LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een uitzending over de psychiatrie?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »



IK...

Dat is gewoon 1 gebruiker, het gaat niet alleen om, zijn mening. De website is verbannen omdat het niet 'neutraal' zou zijn (omdat het scientology gelieerd zou zijn)


angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Volgens mij is de tekst duidelijk arjan:

Op Wikipedia doen we aan waarheidsvinding en verwijzen en linken we bij voorkeur naar wetenschappelijke bron. Dat zijn jullie dus niet.


Je scheldpartij die daarop volgde overigens ook !
Dat geeft heel duidelijk aan uit welk hout jij gesneden bent.

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »



Geloof wat je geloven wil Angel, je bent alleen uit om mij ongeloofwaardig te maken...

Maar psychiater.nu bied dus wel degelijk wetenschappelijke informatie. We laten niet voor niets studies in Elsevier Science vertalen in het Nederlands. Dat kost ons ook 800 euro per keer.

Dat is juist waardevol indien het informatie bevat om als referentie aangehaald te worden.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door angel1978 »

jezelf en je site ongeloofwaardig maken doe je vooral zelf Arjan.

mede ook door je gedrag op:

partyflock --> gebanned
wikipedia(nl) --> gebanned
Je spam bij opgelicht
je spam bij skepp.be
onzin bij wetenschapsforum
het vrije volk
nujij.nl onder ander pseudoniem

Moet ik nog even doorgaan zo ?
De lijst is nog veel langer met allemaal dezelfde onzin...
Op sommige plekken gebanned, op anderen in ieder geval gezien als iemand die onzin praat !

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »



Op partyflock worden alle gebruikers geregeld verbannen, zo gaat dat daar. Wikipedia discrimineert en is zeer verkeerd bezig.

De andere dat je noemt heeft er niets mee te maken. Dat is geen spammen, wat JIJ doet is spammen. Mij proberen onderuit te halen omdat ....?

Waarom mag ik niet onderwerpen op het internet bespreken, wat is daar zo verkeerd aan?

Het vrijevolk heeft mij gevraagd om het bericht te mogen plaatsen.


Dank je Arjan,

Het staat als ingezonden artikel op HVV.

Duns


2008/9/20 Arjan Dokelaar <[email protected]>

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door angel1978 »

wat JIJ doet is spammen.
zou ik de definitie van spammen toch nog eens even opzoeken !

:wink:
Waarom mag ik niet onderwerpen op het internet bespreken, wat is daar zo verkeerd aan?
Je bespreekt geen onderwerpen... Je probeert mensen naar je site te lokken.

Overigens is de lijst nog VEEL langer. Ik zette hier alleen het topje van de ijsberg neer..

Iedereen die het niet met je eens is, wordt uitgescholden en discrimineert... Jij bent diegene die verkeerd bezig is !

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Big-V »

Helemaal mee eens.

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

doe jij dat maar Angel, want spam is dus gewoon ongewenste e-mail, en volgens mij zijn wij hier niet aan het e-mailen.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Hier gaat het om Arjan:
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële organisaties te promoten

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »


Ja, en dus is het niet terecht! Psychiater.nu heeft helemaal niets met scientology van doen!

Zie je? En dan nog, dit is pure discriminatie. Scientology leden niet geloven om hun afkomst.


gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door gravedigger »

KAN of WIL je het nou niet begrijpen?
Het gaar niet om scientology, maar om JOUW site! Wees een kerel en leg je er bij neer, dat jouw rol in dit topic is uitgespeeld. Je hebt alles gezegd, wat je zeggen wilt. Maak je doodsstrijd nou niet te lang ;)

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Da silva »

Wat mij betreft heeft Arjan dezelfde rechten die de alternatieve sector ook gegund worden om hier of waar dan ook zijn links neer te zetten.
Binnenkort ga ik reclame maken voor de garage van mijn zwager,en doe er maar eens wat tegen.

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »


Dat is wat jij er van maakt gravedigger, om je eigen mening op te dringen en alles wat ik heb gezegd in dit topic niet te hoeven geloven.

Als dat is wat je wil, veel plezier er mee....

Psychiater.nu is verbannen omdat het scientology gelieerd zou zijn, en scientologie ideologie via Wikipedia zou uitdragen ÉN omdat een webmaster niet zijn eigen link mag plaatsen.

Twee zeer trieste regels die de neutraalheid op wikipedia zeker niet ten goede komen. Het eerste, (de oorspronkelijke reden om de website te verbannen) is PURE DISCRIMINATIE.

De tweede is principiële krenterigheid.

Maar als je het niet wil geloven en graag verder gaat met medicijnen of wat dan ook, het is je eigen keuze. Ik heb iig. mijn best gedaan om je van de waarheid bewust te maken. Maar jij bent degene die de keuze maakt, en als je pillen wil of eletroshock of wat dan ook, dan respecteer ik dat.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door gravedigger »

en als je pillen wil of eletroshock of wat dan ook, dan respecteer ik dat.
Ik ben op een leeft9jd, dat ik dat niet meer zou accepteren. dan liever euthanasie!! Maar misschien kan ik in de tussentijd mensen er van weerhouden om in de praatjes van jou te trappen.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door gravedigger »

om je eigen mening op te dringen
Wie dringt er hier een mening EN een site op ?? :shock: Wat een lacher :lol:

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »


Heel goed, succes ermee ;)

Maar lijkt het je niet beter om zelf eens uit te zoeken hoe het zit, en mensen daar bewust van te maken? Mij aanvallen zodat mensen mij niet zouden geloven, wat heb je daar aan?

Ik verzin het niet of zo.

Kijk anders deze film van prof. dr. Loren Mosher en Robert Whitaker eens. Ze schieten in de lach om de waanzin van het bedrog in de psychiatrie.

http://www.youtube.com/watch?v=4vkRt46QMms


angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Mij aanvallen zodat mensen mij niet zouden geloven, wat heb je daar aan?
In ieder geval een paar mensen die niet in je onzin geloven !
Ik verzin het niet of zo.
Dat durf ik te betwijfelen !

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Big-V »

Psychiater.nu is verbannen omdat het scientology gelieerd zou zijn, en scientologie ideologie via Wikipedia zou uitdragen ÉN omdat een webmaster niet zijn eigen link mag plaatsen.

Twee zeer trieste regels die de neutraalheid op wikipedia zeker niet ten goede komen. Het eerste, (de oorspronkelijke reden om de website te verbannen) is PURE DISCRIMINATIE.
Dit is een volstrekt legitieme reden! Het doel van Wikipedia is niet het voorstaan van neutraliteit; ze proberen feitelijk juiste informatie te verstrekken.
Dit betekent dus dat het niet toegestaan is om zomaar je eigen, gekleurde mening neer te plempen. Enkel feitelijke en wetenschappelijke bijdragen zijn voor Wikipedia interessant.

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

Dat is onzin, want:

1. Psychiater.nu heeft helemaal niets met scientology van doen, dus de oorspronkelijke reden voor de ban is ongeldig
2. De informatie zou het belangrijkst moeten zijn, niet de krenterige principes van wikipedia beheerders van de Nederlandse wikipedia. Dus of een webmaster een link toevoegt of iemand anders, dat doet er niet toe.

Waar blijf je dan met je stelling "terecht". Nergens hé?

Wikipedia is niet neutraal. Ze blokkeren scientology gelieerde bronnen uit principes, en ook wanneer webmasters hun eigen website toevoegen uit paranoïde krenterigheid.

Google zei het al eens: het goede mag niet onder het kwade lijden. Wikipedia Nederland pakt het dus echt verkeerd aan.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Beste Arjan, wat laat jij je kennen. Ik heb juist gezegd dat ik niet weet of deze website vanuit Scientology is opgezet. Dat doet ook helemaal niet ter zake. Wel heb ik gezien dat jullie zaken vanuit de oorspronkelijk bron verdraaien en alleen de meningen weergeven van mensen die in jullie straatje passen.

Op Wikipedia doen we aan waarheidsvinding en verwijzen en linken we bij voorkeur naar wetenschappelijke bron. Dat zijn jullie dus niet.
De reden van de ban is duidelijk en ook daar spreek je duidelijk niet de waarheid !

De goeden mogen inderdaad niet onder de kwaden lijden en dus zou het goed zijn als de goeden geen last van jouw site hebben !

Gesloten