moest ik vlak bij zo'n bijkantoortje zijn denk vraag het effe.... dus kom binnen vraag dat zeggen ze...u moet bij de zorgverzekeraar zijn
tis wel gedaan maar alleen al die opmerking , al zie ik ze nu natuurlijk anders dan eerst.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nou, zo'n reactie was van Univé wel te verwachten. Maar het blijkt dat einzelgánger dus geen medewerker is van Univé, en dus nog een stukje zieliger is.vogels schreef:Je trekt ook nu weer eens voorbarige, ongefundeerde conclusies! Zonder te posten, kunnen mensen al jaren mee lezen. Bovendien kan iedereen zo'n opmerking maken. (Nee, ik werk niet bij Univé)Zielige reactie van een zielige medewerker van een zielig bedrijf.
Het bedrijf niet, maar weet je hoeveel mensen er werken?ciske schreef:Ik denk niet positief over Unive, maar ik denk niet dat ze zich zo zouden verlagen om met een andere naam op dit forum te komen!
witte angora schreef:]Het bedrijf niet, maar weet je hoeveel mensen er werken?
Dat denken over de andere mens leidt er dus toe dat jouw mails niet beantwoord worden...ciske schreef:witte angora schreef:]Het bedrijf niet, maar weet je hoeveel mensen er werken?
ook die zie ik daar niet voor aan , dat heeft een stukje met denken over de andere mens te maken.
???????????????????????? sorry ken je effe duidelijker zijn? tegen wie heb je het tegen mij? of tegen die eppo die hier de boel zit te stoken??witte angora schreef:Dat denken over de andere mens leidt er dus toe dat jouw mails niet beantwoord worden...ciske schreef:witte angora schreef:]Het bedrijf niet, maar weet je hoeveel mensen er werken?
ook die zie ik daar niet voor aan , dat heeft een stukje met denken over de andere mens te maken.
witte angora schreef:Sja, ik ken Univé van binnen, weet je. Heb wel meer gezien dan ik hier heb opgeschreven. Maar goed, dat is voor het topic niet echt relevant.