LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Het heeft wel niks met lindorff te maken, maar wel met Canal Digitaal, dus zet het toch maar even hier neer.
Dit kreeg ik via mail van hun toegestuurd.


Profiteer van € 50,- korting bij Online
CanalDigitaal en Online hebben de handen ineengeslagen om samen het beste te bieden
op het gebied van televisie, internet en bellen.

Voor u als CanalDigitaal klant hebben wij nu een exclusieve voordeelactie met Online

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door sterkearm »

@gravedigger,

Reactie: Uw bericht, d.d. 17.7.2009, te 10.28 uur.

Uw bericht is pertinent onjuist!

Ik ben geen medewerk(st)er van een incassobureau/deurwaarderskantoor of (plotselinge) vervanger van de door u bedoelde mevr. Bosch.

Kennelijk volgt u in dit forum mijn berichtgeving niet, ofwel in onvoldoende mate!

Wanneer berichten (wetmatige) onjuistheden bevatten, reageer ik, zonodig, daarop!

Ik verzoek u dan ook mijn forum-berichten (nogeens) aandachtig te lezen.

Mogelijk concludeert u dan dat u zich in uw suggestieve berichtgeving hebt vergist,


Met vriendelijke groet,
sterkearm

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Gewoon blijven reageren sterkearm ,wij hebben zeer veel aan u adviezen gehad ,alsnog bedankt Gr snepke

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

even de oplichters weer boven aan zeten vandaag weer een brief gehad dat ik moest betalen anders beslag terwijl ik de zaak gewonen heb tegen linddorf dit maandag maar weer even aan de atvocaat geven
het moet nu maar eens af gelopen zijn ik heb nu ook een brief naar de nma gestuurd over deze handels weisen kijken off zij er wat aan kunnen doen ze heeb er gewoon lak aan aan een uitspraak van de rechter

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Waarschuwing;

Een incasso bureau doet alsof ze gelijk hebben en macht hebben in de vorm van deurwaarders die voor hun regelmatig werken of ze zijn eigenaar van dit soort kantoren...

Maar ze hebben niets, alleen dreigen met wet teksten die ze vaak nog verdraaien.

Geloof nooit in hun dreigende taal zolang er geen oproep van rechtbank is.

Hun kosten kun je regelmatig weigeren als ze buitensporig hoog zijn en de opdrachtgever niet eerst een normale betalingsherrinering stuurde.

Vaak proberen bedrijven hun fouten op U af te schuiven en als de opdrachtgever niet reageerde is de gehele procedure te winnen bij rechtbank.

Zolang meer dan 80% gelijk betaalde aan incasso bureau omdat ze bang waren voor gerechtelijke kosten en moeilijk leesbare dreigende taal zullen dit soort bedrijven blijven bestaan.

Meestal kreeg ik als antwoord;
Wij hebben absoluut gelijk en U moet betalen om hogere kosten te voorkomen...
Maar in werkelijkheid weten ze nauwelijks iets waarom U niet betaalde en doen ze maar aan bluf.

Ik weiger met elk incasso bureau te onderhandelen en alleen met de opdrachtgever wegens deze ervaring (uitgezonderd CJIB leeuwarden..)

Als iedereen dit zou doen is dit probleem snel opgelost, ik heb meerdere zaken gewonnen omdat ik kon bewijzen dat ze geen info hadden over de zaak en verkeerde "U moet betalen"antwoord als eerste gaven!

Dit is ook de reden dat ik alle zaken tot nu toe heb gewonnen.
Uitbesteden is de kans op fouten vergroten en niets krijgen behalve enorme kosten.

Dus vraag bewijs aan incasso Bureau en bij fout en/of geen antwoord is de zaak eigenlijk al gewonnen!

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

pindakaaspotje zit je er zel in off ben jij ook zo jank kind van een incasso buro echt zielig ben je laat mijn lekker in mijn waarden en bemoei je met je eigen zooi

willem kommer
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door willem kommer »

ook ik heb nu een drijg brief van dagvardiging van linden dorf op een produkt wat niet werkte ook heb tmobille mij geblokeert ik kan geen prvd meer krijgen ik ga wel naar de rechtbank als de dagvaardiging komt ik wacht af

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ze blijven nu verdacht rustig en willem ik las dat jij een afkoopsom hebt gehad,waarom krijg je dan een dagvaarding,willen ze die afkoopsom terug of is het iets anders?

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door gravedigger »

@snepke
Het verhaal van Willem is onsamenhangend, maar ik haal er uit, dat de afkoopsom wordt geëist door t-mobile als afkoop van het contract.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ja dat zie ik nu ook.Maar is een contract rechtsgeldig als t-mobile in gebreke is ,hij moet betalen voor niet geleverde diensten,volgens mij kan willem het contract dan kosteloos ontbinden

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Uit zijn korte bericht is niet op te maken, waarom de teruggave geweigerd werd door de shop en ook niet op welke grond(en) hwr conreact eenzijdig werd opgezegd. Hij zegt ook dat hij het toestel had achtergelaten. Heeft hij waarschijnlijk gedaan zonder ontvangstbevestiging. Ik zie geen sterke zaak voor hem voorlopig.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ik denk dat je gelijk hebt

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Hey mensen Mevr Bosch is er weer op topic Lindorff BV Zwolle,ze haalt te weinig vorderingen binnen denk ik .Ze moet weer met haar standaard tekst komen

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

en ja hoor vandaag stond men weer voorde deur met een bevel dat ik moest betalen ik heb hem gezegt dat hij daar naar kon vissen om dat de uitspraak duidelijk was en in mijn voor deel hij heeft toen de politie er bij gehaald toen werd het leuk ik heb aleen de agent binnen gelaten en heb hem hier de papieren van laten zien die hij ook bij zig had en wat tot mijn verbasing de papieren die hij had waren veranderd
waar naar de agent heeft gebeld naar het hoofd buro in dordrecht
en deze zijde neem de deurwaarde van mg de jong maar mee naar het buro deze heeft dit ook gedaan waar naar ik ook naar het buro moest komen met de papieren zij hebben alles naar gekeken en de deurwaarde werd met een proces verbaal heen gezonden en er is hem ook toe gezegt dat deze persoon voor moet gaan komen wegen oplichting dus ik denk dat deze zijn baan gaat verliezen

verder heb ik ook bericht gehad van de nma en deze zijn al bezig met een onder zoek naar de praktijken van linddorf en cd
ik hoop de ze een boete gaan krijgen dat ze gelijk de zooi kunnen sluiten

en mevrouw bos hou eens een keer op met liegen wat uw doet

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Volgens mij is M bosch de eigenaar van Lindorff of een hoge pief,als je contact met haar opneemt,is het altijd de vordering is terecht(ook als het niet zo is)en zij zorgt dat er debiteurenbezoekers bij mensen langs gaan en zij schakelt deurwaarders in.
Zij koopt vorderingen op die niet bestaan,stuurt spookrekeningen.Ze gaat heel erg ver om onterechte vorderingen te innen.
Ik raad iedereen aan geen contact met haar op te nemen(je gaat voor de bijl)doe alles SCHRIFTELIJK ,want als je belt krijg je een of andere dombo aan de lijn,die je afblaft en niets anders zegt "je moet betalen"meer weten ze niet.
En een dag later kunnen ze zich niet herinneren dat je gebeld hebt,en als je zegt die en die heb ik gesproken,zeggen ze glashard die werkt hier niet
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Badboy_74
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 jul 2009 10:56

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Badboy_74 »

Lindorff heeft mij ook een brief gestuurd 24-07-2009
inzake T-mobile of ik ff 1212,39 euries wilt betalen zaak van 2002 zeggen ze uitspraak rechter was in 2005 voor zover ik kan heugen heb ik geen t-mobile gehad alleen vroeger BEN ABO....ik heb dit forum ff gelezen en dacht zet er ook maar wat op

Heb lindorff gebeld voor het dossier over T-Mobile ik moet ze mailen dan sturen ze pas op dus ik zeg ik kom dat dossier wel ophalen in Zwolle en alles nakijken dat kon allemaal niet zijn nog meer mensen voor mij en ze moeten mijn dossier kopieeren ik zeg tegen haar kopieer maar ik kom het ophalen zegt ze je kan komen alleen weet niet of dat zin heeft (dat de kopieen niet klaar zijn) ik zei dan wacht ik er wel op zegt dat mokkel nee het is niet aan te raden dat jij komt ik zei oke is goed geef ik dat door aan mn advocaat ik ga dat niet betalen als dit al moest spelen in 2002 wat ze zeggen en ik heb nog nooit iets van lindorff gehad eerste keer een brief van die gekken ze zoeken het maar uit leg het wel neer bij mijn advocaat...wie weet wanneer de overname was van BEN naar T-MOBILE??? want ik weet dat ik in die periode van 2000 bij TELFORT zat tot 2006
[/b]

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Wees verstandig en reageer alleen schrifyelijk op ze ! Vraag ze im de bewijsstukken en vooral dat zogenaamde vonnis. Reageer ook niert op Mevr. Bosch mocht die komen.

Badboy_74
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 jul 2009 10:56

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Badboy_74 »

ja ga ook schriftelijk erbij doen ze maken mij de pis niet lauw
dat hele lindorff ze kunnen mij de boom in met hun 1200 euries
reageer ook niet op Bosch...wat een ellende met dat lindorff zeg
wat ik allemaal gelezen hebt

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

als je gelijk heb hebben zij pech een vordering uit 2002 hahaha is all verjaard jammer voor ze als jij kan aanwijsen dat je geen kland bij hun bent geweest
dan hebben zij pecht
ik raad uw aan om gelijk aan giften te gaan doen wegens oplichting
ik ben er ook mee bezig hoe meer klachten er over komen hoe harde zij op hun plaat gaan heb net bericht gehad van de rechtbank in dordrecht dat er nu meer klachten binnen zijn en dat ze overwegen een straf zaak te begingen en nu nog de nma dan heb ik mijn zin ook voor de anderen tegen dit bedrijf


verder ga niet in bericht met de oplichters van mevrouw bos
en de nvi daar zit linddorf ook in en ja hoor er zit er ook een in de comisie raar het dat ze altijd in het gelijk worden gesteld

ik hou jullie op de hoogte

Gesloten