reggie2 schreef: ↑03 sep 2021 13:34
Nijogeth schreef: ↑03 sep 2021 13:26
Gelukkig allemaal mensen met een groen vinkje. Anders kun je de race niet bijwonen.
Dan nog heb je afstand te houden, wat mij betreft gooien ze alles open zoals dit gaat is echt te zot voor woorden.
diverse mensen moeten nog steeds met van alles wachten maar dit kan wel??
Je loopt op zaterdag de binnenstad van een willekeurige grote stad binnen, en dan zie je ook overal mensen veul te dicht op elkaar lopen. Deze mensen hebben allemaal tenminste nog een groen vinkje.
Overigens mag de hele entertainmentindustrie buiten een eendaags evenement houden met 2/3e bezetting icm testen voor toegang, net als de organisatie van de F1 dit nu doet. Ze hebben geen uitzonderingspositie ofzo, ze volgen alle vigerende wetten en bepalingen. Dit zijn namelijk drie aparte dagen, waar mensen aparte kaarten voor kopen. Dat is niet corona-creatief ofzo, maar hoe F1 weekenden al vele jaren verkocht en georganiseerd worden.
En op de festivals waar ik ben geweest, kon je op een station of toegangsweg altijd al zulke foto's maken, dus dat inzoomen op de F1 begint wel wat schraal te worden vind ik.