Ontopic..
Het viel me trouwens op dat MLMvoorstanderNL hier verder niet op reageerde. Paste het niet in je plannen? Een beetje realiteitsgevoel kan je anders wel gebruiken hoor.Trebelski schreef...Degene die mij begeleide was meer dan 10 jaar!!! bezig en kon er nog steeds niet van leven ondanks zijn tomeloze inzet, het bleef bij een aardige bijverdienste, niet meer niet minder en dat in 10 jaar heel veel (vrije) uren per week waardoor zijn gezin ernstig in de knel kwam.Ik ga hem hier niet met naam en toenaam noemen want uiteindelijk deed hij zijn stinkende best en verdient geen trap na. Zijn raad aan mij was uiteindelijk een poging via een advertentie te wagen mijn klantenkring uit te breiden wat natuurlijk volkomen tegen het concept van MLM ingaat en voor mij de reden was de stekker eruit te trekken. Ik hoefde het gelukkig helemaal niet voor het geld te doen (had een eigen horecabedrijf welke nu door mijn zoons word gerund) maar een krantenwijk had mij meer opgebracht en ook ik besteedde er behoorlijk wat uren per week aan. Het kwam me op hoongelach te staan van een aantal voorstanders ( en werd voor leugenaar uitgemaakt of het was eigen schuld) maar ik had intussen gezien hoe de distributeur die mij wegwijs moest maken er na zoveel jaar financieel voorstond en daar werd ik niet vrolijk van