Pagina 3 van 3
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 05 sep 2013 09:34
door Little_Ghost
Tanja Brongers... ook van de PvdO:
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 05 sep 2013 12:43
door Little_Ghost
Tanja Brongers heeft zeker geld te veel en gaat met de hele familie en schoon familie op vakantie..?!?
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 05 sep 2013 13:18
door Chocomelk
@ Little ghost, maak je niet zo druk daarom, dit is al een hele tijd bekend
van vakantieveilig, dat kun je oa terug lezen op dit forum.
Vakantieveiling mag dit schijnbaar want niemand die er wat tegen doet.
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 05 sep 2013 13:26
door Little_Ghost
Chocomelk schreef:@ Little ghost, maak je niet zo druk daarom, dit is al een hele tijd bekend
van vakantieveilig, dat kun je oa terug lezen op dit forum.
Vakantieveiling mag dit schijnbaar want niemand die er wat tegen doet.
Inderdaad, dus als niemand zijn mond open trekt blijven ze ook zeer zeker door gaan.
En dus ga ik hier mee door
Ow, en by the way, ik maak me niet echt druk hoor, maar alleen een plaatje plaatsen is ook zowat
**edit**
Tanja Brongers heeft nu in iedergeval een keer een veiling gewonnen. Ze heeft hem wel zelf de prijs op gekrikt dus dat is dan wel weer grappig
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 05 sep 2013 17:30
door stofzuigertje
Ik denk eerder dat iemand die boos is op Vakantieveilingen via een valse account probeerde het te verzieken.
Maar als je niet betaalde zoeken ze je IP adres wel op.
Verder is de aanbieder van de huisjes het slachtoffer want die blijft met een leeg huis zitten.
Het kan dus zowel een boze klant van Vakantie Veilingen als van dit aangeboden park zijn.
Het komt vaker voor en meestal vinden ze de fraudeur en die kreeg dan toch de rekening.....
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 06 sep 2013 10:19
door prisma64
Dit lijkt mij ook een boze klant van vakantieveilingen, stel dat dit wel een van vakantieveilingen is dan komt dit natuurlijk super dom over
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 09 sep 2013 09:50
door Little_Ghost
De heer Rob Smit wilde ook even genoemd worden.
Bij deze: Speciaal voor Rob Smit!
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 09 sep 2013 09:54
door Little_Ghost
prisma64 schreef:Dit lijkt mij ook een boze klant van vakantieveilingen, stel dat dit wel een van vakantieveilingen is dan komt dit natuurlijk super dom over
Dan zouden ze wel een heleboel boze klanten hebben....
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 09 sep 2013 15:56
door Little_Ghost
Zegt u het maar: Cahit Tas: Boze klant, medewerker of vreemde bieder?!
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 09 sep 2013 18:12
door Jolijn
Hoe reageert VakantieVeilingen op jouw bevindingen?
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 03 okt 2013 15:38
door Tina1958
Mijn ervaring is het zelfde, je ziet dat steeds dezelfde namen het geboden bedrag opvoeren, met een onlogisch bedrag, dit zijn medewerkers die moeten zorgen dat er genoeg geboden wordt.
Bij kleine uitjes zie je dat niet gebeuren, maar waar het heel veel gebeurd is bijv. het dolfinarium en dierenparken etc.
Ook kan het gebeuren dat je voor een leuk bedrag een weekend weg wint in een hotel (eigen ervaring) alles verloopt naar wens tot we op het terras van het hotel, lekker in het zonnetje, wat gebruiken.
Toen we aan het einde van het weekend de rekening wilden betalen stond daar een paar keer extra 20,= euro op, voor het gebruik van het terras!!!
Zo raak je ook je geld kwijt, nergens op het terras stond een bordje dat op het terras zitten extra kost, reclameren had geen zin, we moesten gewoon afrekenen.
Ik denk niet dat vakantieveilingen zelf hier iets aan kan doen, maar de aanbieders proberen op allerlei nare manieren toch hun geld terug te krijgen.
Bijv. een high tea gewonnen (eigen ervaring), midden in de winter, in een restaurantje waar de kachel niet aan stond.
Iedereen klaagde dat het koud was, maar de eigenaar ging de kachel niet aan doen.
Ook was bij de high tea in onbeperkt thee, maar we hebben 1 potje gehad met zijn tweetjes en om een tweede potje moeten zeuren, meer kregen we niet.
Dit soort zaken bederft wel je uitje!!
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 03 okt 2013 16:11
door marthyvan
ga al sinds 2009 weekendjes weg met van vakantieveilingen
nooit geen problemen
en echt geen mega bedragen betaald
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 06 okt 2013 21:34
door Hans39
Hallo
Ik heb tot nu toe hele positieve ervaringen met vakantieveilingen.nl.
Heb inmiddels meerdere malen op aanbiedingen van hun gereageerd en heb niet te maken gehad met biedcomputers of mensen die de prijs systematisch aan het verhogen zijn.
Als men wilt bieden op een product word er altijd duidelijk vermeld wat inclusief is en wat nog apart moet worden afgerekend, zaken worden toch wel degelijk erg duidelijk vermeld om misverstanden te voorkomen.
Ik heb inmiddels meerdere producten gekocht, waaronder een beauty arrangement voor mijn vrouw en dochter en kaarten voor Halloween fright night in walibiworld.Heb ze gelijk betaald en de codes en kaarten direct binnen gekregen.In tegenstelling tot heel veel andere veilingsites zoals 123bied.nl word heel erg duidelijk gebruik gemaakt van een biedcomputer die ervoor zorgt dat het product pas word geveild voor de gewenste vooraf ingestelde prijs.
Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik in het begin ook heel erg sceptisch was over dit soort websites maar vakantieveilingen.nl komt na wat het aanbied voor welke prijs het ook word verkocht.
Er zijn helaas gewoon teveel bonafide websites die de boel wel oplichten en helaas moeten daar de goeden ook altijd onder lijden.
Ik kan gewoon een tip geven lees gewoon eerst heel erg goed de beschrijving van het arrangement voor men er op gaat bieden alleen op deze manier kun je bepaalde misstanden voorkomen dat is wat ik altijd doe.Dan weet je precies wat je krijgt en waar je evt nog extra voor moet betalen alleen dan voorkom je gewoon een hoop gedoe.
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 08 okt 2013 22:49
door navigator15
Wat ik elke keer weer concludeer: lees de kleine lettertjes vooraf, dat scheelt een boel gezeur, vertrouw je die hele handel niet doe er dan ook niks mee.
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 25 nov 2014 14:50
door cahittas
Hallo,
Mijn naam is Cahit Tas en ik ben diegene die meerdere keren achterelkaar geboden heeft op dezelfde product van Vakantieveilingen.
Ik heb niets met de aanbieder te maken. Ik ben een consument die probeert tegen een aantrekkelijke prijs een veiling te winnen en gelukkig volgens mijn historie heb ik 70 keer gebonden en 17 keer gewonnen.
Ik heb meerdere keren achterelkaar geboden omdat ik geen tijd had om de hele veiling te volgen en iedere keer dacht ik dat mijn bod te laag was om de veiling te winnen. Daarom heb ik meerdere keren achterelkaar geboden tot mijn maximale bieding. Hierachter zit geen kwade opzet en volgens mij was dit de enige keer dat ik dit heb gedaan.
Wat de anderen betreft, kan ik niet beoordelen maar hopelijk is mijn gedeelte nu wel opgehelderd.
TIP: Voor dat u gaat bieden eerst goed lezen wat er geveild wordt. Ik heb in het begin haastig geboden en achteraf veel spijt van gekregen.
Maar nu heb ik gelukkig war ervaring en win ik regelmatig zeer aantrekkelijke veilingen.
In ieder geval veel succes met uw biedingen.
Cahit Tas
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 15 jan 2015 14:49
door Jazzke
Wij boekten een vakantie met Biedmee.be en we betaalden voor het weekend. Pas nadat de betaling was gebeurd kregen wij de melding
"Beste,
Wegens een recent sterfgeval van de eigenaar heeft het hotel onverwacht de deuren moeten sluiten. Daarom kan de boeking niet meer gedaan worden bij dit hotel, maar kunnen we je ter compensatie wel een tegoedbon aanbieden ter waarde van het volledig betaalde bedrag. Deze kan je gebruiken voor elke veiling op Biedmee.be
In bijlage vind je alvast deze tegoedbon.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mvg
Biedmee.be"
Ik begrijp wel dat -ALS DAT ECHT GEBEURD IS dat die mens is overleden, dit een geval van overmacht is. Maar wij hebben betaald voor DIE VAKANTIE en niet voor een andere. Ik vind dat ze gewoon ons geld hadden moeten terugstorten. Heb ik geen recht op terugbetaling ? Heeft iemand hier ervaring mee ?
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 10 mei 2015 00:09
door Tosca71
Ik maakte het volgende net mee. Ik bood als 2e bieder op een veiling van een overnachting in een wellnesshotel. 2 euro. De veiling liep af en er stond: winnend bod 2 euro. Met daaronder de biedingen met namen en ik stond bovenaan met mijn bod van 2 euro. Ik maakte een vreugdesprongetje....Maar wat schetst mijn verbazing: tegelijk verschijnt de regel: helaas u heeft de veiling niet gewonnen.ik maakte een screenshotje hiervan. En nog verbaasder was ik dat er vervolgens ineens opnieuw winnend bod verscheen van €5, van ene Johannes....???
Dit is toch misleiding? Ik heb Vakantieveilingen gemaild met het screenshotje als bijlage..ben benieuwd of ik reactie krijg. Zal dat hier dan ook posten....
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 30 nov 2015 20:23
door djawidt
Op 5 oktober heb ik een product, een zitzak, besteld via VakantieVeilingen. Deze heb ik tot op heden (30 november) niet mogen ontvangen! In de afgelopen twee maanden heb ik hierover ontelbaar vaak met de klantenservice gebeld. Er is niemand die mij kan vertellen wat de status hiervan is. Het enige dat ik al die tijd te horen heb gekregen, is dat zij ermee bezig zijn. Hierover heb ik op 15 november ook een klacht ingediend. Dezelfde dag heb ik nog een reactie van VakantieVeilingen ontvangen met de mededeling dat de aanbieder het product heeft opgestuurd en dat ze mbv track&trace zullen nagaan wat er is gebeurd. Nu twee weken later, heb ik nog steeds niks van ze gehoord hoe het zit. Hoe lang moet ik nog wachten? Dit is echt belachelijk. Het is inmiddels twee maanden geleden dat ik die zitzak heb besteld.
Re: Vakantieveilingen oplichting?
Geplaatst: 01 dec 2015 16:52
door Har06
djawidt schreef:Op 5 oktober heb ik een product, een zitzak, besteld via VakantieVeilingen. Deze heb ik tot op heden (30 november) niet mogen ontvangen! In de afgelopen twee maanden heb ik hierover ontelbaar vaak met de klantenservice gebeld. Er is niemand die mij kan vertellen wat de status hiervan is. Het enige dat ik al die tijd te horen heb gekregen, is dat zij ermee bezig zijn. Hierover heb ik op 15 november ook een klacht ingediend. Dezelfde dag heb ik nog een reactie van VakantieVeilingen ontvangen met de mededeling dat de aanbieder het product heeft opgestuurd en dat ze mbv track&trace zullen nagaan wat er is gebeurd. Nu twee weken later, heb ik nog steeds niks van ze gehoord hoe het zit. Hoe lang moet ik nog wachten? Dit is echt belachelijk. Het is inmiddels twee maanden geleden dat ik die zitzak heb besteld.
valt dit onder oplichting ? geduld is een schone zaak