LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring CSI Bewindvoeringen Drachten
-
Re: Slechte ervaring CSI Bewindvoeringen Drachten
deze komt ook op radar te staan met mn vorige emails... ik laat me niet door de telefoon afblaffen als ik kiespijn heb en me laten vertellen dat ik maar beter mn tanden moet poetsen... wacht al 2 jaar op toestemming om naar de tandarts te gaan voor controle en voor reparatie... doe maar aangifte bij de politie, doe ik aangifte van marteling (kiezen vallen mn bek uit!) kijk maar naar het nieuws wat mensen met asperger tot staat zijn.... ik hou me al aardig lang in, maar de kans bestaat wel degelijk dat ik uit mn vel spring.... jullie nodigden me wel uit voor een gesprek op jullie kantoor, ik heb aangegeven dat ik alles zwart op wit wil om te voorkomen dat jullie weer met teksten komen als: poets maar beter je tanden en je mag niet naar de tandarts! tot die tijd blijf ik mn emails posten op trosradar, ook jullie emails terug aan mij! en wacht nog steeds op antwoord van mn mail aan jou........ jullie behartigen mijn belangen echt niet goed, jij bent ervan op de hoogte dat ik toen ik bij jullie kwam 1500 euro op zak had, en je al meerdere malen had verzocht om het te ontvangen (vd kooi van stichting Mee is mn getuige en zat er bij, later kon ik het ook niet bij jullie kwijt)
>
> Dag meneer Van den Berg,
>
>
>
> Wij zijn aangesteld als bewindvoerder over uw goederen en gelden door de rechtbank. Ten aanzien van het uitgesproken beschermingsbewind volgen wij de hiervoor vastgestelde richtlijnen. Deze zijn opgesteld door het Ministerie van Justitie.’
>
> Wij behartigen altijd uw belangen en handelen altijd in uw belang.
>
>
>
> Wij stellen het zeer op prijs dat u op een normale manier met ons communiceert. Druk leggen via het publiceren van de e-mails op Radar maakt niet dat wij u ineens anders gaan behandelen.
>
> De medewerkers van CSI Bewindvoeringen BV hoeven zich niet te laten bedreigen of intimideren. Wilt u op deze manier blijven communiceren dan zullen wij aangifte doen bij de politie.
>
>
>
> Vriendelijk verzoek uw vragen op een normale manier te stellen aan uw contactpersoon.
>
> Uw contactpersoon is [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
>
> U kunt haar mailen via [Contactgegevens verwijderd door de Moderator]
>
>
>
> Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>
>
>
>
>
>
>
> Met vriendelijke groet,
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
>
> Dag meneer Van den Berg,
>
>
>
> Wij zijn aangesteld als bewindvoerder over uw goederen en gelden door de rechtbank. Ten aanzien van het uitgesproken beschermingsbewind volgen wij de hiervoor vastgestelde richtlijnen. Deze zijn opgesteld door het Ministerie van Justitie.’
>
> Wij behartigen altijd uw belangen en handelen altijd in uw belang.
>
>
>
> Wij stellen het zeer op prijs dat u op een normale manier met ons communiceert. Druk leggen via het publiceren van de e-mails op Radar maakt niet dat wij u ineens anders gaan behandelen.
>
> De medewerkers van CSI Bewindvoeringen BV hoeven zich niet te laten bedreigen of intimideren. Wilt u op deze manier blijven communiceren dan zullen wij aangifte doen bij de politie.
>
>
>
> Vriendelijk verzoek uw vragen op een normale manier te stellen aan uw contactpersoon.
>
> Uw contactpersoon is [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
>
> U kunt haar mailen via [Contactgegevens verwijderd door de Moderator]
>
>
>
> Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>
>
>
>
>
>
>
Laatst gewijzigd door Radar op 30 mar 2015 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
-
de huur reserveren is niet gelijk aan niet betalen, toen ik bij jullie kwam was dit al bekend, ik had 1500 euro gereserveerde huur op zak, jullie besloten om in mijn rechtzaak te kloten door wel in eens te gaan betalen... als ik een advocaat moet inhuren kost dat geld om mn recht te krijgen de rechter heeft uitgesproken dat ze mn kozijnen moeten kitten! jullie weigerden tevens om de gereserveerde huur in ontvangst te nemen! ik heb doordat de kozijnen niet zijn gekit uitzonderlijke hoge energie rekening dus het is wel in mijn voordeel! verder wil ik uitleg waarom ik na 2 jaar pas naar de tandarts mag! 2 jaar geleden in april al om toestemming gevraagd en jullie antwoord was poets maar beter je tanden, ik zet dit ook op tros/radar en zal via een advocaat verdergaan, ik verlang dus ook geld om naar buro voor rechtshulp te kunnen gaan 11 euro verder wacht ik nog op geld voor schoenen en een jas 100 euro samen
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] schreef op 30-3-2015 om 13:54:
>
> Hallo,
>
>
>
> We zetten je huurbetaling niet stop. Dat is niet in jouw belang.
>
> Ik maak 80 euro over voor een id-kaart en pasfoto’s.
>
> Graag ontvang ik hier dan een kopie van, zodat we je zaken goed kunnen behartigen.
>
>
>
>
> Bewindvoerder
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] schreef op 30-3-2015 om 13:54:
>
> Hallo,
>
>
>
> We zetten je huurbetaling niet stop. Dat is niet in jouw belang.
>
> Ik maak 80 euro over voor een id-kaart en pasfoto’s.
>
> Graag ontvang ik hier dan een kopie van, zodat we je zaken goed kunnen behartigen.
>
>
>
>
> Bewindvoerder
Laatst gewijzigd door Radar op 30 mar 2015 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Beledigende teksten en persoonsgegevens verwijderd
Reden: Beledigende teksten en persoonsgegevens verwijderd
-
leefgeld à € 40 is idd voldoende om eten en drinken van te kopen voor 1 persoon; niet om ook nog kleding ( wo schoenen en een jas) te kunnen kopen , bovendien is het zo dat er sowieso kleedgeld gereserveerd wordt door de bewindvoerder, voor mijn dochter is dat € 35 pm ; het is niet zo dat je van je leefgeld ook nog schoenen en een jas moet kopen ; hh geld van € 40 voor 1 persoon is redelijk en normaal.
NB : als ik TS was zou ik idd mijn toon wat matigen , met "flippen " , hoewel begrijpelijk, daar schiet je helemaal niets mee op!
Zet je klachten en verwijten op papier en stuur deze aangetekend naar de bewindvoerder met het verzoek om uiterlijk binnen 14 dagen te reageren of dat je een uitnodiging wilt ontvangen voor een gesprek.
NB : als ik TS was zou ik idd mijn toon wat matigen , met "flippen " , hoewel begrijpelijk, daar schiet je helemaal niets mee op!
Zet je klachten en verwijten op papier en stuur deze aangetekend naar de bewindvoerder met het verzoek om uiterlijk binnen 14 dagen te reageren of dat je een uitnodiging wilt ontvangen voor een gesprek.
Ik zeg ook helemaal niet dat het abnormaal is oid. € 35 pm voor kleedgeld is prima. € 40 voor 1 persoon als leefgeld is ook gewoon meer dan voldoende. Mijn punt had meer betrekking op het feit dat TS het blijkbaar normaal vind om € 1500 achter te houden en boos wordt als de bewindvoeder gewoon de huur betaalt. Dit is wat een bewindvoeder hoort te doen: de huur moet immers betaald worden. Waarom levert hij die € 1500 niet netjes in, of koopt hij daar zijn schoenen en jas niet van, als hij die zo nodig wil hebben? Waarom betaalt hij daar de tandarts dan ook niet meteen mee, als hij het toch heeft liggen, in plaats van de bewindvoeder te bedreigen?moederslink schreef:leefgeld à € 40 is idd voldoende om eten en drinken van te kopen voor 1 persoon; niet om ook nog kleding ( wo schoenen en een jas) te kunnen kopen , bovendien is het zo dat er sowieso kleedgeld gereserveerd wordt door de bewindvoerder, voor mijn dochter is dat € 35 pm ; het is niet zo dat je van je leefgeld ook nog schoenen en een jas moet kopen ; hh geld van € 40 voor 1 persoon is redelijk en normaal.
Ik heb zo het idee dat er meer speelt en dat TS de bewindvoerder in een naar daglicht probeert te zetten terwijl uit zijn verhaal blijkt dat hij zich zelf ook helemaal niet aan de afspraken houdt.
-
*
Laatst gewijzigd door moederslink op 27 jun 2015 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn verhaal is sowieso moeilijk te volgen. Is er een verschil tussen geld achterhouden en het gereserveerde huur noemen, en niet je huur betalen?moederslink schreef:Op 17 maart schreef TS dat ie € 1500 " gereserveerde huur " op zak had en daar wilde afgeven , maar dat de bewindvoerder het niet aan nam , dus daar snap ik geen yota van....! Er is ,voor mij althans , nog téveel onduidelijk en weet waarom het niet loopt noch met de huur noch met de tandarts.
Er moet "onvoorzien " worden gereserveerd oa voor bv tandartskosten of daar kan/moet bijz bijstand voor worden aangevraagd door de bewindvoerder.
Ik weet niet wat er precies allemaal ad hand is ....en waarom het eea zo escaleert...
-
waar blijft mn geld voor de ideekaart, 30 maart al beloofd door jullie om over te maken, ik heb 29 april een rechtzaak, ik heb dat al meerdere malen aangegeven, ik kan ook niet zonder ideekaart naar de tandarts! ik zet deze ook op tros/radar.... ik ga morgen een brief aan de politierechter schrijven over waarom ik niet langs kan komen... tevens wacht ik ook nog op 100 euro kleedgeld, voor een jas en een paar schoenen! verder verwacht ik dat jullie de huur van accolade reserveren, (ik heb een rechzaak gewonnen zoals jullie wel bekend is) waar in door de rechter accolade is verplicht om mn deur goed afsluitbaar te maken en mn kozijnen af te kitten! verder wil ik uitleg waarom ik een jaar op water heb moeten wachten, waarom ik 2 jaar moet wachten om naar een tandarts te mogen, 1500 euro niet kon inleveren
-
*
Laatst gewijzigd door moederslink op 27 jun 2015 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien gaat het wel niet goed omdat jij niet normaal communiceert. Als dit letterlijk het bericht is dat je hebt gestuurd naar je contactpersoon, vind ik het niet gek dat ze je niet serieus nemen. Je luistert niet naar wat ze zeggen en ondertussen loop je ze te bedreigen.wilfredjjvdberg schreef:waar blijft mn geld voor de ideekaart, 30 maart al beloofd door jullie om over te maken, ik heb 29 april een rechtzaak, ik heb dat al meerdere malen aangegeven, ik kan ook niet zonder ideekaart naar de tandarts! ik zet deze ook op tros/radar.... ik ga morgen een brief aan de politierechter schrijven over waarom ik niet langs kan komen... tevens wacht ik ook nog op 100 euro kleedgeld, voor een jas en een paar schoenen! verder verwacht ik dat jullie de huur van accolade reserveren, (ik heb een rechzaak gewonnen zoals jullie wel bekend is) waar in door de rechter accolade is verplicht om mn deur goed afsluitbaar te maken en mn kozijnen af te kitten! verder wil ik uitleg waarom ik een jaar op water heb moeten wachten, waarom ik 2 jaar moet wachten om naar een tandarts te mogen, 1500 euro niet kon inleveren
In je eigen posts staat al dat ze een kopie van je ID nodig hadden voor vrijstelling gemeentelijke lasten en bijzondere bijstand voor de tandarts. Jij zegt nergens aan mee te werken. Nou, logisch toch dat zij daar dan ook niets mee kunnen? Dat heb je jezelf dus gewoon aangedaan, en dan moeten zij het nog een keer komen uitleggen? Het antwoord heb je hier zelf gepost.
Overigens moeten ze de huur gewoon betalen. Als jouw verhuurder veroordeeld is dingen op te lossen in je woning moeten ze dat doen, maar jij moet ook gewoon huur betalen. Je huur niet betalen is gelijk aan je verplichtingen niet nakomen. Dat is dus (blijkbaar?) ook wat je verhuurder deed, maar blijkbaar betaalde jij al langer je huur niet. Als je ook zo met je verhuurder hebt gecommuniceerd moet je toch wel inzien dat zo'n toontje aanslaan niet helpt?
Misschien, als je je excuses aanbied voor je gedrag en bedreigingen, eens normaal die formulieren inlevert, en dan vraagt of je een afspraak kunt maken om die €1500 in te leveren, kom je verder.
Als je zo blijft doen zou ik jou ook niet tegemoet komen verder, als ik jouw bewindvoerder was.
ik heb geen idee!!wilfredjjvdberg schreef:waar blijft mn geld voor de ideekaart, 30 maart al beloofd door jullie om over te maken, ik heb 29 april een rechtzaak, ik heb dat al meerdere malen aangegeven, ik kan ook niet zonder ideekaart naar de tandarts!