LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?
-
Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?
Dan heb je een kans misgelopen door de beste niet te hebben aangenomen
Het lijkt wel of jouw ideëen over loondienst uit de tweede helft van de vorige eeuw stammen. "Vast dienstverband"? De meeste werknemers weten niet eens meer wat dat is en zijn flexwerkers. Een contract voor onbepaalde tijd is houdbaar tot het tweede negatieve functioneringsgesprek en maandelijkse targets zijn de standaard.HW007 schreef:Éénmaal je best doen en altijd een vast dienstverband.
Die tijd waaruit jouw opvattingen over werknemers lijken te stammen is volkomen toevallig ook de begintijd van MLM, toen deze slogans werden "ontdekt".
Het lijkt er dan ook steeds meer op dat je propagandamateriaal na-papagaait zonder dat je ook maar enig benul hebt hoet het er in een modern bedrijf aan toe gaat - ja ook bij Euphony in Nieuwegein - dáár zijn namelijk óók sollicitatieprocedures, contracten en evaluaties om nog maar te zwijgen over dienstverbanden.
Weet je, de grap is dat ook Euphony gewoon een traditioneel bedrijf is met werknemers, managers, aandeelhouders en directeuren. Alleen het verkoopgedeelte is op mlm basis om de kosten daarvan te elimineren. De verkopers worden zo afgescheept met een fooitje terwijl de aandeelhouders en eigenaren wat er aan winst overblijft gretig binnenhalen.
Lachen!
De beste leer je in de praktijk kennen. Binnen MLM is dat beter zichtbaar.Leo The Emperor schreef:Dan heb je een kans misgelopen door de beste niet te hebben aangenomen
Snap je het nu ? Kunnen we nu weer normaal discussiëren en de mensen in hun waarde laten die prestatiebeloning prevaleren boven uur/maanloon ? Overigens vallen die fooitjes bij wat ik beleef, best mee. Anders krijg ik toch steeds meer het gevoeld dat je neerkijkt op mensen die gewoon willen werken voor geld. Wie ben jij dan om daar op af te geven ?newmikey schreef:Het lijkt wel of jouw ideëen over loondienst uit de tweede helft van de vorige eeuw stammen. "Vast dienstverband"? De meeste werknemers weten niet eens meer wat dat is en zijn flexwerkers. Een contract voor onbepaalde tijd is houdbaar tot het tweede negatieve functioneringsgesprek en maandelijkse targets zijn de standaard.HW007 schreef:Éénmaal je best doen en altijd een vast dienstverband.
Die tijd waaruit jouw opvattingen over werknemers lijken te stammen is volkomen toevallig ook de begintijd van MLM, toen deze slogans werden "ontdekt".
Het lijkt er dan ook steeds meer op dat je propagandamateriaal na-papagaait zonder dat je ook maar enig benul hebt hoet het er in een modern bedrijf aan toe gaat - ja ook bij Euphony in Nieuwegein - dáár zijn namelijk óók sollicitatieprocedures, contracten en evaluaties om nog maar te zwijgen over dienstverbanden.
Weet je, de grap is dat ook Euphony gewoon een traditioneel bedrijf is met werknemers, managers, aandeelhouders en directeuren. Alleen het verkoopgedeelte is op mlm basis om de kosten daarvan te elimineren. De verkopers worden zo afgescheept met een fooitje terwijl de aandeelhouders en eigenaren wat er aan winst overblijft gretig binnenhalen.
Lachen!
-
De slechtste leer je op forums kennen.HW007 schreef:De beste leer je in de praktijk kennen. Binnen MLM is dat beter zichtbaar.Leo The Emperor schreef:Dan heb je een kans misgelopen door de beste niet te hebben aangenomen
Op forum is dat ook beter zichtbaar.
In de praktijk kom je misschien nog wel weg met je zwamverhalen, maar hier val je genadeloos door de mand.
Want dan red je het niet met je bluf verhaaltjes, het imponeren met een stortvloed aan onzin, gelardeerd met wat moeilijke woordjes om vooral maar indruk te maken.
Daar ging het toch bij jou niet om? Alleen wij, het klootjesvolk, hadden toch banen? Mlm'ers verdienden toch "passief inkomen"? Werken voor een baas was toch: achterhaald, onlogisch, antiek, contraproductief, niet-lonend?HW007 schreef:mensen die gewoon willen werken voor geld
Je draait en kronkelt en zwalkt maar je schiet er niets mee op. Alles wat jij hebt bereikt is dat je in ieder geval één bedrijf nog dieper de stront in hebt getrapt dan waar het al in zat. Je hebt, helemaal in je uppie, onomstotelijk vastgesteld wat voor moraal de doorsnee mlm'er heeft en hoezeer jijzelf als "consulent" te vertrouwen bent.
Vooral zo doorgaan!
Voor jou heb ik in ieder geval aangetoond dat je de afgelopen 4 jaar € 1600 teveel betaalde.newmikey schreef:Daar ging het toch bij jou niet om? Alleen wij, het klootjesvolk, hadden toch banen? Mlm'ers verdienden toch "passief inkomen"? Werken voor een baas was toch: achterhaald, onlogisch, antiek, contraproductief, niet-lonend?HW007 schreef:mensen die gewoon willen werken voor geld
Je draait en kronkelt en zwalkt maar je schiet er niets mee op. Alles wat jij hebt bereikt is dat je in ieder geval één bedrijf nog dieper de stront in hebt getrapt dan waar het al in zat. Je hebt, helemaal in je uppie, onomstotelijk vastgesteld wat voor moraal de doorsnee mlm'er heeft en hoezeer jijzelf als "consulent" te vertrouwen bent.
Vooral zo doorgaan!
Dat jij jezelf en je maten als klootjesvolk wilt betitelen is JOUW inbreng in het verhaal. Je kunt het gewoon niet hebben dat mensen zich niet willen beperken tot jouw visie, waardoor je maar wild om je heen begint te slaan, om lezers af te leiden dat jezelf liever meer betaalt voor gelijke of mindere kwaliteit.
Het enige wat jij kunt is alle mensen over één kam scheren. De niet MLM-ers behoren bij het klootjesvolk (jouw woorden) en de mlm-ers deugen niet, omdat je niet machtig bent normaal te discussiëren en alleen je eigen logica kent.
Jou ken ik niet, maar anderen die ik wel ken heb ik verteld dat ze oogkleppen ophebben. Na uitleg en normale discussie is er duidelijkheid. We respecteren elkaars verschillende denkwijzen.
Dat je frustratie oploopt doordat iemand je er op wijst dat je te duur uit bent, snap ik. De meeste mensen snappen dat. Maar ik denk dat het handiger is gewoon je voordeel ermee te doen, dan verder te rennen op een doodlopende weg, en allerlei afleidingscontexten neer te schrijven. De meeste mensen kunnen toch echt wel de frustratie schedien van de feiten. Modder gooien herkennen ze ook wel.
Je vervalt weer in hetzelfde misleidende, leugenachtige gedrag als eerder in dit draadje. Dat is géén basis voor wat voor gesprek dan ook. Je denkt ook dat, door het nogmaals op te schrijven, het eventueel nieuwe lezers zal bedotten.HW007 schreef: Voor jou heb ik in ieder geval aangetoond dat je de afgelopen 4 jaar € 1600 teveel betaalde.
Je advies was niet goedkoper voor mobiel bellen, niet voor de vaste lijn en al helemaal niet voor energie of TV.
Wat ik uitrekende aan de hand van je persoonlijke vastelijn gebruik bleek €1600 goedkoper te kunnen. We hebben jouw opgegeven belminuten en jouw eigen keus van pakket genomen. Op zich niet vreemd, omdat we het allemaal al verwachtten.newmikey schreef:Je vervalt weer in hetzelfde misleidende, leugenachtige gedrag als eerder in dit draadje. Dat is géén basis voor wat voor gesprek dan ook. Je denkt ook dat, door het nogmaals op te schrijven, het eventueel nieuwe lezers zal bedotten.HW007 schreef: Voor jou heb ik in ieder geval aangetoond dat je de afgelopen 4 jaar € 1600 teveel betaalde.
Je advies was niet goedkoper voor mobiel bellen, niet voor de vaste lijn en al helemaal niet voor energie of TV.
Houd dus zelf eens op met iedereen te bedotten, en geef gewoon toe dat je €1600 goedkoper af had gekund. Zonder mijn berekeningen zou je gewoon voor de komende 4 jaar met gemak €1600 teveel hebben betaald.
Dat je nu actief op internet aan het snuffelen bent, is natuurlijk niet voor niets. Je kunt het natuurlijk niet waar maken voor je thuisfront, om nogmaals af te gaan met veel te hoge kosten voor je vaste lasten.
De meeste mensen hebben helemaal geen zin om 3600 verschillende bundels te vergelijken. Ze geven mij gewoon een factuur, en voor de meeste mensen kan ik gelukkig besparen. Het kost ze niets, alles op één factuur, goed, gemakkelijk en goedkoop.
De meeste mensen zijn mondig en handig genoeg om één van de vele vergelijkingssites te vinden zoals bellen.com, energiewijzer en meer.HW007 schreef: De meeste mensen hebben helemaal geen zin om 3600 verschillende bundels te vergelijken. Ze geven mij gewoon een factuur, en voor de meeste mensen kan ik gelukkig besparen. Het kost ze niets, alles op één factuur, goed, gemakkelijk en goedkoop.
Daar vergelijken zij alleen die pakketten die voor hun situatie van toepassing zijn, niet die éne keuze die voordeliger uitpakt voor de verkoper dan voor de klant.
Houd toch eens op de boel gewoon te belazeren, keer op keer is in dit en andere topics aangetoond dat jij mensen niets, maar dan ook helemaal niets kunt besparen. Vele malen is aangetoond dat je gebakken lucht verkoopt, fraudeert en de zaken elke keer weer anders voorspiegelt.
Mensen zijn beter af door bij hun eigen provider een pakket te kiezen wat aansluit bij hun eisen en wensen. Zelfs de meest belabberde provider biedt daarvoor meer keuzes dan dat knoeiende mlm-clubje waar jij het uithangbord van bent.
@ Newmikey
Doe wat minder onnozel.
Vertel de mensen gewoon dat die "vergelijkingssites" op sponsorgeld draaien van hun klanten (providers), dus zo subjectief als het maar kan. Of dacht je dat die vergelijkingssites, filantropische instanties zijn.
Droom verder in je veronderstelling dat je zelf voor knaken werkt en dat de vergelijkings sites niet puur commercieel zijn en op eigen initiatief gelden investeren om de wikkers en wegers van dienst te zijn.
Doe wat minder onnozel.
Vertel de mensen gewoon dat die "vergelijkingssites" op sponsorgeld draaien van hun klanten (providers), dus zo subjectief als het maar kan. Of dacht je dat die vergelijkingssites, filantropische instanties zijn.
Droom verder in je veronderstelling dat je zelf voor knaken werkt en dat de vergelijkings sites niet puur commercieel zijn en op eigen initiatief gelden investeren om de wikkers en wegers van dienst te zijn.
Laat Ben Woldring t niet horen.Vertel de mensen gewoon dat die "vergelijkingssites" op sponsorgeld draaien van hun klanten (providers), dus zo subjectief als het maar kan.
En wat, mijn onnozele vriend, is daarvoor je bron? Ik kan nu wel als voorbeeld http://www.bellen.com/corporate/meer-ov ... n-com.aspx gaan quoten waar letterlijk in staat:HW007 schreef: Vertel de mensen gewoon dat die "vergelijkingssites" op sponsorgeld draaien van hun klanten (providers), dus zo subjectief als het maar kan. Of dacht je dat die vergelijkingssites, filantropische instanties zijn.
" -Bellen.com geeft telecomaanbieders geen enkele zeggenschap over de activiteiten en over de getoonde informatie op de site
-Bellen.com heeft er geen enkel voordeel bij om een bepaalde aanbieder met voorrang te behandelen
-Bellen.com toont in haar vergelijkingen ook aanbieders met wie zij geen samenwerking heeft, ook als deze als beste uit de vergelijking komen"
Maar dat kan natuurlijk in jouw optiek gelogen zijn. Als ik de betrouwbaarheid van deze specifieke vergelijkingssite met die van éne HW007, onprofessionele wederverkoper van één of meerdere piramidespel product(en) vergelijk, slaat de balans wat mij betreft door in het voordeel van de eerstgenoemde.
Géén idee wat bovenstaand gebrabbel betekent. Uiteraard zijn de vergelijkingssites commercieel, dat betwist niemand noch staat dat een onafhankelijke vergelijking in de weg m.i. - er zijn meerdere verdienmodellen mogelijk waarbij de onafhankelijkheid niet in het geding hoeft te komen. Directe sponsoring hoort daar zeker niet bij.Droom verder in je veronderstelling dat je zelf voor knaken werkt en dat de vergelijkings sites niet puur commercieel zijn en op eigen initiatief gelden investeren om de wikkers en wegers van dienst te zijn.
Mijn ervaring met deze sites is echter dat ze in elk geval een stuk onafhankelijker zijn dan iemand die produkten van één enkele aanbieder probeert te slijten, zéker als dat iemand is die wanhopig mlm-producten probeert aan de man te brengen en nieuwe slachtoffers voor een piramide constructie tracht te werven.
Dus Ben Woldring heeft de verantwoording voor alle vergelijkings sites, en alle vergelijkings sites hebben ook ALLE aanbiedingen in hun vergelijkingen ?bprosman schreef:Laat Ben Woldring t niet horen.Vertel de mensen gewoon dat die "vergelijkingssites" op sponsorgeld draaien van hun klanten (providers), dus zo subjectief als het maar kan.
@ newmikey
Je kunt wel de hele wereld op zijn kop willen zetten omdat je last hebt van HW007-fobie, maar tot op heden vond ik geen enkele vergelijkingssite die alle beschikbare diensten actueel vergelijkt.
Dus niet objectief.
Wat ik berekende was €1600 voordeel voor jou. En dat zonder vergelijkings site, omdat ik gewoon jouw info gebruikte om aan te tonen dat jouw maandelijkse vaste lijn gebruik goedkoper kon.
Je kunt wel de hele wereld op zijn kop willen zetten omdat je last hebt van HW007-fobie, maar tot op heden vond ik geen enkele vergelijkingssite die alle beschikbare diensten actueel vergelijkt.
Dus niet objectief.
Wat ik berekende was €1600 voordeel voor jou. En dat zonder vergelijkings site, omdat ik gewoon jouw info gebruikte om aan te tonen dat jouw maandelijkse vaste lijn gebruik goedkoper kon.
Djeez, je hèbt toch gewoon internet, niet? Je kàn toch ook googelen?HW007 schreef: Dus Ben Woldring heeft de verantwoording voor alle vergelijkings sites, en alle vergelijkings sites hebben ook ALLE aanbiedingen in hun vergelijkingen ?
"De NMa (Nederlandse Mededingingsautoriteit) heeft in 2011 de kwaliteit van prijsvergelijkers van energie op internet onderzocht. De meeste prijsvergelijkers hebben bij de beoordeling een voldoende tot goed resultaat behaald.
Meer informatie over het onderzoek naar energieprijsvergelijkers in 2011
De volgende energieprijsvergelijkers hebben in het onderzoek een voldoende tot goed gescoord:
Consumentenadviseur.nl
De Energiegids.nl
Easyswitch.nl
Energieleveranciers.nl
Energieplaza.nl
Energieprijzen.nl
Energierekeningen.nl
Energieverbruiker.nl
Energievergelijker.nl
Energiewereld.nl
Gaslicht.com
Prizewize.nl
Totaalwijzer.nl"
Bron: consuwijzer.nl
Met die €1600-**** moet je eens ophouden; het wordt een beetje oud en vervelend en het wordt niet minder leugenachtig als je het zo vaak herhaalt.
Je zei DIE "vergelijkinssites", en DIE betekend niet allemaal, wel zijn de vergelijkinssites van Ben Woldring een deelverzameling die onder jouw "DIE vergelijkingssites" vallen. Dus als je in het algemeen zegt "DIE vergelijkinssites" vallen daar wel degelijk Ben's sites onder en als je zegt "DIE vergelijkingssites" zijn subjectief beschuldig je ook Ben's sites er van niet objectief te zijn.Vertel de mensen gewoon dat die "vergelijkingssites" op sponsorgeld draaien van hun klanten (providers), dus zo subjectief als het maar kan.
Bovendien beweer je eerst dat ze niet objectief zijn omdat ze gesponsord worden en nu draaikont je weer naar niet objectief omdat ze niet ALLES vergelijken.
Moeilijk he dat Nederlands.
@bprosmanbprosman schreef: Bovendien beweer je eerst dat ze niet objectief zijn omdat ze gesponsord worden en nu draaikont je weer naar niet objectief omdat ze niet ALLES vergelijken.
Moeilijk he dat Nederlands.
Objectief is een groot woord, ze geven allemaal de actuele tarieven weer van alle aanbieders op de markt. Als het feit dat ze een eerlijke poging doen alle tarieven van alle aanbieders weer te geven betekent dat ze objectief zijn, dan zijn ze dat wat mij betreft.
Ze zeggen er ook keurig bij dat de tarieven alléén niet zaligmakend zijn, dat je ook de contractvoorwaarden en kwaliteit van dienstverlening moet meenemen in je eigen vergelijking.
Dat is 180 graden anders dan een mlm'er die krampachtig probeert aan te tonen dat zijn product goedkoper is. Dàt is in ieder geval het tegenovergestelde van objectief. We hebben inmiddels hier ook al gezien dat mlm'ers er niet voor schromen te liegen over de diensverlening, de mogelijkheden en de prijzen.
Laat HW007 maar eens met bronnen komen, in plaats van vage verdachtmakingen zonder basis. Van hemzelf weten we precies hoe hij integriteit interpreteert.
Mijn ouders willen Interactieve TV van KPN , ik wilde Jacky nog bellen maar had dr telnr nietdat mlm'ers er niet voor schromen te liegen over de diensverlening
-
En welke mate van objectiviteit biedt JIJ je potentiële klanten aan? Heb jij de 3600 actuele tarieven altijd bij de hand om mensen die bij jou om advies komen vragen de weg naar hun voordeligste aanbieder te kiezen. Of vergelijk je, zoals je altijd zegt, hun huidige verbruik met één van de aanbiedingen die euphony heeft?HW007 schreef:De meeste mensen hebben helemaal geen zin om 3600 verschillende bundels te vergelijken. Ze geven mij gewoon een factuur, en voor de meeste mensen kan ik gelukkig besparen. Het kost ze niets, alles op één factuur, goed, gemakkelijk en goedkoop.
Hoe vaak heb jij al iemand doorgestuurd met de mededeling dat hij bij <vul hier maar een provider in> voordeliger uit was dan bij zijn huidige provider én euphony?