Pagina 3 van 4
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 21 dec 2011 12:31
door bernardgerdes
en nu krijg ik ineens een mail terug van Hollandsche Nieuwe. Dat is wel heel toevallig nadat ik dit bericht heb geplaatst. Gegevens kloppen echter nog steeds niet. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat...
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 28 dec 2011 10:05
door bernardgerdes
Tjongejonge. Ze maken er echt een potje vanbij Hollandsche Nieuwe. Krijg ik een mail van de klantenservice dat alles overgaat van Telfort naar HN, maar dan veel te vroeg. De datum klopt alleen niet. Stuur ik een mail en een terugbelverzoek, geen reactie.... Stuur ik nog een mail en een terugbelverzoek. Geen reactie.
Ik ben inmiddels sinds eind november bezig om een abonnement voor elkaar te krijgen bij HN en ben er helemaal klaar mee. Wat een beroerde service, echt niet normaal. Mijn abonnement is reeds geactiveerd dus ik betaal al wel, terwijl dat zeker niet de bedoeling is.
En wat kun je doen als je geen reactie krijgt? Ik ga maar 's een gewone brief sturen dat ze alles ongedaan mogen maken.
Als je service wilt, ga dan niet in zee met Hollandsche Nieuwe.
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 28 dec 2011 12:09
door arnold82
ook ik heb nu een probleempje met hn
er was zonder dat ik gebeld gesms`t of geinternet had
btg verdwenen
ook heb ik dat de simkaart steeds niet herkend wordt
ik heb vorige week mails gestuurd nog geen reaktie
ik heb nu een ultimatum ingesteld en dan mag mijn rechtsbijstand het gaan oplossen
had al met hun contact met de rechtsbijstand opgenomen
inveite plegen zij contract breuk
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 30 dec 2011 13:03
door arnold82
mensen als je via twitter hun tweet bellen ze je wel terug
https://twitter.com/#!/hollandsnieuwe
of het opgelost word zullen we nog zien maar vandaag getweet en ben net gebeld
en ze houden zich van de domme dat er btg verdwenen is pffff
ik heb al een zaak aangemaakt bij das rechtsbijstand denk dat ze het in het nieuwe jaar zullen oppakken
want hn komt zelf niet met een tegemoet koming of wat dan ook
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 02 jan 2012 11:58
door bernardgerdes
Wel bijzonder. Elke keer als ik hier iets plaats, krijg ik ineens reactie. Het is nu wel goed geregeld, maar het heeft me een hoop ergenis gekost.
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 12 jan 2012 09:31
door bernardgerdes
Ik moet er toch weer op terug komen. Mijn abonnement zou per eind januari omgezet worden van Telfort naar Hollandsche Nieuwe. Nummerbehoud aangevraagd, eindelijk lijkt alles geregeld...zie ik ineens dat er toch een maandelijkse termijn is afgeboekt. Mijn abonnement is dus wel geactiveerd terwijl ik al duidelijk heb aangegeven dat dit niet de bedoeling is. Ook heb ik netjes binnen 7 dagen het nummerbehoud aangevraagd.
Ik begin er heel erg flauw van te worden...
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 13 jan 2012 13:08
door mavical
December 2011 ben ik overgestapt naar deze nieuwe provider.Aanvraag en verkrijgen van de simkaart verliep soepel. Nadat ik de sim met tijdelijk nummer in mijn gsm had geplaatst kreeg ik direct allerlei sms berichten binnen en meldingen van gemiste oproepen. Het nummer bleek in gebruik geweest te zijn van een dame waar de mannen naar op zoek waren. Ik heb op 27 december 2011 het eerste contact gezoch met Hollands Nieuwe middels de mail met het verzoek om een ander tijdelijk nummer te sturen. Tot op vandaag geen reactie gehad. De vervelende telefoontjes, smsjes gaan dus gewoon door. Er worden zelf doods bedrijgingen geuit omdat men veronderstelt dat ik de nieuwe vriend van die dame ben en maar nergens op reageer. Hollands Nieuwe hartelijk bedankt hiervoor en al helemaal omdat jullie je niet thuis geven.
Van 27 december 2011 ben ik dus ook al met ze bezig om mijn oude GSM-nummer naar hun netwerk geporteerd te krijgen. Ik heb daar alle belang bij gelet op alle vervelelende telefoontjes en smsjes zolas hiervoor beschreven. Bij mijn status staat dat mijn nummerbehoud staat geblokkeerd. Ik heb nu intussen vanaf 27 december 2011 tot heden zeven mails gestuurd met het zeer dringende verzoek om uitsluitsel te geven over het porteren van mijn oude nummer en daarbij de vraag wat het inhoudt dat mijn nummerbehoud staat geblokkeerd. Geen telefonische reactie, geen mail reactie. Ik heb vandaag voor de laatste keer een mail (de achtste) gestuurd om opheldering te krijgen. Indien dit uitblijft dan zal ik de nietigheid van het contract inroepen. Holland Nieuwe blijft volledig in gebreke in deze. Kortom een schandelijke vertoning waar wel is aandacht via de pers aanbesteed mag worden. De aanbeveling van de consumentengids volledig ten spijt.
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 20 jan 2012 15:41
door Ex-beheerder
Wat een puinbak!
Je kunt beter helemaal stoppen met HN. Bij elk telefooncontact krijg ik de opmerking dat ik haperend te verstaan ben. Dan bellen ze me maar op mijn vaste nummer, maar dat is de bedoeling natuurlijk niet, ik wil gewoon verstaanbaar bereikbaar zijn.
Hopeloos die verbindingen met HN, elke dag weer slechte verbindingen en ook vaak gewoon onbereikbaar tijdens spitsuur.
Ik wil graag van mijn overeenkomst af met nummerbehoud. Heb geen zin om al mijn kaartjes weer te veranderen en iedereen op de hoogte te brengen van een nieuw mobiel nummer.
Hollandsnieuwe doe er wat aan: of een goed en betrouwbaar netwerk of de overeenkomst ontbinden wegens non-conformiteit! met nummerbehoud. Werk mee met ontevreden klanten!
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 23 jan 2012 17:24
door JDR1987
Kan iemand mij vertellen hoe een geschillencommissie werkt? en is het aan te raden om gewoon weg een advocaat op Hollandsnieuwe te sturen. Ik wil onmiddellijk uit het 2 jarig contract.
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 23 jan 2012 17:37
door arnold82
JDR1987 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe een geschillencommissie werkt? en is het aan te raden om gewoon weg een advocaat op Hollandsnieuwe te sturen. Ik wil onmiddellijk uit het 2 jarig contract.
in het begin was ik zeer lovend over hollandsnieuwe
nu heb ik zelfs mijn rechtsbijstand ingeschakeld
en die gaan voor mij naar de geschillencommissie
en als dat niet verder lukt laat ik het contract ontbinden
met daarover heen een schade claim want zo makkelijk
zijn ze niet van me af
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 07 feb 2012 16:00
door JDR1987
arnold82 schreef:JDR1987 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe een geschillencommissie werkt? en is het aan te raden om gewoon weg een advocaat op Hollandsnieuwe te sturen. Ik wil onmiddellijk uit het 2 jarig contract.
in het begin was ik zeer lovend over hollandsnieuwe
nu heb ik zelfs mijn rechtsbijstand ingeschakeld
en die gaan voor mij naar de geschillencommissie
en als dat niet verder lukt laat ik het contract ontbinden
met daarover heen een schade claim want zo makkelijk
zijn ze niet van me af
Ja Ik denk dat ik dat ook ga doen, Ik ben het ook zat, hoe is het mogelijk dat je iedere keer geen verbinding hebt op klaar lichte dag buiten of in je eigen huis. Dat zal een Duur grapje worden voor Hollands nieuwe als iedereen dit gaat doen.
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 07 feb 2012 17:11
door arnold82
de brief van de rechtsbijstand is de deur uit hollandsnieuwe heeft 4 weken de tijd om met een oplossing te komen daarna gaan ze gerechtelijke stappen ondernemen
gr arnold
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 06 jun 2012 13:57
door AnnePluijmaekers
Ook ik kan geen contact opnemen met Hollands nieuwe. Eerder als dit nodig was kon ik terug laten bellen, nu moet ik op deze service 5 dagen wachten, terwijl ik toch echt mijn telefoon NU nodig heb. Iedere maand gebeurd het wel minstens een keer dat mijn internet het niet meer doet. Ik kan herstarten en alles overnieuw instellen tot ik een ons weeg, het werkt niet. Normaal gebeurde dit als mijn abbonnement overnieuw geladen werd, nu gebeurde het een of twee dagen daar voor al. Ik heb mijn internet zeer hard nodig vanwege bereikbaarheid via email. 5 werkdagen wachten gaat hem dus niet worden, dus dan maar via hier proberen een reactie te ontvangen. Ik heb gister ook digitaal een vraag gesteld, maar daar heb ik op dit moment ook weinig vertrouwen in.
Bij dit alles komt ook dat mijn abbonnement niet goed is geregistreerd: ik krijg de 3e/4e (is nog steeds niet duidelijk; zelfde probleem!) nieuw beltegoed, terwijl online staat dat mijn internet bundel tot de 16e de daarop volgende maand geldig is. Graag had ik ook dat dit aangepast wordt!
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 06 jun 2012 14:34
door MAXIEM
AnnePluijmaekers
Dat van die 5 dagen vind ik vrij ridicuul. Hollandsnieuwe is dus een communicatiespecialist, waarvan de klantenservice niet telefonisch direkt bereikbaar is en daar bovenop komt dan nu ook nog een (indirecte) wachtijd van 5 dagen (wat dus in de praktijk 7 kalenderdagen kunnen worden als het een beetje tegen zit). Maar goed, zo liggen de feiten nu eenmaal.
Maxiem.
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 06 jun 2012 14:45
door AnnePluijmaekers
Precies mijn irritatie. Ik kan gelukkig wél aangeven wanneer ik op die dag terug gebeld wil worden....! (komt mijn sarcasme over als ik type?)
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 07 jun 2012 13:36
door AnnePluijmaekers
En oppeens kun je niet meer aanvragen om terug te laten bellen maar moet je zelf bellen. Voor 35 cent per minuut. FAQ geeft trouwens nog steeds aan dat je gebruik kunt maken van 'bel me nu', zodat je kunt "besparen in de kosten". Toch wel apart....
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 11 jun 2012 15:37
door Klopen
Terug laten bellen kan nog steeds, maar de link is nu verstopt:
http://www.hollandsnieuwe.nl/bel_mij_terug
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 05 okt 2012 16:38
door ilham
lee-tje schreef:Ik heb ook zeer slechte ervaringen met Hollands nieuwe.
Vanaf mei heb ik het 550 abonnement. Sinds ik bij Hollands nieuwe ben heb ik regelmatig problemen met mijn bereik kan soms helemaal niet bellen of gebeld worden en smsjes komen niet aan. Ook bellen in het buitenland gaat niet.
Ben inmiddels 2 maanden aan het mailen met de klantenservice maar als antwoord op mijn klachten moet ik telkens dezelfde vragen beantwoorden zonder dat er iets wordt opgelost. Inmiddels ben ik gestopt met die standaard vragen te beantwoorden. Ben het zat! Ik wil graag van mijn abonnement bij Hollands nieuwe af.. iemand tips?
Zou dat ook graag willen weten wat heb ik toch een spijt, raad het ook iedereen af! Maar zo makkelijk kom je er niet vanaf.
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 19 dec 2012 21:52
door proelikie
ook ik wil mijn beklacht doen van hollandse nieuwe,ben er al ruim 9 maanden mee bezig.
en inderdaad zijn ze niet telefonisch bereikbaar,alleen via de mail en dat duurt meestal weer een paar dagen.
de antwoorden zijn slecht dus weer mailen en dat gaat zo maar door.
dus ik ben al 9 maanden verder en naar mij bellen doen ze niet terwijl ik dat wel steeds vraag.
heb steeds geen internet op de mobiel en ze gaven het de eerste maanden toe dat het zo was,na een nieuwe simkaart was er even internet,maar dat was snel voorbij.
ik vroeg om een composatie of wat dan ook,maar als antwoord kreeg ik dat ik wel steeds internet hebt gehad dus er valt niks te vergoeden.
wel raar dat ze eerst zeggen van niet en daarna was er wel internet,ze weten zelf niet wat ze aan het doen zijn.
na nog een paar keer mailen was steeds het antwoord hetzelfde , je schiet er dus niks mee op om te mailen.
Bij elke mail word er ook steeds een andere medewerker eraan gezet,dus ze geven daar gewoon een bericht met de bedoeling dat ze er weer vanaf zijn.
ook vraag ik om mijn abbo te stoppen omdat ik niet tevreden bent,maar daar krijg je geen antwoord op.
ben hier al ruim 9 maanden mee bezig,nog maar 1,5 jaar betalen en dan NOOIT meer hollandse nieuwe.
dat heb je met kopen op afstand , en slecht bereikbaar van de service.
Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST
Geplaatst: 21 dec 2012 11:36
door rowin
Ook ik heb al enkele maanden problemen met slechte bereikbaarheid en niet kunnen bellen. HN heeft onderhand een nieuwe SIM-kaart verschaft, maar daarmee is het probleem nog steeds niet van de baan. Het helpdeskticket omtrent de problemen wordt maar heel traag behandeld en elke keer krijg ik van een andere persoon dezelfde vragen. Die vragen heb ik al 4 keer beantwoord, maar ze blijven ze sturen.
Telefonisch contact is wel mogelijk, maar is duur, je moet lang wachten om iemand aan de lijn te krijgen en het enige wat ze doen is gegevens noteren, want oplossingen kunnen ze niet bieden.
Nu dacht ik, dat het misschien aan mijn telefoon ligt en omdat ik al meer problemen krijg met het toestel, wilde ik dus een nieuw toestel bestellen i.c.m. een uitbreiding en verlenging van mijn contract (dat is nu al afgelopen en wordt per maand verlengd).
De bestelprocedure kom ik echter niet doorheen op de credicheck, zonder dat ze kunnen aangeven warop dat is. Aangezien ik geen BKR-vermeldingen (meer) heb, bij hen ook alle rekeningen keurig op tijd betaal en betaald heb en verder geen schulden oid heb, klopt dat niet.
Zij kunnen mij echter niet vertellen (ook na lang aandringen) waar het aan scheelt en verwezen me door naar preventel (waar ik niet geregistreerd blijk te staan) en mijn bank om een BKR-check te doen. Wat ik echter met die eventuele raporten kan doen, kunnen ze me ook niet vertellen, want er is niemand, die die creditcheck kan uitlezen, cq overrulen oid, dus al zou ik een BKR-uitdraai e.d. hebben, doen ze er nog niets mee.
Vandaag maar weer eens gebeld en werd gewoon uitgemaakt voor wanbetaler, zonder dat ze dat kunnen onderbouwen. "regels van hogerhand" verbiedt ze mensen te helpen die niet door de geautomatiseerde creditcheck komen. Die kunnen en mogen ze gewoon niet helpen !!!
Hoe zot moet het worden. Tot een aantal maanden geleden was ik zeer te spreken over HN, maar overweeg nu zelfs om naar mijn advocaat te gaan om HN aan te klagen voor smaad. Het is nu even kijken naar een andere aanbieder, maar mij zijn ze zeer binnenkort in ieder geval kwijt als klant en ik zal iedereen afraden ooit nog klant bij hen te worden.