De folder van de AH welke hier elke week in de bus valt, is de bonusfolder. Zo heet dat ding van de appie. De aanbiedingen in die folder zijn dus de bonusaanbiedingen. Dat appie dat zo noemt, kan ik ook niet veel aan doen.plumber schreef: Geen bonusaanbieding of wat dan ook.
Kreeg gewoon de folder in de bus met die tel. erin en dat leek mij wel
wat voor mijn vrouw. Stond ook niet in dat ik op een site moest kijken
gewoon de folder die ik elke week krijg.
Wat meerderen hier de hele tijd proberen uit te leggen is dat AH verschillende soorten winkels heeft, namelijk:plumber schreef: Overigens zijn het hier in Amstelveen allemaal behoorlijk grote winkels hoor. Dus ik begrijp jullie opmerkingen niet.
- De gewone normale supermarkten van verschillende formaten dus ook grote en kleine.
- De AH XL winkels: grote supermarkten met een groter assortiment en hier zijn maar 30 stuks van in NL.
- De AH to go; kleine winkeltjes met een aantal basisartikelen vaak te vinden op stations e.d.
De dichtsbijzijnde AH XL voor Amstelveen is er een in Amsterdam. Daar bent u dus niet geweest, dus bent u niet in een AH XL geweest. Het is heel goed mogelijk dat deze aanbieding alleen bij de AH XL te verkrijgen was. Dat proberen meerdere hier de hele tijd uit te leggen.