter V de tandarts staat op dit zo'n 140 keer met vaak ellenlange commentaren, alles al tig keer gezegd, keer op keer.
Is de agenda soms leeg?

Wat leveren implantaten u op en kronen en wortelkanaalbehandelingen?
Hebben deze en andere behandelingen er voor gezorgd dat al uw patiënten geen gaatjes en gebitsontstekingen en parodontites meer kregen?

Als ik kanker zou hebben ging ik naar een Moermanarts, ook die is zeer lang tegengewerkt door reguliere artsen, steeds meer komt men tot besef dat voedsel veel te maken heeft met gezond blijven en weer gezond worden.

Ik wens iedereen een fijne vakantie toe. 8)

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

inderdaad is alles al keer op keer gezegd, maar u stelde dat er veel nieuws te melden was, waar blijft dat dan?
Ben namelijk erg nieuwsgierig! Uw idee over wie ik ben is uw idee, net zoals mijn idee over wie u eigenlijk bent de mijne is... :wink:
Wat leveren implantaten u op en kronen en wortelkanaalbehandelingen?
Hebben deze en andere behandelingen er voor gezorgd dat al uw patiënten geen gaatjes en gebitsontstekingen en parodontites meer kregen?
leer eerst eens wat meer over caries, erosie (dat is iets waar geen ozon tegen bestand is...) parodontitis etc voor iets te gaan verdedigen waar u volgens uw eigen verhaal net mee begonnen bent en het resultaat van de behandeling nog niet eens weet...

Overigens maakt Brandsma zich bewust en aantoonbaar schuldig aan verstrekken van verkeerde informatie. Op dat prachtig geregiseerde reclamespotje op zijn site beweert hij namelijk glashard dat hij de enige in NL is die ozontherapie toepast . En mede door zijn aanwezigheid op dit forum weet hij dat dat niet waar is. Als iemand over zo iets simpels al niet eerlijk kan zijn, waarom over de rest dan wel?

connyz
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2009 20:32

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door connyz »

Als er nog meer ozontherapie wordt toegepast in Nederland kunt u mij vast wel zeggen waar, scheelt wellicht veel reistijd.

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

fijn dat u zo goed leest... :? de rest van het topic net zo goed gelezen?? staat namelijk hierboven, praktijk heet Bambodino.

En als we wat verder gaan zoeken komen er vast wel meer naar boven, maar daar heb ik nu even geen tijd voor. als ik want vind bent u de eerste, goed?

Punt is wel dat deze praktijk het toepast zoals de fabriek het bedoeld heeft en conform de grenzen die vooralsnog uit de beperkte onderzoeksresultaten blijken., en dat verschilt nogal met de wijze waarop Brandsma het toepast.

connyz
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2009 20:32

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door connyz »

Lees je zelf wel goed Vroem/Walter?
Volgens mij is dit een praktijk voor kinderen, geen ozon te bekennen :!: .

Zelf pik je ook enkel datgene eruit wat je kan gebruiken, de pot verwijt de ketel.
Las dat je op de 3 de pagina van het forum n.l. 3 november 2006 toen je op dit forum pas 14 commentaren geplaatst had al 566x op andere forums je mening gegeven hebt.
De aandachtige lezer weet genoeg, net als ik.
Aangezien je altijd het laatste woord moet hebben zul je vast reageren, weet dat ik je links laat liggen voortaan.
Nogmaal fijne vakantie allen. 8)

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

Volgens mij is dit een praktijk voor kinderen, geen ozon te bekennen .
toch maar even verder kijken dan d eneus lang is hoor: mijn linkje openen, rechter menu bijna onderaan: ""ozon behandeling"".

Lees je zelf wel goed Vroem/Walter?
Ik ontken dit niet (wat de naam betreft) , erkent u dan ook gewoon dat u Brandsma zelf bent, of in ieder namens hem handelt? want dat is gewoon aan de orde, gezien uw reacties. Zijn namelijk niet de reacties van een tevreden client die nog niet eens weet /ervaren heeft of het echt wat doet.

Het gaat mij helemaal niet om laatste woord hebben, maar op een onzinnige posting met zaken erin die niet kloppen MOET ik wel reageren. Dus zorg voor zinnige tekst en de waarheid, dan hoef ik niet meer, en heeft u gewoon het laatste woord.. Tenzij er iemand anders op ingaat natuurlijk, en weer ozon-onzin gaat posten, dan moet ik wel..

ik wacht trouwens nog steeds op meer info over die nieuwe ontwikkelingen die u aanhaalde maar niet presenteert (net zoals Brandsma altijd deed eerder in dit topic: van alles roepen maar het niet hard kunnen maken, of om de hete brij heen proberen te gaan door andere niets ter zake doende zaken erbij te halen...)

connyz
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2009 20:32

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door connyz »

Zo kunnen we aan de gang blijven.
Het gaat inderdaad ook over ozon op die aangegeven website, maar vooral aan te raden voor beginnende gaatjes, nou die heb ik niet (dus geen alternatief voor mij.
Dat ik Brandsma zou zijn of een belang hierbij zou hebben vind ik dolkomisch, volgens mij heeft ie nog geen aandelen uitgegeven. :lol:
Dat u op andere forums zoveel heeft gereageerd, laat naar mijn idee zien dat u reageert om te reageren, uiterst merkwaardig :!:
Met dat er meer onder de (o) zon is dat u denkt te weten doel ik op het feit dat toen ik 18 jaar geleden naar een orthomeculair arts geweest ben die diabetici met ozon behandelde en mischien ook andere kwalen.
Wat de resultaten betreft van deze behandelingen heb ik mij niet in verdiept.
Dag, dag maar weer :oops:

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

Dat u op andere forums zoveel heeft gereageerd, laat naar mijn idee zien dat u reageert om te reageren, uiterst merkwaardig
een beetje een duffe reactie zonder te weten waar betreffende postings over gingen... Alles gelezen? ik durf te wedden van niet...
Ga er maar van uit dat minimaal 95% gewoon inhoudelijke, onderbouwde reacties waren. En de rest in ieder geval zeker betrekking hadden, volledig, op waar betreffend etopics over gingen. De wijze waarop u mij veroordeelt puur afgaande op aantal postings zegt overigens naar mijn mening meer over u dan over mij...
maar vooral aan te raden voor beginnende gaatjes
en dat is nu net de kern van de ozontherapie zoals door Kavo bedoeld, en onderwerp van de onderzoeken die er gedaan zijn. de rest van de behandelingen betreft juist zaken waarbij een tandarts onontbeerlijk is aangezien er belangrijke behandelingen rondom gedaan moeten worden, bv wortelkanaalbehandeling.
Overigens is dit de kern ook van mijn bezwaren tegen de handelswijze van Brandsma, wat hij doet is totaal geen onderzoek gedaan, noch doet hij zelf enige wijze van (controleerbaar) onderzoek. Hij is misschien niet de enige in NL, hij is wel de enige die ver buiten de grenzen werkt van de leverancier, en dat volgens mij ook nog eens zonder enige gedegen controle op zijn werk doet. En niet alleen in NL, maar ook wereldwijd volgens mij. Wat dat betreft manipuleert hij met zijn teksten op website en in zijn reclamespots . ZIjn stelling dat ozon de kies tot in d ewortle steriel maakt is niet alleen onzin, het is naast onnodig ook onmogelijk. Voorzover er al heel even van enige steriliteit sprake zou zijn zal er heel snel rekolonisatie van bacterien plaatsvinden, die beestjes horen er gewoon bij. Behandeling van ontstekingen , abcessen etc kan niet 100% effectief zijn zonder de oorzaak aan te pakken. Wellicht dat er tijdelijk enige verbetering optreedt, maar rekolonisatie zal plaatsvinden na verloop van tijd, aangezien het bacterien betreft die overal in het lijf en de bloedbaan oa te vinden zijn. Daarom alleen al kan wat hij beweert gewoon niet kloppen. En als hij al dit soort zaken uit onkunde neem ik aan als waarheid/feit op tafel gooit, en daar ook niet vanaf te brengen is, waarom zou ik (of wat dat betreft wie dan ook) zo iemand vertrouwen dat ie weet wat ie doet? zoiets simpels weet ie al niet (of doet alsof, en dat is nog erger m.i...). Maar dit alles had u toch al gelezen in het topic, want dat heeft u helemaal en goed doorgelezen toch? dus ik verval weer eens in herhaling..

fijne vakantie :wink:

connyz
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2009 20:32

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door connyz »

Om te veronderstellen dat ik Brandsma zou zijn vind ik ook een rare reactie, ik ben niet degene die zijn forumnaam verandert van Walter V naar Vroem en straks mischien weer in iets anders.
Zo de waard is vertrouwt ie zijn gasten.

Die Bambodino is hoofdzakerlijk een reguliere tandartspraktijk, ze verdienen hun geld d.m.v. reguliere behandelingen.
Wat verdienen ze aan ozonbehandelingen :?:

In elk geval blijf ik deze behandelingen doen, over 1 jaar zal ik mijn tandarts vragen hoe de mislukte wortelkanaalbehandeling er voor staat (mag ie een foto maken).

Denk dat we voor bezoekers van dit forum vermakelijk zijn, dient het tenminste een doel.

3de keer fijne vakantie en 3x is scheepsrecht

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

ik ben niet degene die zijn forumnaam verandert van Walter V naar Vroem en straks mischien weer in iets anders.
ach was niet mijn keuze, mijn oude account krijg ik niet meer aan de gang, opnieuw registreren onder een andere naam was het makkelijkste. Maar op de man spelen leid af van waar het om gaat, dus laat maar...Ik ben er in ieder geval eerlijk over wie ik ben.
Wat verdienen ze aan ozonbehandelingen
niets, want er bestaat geen tarief voor, of ze kunnen een andere code gebruiken die de lading het beste dekt (dat mag van de NZA) . in ieder geval zal het minder zijn dan 50,- per kies, want dat is het tarief voor een complete kleine vulling waar je per saldo veel langer mee bezig bent...Overigens begrijp ik deze vraag niet, mag een tandarts van u niets verdienen of zo?
Denk dat we voor bezoekers van dit forum vermakelijk zijn, dient het tenminste een doel.
dat zijn we zeker, en daarnaast nog zeer informatief ook! :wink:

connyz
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 jun 2009 20:32

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door connyz »

Dat Kavo ozon aanraad voor beginnende gaatjes lijkt me niet zo gek, stel dat ze tegen tandartsen zouden zeggen, je hebt niks meer aan je apparatuur en die opleiding heb je ook voor Jan met de korte achternaam gedaan, ze zouden geen poot aan de grond krijgen.
Bovendien kunnen zo ook geen claims volgen mocht de methode niet bij iedereen een succes zijn.
Deze markt is zo groot en kun je deze beter langzaam veroveren, wat dat betreft iwil Brandsma wellicht te snel en ondanks dat ie 9 jaar bezig zegt te zijn willen, mensen graag "bewijzen" zien.
Enkel als ik na 1 os 2 jaar zeg dat het mij geholpen heeft, wie heeft er dan een boodschap aan?
De behandeling met ozon is wel eenvoudig, daar hoef je geen tandarts voor te zijn om het te kunnen.
Waarom vraag ik wat Bambodino krijgt voor ozon behandeling?
Ze krijgen er in principe niets voor, dus hun belang ligt bij reguliere behandelmethode.
No hard feelings voor jou Walter, denk dat het nog wel een paar generaties gaat duren voor een echte "break" komt als ozon zo goed is.

loesje 2
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 nov 2006 20:05

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door loesje 2 »

Connyz, als je maar lang genoeg doorloopt met kiespijn gaat het ook over, de zenuw sterft n.l. af.

Ik heb patiënten met parodontitis gezien die een ozon behandeling hadden ondergaan, de tandsteen zat nog steeds op de wortels en de ontstekingen waren niet minder geworden.

Het werkt dus niet bij iedereen :lol:

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: ozontandzorg

Ongelezen bericht door vroem »

ach weet u (wel grappig trouwens dat u mij ongevraagd blijft tutoyeren)
Dat Kavo ozon aanraad voor beginnende gaatjes lijkt me niet zo gek, stel dat ze tegen tandartsen zouden zeggen, je hebt niks meer aan je apparatuur en die opleiding heb je ook voor Jan met de korte achternaam gedaan, ze zouden geen poot aan de grond krijgen.
u zou er goed aan doen uzelf eerst eens te informeren over wat tandheelkunde inhoud. Heden ten dage maken beginnende gaatjes maar een klein percentage van het werk uit. Dus zo bedreigend is dat niet. Snapt Kavo ook want zijn nog steeds naast de Healozone leverancier/fabrikant van ""conventionele"' tandheelkundige apparatuur.

Deze markt is zo groot
valt nogal mee als je ziet wat Brandsma in PR steekt en al heeft gestoken, en nog steeds geen keten in NL van de grond heeft kunnen krijgen, na inderdaad 9 jaar sappelen....
De behandeling met ozon is wel eenvoudig, daar hoef je geen tandarts voor te zijn om het te kunnen.
dat geldt voor meer zaken in het vak. reden ook waarom er steeds meer gedelegeerd word naar "'lager"' personeel. zou dit ook onder kunnen vallen inderdaad.
Ze krijgen er in principe niets voor, dus hun belang ligt bij reguliere behandelmethode.
Hun belang ligt bij het op goede manier behandelen van hun patienten. Betreffende praktijk vind dat dit (wellicht) deel kan uitmaken daarvan, maar is wel voorzichting met de toepassing. Hoofdmoot van de tandheelkunde, zeker bij de jeugd, is preventie, en ozon is op papier een leuke aanvulling daarop. Wat niet weg neemt dat er andere zaken noodzakleijk zullen blijven, ozon kan nooit op zichzelf staan, ook al houd je je aan de (op zich al beperkte) toepassing van de fabriek en de onderzoeksresultaten.Want als het niet doet wat men beweert is het dus wel hun verantwoordelijkheid in de eerste plaats.

Komen we gelijk weer aan de kern van mijn probleem niet met Ozon (alles echt wel goed gelezen??) maar met de manier waarop Brandsma die toepast... Wat hij doet kan zelfs alleen maar logisch nagedacht al niet eens, niet voor blijvend succes in ieder geval. Mede reden waaromn de toepasisngen zoals hij doet niet in het lijstje van d efabriek voorkomen, die weten namelijk wel beter, die hebben wel nagedacht daarover. Hij brengt hiermee de ozontherapie op zich wel zo zwaar in diskrediet...en maar roepen dat het de techniek van de toekomst is, en dat tandartsen (zou hij denk ik het liefst zien, zo diep zit zijn afkeer van tandartsen blijkbaar) overbodig worden.. Iemand die zoiets roept weet echt niet waar hij het over heeft... dan snap je dus niets van het vak tandheelkunde. dat bestaat uit veel meer dan alleen gaatjes vullen en kronen maken namelijk. (gelukkig wel...)

nogmaals fijne vakantie 8)

Gesloten